Vai Puhtauuten,Säädyllisyyteen , Pyhyyteen ja Rakkauuteen. ??
Oletko jo nuhteeton vai odotatko ja rukoiletko vielä että Jumala sinua tekee nuhteeton Jumalan edessä.
Tiesitkö että se on Jumalan teko ja tarkoitus että sinussa alkaa Valo loistaa ja Jumalan Kirkkaus,, että Jumalan Tahto sinussa tapahtuu ,, kun Hän syntisi ottaa pois ja Hän saa kaikken kunnian siitä !!!
Siis,, ottakaa vastaan Jumalan Kallis Armo joka muuttaa sinua Hänen kaltainen .
Veren Voima Voittovoima on ainoa mahdollisuus että sinä teet parannus synneistä.
Ristillä sen Voiman ja Pelastuksen löytyy,, kun sä Hengellisesti saat kokea miten Pyhä Henki vie sinut Kristukseen ,, kun Hän kuoli yli 2000 v sitten ja saat samaistua Hänen kanssa siinä kuolemassa että voit ja pääset nousemaan kuolemasta Elämään Kristuksessa ja Hänen kanssa ja elää samanlaista synnitöntä elämä kun ja kuin Hän eli..
Olkaa siunattuja taistelussa oma liha vastaan joka ei tahdo kuolla ja ei voi omiin voimiin vaan Hengellä Jumalaan VOI ja on kaikki mahdollistaettä tapahtuu sen ihmeen.
Olkaa kaikki Rakkaat oikein siunattuja !!!
Huom ! Ollanko tosiaan kutsuttu syntiin ja saastaisuuteen halpa armon alle ?
14
179
Vastaukset
- Anonyymi
Loputtomasti näit menestysteologian synnittömyys oppien tyrkyttämistä ja ihmisten huijaamisia !
Raamattu ei missään opeta oikeasti niin, että ihmisestä tulisi synnitön !
Jos ihmisestä tulisi muka synnitön, hänestä olisi tullut Jumala, eikä ole kuin Yksi Jumala !
Monen moni aito Uskova harhoissaan ja eksytettynä kuvittelee tulevansa synnittömäksi, ja tuskailee ja pettyy ja moni jopa menettää Uskonsa, kun hänestä ei millään tulekkaan synnitöntä, vaan pikemmin Hengen pyhityksessä hän näkeekin pikku hiljaa sen, kuinka viheliäinen hän ja jokainen ihminen oikeasti onkaan, kun Pyhä Henki avaa silmät näkemään kaiken maailman ja ihmisen oman pahuuden, joka aiemmin oli täysin piilossa.
Silloin Uskova vasta tajuaa koko tuon "synnittömyys" opin sanoman totalisen mahdottomuuden ja toteaa kuten Paavali vähän ennen kuolemaansa:
Room. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
Mutta joutui sitten Apostoli Paavalikin toteamaan meidän laillamme oman vajavaisuutemme ja inhimillisyytemme:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
!!!
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
!!!Voi voi !!
Rakas vanha tuttu !!!
Saathan sä jäädä myytynä synnin alaisuteen !!
Siis lihassa ja synnissä. Lihassasi asuu synti joka sä vahvistat omalla tekstillä..
Mutta minä ja muut ymmärtää että Jeesus tuli ostamaan meitä vapaaksi synnistä omalla verellä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei Paavali jäänyt kuoleman lihassa eikä me muutkaan halutaan.. !!!
Kristuksessa tuli olla jos on Oikea Uskova eikä lihassa !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Voi voi !!
Rakas vanha tuttu !!!
Saathan sä jäädä myytynä synnin alaisuteen !!
Siis lihassa ja synnissä. Lihassasi asuu synti joka sä vahvistat omalla tekstillä..
Mutta minä ja muut ymmärtää että Jeesus tuli ostamaan meitä vapaaksi synnistä omalla verellä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei Paavali jäänyt kuoleman lihassa eikä me muutkaan halutaan.. !!!
Kristuksessa tuli olla jos on Oikea Uskova eikä lihassa !!!Kuten edellä sanoin, ei vaahtoamisesi lopu, ei sitten millään.
Eksytetty, mik'ä eksytetty ja olet mielistynyt vieläpä siihen harhaoppiin, joka sinulle on syötetty.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Voi voi voi Savis, säälin todella sinua !
Rakkaat !!!! Kannattaa tutkia mitä lihallinen Paavali tarkoitti kun kirjoitti Room. 7
https://www.raamattusivut.fi/l/roomalaiskirjeen-mina/- Anonyymi
Tuo "opettaja" ei tiedä oikein mitään, paljon on muutakin pielessä, kuin vain tämä asia !
Eli tämä V.K Veijonen, ei oikeasti ole mikään opettaja, vaan kuvittelee itse itsestään ihan liikoja, aivan kuten sinäkin Savis ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "opettaja" ei tiedä oikein mitään, paljon on muutakin pielessä, kuin vain tämä asia !
Eli tämä V.K Veijonen, ei oikeasti ole mikään opettaja, vaan kuvittelee itse itsestään ihan liikoja, aivan kuten sinäkin Savis !Se olikin P.K. Veijonen, mutta pielessä on opetukset laajemminkin hänellä.
- Anonyymi
Tämä aloitus ja Savis ja tuo Savisken linkki viitaus, on muuten oikein oiva esimerkki siitä, mistä on foorumilla kirjoitettu juuri, eli että kukin löytää mieleisensä "totuuden" netistä !
Niin löysi Saviskin, mutta mitä se kertookaan Saviksesta ?
No, Sana sen sanoo hyvin:
2. Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
Tämä on hyvin yleistä tässä lopun ajassa, jossa Jumala siis SEULOO jyviä akanoista ja eksytykset vain siis paljastavat tässä ajassa selvästi harhaoppiset / Totuudesta eksyneet ja ne juuri, jotka ovat mielistyneet vaiheisiin ja vääryyteen.Siis,,, Rakas anonyymia joka ei kärsi tervettä oppia Jeesukselta Hänen Henkensä kautta . !!
Kuljet siis Augustinuksen jalanjäljillä Lutherin ja Paavin kanssa joka tulee esiin tekstissä joka Petteri Pyhässä Hengessä on kirjoittanut joka on tutkinut Herätyshitoria ja vähän enemmän kun noovumia joka taitaa olla sinun epäjumala ?
Olisit edes lukenut osion missä selitetään mihin filosofian Augistinus vei Luther ja sai hänet tarjomaan halpa armonsa kirkkokansalle.Savis kirjoitti:
Siis,,, Rakas anonyymia joka ei kärsi tervettä oppia Jeesukselta Hänen Henkensä kautta . !!
Kuljet siis Augustinuksen jalanjäljillä Lutherin ja Paavin kanssa joka tulee esiin tekstissä joka Petteri Pyhässä Hengessä on kirjoittanut joka on tutkinut Herätyshitoria ja vähän enemmän kun noovumia joka taitaa olla sinun epäjumala ?
Olisit edes lukenut osion missä selitetään mihin filosofian Augistinus vei Luther ja sai hänet tarjomaan halpa armonsa kirkkokansalle.Anteeksi >>> piti olla Herätyshistoria !!!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis,,, Rakas anonyymia joka ei kärsi tervettä oppia Jeesukselta Hänen Henkensä kautta . !!
Olisit edes lukenut osion missä selitetään mihin filosofian Augistinus vei Luther ja sai hänet tarjomaan halpa armonsa kirkkokansalle.helluntailaisten oma keksimä sana "halpa armo"
sellaista ei ole olemassakaan. Anonyymi kirjoitti:
helluntailaisten oma keksimä sana "halpa armo"
sellaista ei ole olemassakaan.Kannattaisi Rakas !!!!
Kysyä kaikki Jumalalta eikä omalta lihalta eikä lihallisilta pastoreista jotka maailman kanssa synneissä rakastaa vääryyyttä ja väärä totuus halvasta armosta joka vahvistaa syntisten asema.
- Anonyymi
"alkaa valo loistaa"
koskas se valo rupee helluntailaisissa loistaan ?? - Anonyymi
Syntiä kannattaa tehdä reilusti ja katumatta ettei hyvä armo mene hukkaan.
Tarvittaessa kannattaa vaaihtaa vielä jumala loppusuoralla niin voi olla varma että kirjanpito menee sekaisin. Helpointa on tietysti uskontokärvistelyn asemasta elää jumalattoman hyvä elämä.- Anonyymi
helluntailaisuus eksytys:
- Vanha testamentti on heitetty roskikseen
- oma raamattupainos
- perisynti kielletään
- synnittömiä syntyessään
- kaste ei liity ihmisen syntiin
- kaatamiset on oikea uskon merkki
- ehtoollinen ei liity ihmisen syntiin
- kasteen raamatullinen merkitys kielletään, jne. jn.
eivät usko raamattuun kokonaisuudessaan, vaikka:
"Jumalan sana on KAIKKINA AIKOINA, kaikelle kansalle" !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180