Sanoiko hän, että aika on löydettävissä vuosiluvuista? Niistä näyttäisi tulleen kova menestys kautta aikain maailmanlopun ennustajille. Ja ristiriitoja on maailmassa ollut kautta aikain, veli veljeä vastaan, lapset vanhempiaan, puhumattakaan maanjäristyksistä.
Mitä Jeesus sanoi maailmanlopun merkeistä?
2
50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Aloitus melkein kuukauden ollut, ja kukaan ei ole mitään vastannut!
Täytyy kait vastata sitten itse.
"He kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
Jeesuksen mukaan: väärät messiaat, suuret sodat, merkit auringossa, kuussa ja tähdissä (planeetoissa), kristittyjen vaino myös oman perheen kautta, Jerusalemin piiritys, raskaat ja imettäväisetkin ongelmissa, ongelma kohtaa kaikkia ihmisiä.
Btw, olen huomannut, että rotan vuonna syntyneissä on huomattava määrä itseään messiaaksi kutsuneita, ja rikoksen tekijöitä tässä luonteessa on yllättävän paljon.
- Alvaro Thais (uskoi olevansa uudestisyntynyt Jeesus ja Kristus) (oinas-maarotta)
- Father Divine, uskoi olevansa Jumala. (tulirotta)
- Vissarion, uskoi olevansa uudestisyntynyt Jeesus) (kauris-metallirotta)
- Massoud Rajavi, uskoi olevansa luvattu Messias (leijona-maarotta)
- Maurice Clemmons, surmasi 4 poliisia, sanoi olevansa Jeesus (vesirotta) - Anonyymi
Antilta pitäisi kysyä ensin takuulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136