Hei ! Kun esinahka menee erektiossakin takaisin terskan päälle niin kortsu liukuu myös pois päältä, ja roikkuu tyhjänä.
Kuinka siis käyttää kortsua kun on pitkä ja löysä esinahka?
Pitkä esinahka ja kondomi
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ratkaisin ongelma koettujen kanssa siten että en ole käyttänyt kortsua viimeisen 10 vuoden aikana kuin muutaman kerran. Paljaalteenn olen vedellyt, eikä kukaan ole tullut raskaaksi, tai mitään tauteja ei ole tarttunut. On egologista, säästyy luonnonvaroja eikä tule roskia.
- Anonyymi
Meinaatko että aloittaja on samojen naisten kanssa kuin sinä. Sun kannattaa ilmoittaa näiden naisten nimet niin ei tartte pelätä tauteja.Kun jokaisella on oma ruumis ja jos jollain naisella ei ole ollut tauteja niin ei tarkoita etteikö niitä vois olla jollakin.Voi olla myös oireeton jolloin tartuttaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399