Olisiko mahdollista että useat mRNA rokotteet altistaisivat kehon koronatartunnoille?
Altistaako useat rokotukset virukselle?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta ka kun luontaista immuniteettia muunnellaan piikityksillä …
"Olisiko mahdollista että useat mRNA rokotteet altistaisivat kehon koronatartunnoille?"
Ei ole mahdollista.
Mikäli olet saanut oikean rokotteen, siinä tapauksessa kehosi on vähemmän kykeneväinen saamaan tartunnan ja pääsee siitä eroon nopeamminkin.
Jos taas olet saanut väärän rokotteen verrattuna siihen mihin sairastuit... Silloin ei olisi siitä mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen.- Anonyymi
No hyvä jos ei altista.
Ehkä puuttuvaa ja vähäistä tietoa uusista rokotteista paikataan kehittämällä omia 'teorioita' (vaikka että kun mRNA rokote manipuloi solut tuottamaan piikkiproteiinia niin elimistö alkaisi tulkitsemaan viruksen piikkiproteiinin ei vieraaksi rakenteeksi)?
- Anonyymi
Näyttää altistavan kaikki duunaritasoisetkin palstojen aktivointiin !
- Anonyymi
Uusia rokotteita annettu paljon (miljardeja annoksia ) mutta ajallisesti vain vähän aikaa joten voisiko vakavia sivuvaikutuksia ilmaantua vuosienkin päästä?
- Anonyymi
Syövät ja alzheimerin kaltaiset sairaudet voivat vaatia 10 -20 vuottakin. On epäilty, että kokeellinen rokote voi niille altistaa. Kukaan ei voi varmaksi sanoa, mutta hullua ottaa rokote, jos ei kuulu riskiryhmiin.
- Anonyymi
Valitettavasti nuo koronapiikit on syyllisiä, että ihmiset sairastuu, herätkää hyvät ihmiset...
- Anonyymi
Se on selvä että kun luonnollista immuniteettia aletaan piikeillä muokkaamaan, siitä ei hyvää seuraa.
- Anonyymi
Rokottesta moni on saanut tartunnan.
- Anonyymi
Kristallina rokotevastaisesti voihkien.
- Anonyymi
Mikä minun kohtalo? Sain jo ennen koulua ja etenkin kouluikäisenä hyvin monta rokotetta. Nyt 86 vuotiaana pelottaa kun netin asiantuntijoita lukee. Myönnän, olen ottanut koronarokotteekin. Kuolenko noiden rokotteiden takia, mihin minut lapsuudessa pakotettiin.
- Anonyymi
Onko uudet mRNA rokotteet sitten jonkinlaisia 'antirokotteita' jotka altistavat tartunnoille?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/06f3d443-8086-4627-98bd-d90e516d3527
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950