Hyökkäys vai vaino ??

Minua moittivati uskovaiset Facessa ja tällä että mä varoitan synnistä , halpa armosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.

Myös Oikeasta Hrätyksestä he vihaavat niinkun rakas vanha tuttu tällä täss palstalla joka on mellastanut kovin ja hökkänyt vastaan kaikki mitä olen Pyhästä Raamatusta näyttänyt mitä on oikea Totuus näistä.
Ja kehtaa laittaa voi voi perään vaikka tulis häpeä tuhkassa ja tomussa.

Eivät kestää tervettä oppia näin laittomuuden aikana kun laittomus ja hänen voima lisäntyy .. Syntiä hän rakastaa !!!! Tuo peto !!!

Onneksi on vielä pieni piiskuinen lauma olemassa !!!

Luuk. 12:32

Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.

Joh. 10:16

Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Ps. 95:7

Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:

47

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piskuinen lauma tarkoittaa niitä 11 alkuperäista opetuslasta, jotka Jeesus henkilökohtaisesti valtuutti puolestaan tekemään itselleen opetuslapsia kastamalla heitä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
      Alkukielen mukaan "mateuteseette" opetuslapseuttakaa kastamalla.
      Käskymuoto.
      Matt.28:18-20

• Anonyymi

Alkukielen mukaan olet vääryyden harjoittaja: kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua...mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        ad-ee-kee'-ah

• Anonyymi

"kaikki mitä olen Pyhästä Raamatusta näyttänyt mitä on oikea Totuus näistä."

"Eivät kestää tervettä oppia "

Olet ylimielinen!

Millä auktoriteetilla sinä väität, että vain sinulla olisi se aito ja oikea totuus, kun sellaista yhtä totuutta ei ole olemassakaan. Maailmassa on tuhansia kirkkokuntia, jotka väittävät, että heillä on Pyhä henki ja totuus. Ja kaikki nekin sanovat olevansa oikeassa totuudessa.

Kaikki eivät voi olla yhtä aikaa oikeassa! Varmaa on, että et ole sinäkään. Enkä minä.

• Anonyymi

1900 -luvulla Suomeen kantautui useitakin lahkoja Amerikasta, kaikki ne ovat
        "ainoita oikeita",

Suomessa kuitenkin kristinusko ollut jo 1000 -luvun jälkeen.

• Rakas anonyymi !
        Auktoriteetti voi vain saada Jeesukselta Kristukselta joka valtuuttaa ken Tahtoo Pyhän Hengen kautta ja sille ei saatana eikä sinä voi mitään. !!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas anonyymi !
        Auktoriteetti voi vain saada Jeesukselta Kristukselta joka valtuuttaa ken Tahtoo Pyhän Hengen kautta ja sille ei saatana eikä sinä voi mitään. !!!!!

No, sinulla ei ainakaan sitä auktoriteettia ole !

Olet ihan sekaisin oppeinesi.

Syytät menestysteologeja, vaikka itse olet yksi heistä !

Voi hyvää päivää sentään.

• Anonyymi kirjoitti:

No, sinulla ei ainakaan sitä auktoriteettia ole !

Olet ihan sekaisin oppeinesi.

Syytät menestysteologeja, vaikka itse olet yksi heistä !

Voi hyvää päivää sentään.

Rakas vanha vihollinen !

Tuleeko sulle siunausta kun hyökkäät Jumalan palvelijoita vastaan näin jotka varoittaa synnistä , halpa armosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.
        Meneekö sulla hyvin tuttavien perheen ja sukulaisten kanssa ,, tuoko se siunausta sun pimeyteen ???

Jatkaa sinä vaan mellastaminen. sinullekin tulee piste .

Varoitan sinua siinä vallassa jonka Jumala on minulle antanut !!

Sulle ei voi sanoa hyvä päivä vaan ,, paha yö sentään !!!!

Lopeta nyt tuon vihan hyvän Jumaln sään aikaettei tulee paha sää Häneltä ja saat itkeä..

• Anonyymi kirjoitti:

"ainoita oikeita",

Aivan Rakas Anonyymi.

Vain Jeesus joka on itse Seurakunta jossa me Hengellisesti voidaan olla,, on se Oikea Seurakunta !
        Muut ovat ihmisten tekeleitä.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas anonyymi !

Eli sinulla ei ole mitään auktoriteettia kirjoitella noin. Vai löytyykö sinulta Jeesuksen sinulle kirjoittama paperi asian vahvistamiseksi? Kertoiko hän sen niin, että kuulit sen ihan fyysisesti omilla korvillasi niin, että hän puhui aidolla äänellään? Jos kumpaakaan ei tapahtunut, olet ihan itse antanut itsellesi "auktoriteetin", jolla ei ole tässä maailmassa mitään painoarvoa. Raamattu ei sellaista auktoriteettia anna kenellekään. Kaikki muu on kuvitelmaa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas vanha vihollinen !

Tuleeko sulle siunausta kun hyökkäät Jumalan palvelijoita vastaan näin jotka varoittaa synnistä , halpa armosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.
        Meneekö sulla hyvin tuttavien perheen ja sukulaisten kanssa ,, tuoko se siunausta sun pimeyteen ???

Jatkaa sinä vaan mellastaminen. sinullekin tulee piste .

Varoitan sinua siinä vallassa jonka Jumala on minulle antanut !!

Sulle ei voi sanoa hyvä päivä vaan ,, paha yö sentään !!!!

Lopeta nyt tuon vihan hyvän Jumaln sään aikaettei tulee paha sää Häneltä ja saat itkeä..

Ai Savis !

Sinä siis pidät minua vihollisenasi ?!

Minä itse, en kuitenkaan pidä sinua minään vihollisena, minulla ei näet yhäkään ole vihaa sinua kohtaan !

Vaan minä vain säälin sinua, umpi sokeaa, joka yrittää ja haluaa kiihkeästi taluttaa muita sokeita samaan menestysteologian / äärikarismaattisuuden kuoppaan !

Tämä loputon vouhotuksesi on oiken malliesimerkki äärikarsimaattisten vaahtoamisesta !

• Anonyymi kirjoitti:

Ai Savis !

Sinä siis pidät minua vihollisenasi ?!

Minä itse, en kuitenkaan pidä sinua minään vihollisena, minulla ei näet yhäkään ole vihaa sinua kohtaan !

Vaan minä vain säälin sinua, umpi sokeaa, joka yrittää ja haluaa kiihkeästi taluttaa muita sokeita samaan menestysteologian / äärikarismaattisuuden kuoppaan !

Tämä loputon vouhotuksesi on oiken malliesimerkki äärikarsimaattisten vaahtoamisesta !

Rakas vihollinen joka yrittää saatanan kanssa pysäyttä minua ja lakkauttaa minun pyrkimys laajasti varoittaa synnistä , halpa valearmosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.

En ymmärrä että ihminen joka sano olevan uskossa ei näe että hän riitelee ja hyökkää suoraan Jumala vastaan ja yrittää pysäyttää Pyhä Henki joka varoittaa minussa ja minun kautta heikot ja tiettämättömät uskovat ..

Et siis tiedostaa että vihat minua . Tai sitten haluat kiellä sen että hermostut ja vihat minua.

Kyllä pidän heitä,, minun ja Jumalan vihollisia,, jotka näin hyökkäävät niinkuin sinä !!!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas vihollinen joka yrittää saatanan kanssa pysäyttä minua ja lakkauttaa minun pyrkimys laajasti varoittaa synnistä , halpa valearmosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.

En ymmärrä että ihminen joka sano olevan uskossa ei näe että hän riitelee ja hyökkää suoraan Jumala vastaan ja yrittää pysäyttää Pyhä Henki joka varoittaa minussa ja minun kautta heikot ja tiettämättömät uskovat ..

Et siis tiedostaa että vihat minua . Tai sitten haluat kiellä sen että hermostut ja vihat minua.

Kyllä pidän heitä,, minun ja Jumalan vihollisia,, jotka näin hyökkäävät niinkuin sinä !!!!!!

Tämäkin viestisi on ihan menestysteologiaan hurahtaneen PERUS JUTTUA !

Siis ihan samaa vaahtoamista: "te ette usko, me uskomme !"

Eli sinä kovaan ääneen arvostelet menestysteologiaan hurahtaneita, mutta olet ITSE siinä todella syvällä !

Voi voi tuota sinun sokeuttasi !

Niin ja juuri noin menestysteologiaan hurahtaneet sanovat aina !!!

" Te vihaatte ja vainoatte meitä ! "

" Te yritätte pysäyttää ja estää meitä ja mitätöidä meidän uskoamme! "

Usko nyt viimein Savis, että sinut on eksytetty pahemman kerran !!!

Ja Savis, Pyhä Henki ei opeta valhetta, vaan se on ihan toinen henki, joka teitä menestysteologeja villitsee ja laittaa vaahtoamaan kaiken aikaa päättömästi !!!

Siis tämä sinun oma vaahtoamisesi jo paljastaa totuuden sinun touhuistasi !

• Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin viestisi on ihan menestysteologiaan hurahtaneen PERUS JUTTUA !

Siis ihan samaa vaahtoamista: "te ette usko, me uskomme !"

Eli sinä kovaan ääneen arvostelet menestysteologiaan hurahtaneita, mutta olet ITSE siinä todella syvällä !

Voi voi tuota sinun sokeuttasi !

Niin ja juuri noin menestysteologiaan hurahtaneet sanovat aina !!!

" Te vihaatte ja vainoatte meitä ! "

" Te yritätte pysäyttää ja estää meitä ja mitätöidä meidän uskoamme! "

Usko nyt viimein Savis, että sinut on eksytetty pahemman kerran !!!

Ja Savis, Pyhä Henki ei opeta valhetta, vaan se on ihan toinen henki, joka teitä menestysteologeja villitsee ja laittaa vaahtoamaan kaiken aikaa päättömästi !!!

Siis tämä sinun oma vaahtoamisesi jo paljastaa totuuden sinun touhuistasi !

Jos olisit kysynyt Jumalata kaikken rakas vanha tuttu ennenkuin lähdit eksytykseen ja tutkimaan sen lihassa että kyllä minä ylpeänä pärjään eikä saatana minua nielaisee niin et hyökkäisi tänä päivänä.
        Mutta kun olet vieläkin niin itseä täynnä ja yrität pysäyttää niitä joka saatana vastustelee ja lakkauttaa minun pyrkimys laajasti varoittaa synnistä , halpa valearmosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.

Hyvinnäyttää sulla pyyhkiä näköjään kunnes Jumala laittaa piste.

Eikö Jumala on kurittanut sua tarpeeksi ja yrittänyt sua saada muutta kurssia .
        Kaivaat verta nenään . Ja minä en tulee aiheuttamaan sen . Muista sen !!!
        Ota opiksi ja te sinä mieletön parannus ettei sulle käy vielä huonommin.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Jos olisit kysynyt Jumalata kaikken rakas vanha tuttu ennenkuin lähdit eksytykseen ja tutkimaan sen lihassa että kyllä minä ylpeänä pärjään eikä saatana minua nielaisee niin et hyökkäisi tänä päivänä.
        Mutta kun olet vieläkin niin itseä täynnä ja yrität pysäyttää niitä joka saatana vastustelee ja lakkauttaa minun pyrkimys laajasti varoittaa synnistä , halpa valearmosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti.

Hyvinnäyttää sulla pyyhkiä näköjään kunnes Jumala laittaa piste.

Eikö Jumala on kurittanut sua tarpeeksi ja yrittänyt sua saada muutta kurssia .
        Kaivaat verta nenään . Ja minä en tulee aiheuttamaan sen . Muista sen !!!
        Ota opiksi ja te sinä mieletön parannus ettei sulle käy vielä huonommin.

Minä en ole ollut missään eksytyksissä !!!

Mitä sinä oikein sekoilet taas ???

Niin ja nyt jo alat nimittelemään minua mielettömäksi !!!

Voi Savis !

Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Katso Savis vaan ITSE eteesi !

Tuota samaa tietä olet kulkenut jo vuosikymmenet ja siten olet kartuttanut vain yhä lisää ja lisää ja lisää...... Jumalan vihaa päällesi !

Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

Säälin jo etukäteen sinua Savis !

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ollut missään eksytyksissä !!!

Mitä sinä oikein sekoilet taas ???

Niin ja nyt jo alat nimittelemään minua mielettömäksi !!!

Voi Savis !

Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Katso Savis vaan ITSE eteesi !

Tuota samaa tietä olet kulkenut jo vuosikymmenet ja siten olet kartuttanut vain yhä lisää ja lisää ja lisää...... Jumalan vihaa päällesi !

Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

Säälin jo etukäteen sinua Savis !

Minun veljet ja sisaret jotka tunnustan rakas lähimmäinen joka on vihollinen Pyhä Raamatun muka.

Olisit mun veljeni jos tekis niinkuin Jumala tahtoo.

Mutta et edes Jumalan Veli ! Koska ei ole Jeesuksen Tahto että teet syntiä synnintahdossa.

Huh tätäkään et tajua !!

Jeesus kertoi ketä oli Hänen Oikeat sukulaiset >>>
        Matt. 12:50

Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Minäkin säälin sinua synnintekijä ! Ja toivon sinun tekis parannusta rakas ennenkuin tulee piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ainoita oikeita",

Muistakaa että nk kristinusko on perustunut kirkkojen ideologiaan. Siellä on muokattu sana omaan silloiseen poliittiseen pirtaan ja alkuperäinen totuus on muutettu joksikin sopivammaksi.
        Kirkko jos mikään on hävittänyt alkuperäisen Jeesuksen opettaman ytimen pelastavasta sanasta. Siksipä kirkkoja ei pidä puolustella, ne ovat eksyneet totuuden polulta kohta Jeesuksen kuoleman jälkeen.

• Anonyymi

Onneksi on piskuinen lauma olemassa.

Mutta sinä Savis et itse kuulu siihen.

Olet itse menestysteologian ja äärikarismaattisuuden eksytyksissä, joten tuomitset itse itsesi omilla sanoillasi.

Lisäksi sinä elät itse väärän armon varassa.

Sinä esität valheellisia syytöksiä täälläkin ihmisistä lähes pävittäin, eli annat vääriä todistuksia lähimmäisistäsi päivittäin tai ainakin lähes päivittäin.

Sinä itse siis elät jatkuvassa synnissä, tekemättä parannusta, sitä olet jatkanut jo vuosikymmenet.

Silti sinä itse siis kuvittelet pääseväsi kuin koira veräjästä.

Eli sinä kaiken aikaa näissä viesteissäsi luet tuomiota oikeasti itsellesi.

Tajuatko tämän viihdoin ja viimein ?

Vai menetkö katkeraan loppuun asti samalla tiellä ?

• Niin sinä rakas valhetelija valhettelee ja jos et tee parannusta käy niin >>>

Ilm. 21:8

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Niin ? Mutta kuittaat kaikken,, vale ja halvan armon alla,, jossa ei ole niin tärkeä puhua totta,, koska kaikkeesta saa anteeksi teidän opinne muka.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin sinä rakas valhetelija valhettelee ja jos et tee parannusta käy niin >>>

Ilm. 21:8

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Niin ? Mutta kuittaat kaikken,, vale ja halvan armon alla,, jossa ei ole niin tärkeä puhua totta,, koska kaikkeesta saa anteeksi teidän opinne muka.

Tuon sinun suomenkieli? Oletko maahantunkeutuja?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuon sinun suomenkieli? Oletko maahantunkeutuja?

Kyllä kaikki rakkaat tietää että olen rantahurri .
        Ja osaan Ruotsia paljon parempi. Englantia puhun mutta en osaa kirjoittaa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kyllä kaikki rakkaat tietää että olen rantahurri .
        Ja osaan Ruotsia paljon parempi. Englantia puhun mutta en osaa kirjoittaa.

Mikset sitten kirjoita sitä ruotsia? Olisi paljon helpompaa ymmärtää mitä yrität sanoa jos kirjoittaisit sen ruotsiksi.

• >>> En ymmärrä että ihminen joka sano olevan uskossa ei näe että hän riitelee ja hyökkää suoraan Jumala vastaan ja yrittää pysäyttää Pyhä Henki joka varoittaa minussa ja minun kautta heikot ja tiettämättömät uskovat ..

Joko Savis-nimimerkki on lukenut, mitä menestyteologia oikeasti on? Jos ei, niin nyt on korkea aika. Kiinnitä erityistä huomita kappaleeseen, joka alkaa sanoin: "Menestysteologia valheellisesti opettaa..." ja vertaa sitä yllä olevaan sanojesi lainaukseen.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14976611/

• Rakas !
        On ihan eri asia luulla olevan valuutettu uuskarismattinen karsimaattisessa yltiöhengessä .

Kuin valtuutettu Jeesuksessa Kristuksessa ja ajaa Jumalan asia .

Matt. 10:5

Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,

Jumala vie myös evankelistat kaduille saarnamaan niinkuin minä tänne saarnamaan sinulle.

Meitä kaikki Jumalan omia valtuuttaa Hän eri tehtäviin.

Jotkut lähetyskentiin myös.

• Savis kirjoitti:

Rakas !
        On ihan eri asia luulla olevan valuutettu uuskarismattinen karsimaattisessa yltiöhengessä .

Kuin valtuutettu Jeesuksessa Kristuksessa ja ajaa Jumalan asia .

Matt. 10:5

Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,

Jumala vie myös evankelistat kaduille saarnamaan niinkuin minä tänne saarnamaan sinulle.

Meitä kaikki Jumalan omia valtuuttaa Hän eri tehtäviin.

Jotkut lähetyskentiin myös.

>>> On ihan eri asia luulla olevan valuutettu uuskarismattinen karsimaattisessa yltiöhengessä...

Jos et luule olevasi Jumalan valtuutettu, onko sinulla esittää Jumalan puolueen Peräpohjolan piirin jäsenkorttia, jossa lukee sinun valtuudet, jotka Jumala on sinulle itse luovuttanut?

• Henki kirjoitti:

>>> On ihan eri asia luulla olevan valuutettu uuskarismattinen karsimaattisessa yltiöhengessä...

Jos et luule olevasi Jumalan valtuutettu, onko sinulla esittää Jumalan puolueen Peräpohjolan piirin jäsenkorttia, jossa lukee sinun valtuudet, jotka Jumala on sinulle itse luovuttanut?

Ja sitten lähdet vitsailemaan Rakas !

Mutta Totuus ei ole vitsin asia.

• Savis kirjoitti:

Ja sitten lähdet vitsailemaan Rakas !

Mutta Totuus ei ole vitsin asia.

Onko Savis-nimimerkin kertoma totuus ainoa oikea totuus vai mikä on totuus?

• Anonyymi

Etkö ole tajunnut, ettei itse asiasi ole se, mitä he vastustavat. Se on sinun esiintymistapasi, joka saa ihmiset ärsyyntymään. Ja se, minkä foorumin valitset viestillesi.

• Anonyymi

Jeesuksen seuraajilla on helppoa. Et kuulu mihinkään kirkkoon etkä uskonnolliseen järjestöön, uskot Jeesukseen ja totuuteen ja rakastat lähimmäistäsi ja Jumalaa. Totuus on tehnyt heidät vapaiksi ihmisikeistä. Niin teki alkuseurakunta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen seuraajilla on helppoa. Et kuulu mihinkään kirkkoon etkä uskonnolliseen järjestöön, uskot Jeesukseen ja totuuteen ja rakastat lähimmäistäsi ja Jumalaa. Totuus on tehnyt heidät vapaiksi ihmisikeistä. Niin teki alkuseurakunta.

Näin se on rakas anonyymi !!

On helppo puhua totta synnistä että ei kukaan synnissä selviää Taivaaseen vaan joutuu ottamaan vastaan <Synninpoistajan ja Vapauttajan joka Vpauttaa synnistä.

Aina Totuudenpuhujien kohtaan on hyökätty !

Niinkuin Jeesus ja Johannes Kastaja joka puhui totta Herodeuksesta.
        Matt. 14
        3 Sillä Herodes oli ottanut Johanneksen kiinni ja sitonut hänet ja pannut vankeuteen veljensä Filippuksen vaimon, Herodiaan, tähden.
        4 Sillä Johannes oli sanonut hänelle: "Sinun ei ole lupa pitää häntä".

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Näin se on rakas anonyymi !!

On helppo puhua totta synnistä että ei kukaan synnissä selviää Taivaaseen vaan joutuu ottamaan vastaan <Synninpoistajan ja Vapauttajan joka Vpauttaa synnistä.

Aina Totuudenpuhujien kohtaan on hyökätty !

Niinkuin Jeesus ja Johannes Kastaja joka puhui totta Herodeuksesta.
        Matt. 14
        3 Sillä Herodes oli ottanut Johanneksen kiinni ja sitonut hänet ja pannut vankeuteen veljensä Filippuksen vaimon, Herodiaan, tähden.
        4 Sillä Johannes oli sanonut hänelle: "Sinun ei ole lupa pitää häntä".

Juuri näin nämä äärikarismaattiset menestysteologiaan hurahtaneet toimivat ja sanovat järjestäin, kuten nyt tämä Saviskin.

Eli :

" Me puhumme totuutta ja siksi meitä vainotaan"

Vaikka todellisuus ja Totuus on ihan muuta !

Niin ja sinä pidät vainoharhaisena kaikkia niitä vihollisinasi, jotka vain yrittävät auttaa sinut mois noista valheiden ja eksytysten verkoistasi.

Ihan kuten muutkin kaltaisesi menestysteologiaan eksyneet äärikarsimaattisetkin.

Voi voi voi !

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin nämä äärikarismaattiset menestysteologiaan hurahtaneet toimivat ja sanovat järjestäin, kuten nyt tämä Saviskin.

Eli :

" Me puhumme totuutta ja siksi meitä vainotaan"

Vaikka todellisuus ja Totuus on ihan muuta !

Niin ja sinä pidät vainoharhaisena kaikkia niitä vihollisinasi, jotka vain yrittävät auttaa sinut mois noista valheiden ja eksytysten verkoistasi.

Ihan kuten muutkin kaltaisesi menestysteologiaan eksyneet äärikarsimaattisetkin.

Voi voi voi !

Rakas voi voi !!

Sulla on oikeus pitää sinun läsitykset ja valheet vaikka ne eivät tuotaa siunausta sun elämelle eikä ole tuottanut ...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas voi voi !!

Sulla on oikeus pitää sinun läsitykset ja valheet vaikka ne eivät tuotaa siunausta sun elämelle eikä ole tuottanut ...

Tuo sinun oma vainoharhaisuutesiko, tuottaa siunausta sinulle ja lähimmäisillesi ?

Mieti nyt edes hetki sitä, että mitä siunausta sinun toimintasi tuottaa yhtään kellekkään ?

Syytät kaiken aikaa muita omiin harhaluuloihisi ja vainoharhaisuutesi perustuen.

Eli valheellisia todistuksia lauot jatkuvalla syötöllä lähimmäisistäsi, Jumalako sinua sellaiseen johdattaa ?

Ei Savis !

Se on ihan toinen taho, joka haluaa levittää valhetta !

Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Mieti nyt edes hetki sitä siis, että kuka ja mikä laittaa sinut esittämään valheita ja vääriä syytöksiä lähimmäisistäsi !!!

Ilm. 12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun oma vainoharhaisuutesiko, tuottaa siunausta sinulle ja lähimmäisillesi ?

Mieti nyt edes hetki sitä, että mitä siunausta sinun toimintasi tuottaa yhtään kellekkään ?

Syytät kaiken aikaa muita omiin harhaluuloihisi ja vainoharhaisuutesi perustuen.

Eli valheellisia todistuksia lauot jatkuvalla syötöllä lähimmäisistäsi, Jumalako sinua sellaiseen johdattaa ?

Ei Savis !

Se on ihan toinen taho, joka haluaa levittää valhetta !

Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Mieti nyt edes hetki sitä siis, että kuka ja mikä laittaa sinut esittämään valheita ja vääriä syytöksiä lähimmäisistäsi !!!

Ilm. 12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

Edelleen Rakas voi voi ,, sulla on oikeus moittia minua kun varoitan synnistä uuskarismaatista menoista ja halvasta armosta !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Edelleen Rakas voi voi ,, sulla on oikeus moittia minua kun varoitan synnistä uuskarismaatista menoista ja halvasta armosta !!!

Varoita nyt viimeinkin itse itseäsi !

Sinähän noissa olet ihan itse kiinni, kuin takiainen !

• 2. Kor. 1:5

Sillä samoin kuin Kristuksen kärsimykset runsaina tulevat meidän osaksemme, samoin tulee meidän osaksemme myöskin lohdutus runsaana Kristuksen kautta.

2. Kor. 1:6

Mutta jos olemme ahdistuksessa, niin tapahtuu se teille lohdutukseksi ja pelastukseksi; jos taas saamme lohdutusta, niin tapahtuu sekin teille lohdutukseksi, ja se vaikuttaa, että te kestätte samat kärsimykset, joita mekin kärsimme; ja toivomme teistä on vahva,

2. Kor. 1:7

koska me tiedämme, että samoin kuin olette osalliset kärsimyksistä, samoin olette osalliset myöskin lohdutuksesta.

• Mutta jo Pyhä Raamatun alkulehdillä hyökättiin apostolien kmppuun joka toi totuus.

Valheenpuhujat saavat olla rauhassa..

• Savis, mitä jos menisit tuonne kaduille julistamaan totuuksia. Tavoittaisit paljon enemmän ihmisiä ja kohtaisit todellisuuden.

• Henki kirjoitti:

Savis, mitä jos menisit tuonne kaduille julistamaan totuuksia. Tavoittaisit paljon enemmän ihmisiä ja kohtaisit todellisuuden.

Mikä Henki sinä oikein olet,, joka ei tiedä että tänä päivänä istuu kaikki koneen äären,, tai on puhelimessa.
        Ja kadut on melkein tyhjät !!

• Savis kirjoitti:

Mikä Henki sinä oikein olet,, joka ei tiedä että tänä päivänä istuu kaikki koneen äären,, tai on puhelimessa.

Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: niitä jotka keksivät selityksiä omalle haluttomuudelle, ja niitä jotka vain tekevät asioita. Koronan aikanakin ulkona on ihmisiä, joten selityksesi osoittaa vain haluttomuutesi päästä irti liiallisesta mukavuudenhalusta. Sekö on sinun kutsumuksesi, puhua Sanasta lämpimässä tuolissa istuen ja herkkuja syöden?

• Henki kirjoitti:

Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: niitä jotka keksivät selityksiä omalle haluttomuudelle, ja niitä jotka vain tekevät asioita. Koronan aikanakin ulkona on ihmisiä, joten selityksesi osoittaa vain haluttomuutesi päästä irti liiallisesta mukavuudenhalusta. Sekö on sinun kutsumuksesi, puhua Sanasta lämpimässä tuolissa istuen ja herkkuja syöden?

Ja rakkaat !! Toisille on annettu toinen tehtävä ja toisille toinen. Vaikka henki syyttää sinua tai painostaa sinua niin ensin tulis sinun saada Voima Ristiltä Oikean Hengen kautta.

On nimittäin kirjoitettu pysykää paikalla kunnes saatte Voima ylhältä.

Siis kysykää kaikki Jumalalta niin ette joudu tän vieras hengen vietteleväksi ja eksytte kauas pois..

• Savis kirjoitti:

Ja rakkaat !! Toisille on annettu toinen tehtävä ja toisille toinen. Vaikka henki syyttää sinua tai painostaa sinua niin ensin tulis sinun saada Voima Ristiltä Oikean Hengen kautta.

On nimittäin kirjoitettu pysykää paikalla kunnes saatte Voima ylhältä.

Siis kysykää kaikki Jumalalta niin ette joudu tän vieras hengen vietteleväksi ja eksytte kauas pois..

Sanoissasi on selvä ristiriita ja paljon tekosyitä. Toisinaan sanot omaavasi Pyhän Hengen voitelun, mutta nyt et uskalla toimia, koska "tulisi odottaa voimaa ristiltä oikean hengen kautta" ?!

Siksi kysynkin sinulta rakas Savis, onko yksi ihmishenki vähäpätöisempi kuin kymmenen tai sata ihmishenkiä? Oletko heimolainen, joka julistaa Sanaa mieluummin pilvissä sadoille sohvalla makoilijoille, kuin laskeutuu todellisuuteen yhden eksyneen sielun tueksi kaupungin pimeydessä?

• Henki kirjoitti:

Sanoissasi on selvä ristiriita ja paljon tekosyitä. Toisinaan sanot omaavasi Pyhän Hengen voitelun, mutta nyt et uskalla toimia, koska "tulisi odottaa voimaa ristiltä oikean hengen kautta" ?!

Siksi kysynkin sinulta rakas Savis, onko yksi ihmishenki vähäpätöisempi kuin kymmenen tai sata ihmishenkiä? Oletko heimolainen, joka julistaa Sanaa mieluummin pilvissä sadoille sohvalla makoilijoille, kuin laskeutuu todellisuuteen yhden eksyneen sielun tueksi kaupungin pimeydessä?

En minä niin sanon rakas !!

Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! Enkä ala juosta.

Enkä ottaa vastaan sun painostus joka voi heikko ihminen saada toimimaan lihassa. Ja yrittää omissa voimissa pelastaa koko suomen kansa tuolla kaduilla vaikka ei siellä monta sitten löytyiskään. ja sä olisit tyytyväinen kun joku uskovainen poistuu netistä joka ei julistaa sinun mielesi mukaan ...

Siinä voi käydä niin että ajaat jonkun mielisairalaan joka ei kestä sinun vaatimukset ja mikä palkka sä siitä saat ??

• Savis kirjoitti:

En minä niin sanon rakas !!

Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! Enkä ala juosta.

Enkä ottaa vastaan sun painostus joka voi heikko ihminen saada toimimaan lihassa. Ja yrittää omissa voimissa pelastaa koko suomen kansa tuolla kaduilla vaikka ei siellä monta sitten löytyiskään. ja sä olisit tyytyväinen kun joku uskovainen poistuu netistä joka ei julistaa sinun mielesi mukaan ...

Siinä voi käydä niin että ajaat jonkun mielisairalaan joka ei kestä sinun vaatimukset ja mikä palkka sä siitä saat ??

>>> Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! Enkä ala juosta.

No siinä tapauksessa! Paljon onnea ja menestystä salapoliisin uralla.

>>> ja sä olisit tyytyväinen kun joku uskovainen poistuu netistä joka ei julistaa sinun mielesi mukaan...

Oikeasti minulle on aivan sama, onko joku ihminen netissä vai ei, sou...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

>> tänä päivänä istuu kaikki koneen äären,, tai on puhelimessa. <<

Ai sinä olitkin niitä miehiä, jotka tekevät suuria vain puheissa, vaan ei teoissa.

Sillä ainakin kaupungeissa, pienemmissäkin, on joka päivä joku vastaantulija liikkeellä. Ja veikkaan, että kunnissakin. Helsingin kadulla evankeliointia tekee moni, kun siellä on jatkuvasti väkeä liikkeellä.

Paikkakunnilla on kyllä selkeät ajat ja paikat, koska ja missä ihmiset ovat eniten liikkeellä, jos jotain väenpaljoutta hakee. Vaikka yksi kerrallaan niitä ihmisiä kyllä useimmiten evankelioidaan, joten en tiedä, mihin sitä väenpaljoutta välttämättä tarvitaan. Jotkut kyllä vaivautuvat raitille vain, jos saa puhua suurelle joukolle mikrofonin kanssa. Onhan näitä verukkeita, miksi ei "kannata" mennä, jos katukuvassa ei näy kuin yksi koirantaluttaja.

Minut Herra on kuitenkin laittanut yhtä ihmistä kerrallaan tavoittamaan. Ja kävelyttänyt baarinkin ovesta sisään ravitsemusliikkeeseen, jossa aamuvarhaisimmat jo kuppia ottavat. Kyllä Herra siis vaihtoehtoja antaa, jos vain halua on.

• Anonyymi

>> Minua moittivati uskovaiset Facessa ja tällä että mä varoitan synnistä , halpa armosta ja uuskarismaattisista menestysteologista jossa henget mellastavat vapaasti. <<

Ihan hyvä, jos varoitat mm. menestysteologiasta ja uuskarismaattisuudesta (äärikarismaattisuudesta). Lukuisat muutkin tekevät niin, mm. One Way.

Mutta voin kertoa sinulle, että olen havainnut, ettei esimerkiksi helluntailaisilla ole edes käsitystä siitä, mitä kyseiset termit tarkoittavat.

Ei siis pidä ihmetellä, jos tuntuu siltä, että sanomiset ja varoittamiset valuvat hukkaan. Opetus pitäisi aloittaa aivan alusta, selittämällä ensin kyseiset termit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2705
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2375
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2270
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1846
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1600
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      167
      1324
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      277
      1138
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1004
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      930
    Aihe