Hei ! Kun esinahka menee erektiossakin takaisin terskan päälle niin kortsu liukuu myös pois päältä, ja roikkuu tyhjänä.
Kuinka siis käyttää kortsua kun on pitkä ja löysä esinahka?
Pitkä esinahka ja kondomi
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ratkaisin ongelma koettujen kanssa siten että en ole käyttänyt kortsua viimeisen 10 vuoden aikana kuin muutaman kerran. Paljaalteenn olen vedellyt, eikä kukaan ole tullut raskaaksi, tai mitään tauteja ei ole tarttunut. On egologista, säästyy luonnonvaroja eikä tule roskia.
- Anonyymi
Meinaatko että aloittaja on samojen naisten kanssa kuin sinä. Sun kannattaa ilmoittaa näiden naisten nimet niin ei tartte pelätä tauteja.Kun jokaisella on oma ruumis ja jos jollain naisella ei ole ollut tauteja niin ei tarkoita etteikö niitä vois olla jollakin.Voi olla myös oireeton jolloin tartuttaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506