TV-Evankelista Marcus Lamb on kuollut koronaan

Helluntailainen Lamb oli tähän mennessä tunnetuin koronarokotteita äänekkäästi vastustanut koronaan kuollut henkilö maailmassa.

Hän on perustanut ja omistaa poikansa kanssa maailman toiseksi suurimman kristillisen median.

Pojan mukaan isän kuolema johtui vihollisen hyökkäyksestä.

ttps://nypost.com/2021/12/01/anti-vaxxer-marcus-lamb-dies-of-covid-19-spiritual-attack/

29

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaisuudella ja helluntailaisilla ei ole Jumalan siunausta.

      • Anonyymi

        Afrikassa krokotiili söi helluntailaispastorin, kun tämä oli joessa kastamassa seurakuntalaisiaan,

        Ei vaikuta helluntailaisten olevan kovinkaan suuressa Jumalan suosiossa. Merkit viittaavat toisaalle.


      • Anonyymi

        Luultavasti olisi kuollut vaikka olisi ottanut kolme koronarokotetta.
        Koronarokotteiden oikea teho koronaa on 1% luokkaa, mutta haittavaikutukset ovat massiivisia. Nämä haitat vielä korostuvat haurailla vanhuksilla.
        Luulisi että ihmiset tajuaisivat tosiseikat kun vertaisivat koronakuolemia ennen koronarokotusten tuloa ja sen jälkeen. 'koronakuolemat' ovat n. Kaksinkertaistuneet rokotteiden tultua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti olisi kuollut vaikka olisi ottanut kolme koronarokotetta.
        Koronarokotteiden oikea teho koronaa on 1% luokkaa, mutta haittavaikutukset ovat massiivisia. Nämä haitat vielä korostuvat haurailla vanhuksilla.
        Luulisi että ihmiset tajuaisivat tosiseikat kun vertaisivat koronakuolemia ennen koronarokotusten tuloa ja sen jälkeen. 'koronakuolemat' ovat n. Kaksinkertaistuneet rokotteiden tultua.

        Höpsistä

        Maailmanlaajuisten tilastojen mukaan rokottamattomia kuolee suhteessa kymmeniä kertoja enemmän koronaan ja sairaudet ovat heillä 30 kertaa vakavampia.

        Lähes kaikki koronaan kuolleet ovat olleet rokottamattomia.


    • Anonyymi

      Hyviäkin uutisia välillä. Kun jokaisen täytyy kuolla niin paskiaisista on hyvä aloittaa.

    • Oliko Helluntailainen uuskarismaattinen mennari jossa henget julistaa ja uho että ei kuolee vaan parantuu.

      Muistan miten kävi eräälle uuskarismaattinen mennari isälle jolla poika oli saanut syöpä ja jokauhosi että Jumala parantaa hänet . Mutta kuoli ja sitten jatkoivat ruumishuoneessa herättämään poika kuolleista joka ei noussut kuolemasta..

      • Olikohan kyseessä sama kalmo, jota helluntailais-kansanedustaja Mika Niikkokin oli herättelemässä?

        Jos heppu olisi herännyt, niin miten siitä eteenpäin, kun suoletkin oli jossain säkissä?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Olikohan kyseessä sama kalmo, jota helluntailais-kansanedustaja Mika Niikkokin oli herättelemässä?

        Jos heppu olisi herännyt, niin miten siitä eteenpäin, kun suoletkin oli jossain säkissä?

        Poika oli vain joku 4v Rakas Peku ja noin käy kun ei saa Sana Jumalalta . Silloin ei ihme tapahtuu vaan siinä vaan uskottelee että kyllä tuo nousee kun vain rukoilee ja huutaa kovemmin. Surullista !!

        Näin mennarit uhottelevat ja tuo lihallinen minä minä tekee yhteistyötä saatanan kanssa ja mitään ei tapahtuu vaan karmea tulos ja tuskin ilman Jumala vanhemmat selviää ilman mielialan lääkeittä.

        Hirveä vastuu on noilla profettat myös jotka julistavat että poika herää kuolemasta.

        Tässä vertauskuvallisesti on teksti joka näyttää miten väärien profeettojen käy kun julistavat valheita >>>
        5. Moos. 13:5

        Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.


    • Rakas Peku !!!

      Jumala ei kunniansa menettää vaikka joku Lamb kuolee !!

      • Lamb on jo kuollut.

        Turha sinun on kuvitella, että hän on elossa.


    • Anonyymi

      > TV-Evankelista Marcus Lamb on kuollut koronaan

      En usko syyn olleen korona, todennäköisemmin hänet murhattiin ja kuolema vieritettiin koronan piikkiin.

      • Anonyymi

        Korona ja rokotteen vastustaminen syynä kuolemaan.

        Tuo on kova isku koko helluntailiikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona ja rokotteen vastustaminen syynä kuolemaan.

        Tuo on kova isku koko helluntailiikkeelle.

        Koskahan tulee se viimeinen isku koko helvetin helluntailaisliikkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskahan tulee se viimeinen isku koko helvetin helluntailaisliikkeelle?

        Se on hidas kuolema menossa helluntailiikkeessä.


      • Anonyymi

        Tämän täytyy olla totta?
        xD


    • Anonyymi

      Jos uskovat menevät mukaan vaarallisiin valheisiin, joista voi koitua vaaraa muillekin, varsinkin muille uskoville, niin onhan se mahdollista, että Herra sallii sellaisen henkilön sairastumisen, kääntääkseen eksyttäjän totuuteen ja valheita levittämästä. Ja jos se ei auta, voi hän sallia kuolemankin.

      • Aivan Rakas Anonyymi !! Tämä on totuus uuskarismaaattisuudesta.

        Hyvin kirjoitettu !!!


    • TV-Evankelista Marcus Lamb on kuollut koronaan !

      Myös Heikki Hilvo kuollut koronaan !

      Siis uuskarismaattisia pastoreita jotka saarnavat eri hengessä kun JUmalan Hengessä kuolevat koronaan .

      Montako muita tiedätte jotka ovat kuollut ???

      • Anonyymi

        Oletko sinä itse seuraava Savis ?


      • Anonyymi

        Onko totta, että Hilvo on myös kuollut koronaan?



    • Rakkaat !!

      Miksi ei ajetaan ulos riivaja hengen uuskarismaattisista joka niin selvästi örisi Markku Koivistossa ja Patrick Tiaisessa ?

      Miksi uuskarismaattiset saa mellasta seurakunnissa niin että lopulta pastorit kuolevat koronaan ??

      Mark. 3
      14 Niin hän asetti kaksitoista olemaan kanssansa ja lähettääksensä heidät saarnaamaan,
      15 ja heillä oli oleva valta ajaa ulos riivaajia.
      16 Ja nämä kaksitoista hän asetti: Pietarin-tämän nimen hän antoi Simonille-
      17 ja Jaakobin, Sebedeuksen pojan, ja Johanneksen, Jaakobin veljen, joille hän antoi nimen Boanerges, se on: ukkosenjylinän pojat,
      18 ja Andreaan ja Filippuksen ja Bartolomeuksen ja Matteuksen ja Tuomaan ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Taddeuksen ja Simon Kananeuksen
      19 ja Juudas Iskariotin, saman, joka hänet kavalsi.

      • "ekumeeniset uuskarismaattisia"

        Päinvastoin.
        Karismaattiset ei hyväksy ekumeniaa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "ekumeeniset uuskarismaattisia"

        Päinvastoin.
        Karismaattiset ei hyväksy ekumeniaa.

        Miksi rakas Peku sitten niin monet karismaattiset pyrkii ekumeeniseen johtoon niinkuin Havupalo ja Livets Ordin perustaja Ulf ???

        Myös Petri Mäkilä taitaa olla menossa kova vauhtia sinne myös >>

        https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/kristillinen-sivistys-ja-livets-ord/


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla ei todellakaan ole ns. kaikki halot liiterissä.

    • Äärikristittyjä tunnettuja koronarokotteen vastustajia kuolee koronaan päivittäin.

      Nyt lähti kristillistä WETR-FM-radioasemaa pitävä pariskunta John and Jackie Adams.

      Kuolivat kuuden päivän sisällä koronaan.
      ttps://www.sorryantivaxxer.com/post/john-and-jackie-adams-71-68-knoxville-tn-conservative-radio-anti-vaxx-dead-from-covid

      • Anonyymi

        joko pian on pekun vuoro mennä tilille, koita pysytellä äkvässä kiven takana.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe