Pk seutu vertaistukea kaikille

Anonyymi

Onko Pk-seudulla ihmisiä jotka ovat uskonsa takia k-piikkiä vastaan ja kiinnostuneita pitämään yhteyksiä?
Tilanne varmasti mietityttää monia ja moni on jäänyt yksin ihmisten kääntyessä heitä vastaan, siksi toivoisin että voisimme muodostaa ryhmiä ja olla yhdessä vahvempia.

Jos kiinnostaa ilmoittaudu tähän ketjuun, jos kiinnostuneita on laitan sähköpostin.

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joudunko minä tulevaisuudessa piikittömien uskovaisten kanssa tekemisiin 🤣
      No jos selviätte koronasta niin sitten se on luonnontahto.

      • Anonyymi

        Et sunkaan pelkää meitä jos sinun piikkisi toimii`?

        Eikö täällä liiku lainkaan tilanteeseen heränneitä?
        Monessa maassa tilanne on jo epäinhimillin ja uskonvapautta ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sunkaan pelkää meitä jos sinun piikkisi toimii`?

        Eikö täällä liiku lainkaan tilanteeseen heränneitä?
        Monessa maassa tilanne on jo epäinhimillin ja uskonvapautta ei enää ole.

        Minä en pelkää kauniita ihmisiä , mutta mietin miten jeesustelun anteeksiannolla sellaisia luodaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sunkaan pelkää meitä jos sinun piikkisi toimii`?

        Eikö täällä liiku lainkaan tilanteeseen heränneitä?
        Monessa maassa tilanne on jo epäinhimillin ja uskonvapautta ei enää ole.

        tarkoitatko piikittelyä vai rokottamattomuuttani 🤣


    • Anonyymi

      Kyllähän tämä periaatteessa kiinnostaa. En aio ottaa rokotetta ensisijaisesti siksi, koska näen millä petoksella ja valheilla sitä ajetaan. Toisekeen, kukaan ei takaa ettenkö joudu koko ajan piikittämään jotain epämääräistä suoneeni että saan pitää "passini" voimassa. Se kielii lisää pedon merkistä.
      Sitten näin myös keväällä erikoisen unen, jossa ylimaallinen ääni sanoi rokotteen olevan pedon merkki. Ei mulle ole koskaan muistini mukaan kukaan puhunut unessa, vaikka kaikki tietää että unet ovat välillä hyvinkin erikoisia. Voihan se silti olla vain uni, mutta en voi tuota noin vaan unohtaa. Varsinkin kun siihen liittyi että katsoin pitkää tunnelia ennen kuin ääni puhui, seuraavassa hetkessä ikään kuin vankisellissä ja tunnelin suunnalta "tuli joitakin" ja heräsin säpsähtäen kun tarttuivat minuun selän puolelta.
      No unet unena vai? Mutta kyllä tämä menee minusta ilmestyskirjan suuntaan vahvasti. Voihan pedon merkki olla joku muu lopulta ja se voi olla vuosien päässä.

      Mutta jos todella uskoo Jeesukseen, niin onko lopulta väliä että kuolet ennemmin kuin myöhemmin? Kaipa Herra ohjaa omaansa siihen pisteeseen kuin tarvitsee. Toki seurakunta (eli muut uskovat oli kaksi tai enemmän) on tärkeä.

      • Anonyymi

        Kiva jos kiinnostusta olisi. Haluaisin kerätä jonkinlaista ryhmää tms.
        Uskon että unesi on varmaankin Jumalalta, koen myös itse saaneeni tiedon jonnekin hyvin syvälle sieluuni että en voi sitä ikinä ottaa, ehdoton ei ja sisäinen tieto piikin merkityksestä ja pahuudesta.
        En ole missään vaiheessa siis edes harkinnut ottamista, tieto oli jo ennen kuin ne tulivat.
        Uskon että Jumala ohjaa meitä jos olemme Hänen lähellään, onhan Hän hyvä paimen ja ohjaa pois vaaranpaikoista.
        Monelle luomuna pysyttelevälle on seurakunnassa käynti käynyt vaikeaksi, asenteiden tai passien takia, samanhenkisten uskon veljien ja sisarten tuki tulee vielä kullanarvoisemmaksi jos meitä ajetaan yhteiskunnan ulkopuolelle piankin.
        Lisää kiinnostuneita???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe