Miten mä saisin teitä ymmärtämään kirjoitettu Pyhä Sana ???
Miten mä saisin teitä uskomaan ???
Te ette tarvi Jeesusta,, joka POIS OTTAA teiltä synti. !!!!!!
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
TEILLÄHÄN ON armo joka luulette pelastavansa teitä ,, tuo epäjumala.>>>
"" Halpa armo ""
Ja sentakia ette halua tehdä Parannusta synneistä koska te sanotte . Me tarvitsemme synti ja me tarvitsemme olla syntisiä.
Mutta mä sanon teille ja varoitan te synneistä parannusta ennenkuin kuolette. Synti vie helvettiin.
Luuk.5
7 Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
Ef. 5:27
saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
Fil. 3:6
intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
1. Kor. 10:12
Sentähden, joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei lankea.
2. Piet. 1:10
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Kysykää Jumala jos ette usko minua !!
32
55
Vastaukset
No hyvä että sanoma on mennyt perille !!!
- Anonyymi
halpaa armoa ei ole olemassakaan.
halpa armo, on helluntailaisuuden oma keksimä armo. Anonyymi kirjoitti:
halpaa armoa ei ole olemassakaan.
halpa armo, on helluntailaisuuden oma keksimä armo.Rakas anonyymi !!
Halpa armo ei ole Helluntaisten keksimä vaan ihan kirrko isäntien lanseesrattu oppi missä ei löydy armollista muuttuva VerenVoima Ristin Herralta .
Ilman Ristinkuolema ei ole auttava ja armollista Verta !
Ristillä löytyy Kallista Armoa !!
Karta Augustiniuksen kirkkoisännän keksimä halpa armo jossa armahdetaan syntiäkin.
Mutta me rakkaat otetaan vastaan Vapauttaja ja synninpoistajan joka on sitä Kallista kultaarmoa maan päällä..Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!
Halpa armo ei ole Helluntaisten keksimä vaan ihan kirrko isäntien lanseesrattu oppi missä ei löydy armollista muuttuva VerenVoima Ristin Herralta .
Ilman Ristinkuolema ei ole auttava ja armollista Verta !
Ristillä löytyy Kallista Armoa !!
Karta Augustiniuksen kirkkoisännän keksimä halpa armo jossa armahdetaan syntiäkin.
Mutta me rakkaat otetaan vastaan Vapauttaja ja synninpoistajan joka on sitä Kallista kultaarmoa maan päällä..Rakkaat !!
Katso Helluntaiset ovat ottaneet vastaan Niilo Ylivainion kanssa halvan armon kirkkoisäntien opettama !! Ja nyt on tietysti suloista julistaa sen armo joka armahtaa synnin pedon kanssa Helluntaikirkkossa ja olla niin kirkkollinen !!!
- Anonyymi
Se voisi auttaa, jos opettelisit paremmin kirjoittamaan suomenkieltä.
Rakas ???
Tuleeko ihminen Hengellisempi kun osaa monta kieliä ja pääsee lähempää Jumala niinkuin Tauno Matias Roto uskoo ja opiskelee kieliä enemmän kuin Pyhä Raamattu . Mutta eihän hänkään omistaa Pyhä Henki jolla olis Valo opastaa hänet totuuteen..
- Anonyymi
Millä sä todistat, etteivät Jeesukseen uskovat usko Raamatun Kirjoituksia? Hä?!
RAKAS ANONYYMI !!
IHAN sillä että Augistinus joka Luther seurasi ja Paavi antoi pohjaan tähän valearmon !!!
Ei ne ottanut koko Pyhä Raamattu todeksi .
Vain sen mikä heidän lihalle sopis.
Aivan niinkuin valtaosa lihalliset uskovaiset tänä päivänä. Ei tieto Hengellisistä niissä !!
Augistinuksesta voi lukea ja itkeä tuosta .
Löydät kyllä kirjoutus hänestä kun vain maltat vähän kelaa ja etsiä >>>
http://raamattusivut.fi/?cat=268 MihäSavis kirjoitti:
RAKAS ANONYYMI !!
IHAN sillä että Augistinus joka Luther seurasi ja Paavi antoi pohjaan tähän valearmon !!!
Aivan niinkuin valtaosa lihalliset uskovaiset tänä päivänä. Ei tieto Hengellisistä niissä !!
http://raamattusivut.fi/?cat=268 MihäTuossa parempi linkki suoraan sinne
https://www.raamattusivut.fi/l/roomalaiskirjeen-mina/- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tuossa parempi linkki suoraan sinne
https://www.raamattusivut.fi/l/roomalaiskirjeen-mina/helluntailaisuus on eksytys:
Vt. on heitetty roskikikseen
perisynti kielletään
synnittömiä syntyessään
kaste ei liity ihmisen syntiin
kaatamiset on oikea uskon merkki
ehtoollinen ei liity ihmisen syntiin
kasteen raamatullinen merkitys kielletään, jne, jne.
Ympärileikkaus 8 päivän ikäisille poikalapsille oli Jumalan säätämä iankaikkinen liitto.
(tytöistä kaksi kyyhkysenpoikasta)
Uudessa liitossa Jumala ottaa kasteessa pienen lapsen iankaikkiseen liittoon. Anonyymi kirjoitti:
helluntailaisuus on eksytys:
Vt. on heitetty roskikikseen
perisynti kielletään
synnittömiä syntyessään
kaste ei liity ihmisen syntiin
kaatamiset on oikea uskon merkki
ehtoollinen ei liity ihmisen syntiin
kasteen raamatullinen merkitys kielletään, jne, jne.
Ympärileikkaus 8 päivän ikäisille poikalapsille oli Jumalan säätämä iankaikkinen liitto.
(tytöistä kaksi kyyhkysenpoikasta)
Uudessa liitossa Jumala ottaa kasteessa pienen lapsen iankaikkiseen liittoon.Kyllä Rakas kielletään oikea Kaste joka uudestisynnyttää ihminen josta Johannes Kastaja puhui .
Vauvakastejumala halua pimittää tämän tiedon uskon kansalta ettei he koskaan löytää Tie läpi ahtaan porttiin kun Jeesus itse kastaa ihminen läpi ahtaan porttin joka on Ristinkuoleman.
Huh huh. Miksi ette kys suoraan Jumalalta ???- Anonyymi
Savis kirjoitti:
RAKAS ANONYYMI !!
http://raamattusivut.fi/?cat=268 MihäMainitsemasi henkilöthän ovat jo aikoja sitten kuolleet. Ja nyt eletään vuotta 2021. Jotenka millä siis todistat nykyajanmuodon kristityistä, etteivät he usko Raamatun Kirjoituksia, vaikka panevat tutkistelemiensa Kirjoitusten tuntemisen kautta toivonsa Kristukseen Jeesukseen?
Huomaa! Kyseessä ovat nykyajanmuodon kristityt, eivätkä joskus vuosisatoja sitten eläneet.
Siis Rakkaat !!!
On todella tärkeetä kysyä kaikki Herralta !!- Anonyymi
Kysy ITSE !!!!
Vai heitätkö sinä Savis TAAS kolikolla senkin, että mikä on Totuus ja mikä valhetta ??? Anonyymi kirjoitti:
Kysy ITSE !!!!
Vai heitätkö sinä Savis TAAS kolikolla senkin, että mikä on Totuus ja mikä valhetta ???Rakas vanha tuttu !
Ei uskova uskaltaa luottaa Herra jja kysyä kaikki Häneltä. Olet naurettava !!!!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas vanha tuttu !
Ei uskova uskaltaa luottaa Herra jja kysyä kaikki Häneltä. Olet naurettava !!!!!Tuosta kirjoituksestasi ei taas kerran saa mitään selvää, opettele vihdoin Suomea !
Mutta, kysyn yhä, että miksi sinä heittelit kolikolla arpaa, etsien Jumalan tahtoa ?
Eikö sinulla ole johdatusta muuten ?
Ei sellainen kolikon heitto ole mitään Jumalan johdatusta ! Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kirjoituksestasi ei taas kerran saa mitään selvää, opettele vihdoin Suomea !
Mutta, kysyn yhä, että miksi sinä heittelit kolikolla arpaa, etsien Jumalan tahtoa ?
Eikö sinulla ole johdatusta muuten ?
Ei sellainen kolikon heitto ole mitään Jumalan johdatusta !Ap. t. 1:26
Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.Savis kirjoitti:
Ap. t. 1:26
Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.Mutta kun sulla ei ole Usko niin että uskoisit että Jumala voi arpan kautta johdattaa uskovat.
Rukoile itselle Jeesuksen Usko Rakas vanha tuttu !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta kun sulla ei ole Usko niin että uskoisit että Jumala voi arpan kautta johdattaa uskovat.
Rukoile itselle Jeesuksen Usko Rakas vanha tuttu !!!Voi pyhä yksinkertaisuus sentään !
Jos Raamatussa YHDEN KERRAN sanotaan uskovien heittääneen arpaa, niin sekö sitten on sinulle ja kaikille uskoville ohjeeksi etsiä päivittäisissä asioissa Hengen johdatusta MONISSA asioissa ?
Olet niiiiiin sekaisin, etkä käsitä Hengellisistä asioista yhtään mitään näköjään ! Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus sentään !
Jos Raamatussa YHDEN KERRAN sanotaan uskovien heittääneen arpaa, niin sekö sitten on sinulle ja kaikille uskoville ohjeeksi etsiä päivittäisissä asioissa Hengen johdatusta MONISSA asioissa ?
Olet niiiiiin sekaisin, etkä käsitä Hengellisistä asioista yhtään mitään näköjään !Sääli Rakas että et USKO ja luottaa Jumala niinkuin opetuslapset jotka arpan kautta luotti Jumalan vastaus heille...
- Anonyymi
Sinä kirjoitta hoono Suomi?
- Anonyymi
Hän olla helluntai.
Niin Rakas Anonyymi.
Rantahurrit kirjoittaa ylensä niin !! Paremmin kyllä Ruotsia !!
Mutta kiitos Jumalalle,, että osaan edes näin hyvin . Ja paranee koko ajan kun tääl harjoittelen sinun kanssa joka osaa mainoasti Jumalan vaulla kirjoittaa Suomea.
- Anonyymi
Me kysymme A I N A Jumalalta asioista, sillä me emme ole kenenkään kaltaisesi opetuksen tarpeessa. Se paina mieleesi ja katso, että se mielessäsi myös pysyy!
- Anonyymi
Et ainakaan jankuttamalla.
- Anonyymi
Savis - ongelma on siinä, että ihmisenä nostat itsesi Pyhän Hengen paikalle, joka taas on tämä Sanan opettaja, sekä kirkastaja.
Sinä toetat, "miten MINÄ saisin teitä YMMÄRTÄMÄÄN kirjoitettu sana?!"
Siinä tavallaan liha nousee opettajan asemaan - opi tuntemaan Jumala - siis kuinka?
MINUN tavallani!
Hokaatko?
Tämä se ongelma on hieman laajemmaltikin. Luettaisiin sitäSanaa saarnatuolista, eikä selitettyä sanaa!
Jokainen oppii Raamatunkautta luetun SANAN mukaan tuntemaan Jumala ja sitten joko valitsee - tai hylkää.
Kun TV7 - katsoo vaikka helluntaipappien selitettyä sanaa - no, olenhan heitä jo yli 40- vuotta seurannut, niin voi pyhä sylvi, kuinka se on tulkinnan määrettä.
Täytyy pyörittää päätä - eri kirkkojenkin kohdalla.
Perinneoppien rätit on meitin silmillä. Ei tarvii mennä - kuin tuonne Euroopan ulkopuolelle, vaikka itään - riittävästi, niin jopa kirjoitukset alkavat olla jopa selkeämpiä "selitettynäkin" - siis jää se astiakirkkoperinteet jäädä riittävän kauas, ja näin Pyhä Henki pääseekin sanomaan, sen itse asian.
Me olemme sokeita, kun määrätynväriset linssit on aina silmillä ja samat poppamiespapit kertaa vanhaa kirkkolatinaansa.Jaa ?? Olet syönyt yli 40v TV-7 ruokaa ja nyt oksennat sen mun päälle.
Kun pääsin eroon uuskarismaattisen hengestä -80 luvulla josta tuo kaikki on kyse . Niin olen kartanut heitä kun rutto.
Olet aina uskonut että olet vahva ja Jumala on pistänyt sinua oikein tutkimaan ja kiroilemaan käyttämällä sylvi ja hyvä kirosanoilla.
Voin kertoa sinulle että et ole ollut lihassa niin kestävä ja kova kun olet omiin voimiin tutkinut ja viettänyt aika saatanan kanssa joka on uuskarismaattisissa.
Sä et vaan huomaa mitä sinusta on tullut ja tähän mennessä et ole kysynyt Jumalalta mitä sinusta on tullut . Huh huh...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Olet syönyt yli 40v TV-7 ruokaa ja nyt oksennat sen mun päälle.
Kun pääsin eroon uuskarismaattisen hengestä -80 luvulla josta tuo kaikki on kyse . Niin olen kartanut heitä kun rutto.
Olet aina uskonut että olet vahva ja Jumala on pistänyt sinua oikein tutkimaan ja kiroilemaan käyttämällä sylvi ja hyvä kirosanoilla.
Voin kertoa sinulle että et ole ollut lihassa niin kestävä ja kova kun olet omiin voimiin tutkinut ja viettänyt aika saatanan kanssa joka on uuskarismaattisissa.
Sä et vaan huomaa mitä sinusta on tullut ja tähän mennessä et ole kysynyt Jumalalta mitä sinusta on tullut . Huh huh...Et ole päässyt mihinkään eroon uuskarismaattisuudesta, ihan samaa vouhotusta on jatkunut siitä 80 luvusta asti !
Menestysteologian opit olet innolla imenyt ja niitä toistelet vuodesta toiseen.
Eksytyksen henki sinua vie ja johdattaa, eikä todellakaan Pyhä Henki !
Mutta näille asioille sinä olet itse umpisokea !
- Anonyymi
Miksi kirjoitat vähän hoono soomi? Jätät sanoja taivuttamatta jne
Kerroin Rakas !
Olen rantahurri ja krjoitan paremmin äidinkieli Ruotsia. Ja vielä huonommin englantia kuin suomea.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893764- 252116
- 2002052
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871584PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3461492Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151129- 931110
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32985Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926