Mitenkäs on, onko mahdollista saada autolainaa kun työsuhde on nimikkeellä määräaikainen (vaikka käytännössä onkin toistaiseksi), kokemuksia?
auton ostaminen rahoituksella
7
2681
Vastaukset
- awessasdd
tosin itselläni on määräaikainen työsoppari ja talossa on kaksi rahoitettua autoa.
Riittää, jos perheessä toisella on vakkari työ tai laina-ajan yli menevät soppari.
Miten voi olla määräaikainen työsuhde, mutta kuitenkin toistaiseksi?
Työsuhde on jompukumpi, mutta ei noin?!?!? - TT-Citikka
ostaa auto vielä silloin kun itselläni oli vain määräaikainen työsopimus. Ei haitannut mitään rahoitusmuotoa - rohkeasti vain kysymään.
P.S. Pankista saa vaihtuvakorkoisena joissain tapauksessa selkeästi edullisemman rahoituksen kuin rahoitusyhtiöstä kiinteäkorkoisena.- hht
Itse otin rahoituksen yhteydessä vakuutuksen.... tais tehdä 44e/kk pieneen autoon. Mulla oli boonuksia liikennevakuutuksessa vasta 20% ja kaskossa täydet..... Pohjolasta se olis tehny n. 60-70e/kk..... Joten näinkin voi säästää!
No boonukset ei kyllä ny kerry, mutta jos autoa vaihtaa rahoituksella aina määrä ajoin ei se niin haittaa! - laskeskelija
hht kirjoitti:
Itse otin rahoituksen yhteydessä vakuutuksen.... tais tehdä 44e/kk pieneen autoon. Mulla oli boonuksia liikennevakuutuksessa vasta 20% ja kaskossa täydet..... Pohjolasta se olis tehny n. 60-70e/kk..... Joten näinkin voi säästää!
No boonukset ei kyllä ny kerry, mutta jos autoa vaihtaa rahoituksella aina määrä ajoin ei se niin haittaa!Siihenhän sillä tähdätäänkin. :) Nöyrä asiakas joka vaihtaa auton kiltisti uuteen 3v-5v välein kun rahoituksen viimeinen suurempi osa lankeaa maksettavaksi eikä rahoja ole taskussa.
et ostaisi käteisellä? Eivät vaatisi sitä kaskoakaan ottamaan. Säästäisit siinäkin.
- kymysys
Niin, miksiköhän en osta käteisellä autoa? Samasta syystä miksi sinäkään et osta käteisellä esim. Maybachia :).
- myyjä
työsuhteesi kestää maksuajan ylitse. Mikäli ei niin yleensä riittää kanssaostaja (eli ns.takaaja).Rahoituspäätö riippuu paljon muistakin taustaasioista. Kannattaa aina kokeilla, kyllä ne sit sanoo jos ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814