En tule ottamaan mitään koronarokotteita,

Anonyymi

vaan koetan pärjätä omin päin.

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama valinta.

    • Anonyymi

      Muuta Venäjälle. Typeryytesi sopii sinne.

      • Anonyymi

        Selitääpä älykkö, että mitenkä tämän vuoden alussa koronapotilastilanne sairaaloissa oli noin suurin piirtein sama vaikka ketään ei ollut rokotettu. Nyt kun yli 80% on saanut jo kaksi rokotetta niin tilanne ei ole parantunut pätkääkään????

        Sitä ei vain selitä nuo alle 20%, jotka ovat rokottamattomia.


      • Anonyymi

        Amishit näyttävät selättäneen koronan - ilman rokotteita ja julkista terv.huoltoa

        Mielenkiintoinen ja tutkimisen arvoinen väestön osa - Amishit - näyttävät dokumentin perusteella saaneen hyvin nopeasti laumaimmuniteetin koronalle, ilman rokotteita, ilman maskeja, ilman kokoontumisrajoitteita, ilman tehohoitoja, ilman ruumiskasoja.

        Vielä on varmaankin liian aikaista 100% varmuudella sanoa, mutta näyttäisi siltä, että Amishien terveellinen elämäntapa, yhteisöllisyys, yhteinen kristinusko, positiivinen ja valoisa elämänasenne, täydellinen kieltäytyminen kaikista koronaohjeista ja -pakotteista, ovat yhdessä olleet se paras tapa lopulta kohdata korona ja jatkaa elämää niinkuin koronaa ei koskaan olisi ollutkaan.


        https://www.youtube.com/watch?v=O1DgWYdukZU&t=3s


    • Anonyymi

      Enkä minä vaikka olinkin hoitoalalla hommissa, rokotetut päin vastoin loistivat poissa oloillaan tuntuihin nuo poissaolot olevan hoitoalalla eliittihommaa. Sattuikin sitten hoh-hoijaa, aamusella kävelin huolettomasti potilaan luokse joka tuskin puhui sanaakaan niin, yllättäen poteva käänsi katseensa minuun samanaikaisesti tämän potevan suu alkoi mussuttamaan jumala suojelee sinua, elikkäs oli vähän Stepenking Hohto meininkiä. No minä tohkeissani, jee, jippii mainitusta jätin työni ja ajatelin tekeväni juuri sitä työtä mitä olen aina halunnut tehdä sillä niin kuvittelisi jumalan suojeluksessa sen onnistuvan. Olen aina halunnut jotain muuta mitä elämä sisällöltään tähän asti ollut, saisi tussua paaljon samppakaljan kera milloin missäkin yllin kyllin, enemmin mitä jaksaisi köyriä. Alkeelista mutta totta, tosin jumalan suojelukseen luottaneita pettyneitä on muitakin jos niin käydäkseen poteva kosmosti minulle väärää dataa ja ehkä niistä kuuluisin oli Aatu.

      https://www.youtube.com/watch?v=G-3YxlZIhus

    • Anonyymi

      IS kertoi kolmen naisen long-covid'ista
      Aloittaja voisi lukea valmistautuesaan sairastumiseen.

      • Anonyymi

        IS kertookin aina sen totuuden. Kuuluu Sanoma basga konserniin.


    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi ottamaan vastaan ilmainen koronarokote.

      -Kylmis

    • Anonyymi

      Vaadin kunnon vilkkuvaa valoa rokottamattomien rintapieliin, että osaa kiertää nämä luuserit kaukaa.
      Eikö joku firma voisi tehdä rintanapin ja kiireesti jo!

      Joulu on lähellä, hyvä lahjavinkki !

      • Anonyymi

        Se on kuin Juutalaisten marssi SUIHKUUN. putteen.


      • Anonyymi

        Ihan voisnin vapaehtoisesi ja ylpeydellä kantaa rintanappia jossa lukee ei myrkkypiikeille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan voisnin vapaehtoisesi ja ylpeydellä kantaa rintanappia jossa lukee ei myrkkypiikeille...

        No ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.


      • Anonyymi

        Peräpukama vaivoihinko sen rokotteen otit kun pelkäät korona rokottamattomia?


    • Anonyymi

      Sama juttu, myrkkypiikeille iso EI.

    • Anonyymi

      Mikset pärjäisi?
      Olen pärjännyt ilman maskia ja desiä sairastumatta, pandemia on huijaus.

    • Anonyymi

      Hieno ele tuo on ilmastonkin kannalta hyvällä tuurilla sairastutat satojatuhansia ja viet hoitopaikan miljoonilta. Näin se pitää ollakkin tekoja eikä pelkkiä puheita ilmaston lämpenemisen rajoittamiseksi puoleentoista asteeseen.

      Oletteko huomanneet kaikista asioista kyllä löytyy hyviäkin puolia kun ei suhtauduta liian negatiivisesti mihinkään.

      • Anonyymi

        Ilmastokin mukaan juttuuun....buhahahahah olet totaalisen tollo. Uskotko vielä täysillä tohon ilmastonmuutos guzetukseenkin:):):) Tiesitkö, että ilmasto on jatkuvassa muutostilassa ja CO2:n vaikutus siihen on iso bluffi. Kerron sen nyt sulle ihan ilmaiseksi. Ymmärrätkö edes???


      • Anonyymi

        hyvä


    • Anonyymi

      Vaikkei ottaisikaan näitä kokeellisia piikkejä, niin alkuvuodesta tuleva perinteinen rokote kannattaa ottaa.

    • Anonyymi

      En ota minäkäään, jäykkäkouristus pitäis kyllä käydä uusimassa

      • Anonyymi

        Jäykkiksen saa kolme henkilöä vuodessa - miksei hallitus tee mitään?


    • Anonyymi

      Joe olet läski, ota se heti kun voit.

      • Anonyymi

        ?????


    • Anonyymi

      Ei uskoisi että 2000-luvulla on noin paljon typeryyttä olla ottamatta rokoitetta omaksi ja muiden turvaksi .

    • Anonyymi

      Muistakaa laittaa kantaan ilmoitus elvytys ja tehohoitokiellosta.

    • Lycka till. Olet typerä tyyppi etkä välitä yhteisestä paremmasta mitään. Vain läpikotaisen typerä ja tyhmä tyyppi valitsee tämän tien.
      Toivottavasti koko sukusi ei ole noin pöllö. Ja jos niin pysykää ainakin kotosalla, ei kannata suuremmin joukoissa liikuskella.

      • Niin ja vielä edelliseen että jos "sattuisit" sairastumaan niin muista kieltäytyä valtion hoidosta ja ota se omaan piikkiisi. Sehän olisi sama kun säästät yhteiskunnan pandemian rokotuksesta niin säästä myöskin sairastumisen ja mahdollisen sairaalahoidon kustannuksisita.
        Itse en halua sairaalahoitoasi maksaa veroissa pennin vertaa.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Niin ja vielä edelliseen että jos "sattuisit" sairastumaan niin muista kieltäytyä valtion hoidosta ja ota se omaan piikkiisi. Sehän olisi sama kun säästät yhteiskunnan pandemian rokotuksesta niin säästä myöskin sairastumisen ja mahdollisen sairaalahoidon kustannuksisita.
        Itse en halua sairaalahoitoasi maksaa veroissa pennin vertaa.

        Siis itse maksetuille veroille ei mielestäsi ole oikeutta saada vastinetta? Outo näkemys.
        Toivottavasti pysytkin taruolentona.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Niin ja vielä edelliseen että jos "sattuisit" sairastumaan niin muista kieltäytyä valtion hoidosta ja ota se omaan piikkiisi. Sehän olisi sama kun säästät yhteiskunnan pandemian rokotuksesta niin säästä myöskin sairastumisen ja mahdollisen sairaalahoidon kustannuksisita.
        Itse en halua sairaalahoitoasi maksaa veroissa pennin vertaa.

        Eikä me haluta maksaa sun saamia rokotteita. Eikä ainakaan mua huvita maksaa että yhteiskunta maksaisi mikäli joku kaltaisesi kusipään tehohoitoon potkii. Tästä eteenpäin alennetaan veroja ja jokainen maksakoon omat piikkinsä ja hoitonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä me haluta maksaa sun saamia rokotteita. Eikä ainakaan mua huvita maksaa että yhteiskunta maksaisi mikäli joku kaltaisesi kusipään tehohoitoon potkii. Tästä eteenpäin alennetaan veroja ja jokainen maksakoon omat piikkinsä ja hoitonsa.

        Niin ,väistit kysymyksen tietenkin.,,.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis itse maksetuille veroille ei mielestäsi ole oikeutta saada vastinetta? Outo näkemys.
        Toivottavasti pysytkin taruolentona.

        Tottakai on. Mutta tilanne tänään on hieman eri. On tässä yhteiskunnassa muitakin kuin sinä ja minä. Voisitko hetken ajatella kaikkia niitä ihmisiä jotka tartutat vaikka ei omia sukulaisia olisikaan.
        Nythän maan tilanne on se että että ei ole vain sina minä. Vaan koko Suomen kansa on kyseessä nyt.
        Mutta lienet tuonkin jo harkinnut. Paskat maasta noin ylipäätään, minulla on periaate jota nyt kunnioitan.
        Hei jos olet mies niin oletko käynyt armeijan? Ei ole pakko vastata.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Tottakai on. Mutta tilanne tänään on hieman eri. On tässä yhteiskunnassa muitakin kuin sinä ja minä. Voisitko hetken ajatella kaikkia niitä ihmisiä jotka tartutat vaikka ei omia sukulaisia olisikaan.
        Nythän maan tilanne on se että että ei ole vain sina minä. Vaan koko Suomen kansa on kyseessä nyt.
        Mutta lienet tuonkin jo harkinnut. Paskat maasta noin ylipäätään, minulla on periaate jota nyt kunnioitan.
        Hei jos olet mies niin oletko käynyt armeijan? Ei ole pakko vastata.

        "...Jotka tartutat.."..- siis mistä sinulla on sellainen tieto, että olisin saanut koronatartunnan`??

        Teillä rokotefanaatikoilla tuntuu olevan sellainen käsitys , että kaikki rokottamattomat levittäisivät koronavirusta!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...Jotka tartutat.."..- siis mistä sinulla on sellainen tieto, että olisin saanut koronatartunnan`??

        Teillä rokotefanaatikoilla tuntuu olevan sellainen käsitys , että kaikki rokottamattomat levittäisivät koronavirusta!!!!

        Tuo kommmenttini oli sinutteleva tapa kertoa asiasta. Olisin voinut sen muutenkin sanoa mutta etköhän tuon kestä. Siis kun sanoin noin en tarkoittanut henkilökohtaisesti sinua vaan ihmisiä jotka sanovat noin. Ihmiset jotka sanovat niin kuin sinä.

        Se on väärin että muiden täytyy kärsiä omista valinnoistamme.
        Mutta sorry jos ymmärsit tämän väärin, sanavalinta oli ehkä hieman heikko. En halua syyllistää ketään vaan herättää heidät tässä tilantaassa.


    • Anonyymi

      Minä oottelen sitä kolmatta piikkiä että pääsen siihen ns.normaaliin elämään.

      • Niin minäkin, mieheni menee ensi viikolla.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Niin minäkin, mieheni menee ensi viikolla.

        Mikä on ”normaali” ? Om ja kan froga? ….


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ”normaali” ? Om ja kan froga? ….

        Tässä tapaksessa elämä ilman koronaa. Muuten jokainen määritelköön sen itse.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Niin minäkin, mieheni menee ensi viikolla.

        Nainen kyseessä?,....joopa joo logiikka sen mukainen..


    • Anonyymi

      Samoin …

    • Anonyymi

      Minä oon sitä mieltä, että nämä rokottamattomat sairastuessaan ja joutuessaan sairaalaan maksavat itse kaikki hoitoon liittyvät kulut...Riskiryhmään kuuluvana en halua saada ko. virusta sen takia, että joku uskoo höpö höpö salaliittoteorioihin joita trollit lähettelee ympäri maailmaa jne...Paljonkohan oikeesti tartuntoja on tuolla itärajan toisella puolella ja paljonko jo tätä uutta varianttia?

      • Niin nyt Deltta ei ole enää mitään vaan uusi on tulossa/tullut. Nähtäväksi jää mikä sen rooli on meille ja koko kansalle..
        Nyt pitäisi jokaisen suomalaisen ymmärtää jo vihdoin mistä on kysymys. Ei mene vaan millään jakeluun tämä rokotteen otamatta jääneiden ryhmä.
        Heidän periaatteensa ovat paperia faktaan perustuvan tiedon vieressä,

        Luulisin että he eivät ole perheellisiä sillä kukaan isä ei riskeeraisi perhettään tälle virukselle.
        He ovat yksin oman itsensä kanssa ja muista viis. Minä ja minä, on se kivaa varmaan. Sielläs olet sitten minäsi kanssa.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Niin nyt Deltta ei ole enää mitään vaan uusi on tulossa/tullut. Nähtäväksi jää mikä sen rooli on meille ja koko kansalle..
        Nyt pitäisi jokaisen suomalaisen ymmärtää jo vihdoin mistä on kysymys. Ei mene vaan millään jakeluun tämä rokotteen otamatta jääneiden ryhmä.
        Heidän periaatteensa ovat paperia faktaan perustuvan tiedon vieressä,

        Luulisin että he eivät ole perheellisiä sillä kukaan isä ei riskeeraisi perhettään tälle virukselle.
        He ovat yksin oman itsensä kanssa ja muista viis. Minä ja minä, on se kivaa varmaan. Sielläs olet sitten minäsi kanssa.

        Koeta nyt puolihysteerinen täti rauhoittua, toiset tietävät ehkä asiansa sittenkin paremmin kuin sinä kuvittelet laittamalla ajatuksiasi heidän päihinsä.
        Rokote on vapaaehtoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt puolihysteerinen täti rauhoittua, toiset tietävät ehkä asiansa sittenkin paremmin kuin sinä kuvittelet laittamalla ajatuksiasi heidän päihinsä.
        Rokote on vapaaehtoinen.

        No kiitos tuosta "puoli" sanasta. Toivottavasti tietävät ja hyvät vonnit sulle.


    • Anonyymi

      Parempi lupaus olisi, että et tule turvautumaan sairaalahoitoon tuli millainen koronatauti tahansa. Jos sen pystyisit lupaamaan, niin ei kiinnosta paskaakaan otatko rokotteen vai et.

      • Anonyymi

        Hoitoon pääsy ei voi olla siitä kiinni ettei ole ottanut piikkiä. Samalle viivalle
        muutkin sairaat myös luulosairaat. Missä viipyy rokotteiden valinta lista. Ottaisin
        viruspohjaisen rokotteen.


    • Anonyymi

      Tarpeeksi paha virus kun tulee, niin koronarokote tulee pakolliseksi. Sitten vaan toivotaan parasta, että piikki voittaa viruksen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe