Mitä Jeesus todella sanoi? Jeesuksen sanoja- . Jeesus oli aikansa some-ilmiö ja uutishahmo

Anonyymi

Silloin uutiset Jeesuksesta liikkui toreilla ja kulkupuheina.

Tässä voi koko länsimaisen kulttuurin muuttanutta ja maailman pelastaneen miehen- Jumalan puheita kirjoittaa- mtä hän sanoi.

VAROITUS- nämä on tekstiä jota nykyään monet ei tunnu kestävän- kosa ovat niin sekaisin ja kiinni saatanan ajatusmalleissa ja saatanan pahojen henkien riivaamia että alkavat voida huonosti ku n lukevat Jeesuksen eli jumalan pojan sanoja.

esimerkki Jeesuksen sanoista.

Jeesus:
" Minä olen ylösnousemus ja elämä. "

" Minä olen Jumalan poika."

69

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Minä olen maailman valo."

    • Anonyymi

      Jeesus käski rakastamaan lähimmäisiä. Ei sanonut: Vihaa lähimmästäsi kuin Päivi Räsänen.

      • Anonyymi

        Ootko varma että se on vihaa? Koska eikös se viha ollu lähinnä varattu ”rakastavalle” jumalalle joka mm. tappoi kokoihmiskunnan kertaalleen ja raamatussakin kehotti seuraajiaan useampaan ottseeseen tappamaan muita ihmisiä! … rakkautta?

        Vai ootko edes lukenut sitä?

        Mitä taas raamatun mainintoihin homoista tulee, niin: Ei nekään kovin rakkailta vaikuta? Vai ollaaks me luettu joku eri raamattu?


      • Anonyymi

        Itse valehtelet, että Päivi vihaisi. Itse tungette valheellisia sanoja hänen sanomakseen, JOTTA VOITTE ITSE VIHATA.
        Karmeaa sakkia nämä Päivin vihaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma että se on vihaa? Koska eikös se viha ollu lähinnä varattu ”rakastavalle” jumalalle joka mm. tappoi kokoihmiskunnan kertaalleen ja raamatussakin kehotti seuraajiaan useampaan ottseeseen tappamaan muita ihmisiä! … rakkautta?

        Vai ootko edes lukenut sitä?

        Mitä taas raamatun mainintoihin homoista tulee, niin: Ei nekään kovin rakkailta vaikuta? Vai ollaaks me luettu joku eri raamattu?

        Jeesus:

        " Ystäväni, ole rohkealla mielellä, sinun syntisi annetaan anteeksi "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus:

        " Ystäväni, ole rohkealla mielellä, sinun syntisi annetaan anteeksi "

        " Te olette jo puhtaat sen sanan kautta, jonka olen teille puhunut "

        https://jeesus-on-tulossa.webnode.fi/viinipuu-ja-oksat/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus:

        " Minä olen hyvä paimen " . - Johannes ev. 10

        jeesuksen aika on yhä vieläkin- ja ikuisesti.

        jeesus:

        " Sinun syntisi annetaan anteeksi . "


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi :

        - " Rauhan minä jätän teille - minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö . "

        https://jeesus-on-tulossa.webnode.fi/jeesus-lupaa-rauhan-opetuslapsilleen/

        " te tekopyhät. - tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta ei sydämissään."

        Matteuksen ilosanoma


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Joka ottaa tykönsä tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni - se ottaa tykönsä minut - ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua - vaan hänet joka minut on lähettänyt . "

        Markuksen ilosanoma 9, raamattu

        " yksikään joka uskoo jeesukseen ei tuhoudu. "

        - siis ei yksikään = tarkoittaa että pelastus on mahdollinen JOKAISELLE- IHAN JOKAISELLE- ihmiselle annettu mahdollisuus pelastua- kun vain uskoo Jeesukseen - niin helppoa se on.


    • Anonyymi

      No sulla löytyy sit varmaan jotain esimerkkejä sille että kuinka, ja miten, se Jeesus on ollut ylösnoudemus ja/tai elämä?

      Ja mun muistaakseni kyseisessä opuksessa mainittiin kyllä että koko ihmiskunta on ”jumalan lapsia” ja koska Jeesus muistaakseni oli ihmiskunnan osajoukko niin *dah* lienee siis hänkin?

      • Anonyymi

        Mitä Räsänen kuuluu Jeesus-keskusteluun?
        ------------------------------------

        JEESUS:

        " Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani - ja uskoo minun lähettäjääni, - on saanut ikuisen elämän. "


      • Anonyymi

        jeesus oli jumala, joka tuli ihmiseksi eli ei ihan tavallinen ihminen.

        pyydät selittämään jumalan tkoja- ei ihminen siihen ymmärrykseen koskaan pysty.

        --------

        jeesus:

        " En ole tullut kutsumaan hurskaita - vaan syntisiä "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesus oli jumala, joka tuli ihmiseksi eli ei ihan tavallinen ihminen.

        pyydät selittämään jumalan tkoja- ei ihminen siihen ymmärrykseen koskaan pysty.

        --------

        jeesus:

        " En ole tullut kutsumaan hurskaita - vaan syntisiä "

        Jeesus on Jumalan Poika. Kuten Jeesus itsekin sanoi ”Isä yksin on hyvä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesus oli jumala, joka tuli ihmiseksi eli ei ihan tavallinen ihminen.

        pyydät selittämään jumalan tkoja- ei ihminen siihen ymmärrykseen koskaan pysty.

        --------

        jeesus:

        " En ole tullut kutsumaan hurskaita - vaan syntisiä "

        Jeesus:

        " Tulkaa minun luo .... minä annan teille levon "

        ( Evankeliumit, Raamattu )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesus oli jumala, joka tuli ihmiseksi eli ei ihan tavallinen ihminen.

        pyydät selittämään jumalan tkoja- ei ihminen siihen ymmärrykseen koskaan pysty.

        --------

        jeesus:

        " En ole tullut kutsumaan hurskaita - vaan syntisiä "

        " Jumalan valtakunnassa on tilaa kaikille. "

        - elokuva Kristuksen viimeiset kiusaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jumalan valtakunnassa on tilaa kaikille. "

        - elokuva Kristuksen viimeiset kiusaukset

        " kaikki mitä rukoilette ja anotte- uskokaa saaneenne niin se on teille tuleva .

        Ja kun seisotte ja rukoilette niin antakaa anteeksi- jos on jotakin toista vastaan . "

        mark ilosanoma 11 . , raamattu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesus oli jumala, joka tuli ihmiseksi eli ei ihan tavallinen ihminen.

        pyydät selittämään jumalan tkoja- ei ihminen siihen ymmärrykseen koskaan pysty.

        --------

        jeesus:

        " En ole tullut kutsumaan hurskaita - vaan syntisiä "

        " ...he näkevät Jeesuksen tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella-
        ja silloin hän lähettää enkelinsä .. "

        Raamattu, ilosanoma Markus, 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jumalan valtakunnassa on tilaa kaikille. "

        - elokuva Kristuksen viimeiset kiusaukset

        Luukkaan hyvä sanoma, 4. luku , Raamatttu:

        " Sinun pitää kumartaa sinun Jumalaasi ja häntä ainoata palveleman "


      • Anonyymi

        Mee kuuntelemaan Raamatun sanaa, ja kun teet sen tosissasi, niin Jeesus ilmoittaa sinulle itsensä lupauksensa mukaisesti , ja alat ymmärtää asiat.


    • Anonyymi

      Hän tulee pian kun nämä kaikki tapahtuvat (maailmanruhtinas vaikuttaa kaikella pahuuden voimalla) Nostakaa päänne, sillä vapautuksen hetki on tullut lähemmäksi.

      • Anonyymi

        "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani"


    • Anonyymi

      Meikäläinen lausuu aina mielessään herättyään uuteen aamuun. Isämeidän rukouksen ja sillä siisti. Luulisi keneltäkään vastarannan kiiskestä olevan mistään pois?

    • Anonyymi

      Pitäisi varmaan kysyä ensin, kuka Jeesus oli vai oliko kukaan. Historiallinen hahmo Jeesuksen takana oli Izates/ Izas Monobazus, Adiabenen/ Betanian kuningas, joka taisteli Roomaa vastaan. Tämä historiallinen hlö ei kuollut ristillä.

      • Anonyymi

        On se kumma kun Jeesusta väitetään varmaan kymmeneksi eri henkilöksi eri uskonnoissa. Eksytys on kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun Jeesusta väitetään varmaan kymmeneksi eri henkilöksi eri uskonnoissa. Eksytys on kovaa.

        Jeesus: "Autuaita ovat rauhantekijät, sillä he ovat Jumalan lapsia . "

        Matteus 5.


    • Anonyymi

      "jotka tahtovat nähdä minut ja koskettaa minun kuningaskuntaani, heidän on tuskan ja ahdistuksen kautta tartuttava minuun kiinni."

    • Anonyymi

      Herra puhuu opetuslapsilleen: - "älkää milloinkaan riemuitko, paitsi silloin, kun katsotte veljeänne rakkaudessa."

      • Anonyymi

        Ei suinkaa ”riemuitseminen” ole anaaliyhdynnän synonyymi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaa ”riemuitseminen” ole anaaliyhdynnän synonyymi?

        Sekö sinulla on mielessä? Teidätkös, kun oikein mieli jotain tekee niin sitä alkaa nähdä kaikkialla ja kaikki tulkitaan noin.
        Yritäpäs lampsia terveemmille poluille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö sinulla on mielessä? Teidätkös, kun oikein mieli jotain tekee niin sitä alkaa nähdä kaikkialla ja kaikki tulkitaan noin.
        Yritäpäs lampsia terveemmille poluille.

        - Mene pois minun edestäni Saatana - sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan- vaan sitä, mikä on ihmisten .

        MATTEUKSEN ILOSANOMA, RAAMATTU


    • Anonyymi

      "Kaikki minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"

      • Anonyymi

        No tälleen talvisin mä haluun että teitä suolataan, ettei ne olis niin liukkaita, joten tarkottaaks se sun jumalas mielestä et mä saan alkaa suolaamaan muita? :P :D


      • Anonyymi

        "Kaikki minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"
        -
        Taidankin tästä mennä ja panna naapurin Kalevia takapuoleen niin että lätisee.


    • Anonyymi

      Ei sanonut mitään.

      • Anonyymi

        Käski noudattamaan sitä mitä isänsä sanoi - pilkulleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käski noudattamaan sitä mitä isänsä sanoi - pilkulleen.

        Raamatun jumalan käsitys seksistä:
        17. Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen.

        18. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käski noudattamaan sitä mitä isänsä sanoi - pilkulleen.

        Näin toteaa Jeesuksenne:

        "Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainoppineet ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."


        Ja näin on jumalanne tahto:

        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."

        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."

        Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."

        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."

        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."

        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

        2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."

        Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."

        Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"

        Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
        2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."


        Elikkä vielä kerran:

        Matt. 12:26 "Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toteaa Jeesuksenne:

        "Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainoppineet ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."


        Ja näin on jumalanne tahto:

        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."

        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."

        Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."

        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."

        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."

        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

        2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."

        Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."

        Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"

        Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
        2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."


        Elikkä vielä kerran:

        Matt. 12:26 "Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."

        Ja jottei huonosti käy, niin muista - hän on tykästynyt savuun jota saadaan teurasjätteitä polttamalla:

        3.Mooseksen kirja, Leviticus 3:

        1. "Jos hänen uhrilahjansa on yhteysuhri, tuokoon hän, jos hän tuo
        raavaskarjasta härän tai lehmän, virheettömän eläimen Herran eteen.

        2. Ja hän laskekoon kätensä uhriteuraansa pään päälle ja teurastakoon sen ilmestysmajan ovella; ja papit, Aaronin pojat, vihmokoot veren alttarille ympärinsä.

        3. Ja hän tuokoon yhteysuhrista uhrina Herralle sisälmyksiä peittävän rasvan ja kaiken sisälmysten rasvan

        4. ja molemmat munuaiset ynnä niiden päällä lantiolihaksissa olevan rasvan ja maksanlisäkkeen, joka on irroitettava munuaisten luota.

        5. Ja Aaronin pojat polttakoot sen alttarilla polttouhrin päällä, joka on halkojen päällä tulessa, suloisesti tuoksuvana uhrina Herralle.

        6. Mutta jos hän tuo uhrilahjanaan Herralle yhteysuhriksi pikkukarjasta urospuolen tai naaraspuolen, niin tuokoon virheettömän eläimen.

        7. Jos hän tuo uhrilahjanaan lampaan, niin tuokoon sen Herran eteen

        8. ja laskekoon kätensä uhriteuraansa pään päälle ja teurastakoon sen ilmestysmajan ovella, ja Aaronin pojat vihmokoot sen veren alttarille ympärinsä.

        9. Ja hän tuokoon yhteysuhrista uhrina Herralle sen rasvan, koko rasvahännän, joka on irroitettava häntänikamista, sisälmyksiä peittävän rasvan ja kaiken sisälmysten rasvan

        10. ja molemmat munuaiset ynnä niiden päällä lantiolihaksissa olevan rasvan ja maksanlisäkkeen, joka on irroitettava munuaisten luota.

        11. Ja pappi polttakoon sen alttarilla uhriruokana Herralle.

        12. Ja jos hänen uhrilahjansa on vuohi, tuokoon sen Herran eteen

        13. ja laskekoon kätensä sen pään päälle ja teurastakoon sen ilmestysmajan ovella; ja Aaronin pojat vihmokoot sen veren alttarille ympärinsä.

        14. Ja hän tuokoon siitä uhrilahjanaan Herralle uhriksi sisälmyksiä peittävän rasvan ja kaiken sisälmysten rasvan
        15. ja molemmat munuaiset ynnä niiden päällä lantiolihaksissa olevan rasvan ja maksanlisäkkeen, joka on irroitettava munuaisten luota.

        16. Ja pappi polttakoon ne alttarilla uhriruokana, suloisesti tuoksuvana uhrina; kaikki rasva olkoon Herran oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun jumalan käsitys seksistä:
        17. Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen.

        18. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.

        Jeesuskin kiihottuu kun JeesusNoita lukee. näitä Jeesus kommentteja
        Jeesus sentään


    • Anonyymi

      Kun nylkyttä tarpeeksi, minäkin tulen. Jopa toisen kerran.

      • Anonyymi

        Jeesus tulee päällesi sisääsi ja ja ja


    • Anonyymi

      Täällä on ihan oma palsta näitä uskontohoureita varten. Menkää sinne.

      • Anonyymi

        Jumalan valtakunta on teidän keskellänne eli sisällisesti teissä ja meissä. - Luuk. 17:20-21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan valtakunta on teidän keskellänne eli sisällisesti teissä ja meissä. - Luuk. 17:20-21

        Jumala on siis homo seksuaali lisään äskeiseeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan valtakunta on teidän keskellänne eli sisällisesti teissä ja meissä. - Luuk. 17:20-21

        Jeesus sanoi:
        -Menkää kaikkeen maailmaan, ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille .

        Matteuksen ilosanoma ,luku 16


    • Anonyymi

      Lian vähän Jeesus -kiintöitä käytetty, Lisätään Sannaa!
      Jeesus


      Mitä Jeesus todella sanoi? Jeesus !

      Jeesuksen sanoja- . Jeesus

      Jeesus
      oli aikansa Jeesus -ilmiö ja Jeesus uutishahmo

      Anonyymi Jeesus
      24.11.2021 02:38
      Ilmoita Jeesus

      Silloin Jeesus uutiset Jeesuksesta liikkui Jeesus toreilla ja Jeesus kulkupuheina.

      Jeesus , Tässä voi koko länsimaisen Jeesus kulttuurin muuttanutta ja Jeesus maailman pelastaneenJeesus miehen-Jeesus Jumalan Jeesus puheitaJeesus kirjoittaa- MTÄ hän Jeesus sanoi.

      - Jeesus !

      Jeesus VAROITUS- nämä on Jeesus tekstiä jota nykyään monet ei tunnu kestävän (näneet saman jo 100000sti palstoilla- KOSA ovat juttujen avaajat niin,l Jeesuksestaan sekaisin ja kiinni Jeesussaatanan ajatusmalleissa ja Jeesus saatanan pahojen Jeesus henkienJeesus riivaamia että alkavat voida huonosti ku n lukevat Jeesuksen eli jumalan (Jumalan pienellä j:lläm huom.) pojan sanoja.

      Sitten Jeesusta levitetään Jeesuksen paljon toisten forumeille
      Jeesusta työnnetään joka rakoon kuin viroilaist katu.huo...Jeesusta


      esimerkki Jeesuksen sanoista.
      Jeesus
      Jeesus:
      Jeesus
      " Minä olen Jeesus ja Jeesus . "
      "

      " Minä olen JumalanJeesus poika."
      "Ajattelin muuttua naiseksi"
      Jeesus sanoi

    • Anonyymi

      Hessus Hoponpoka Jeesus Jeesus Kolmas Suurempi

    • Anonyymi

      Jeesus PÄIVÄ
      Jeesus VIIKKO
      Jeesus KUUKAUSI
      Maajussi-Jeesus ,Niina-Jeesus julkaisi salakuvat Jeesus pariskunnan Jeesus rakkauskesästä: "Ettei KUKAAN Jeesus huomannut..."
      Jeesus Rakastua voi missä vaan, vaikka Jeesus -ohjelmassa, totta se Jeesus on. Tämä Jeesus pariskunta joutui salailemaan Jeesus suhdettaan Jeesus aluksi, mutta Jeesus onneksi ei enää. Ja nyt sJeesus

      Jeesusukselle morsian
      Jeesus

    • Anonyymi

      Jeesus tulee kohta. Oletko sinä valmis?

    • Anonyymi

      Jeesus sanoo:" syökää kanaa!"

    • Anonyymi

      Kukaan ei voi tietää mitä Jeesusoletettu oikein sanoi, koska vanhinkin Uuden testamentin evankeliumeista on kirjotettu parisataa vuotta Jeesusoletetun kuoleman JÄLKEEN! Sama kun joku säveltäjä yrittäis nykyään fundeerata et minkähänlaisia sinfonioita se Beethoven aikanaan oikein sävelsikään, jos se ei olisi kirjoittanut niitä itse ollenkaan ylös.

      • Anonyymi

        Hmmm … josta herää kysymys! Jos Jeesuksella jumalan poikana oli jotain äärimmäisen tärkeää sanottavaa, niin: Minkähän takia se ei sit ITSE kirjottanut yhtään mitään ylös? Jos se ei osannu kirjottaa/lukea? :P


    • Anonyymi

      Jeesus oli oman aikansa persu:
      -Narsisti
      -Höpisi sekavia
      -Lupaili liikoja
      -Huijasi yksinkertaisia
      -Väisteli vastuuta ja
      -Lopulta pakeni paikalta.

      • Anonyymi

        Sanopas tuo sitten, kun seisoa pojotat Jeesuksen edessä, ja näet, kuka Hän on.
        Lue Joh,ilmestyskirja, jossa Jeesus näyttäytyy Johannekselle.


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi sairaalle-

      'ota vuoteesi ja kävele.'- ja sairas parani ja nousi sairasvuoteeltaan- Jeesus paransi näin sairaan.

      Raamattu ilosanomat eli evankeliumit

      • Anonyymi

        " ... tehkää hyvää ja lainatkaa toivomatta saavanne mitään takaisin . "

        Raamattu, Luukas, luku 6


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Magdan Marialle tuo toisteli "Minä tulen, nyt tulee, aah!". Ja vielä uudestaan.

      • Anonyymi

        Sinutkin on ilmoitettu Raamatussa lopun päivinä tulevan irvistelemään.


    • Anonyymi

      Ylpeys ja rakkaus on hieman hankala kombinaatio ilmeisesti.
      repent

      • Anonyymi

        kombinaatio= yhdistelmä

        repent= kadu

        opettele suomea kun oot tänne muuttanut
        --------------------
        ps
        kansanvallan toi ja loi kristinusko ja kreikan filosofit
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12213978/nwo-amp-nato

        ilman Jeesuksen nimeä on epävarmaa toimiko rukous
        VÄISTY POIS LUOTANI SAATANA-rukousrintama ja kansanliike-kampanja

        Vappu-ajelija oli Jumalan lähettti ja jumalan sanan tuoja koko Suomelle- satanisti-vallan ongelmiin ajama , piinattu kuski- sanoi VÄISTY POIS LUOTANI SAATANA-ja paljasti totuuden koko Suomelle. EU-Suomi on Saatanan politiikka ja Suomesta on tehty helvetin esikartano. JEESUKSEN NIMESSÄ-Väisty pois luotani saatana, JEESUKSEN NIMEEN. Aamen- Jeesuksen nimessä rukoillaan-

        ajaa sanottiin olevan vapaamuurari- viestit poistuu- ihan sama oliko ajelu tosi vai lavastus - mutta tuo rukous on totta ja pelastaa Suomen-

        HUOM- S24 ja muut keskustelut poistanut nämä tiedot jo 20 kertaa. Kristittyjen vaino on alkanut. Vapaamuurareista tieto että haluavat poistaa Jeesuksen nimen maailmasta.

        Väisty pois luotani saatana. JEESUKSEN NIMESSÄ- rukoillaan nyt koko Suomi ja Suomi pelastuu pahan vallasta pois. Suomen vapautus EU-satanismista on alkanut. oli homma näytelty tai ei- niin nuo sanat alotti Suomen pelastuksen Jeesuksen nimessä-

        "Seis jumalan nimessä", poliisien kiinnitarttuma huusi videolla. Ja – "Väisty pois luotani saatana."
        https://www.itahame.fi/uutissuomalainen/4577493

        Suomen pelastuminen on alkanut ja vapautuminen EU-saatnana vallasta.

        Lliitytään kaikki tähän rukousrintamaan- jokaine voi rukoilla- ja Jeesuksen nimessä Väisty pois saatana-kansaliikkeeseen ja kampanjaan.

        Jotkut kertoneet miehen olleen 'psykoosissa' eli poissa nykyhetkestä- hän ei ollut psykoosissa vaan hypnoosissa- jolloin ei itsekään tiedä mitä tekee- mieli vain tottelee NLP-hypnotistin komentoja esim "aja lujaa Espalla vappuna", jotka siis laitettu henkilön sitä itse tietämättä mieleensä hypnoosin aikana , jolloin henkilön ajattelu on kytketty pois päältä - hypnotisoijan mahdollisesti pahojen henkien voiman perustuvilla taidoilla, jne.

        loppuunastikiusattu , näitä seurannassa olevia- joita satanisti-eliitti sekottaa päätä senkun kerkiää - ehkä tiesi liikaa, kosto kun jätti korruptio.kokoomusksen-, vapaamuurari-jäsen, jne? - ei voi tietää mitä salaseura-kulteissa tapahtuu-

        ilmeisesti haluttiin kundille haittaa- ja onnistuttiin.

        toi mekastus varmaankin kun näyttäis siltä kun poliisin kädessä olis sähköpamppu kun ryntää autosta kundia kohti eli lamauttimella pamautti jäpän paniikkitilaan?

        kuskin ajokyky tutkittiin tarkalla supo-päällikön analyysillä heti 2 sek kuluttua tapahtumasta? sattuma tuo supoherra paikalla-olo valmiina---

        ja kuski todettiin mielentilaltaan sekopää- kunnossa olevaksi vapaamuurariveljeksi joten enempiä tutkimuksia ei tarvittu- paikalle 5 poliisia riveliin kiinni- viskataan karhuryhmän maijan lattialle ja suoraan lataamoon jorviin... siellä siis tietysti kun sairaala on niin TUTKITTIIN VERI ja se mitä ainetia veressä oli. Tosin mielenkontrolloitu ja hypnotisoidun veressä ei näy mitään- vaikka tyyppi siis olisi ihan ilman omaa hallintaa toimiva mieleen asennettuja käskyjä tai asennetuissa mielentiloissa toimiva uhri.

        Toki homma oli vapaamuurari, jne. eliittirikollisvallan esitys ja kuski nousi vapamuurari-asteikoilla?

        vapaamuurari-illuminaatin allekirjoitus piiloviesti:

        Ajaja 33-vuotias
        Auton rekkarissa '33'
        (vapaamuurariuden ylin taso on 33.s taso- ja 33 on illuminaatin pyhä luku)
        https://injektiopiikki.com/2022/05/04/paljastavat-symbolit-osa-6-supo/
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/esplanadin-yliajo-tarinassa-ei-kaikki.html
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/esplanadin-yliajaja-osallistui.html

        false flag- eli 'valehyökkäys' leimaamaan vihollinen syylliseksi:
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/oliko-esplanadin-yliajo-false-flag.html
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/lahtiko-kaaharin-apukuskin-paikalta.html

        https://www.youtube.com/watch?v=JAjbC9XSYzQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kombinaatio= yhdistelmä

        repent= kadu

        opettele suomea kun oot tänne muuttanut
        --------------------
        ps
        kansanvallan toi ja loi kristinusko ja kreikan filosofit
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12213978/nwo-amp-nato

        ilman Jeesuksen nimeä on epävarmaa toimiko rukous
        VÄISTY POIS LUOTANI SAATANA-rukousrintama ja kansanliike-kampanja

        Vappu-ajelija oli Jumalan lähettti ja jumalan sanan tuoja koko Suomelle- satanisti-vallan ongelmiin ajama , piinattu kuski- sanoi VÄISTY POIS LUOTANI SAATANA-ja paljasti totuuden koko Suomelle. EU-Suomi on Saatanan politiikka ja Suomesta on tehty helvetin esikartano. JEESUKSEN NIMESSÄ-Väisty pois luotani saatana, JEESUKSEN NIMEEN. Aamen- Jeesuksen nimessä rukoillaan-

        ajaa sanottiin olevan vapaamuurari- viestit poistuu- ihan sama oliko ajelu tosi vai lavastus - mutta tuo rukous on totta ja pelastaa Suomen-

        HUOM- S24 ja muut keskustelut poistanut nämä tiedot jo 20 kertaa. Kristittyjen vaino on alkanut. Vapaamuurareista tieto että haluavat poistaa Jeesuksen nimen maailmasta.

        Väisty pois luotani saatana. JEESUKSEN NIMESSÄ- rukoillaan nyt koko Suomi ja Suomi pelastuu pahan vallasta pois. Suomen vapautus EU-satanismista on alkanut. oli homma näytelty tai ei- niin nuo sanat alotti Suomen pelastuksen Jeesuksen nimessä-

        "Seis jumalan nimessä", poliisien kiinnitarttuma huusi videolla. Ja – "Väisty pois luotani saatana."
        https://www.itahame.fi/uutissuomalainen/4577493

        Suomen pelastuminen on alkanut ja vapautuminen EU-saatnana vallasta.

        Lliitytään kaikki tähän rukousrintamaan- jokaine voi rukoilla- ja Jeesuksen nimessä Väisty pois saatana-kansaliikkeeseen ja kampanjaan.

        Jotkut kertoneet miehen olleen 'psykoosissa' eli poissa nykyhetkestä- hän ei ollut psykoosissa vaan hypnoosissa- jolloin ei itsekään tiedä mitä tekee- mieli vain tottelee NLP-hypnotistin komentoja esim "aja lujaa Espalla vappuna", jotka siis laitettu henkilön sitä itse tietämättä mieleensä hypnoosin aikana , jolloin henkilön ajattelu on kytketty pois päältä - hypnotisoijan mahdollisesti pahojen henkien voiman perustuvilla taidoilla, jne.

        loppuunastikiusattu , näitä seurannassa olevia- joita satanisti-eliitti sekottaa päätä senkun kerkiää - ehkä tiesi liikaa, kosto kun jätti korruptio.kokoomusksen-, vapaamuurari-jäsen, jne? - ei voi tietää mitä salaseura-kulteissa tapahtuu-

        ilmeisesti haluttiin kundille haittaa- ja onnistuttiin.

        toi mekastus varmaankin kun näyttäis siltä kun poliisin kädessä olis sähköpamppu kun ryntää autosta kundia kohti eli lamauttimella pamautti jäpän paniikkitilaan?

        kuskin ajokyky tutkittiin tarkalla supo-päällikön analyysillä heti 2 sek kuluttua tapahtumasta? sattuma tuo supoherra paikalla-olo valmiina---

        ja kuski todettiin mielentilaltaan sekopää- kunnossa olevaksi vapaamuurariveljeksi joten enempiä tutkimuksia ei tarvittu- paikalle 5 poliisia riveliin kiinni- viskataan karhuryhmän maijan lattialle ja suoraan lataamoon jorviin... siellä siis tietysti kun sairaala on niin TUTKITTIIN VERI ja se mitä ainetia veressä oli. Tosin mielenkontrolloitu ja hypnotisoidun veressä ei näy mitään- vaikka tyyppi siis olisi ihan ilman omaa hallintaa toimiva mieleen asennettuja käskyjä tai asennetuissa mielentiloissa toimiva uhri.

        Toki homma oli vapaamuurari, jne. eliittirikollisvallan esitys ja kuski nousi vapamuurari-asteikoilla?

        vapaamuurari-illuminaatin allekirjoitus piiloviesti:

        Ajaja 33-vuotias
        Auton rekkarissa '33'
        (vapaamuurariuden ylin taso on 33.s taso- ja 33 on illuminaatin pyhä luku)
        https://injektiopiikki.com/2022/05/04/paljastavat-symbolit-osa-6-supo/
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/esplanadin-yliajo-tarinassa-ei-kaikki.html
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/esplanadin-yliajaja-osallistui.html

        false flag- eli 'valehyökkäys' leimaamaan vihollinen syylliseksi:
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/oliko-esplanadin-yliajo-false-flag.html
        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2022/05/lahtiko-kaaharin-apukuskin-paikalta.html

        https://www.youtube.com/watch?v=JAjbC9XSYzQ

        Vapaamuurarien toimintaa pitäisi Suomessa tarkemmin tutkia.
        Itse olen sitä mieltä, että kyseinen järjestö pitäisi lakkauttaa.
        Jotkut heistä sanovat olevansa temppeliherroja, mutta temppeliherrat olivat munkkeja eivätkä keränneet maallista omaisuutta itselleen vääryydelllä kuten vapaamuurarit tekevät...


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe