Mitenkäs on, onko mahdollista saada autolainaa kun työsuhde on nimikkeellä määräaikainen (vaikka käytännössä onkin toistaiseksi), kokemuksia?
auton ostaminen rahoituksella
7
2683
Vastaukset
- awessasdd
tosin itselläni on määräaikainen työsoppari ja talossa on kaksi rahoitettua autoa.
Riittää, jos perheessä toisella on vakkari työ tai laina-ajan yli menevät soppari.
Miten voi olla määräaikainen työsuhde, mutta kuitenkin toistaiseksi?
Työsuhde on jompukumpi, mutta ei noin?!?!? - TT-Citikka
ostaa auto vielä silloin kun itselläni oli vain määräaikainen työsopimus. Ei haitannut mitään rahoitusmuotoa - rohkeasti vain kysymään.
P.S. Pankista saa vaihtuvakorkoisena joissain tapauksessa selkeästi edullisemman rahoituksen kuin rahoitusyhtiöstä kiinteäkorkoisena.- hht
Itse otin rahoituksen yhteydessä vakuutuksen.... tais tehdä 44e/kk pieneen autoon. Mulla oli boonuksia liikennevakuutuksessa vasta 20% ja kaskossa täydet..... Pohjolasta se olis tehny n. 60-70e/kk..... Joten näinkin voi säästää!
No boonukset ei kyllä ny kerry, mutta jos autoa vaihtaa rahoituksella aina määrä ajoin ei se niin haittaa! - laskeskelija
hht kirjoitti:
Itse otin rahoituksen yhteydessä vakuutuksen.... tais tehdä 44e/kk pieneen autoon. Mulla oli boonuksia liikennevakuutuksessa vasta 20% ja kaskossa täydet..... Pohjolasta se olis tehny n. 60-70e/kk..... Joten näinkin voi säästää!
No boonukset ei kyllä ny kerry, mutta jos autoa vaihtaa rahoituksella aina määrä ajoin ei se niin haittaa!Siihenhän sillä tähdätäänkin. :) Nöyrä asiakas joka vaihtaa auton kiltisti uuteen 3v-5v välein kun rahoituksen viimeinen suurempi osa lankeaa maksettavaksi eikä rahoja ole taskussa.
et ostaisi käteisellä? Eivät vaatisi sitä kaskoakaan ottamaan. Säästäisit siinäkin.
- kymysys
Niin, miksiköhän en osta käteisellä autoa? Samasta syystä miksi sinäkään et osta käteisellä esim. Maybachia :).
- myyjä
työsuhteesi kestää maksuajan ylitse. Mikäli ei niin yleensä riittää kanssaostaja (eli ns.takaaja).Rahoituspäätö riippuu paljon muistakin taustaasioista. Kannattaa aina kokeilla, kyllä ne sit sanoo jos ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200