Suomessa ja muuallakin maailmassa on aloitettava hullujen Jumalien/Henkimaailman listiminen, sillä ovat jo n. 16 vuoden ajan menneet Apocalypsissään ihan liian pitkälle. Noiden Kusipäisten Aliens-olentojen listiminen onnistuu ihan keltä vaan: siviilissä heitä voi laittaa pois mm. keittiöliekillä, joka poistaa Heidät kokonaan olemassaolostaan. Loppuvat myös repimällä, mutta kuka hullu alkaa/jaksaa sell. ryhtyä, kun Heidät voi polttaa kokonaan, etteivät tule ENÄÄ KOSKAAN kiusaamaan/kokeilemaan onneaan ihmisiä kohtaan.
Älkää, jumalauta, ilmoittako millekään muulle viralliselle taholle kuin korkeintaan jollekin lääkärille, jotta saatte tarvittaessa apua sell. ammattikunnalta. Armeijaa on jo haavoitettu Noiden Kusipäisten Jumalien/Henkimaailman taholta, kun pari ihmistä on joutunut sinne ketomaan jotain asioita. Älkää, saatana, ilmoittako sinne tai muillekaan viranomaisille mitään, sillä kaikesta tiedetään jo täällä Etelä-Suomessakin ja varmasti myös muuallakin Suomessa (varsinkin maailmalla). Älkää haavoittako mitään noita instansseja, koska Herrat Kusipää-Paskiaiset menevät muuten sell. paikkoihin yläpuolelle hallaa ja vaaroja aiheuttamaan. Tämä kaikki on ollut jo sietämätöntä, kestämätöntä kelle vaan.
Mittamme on täynnä, ja tollaisten Kusipää-Paskiaisten listiminen on parempi alkaa. Tarvittaessa listikää itse vaan Noita Paskiaisia, sillä voi olla kohtalokasta ottaa yhteyttä keneenkään (tod. pahat seuraukset keneen otetaan yht.). Mutta kukaan ei ole yksin, ei minkään asian kanssa: kimpassa täällä taistellaan toll. Hullujen Valtaa vastaa. Minä poistan toll. Paskiais-’maailmaa’ täällä omasta elämästä (en voi minäkään enää vastaanottaa mitään Noilta Paskiaisilta, koska tiedän kaikesta kaiken). Mitta ja kärsimykset ovat täynnä jo tarpeeksi: Paskiais-Kusipäiden poisto alkaa minun elämässäni.
Jumalat/Henkimaailma vs. ihmisoikeudet ja turvallisuus
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rauha sinulle,lue raamattua ja pyydä anteeksi mitä oletkaan tehnyt.
Sinussa on paha olemus/henki ?
Et ole itsesi kanssa ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984