Kumpi on toimivampi kanava akan hankintaan? Molemmat perustuvat ATK:hon, joten ei tarvitse koronapassia kuten tanssilavoille pääsy nykyään.
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Vähäpojille kysymys: Ieva vai Tinder?
4
151
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäh? "Ieva is a Latvian and Lithuanian given name"
Onko tämä joku kompa kysymys? - Anonyymi
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/IEVA
Tämäkö?
Lehdessä luki, että Tinderin tarkoituksena ei olekaan saada ihmiselle kumppania vaan saada hänet pysymään sovelluksessa mahdollisimman pitkään.
Itse en oikein tykkää tuosta swaippauksesta. Ilmeisesti Facebookin dating toimii samalla tavalla. Laitetaan rastia tai sydäntä.
En tykkää olla niin joko tai ihminen: että täytyy heti valita ja päättää torjuuko henkilön vai alkaako vonkaamaan. Lisääkö se jotain itsetuntoa ja pätemistä kun saa valita ja torjua ihmisiä?
Olen itse vähän epäpääräisempi. Pistäisin mieluummin kiinnostavan profiilin talteen ja mietiskelisin tilannetta ja sitten ehkä neutraalimmin lähestyisin. Haluan edetä ehkä hitaammin ja epätietoisemmin.
Itse ehkä rakastun aika hitaasti. Voin tietää jonkun tyypin kuukausia ja sitten yhtäkkiä huomaan, että olen ihastunut häneen. Luulen, että siinä tietämättään seuraa ja tarkkailee toisen olemusta ja käytöstä ja sitten kun se alitajuisesti hyväksytään kiinnostavaksi, niin syntyy tietoisia tunteita.
En osaa siksi ehkä suoralta kädeltä sanoa, voiko jonkun kanssa syntyä ihastusta. Toisaalta joidenkin kohdalla on varmaa, että minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta ei tule syntymään. Ja ne tipahtavat automaattisesti kaveriluokkaan.- Anonyymi
Juu tuo IEVA siis. Jaakko Teppo taisi mainita siitä jossain laulussaankin. Oli varmaan kuuminta hottia siihen aikaan.
Minä olen yleensä kapakasta käynyt hakemassa seuraa, mutta ei niitten kanssa ole jaksanut sen pidempään seurustella.
- Anonyymi
Ievan polkka https://www.youtube.com/watch?v=7yh9i0PAjck
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4357442Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai936156Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085642Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse1625104Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r334483Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914358Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163590Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s203588Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673578HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok833514