Mitä asioita et sietäisi kumppanissasi

Anonyymi

Mitä et voisi sietää ja minkä ymmärrät ja tiedät se on luonnollista ja annat toisen nauttia esim onko esim kuorsaus röyhtäily yms

47

641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä, ettei pidä minun puolia vaan asettuu vastakannalle

• Anonyymi

No siis kaikki on tietysti aina suhteellista ja kaikella on rajansa. Lähes mikä tahansa muuttuu rasitteeksi ja ärsyttäväksi tavaksi, jos se on jatkuvaa.

Asioita, joiden suhteen mulla on matala sietokynnys: sottaisuus ja siivottomuus, huono hygienia, passauttaminen, komentelu, turhista rähjääminen, alkoholinkäyttö, mustasukkasuus, välinpitämättömyys, flegmaattisuus.

Sellasia joiden suhteen mulla on aikalailla nollatoleranssi: väkivaltasuus, huumeidenkäyttö, ryyppääminen, valehtelu, epäluotettavuus, holtiton rahankäyttö.

Kyllä noihin varmasti muutakin löytyisi, mutta siinä päälimmäiset.

• Anonyymi

Olisko hänellä aihetta mustasukkaisuuteen vai miksi se olis mustasukkainen jos aihetta ei olis

• Anonyymi

Minulla on kaikki kuvailemasi ominaisuudet. Mutta lankeaisit silti minuun, koska olen komea jännämies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko hänellä aihetta mustasukkaisuuteen vai miksi se olis mustasukkainen jos aihetta ei olis

Koska muatasukkaiset ihmiset ovat mustasukkaisia täysin ilman mitään syytä. Se on nähty. Mä en ole koskaan antanut kenellekään syytä olla mustasukkainen. Olen introvertti, hiljainen ja ujo ihmisten seurassa. En koskaan tee itseäni tykö kenellekään. Olen kylläkin ystävällinen ja kiltti, enkä käske kenenkään suksia v.ttuun, vaan juttelen asiallisesti. Koskaan en ole ketään pettänyt, sellanen ei edes käy mun mielessäni. Ei vaan kuulu luonteeseeni kiinnostua muista. Mä muutenkin lämpenen niin hitaasti, että toista pitäisi nähdä jatkuvalla syötöllä jotta kiinnostuminen olis edes mahdollista.

Kaikkesta tuosta huolimatta muatasukkasia ukkoja on tullut nähtyä. On nähty mies joka tonkii lompakkoni, puhelimeni, käsilaukkuni ja lukee jopa yli kymmenen vuotta vanhat päiväkirjat. Vihjauskin mustasukkasuudesta on mulle varotusmerkki. Mustasukkanen saa lähteä nostelemaan saman tien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska muatasukkaiset ihmiset ovat mustasukkaisia täysin ilman mitään syytä. Se on nähty. Mä en ole koskaan antanut kenellekään syytä olla mustasukkainen. Olen introvertti, hiljainen ja ujo ihmisten seurassa. En koskaan tee itseäni tykö kenellekään. Olen kylläkin ystävällinen ja kiltti, enkä käske kenenkään suksia v.ttuun, vaan juttelen asiallisesti. Koskaan en ole ketään pettänyt, sellanen ei edes käy mun mielessäni. Ei vaan kuulu luonteeseeni kiinnostua muista. Mä muutenkin lämpenen niin hitaasti, että toista pitäisi nähdä jatkuvalla syötöllä jotta kiinnostuminen olis edes mahdollista.

Kaikkesta tuosta huolimatta muatasukkasia ukkoja on tullut nähtyä. On nähty mies joka tonkii lompakkoni, puhelimeni, käsilaukkuni ja lukee jopa yli kymmenen vuotta vanhat päiväkirjat. Vihjauskin mustasukkasuudesta on mulle varotusmerkki. Mustasukkanen saa lähteä nostelemaan saman tien.

Minusta tuosta on hyvä pitää kiinni, vaikka olisi kyse millaisesta menneisyyden traumasta niin toisen tehtävä ei ole niitä ratkoa. Itseäni ällöttää jo se, että porukalla spekuloidaan näitä asioita ennen kuin mitään on edes alkanut. Ja seuraava, kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kaikki kuvailemasi ominaisuudet. Mutta lankeaisit silti minuun, koska olen komea jännämies.

Saat kuvitella ihan mitä halua. Itse tunnen itseni ja tiedän mikä kiinnostaa.

En ole kertaakaan kiinnostunut komeista miehistä. Varsinkin stereotyyppinen komeus on todella yök. Miehen pitää olla söpö.

Supliikkimiehet saa suksia v.ttuun. En ole koskaan jaksanut heidän juttujaan. Voin v.ttuilla takasin, mutta siihen se jää. Miehellä pitää olla jotain järkevää, älykästä ja aitoa sanottavaa.

Mä olen tylsä ihminen, hiljainen ja kiltti kotihiiri. En kaipaa elämääni jännitystä. Mä inhoan jännitystä. En tykkää stressistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat kuvitella ihan mitä halua. Itse tunnen itseni ja tiedän mikä kiinnostaa.

En ole kertaakaan kiinnostunut komeista miehistä. Varsinkin stereotyyppinen komeus on todella yök. Miehen pitää olla söpö.

Supliikkimiehet saa suksia v.ttuun. En ole koskaan jaksanut heidän juttujaan. Voin v.ttuilla takasin, mutta siihen se jää. Miehellä pitää olla jotain järkevää, älykästä ja aitoa sanottavaa.

Mä olen tylsä ihminen, hiljainen ja kiltti kotihiiri. En kaipaa elämääni jännitystä. Mä inhoan jännitystä. En tykkää stressistä.

En minäkään tykkää, mutta pärjään myös stressin kanssa ja vaikka itse sanonkin niin olen hyvä hankkiutumaan siitä eroon, voi vaatia vuosien venyttelyt, mutta on sen arvoista ja sinnikkyys saa aivan uuden merkityksen. Anna mulle vuori, niin kiipeän sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tykkää, mutta pärjään myös stressin kanssa ja vaikka itse sanonkin niin olen hyvä hankkiutumaan siitä eroon, voi vaatia vuosien venyttelyt, mutta on sen arvoista ja sinnikkyys saa aivan uuden merkityksen. Anna mulle vuori, niin kiipeän sinne

Kyllä mäkin stressin kanssa pärjään. En vaan huoli sitä elämääni yhtään enempää kuin mikä on ehdottomasti välttämätöntä. Mäkin olen erinomaisen hyvä hankkitumaan siitä eroon, enkä tosiaankaan käytä siihen vuosia. Jos jokin asia onnturhan stressaava, niin ulos mun elämästäni, huis vaan. Parhaiten kuitenkin toimii, kun ei alunperinkään huoli mistään stressiä aiheuttavasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ns tonkii lompakkoa tai puhelinta niin mitä sitten ei ainakaan minulla olis mitään salattavaa eli saa rauhassa katsella puhelintani eli onko sinulla lompakossasi 5 kpl kondomeja ja toinen muuten vain katsoo niin onkin enään 1kpl jäljellä ja puhelimessa miesten numeroita ja txt seksi treffejä ja rakkaus txt viestejä niin jotain salaamista on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ns tonkii lompakkoa tai puhelinta niin mitä sitten ei ainakaan minulla olis mitään salattavaa eli saa rauhassa katsella puhelintani eli onko sinulla lompakossasi 5 kpl kondomeja ja toinen muuten vain katsoo niin onkin enään 1kpl jäljellä ja puhelimessa miesten numeroita ja txt seksi treffejä ja rakkaus txt viestejä niin jotain salaamista on

Ei niissä mitään tietenkään. Ei kai kukaan salaileva ole niin tyhmä, että kaikki olisi noin vain tongittavissa?

p.s. Mä en ole eläessäni omistanut yhtään ainutta kondomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mäkin stressin kanssa pärjään. En vaan huoli sitä elämääni yhtään enempää kuin mikä on ehdottomasti välttämätöntä. Mäkin olen erinomaisen hyvä hankkitumaan siitä eroon, enkä tosiaankaan käytä siihen vuosia. Jos jokin asia onnturhan stressaava, niin ulos mun elämästäni, huis vaan. Parhaiten kuitenkin toimii, kun ei alunperinkään huoli mistään stressiä aiheuttavasta.

Sitten et tiedä mitään siitä stressistä, mitä ei voi pyyhkäistä luudalla huis vaan. Kaikki asiat ei liity esimerkiksi siihen, että vaihtaa lukot spontaanisti päiväpuhteina, mutta periaatteen toimia esimerkiksi välittömässä lähipiirissään ymmärrän toki. Kirjoitustyylisi on jotenkin oudolla tavalla vihamielinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tjaa, no itse olen ollut mustis vain silloin jos sählää toisten kanssa. Teerenpeliä siis sinne tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niissä mitään tietenkään. Ei kai kukaan salaileva ole niin tyhmä, että kaikki olisi noin vain tongittavissa?

p.s. Mä en ole eläessäni omistanut yhtään ainutta kondomia.

Sitä vaan et mikä aiheuttaa tai saa toisen mustasukkaiseksi sitä vaan ihmettelen eli jos itse ja naiseni olis mustis niin haluan selvittää sen en halua eikä tarvitsisikaan olla mustis eli kyllä sen asian selvitettäisiin en ole pettäjä enkä halua edes antaa aihetta siihen siksi minusta outoa miksi olla mustis jos ei ole aihetta niin ei minun kuulu olla muitten naisten kanssa vaan oman naiseni kanssa kuuluu olla ja jos siskon kanssa juttelisin niin ei kai siitä mustis tarvi olla ja jos vahingossa antaisin sellaisen kuvan niin kyllä sisarukset puuttuis ja sanois et lopeta ja pyydä naiseltasi anteeksi olemattomuutesi mut en ole kyllä koskaan antanutkaan aihetta mustasukkaisuuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et tiedä mitään siitä stressistä, mitä ei voi pyyhkäistä luudalla huis vaan. Kaikki asiat ei liity esimerkiksi siihen, että vaihtaa lukot spontaanisti päiväpuhteina, mutta periaatteen toimia esimerkiksi välittömässä lähipiirissään ymmärrän toki. Kirjoitustyylisi on jotenkin oudolla tavalla vihamielinen

Ihmisten erilaiset personat ja temperamentit voivat aiheuttaa sen, että toisen tekstiä tulkitsee väärin, esimerkiksi vihamieliseksi. Se on ihan normaalia.

Ihmiset suhtautuvat stressiin eri tavoin. Itselleni stressi on kyllä tuttua, loppuunpalamiseen saakka (siihen tarvittiin monta vuotta ns. kynttilän polttamista molemmista päistä). Oli pakko opetella toimivat keinot stressinpoistoon.

Se, että sä et kykenisi poistamaan stressiä noin vain ei tarkoita, etteivätkö jotkut muut kykenisi siihen. Siinä on monesti kyse myös asenteesta, esimerkiksi siitä mistä ja millaisista asioista suostuu ottamaan stressiä itselleen. Kyse on myös siitä asioista ylipäänsä stressaantuu. Itse muutin aikanaan ihan täysin asenteeni koko stressaamiseen. Maailmassa on nykyään hyvin vähän asioita, joista suostun paineistumaan. Opettelin aikanaan tietoisesti pois "kympin tytön syndroomasta". Opettelin haistattamaan pitkät sellaiselle stressille, jonka en katso itselleni kuuluvan. Mua on nykyään varsin turha yrittää paineistaa ulkopuolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vaan et mikä aiheuttaa tai saa toisen mustasukkaiseksi sitä vaan ihmettelen eli jos itse ja naiseni olis mustis niin haluan selvittää sen en halua eikä tarvitsisikaan olla mustis eli kyllä sen asian selvitettäisiin en ole pettäjä enkä halua edes antaa aihetta siihen siksi minusta outoa miksi olla mustis jos ei ole aihetta niin ei minun kuulu olla muitten naisten kanssa vaan oman naiseni kanssa kuuluu olla ja jos siskon kanssa juttelisin niin ei kai siitä mustis tarvi olla ja jos vahingossa antaisin sellaisen kuvan niin kyllä sisarukset puuttuis ja sanois et lopeta ja pyydä naiseltasi anteeksi olemattomuutesi mut en ole kyllä koskaan antanutkaan aihetta mustasukkaisuuteen

Sä Välis saat ihan rauhassa ihmetellä. Sua tuntuu hämmästyttävän ja kummastuttavan varsin moni muukin asia tässä maailmassa.

Jos nyt unohdetaan ihan vaan se tosiasia, että tollaset tonkimiset ovat lainvastaisia,niin ne osoittavat myös ihan tolkuttoman huonoja käytöstapoja. Vähin vaatimus on, että niihin pyydetään lupakohteelta "saanko tutkia puhelimesi". Jos lupaa ei heru niin sitten voi pohtia miksi noin.

Mitä turhaan mustasukkaisuuteen tulee, niin se on myös loukkaavaa. Varsinkin kun asioista, jotka ovat vastoin ihmisen luonnetta. Se kertoo myös siitä toista ei joko tunne tai häneen ei luota. Täysin verrattavissa siihen, jos sua syytetään aiheettomasti varkasksi ja jatkuvasti tongittaisiin jotain kaappeja. Tai jatkuvat aiheettomat valehtelu syytökset. Sanoisi saaneesi ylennyksen, niin toinen soittaisi pomollesi ja varmistaisi, tmv. Mikään ei oikeastaan tuhoa rakkautta tehokkaammin, kuin turhat syytökset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten erilaiset personat ja temperamentit voivat aiheuttaa sen, että toisen tekstiä tulkitsee väärin, esimerkiksi vihamieliseksi. Se on ihan normaalia.

Ihmiset suhtautuvat stressiin eri tavoin. Itselleni stressi on kyllä tuttua, loppuunpalamiseen saakka (siihen tarvittiin monta vuotta ns. kynttilän polttamista molemmista päistä). Oli pakko opetella toimivat keinot stressinpoistoon.

Se, että sä et kykenisi poistamaan stressiä noin vain ei tarkoita, etteivätkö jotkut muut kykenisi siihen. Siinä on monesti kyse myös asenteesta, esimerkiksi siitä mistä ja millaisista asioista suostuu ottamaan stressiä itselleen. Kyse on myös siitä asioista ylipäänsä stressaantuu. Itse muutin aikanaan ihan täysin asenteeni koko stressaamiseen. Maailmassa on nykyään hyvin vähän asioita, joista suostun paineistumaan. Opettelin aikanaan tietoisesti pois "kympin tytön syndroomasta". Opettelin haistattamaan pitkät sellaiselle stressille, jonka en katso itselleni kuuluvan. Mua on nykyään varsin turha yrittää paineistaa ulkopuolelta.

Sinä puhut aidasta ja minä seipäästä aivan selvästi ja olet noissa omissa kokemusmaailmoissasi sen verran inessä, että koet täysin toisenlaiset kokemukset uhaksi ymmärtämättä edes mitä vastaan tinkaat. Joskus juuri stressin keskellä on uhkuttava voimaa lähes epäterveeseen itserakkauteen saakka tai muuten ei jaksa, joten otan osaa jos näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä Välis saat ihan rauhassa ihmetellä. Sua tuntuu hämmästyttävän ja kummastuttavan varsin moni muukin asia tässä maailmassa.

Jos nyt unohdetaan ihan vaan se tosiasia, että tollaset tonkimiset ovat lainvastaisia,niin ne osoittavat myös ihan tolkuttoman huonoja käytöstapoja. Vähin vaatimus on, että niihin pyydetään lupakohteelta "saanko tutkia puhelimesi". Jos lupaa ei heru niin sitten voi pohtia miksi noin.

Mitä turhaan mustasukkaisuuteen tulee, niin se on myös loukkaavaa. Varsinkin kun asioista, jotka ovat vastoin ihmisen luonnetta. Se kertoo myös siitä toista ei joko tunne tai häneen ei luota. Täysin verrattavissa siihen, jos sua syytetään aiheettomasti varkasksi ja jatkuvasti tongittaisiin jotain kaappeja. Tai jatkuvat aiheettomat valehtelu syytökset. Sanoisi saaneesi ylennyksen, niin toinen soittaisi pomollesi ja varmistaisi, tmv. Mikään ei oikeastaan tuhoa rakkautta tehokkaammin, kuin turhat syytökset.

Mutta jos rakas on mustis tai epäilee jotakin niin kyllä ainakin itse haluan selvittää asian ja kysyä mikä tai mitä teen että aiheuttaa mustasukkaisuutta ja korjaan asian niin en sen takia häntä halua menettää että saa minusta väärän kuvan ja jos itse olisin mustis niin toivon että naiseni tekis samoin niin ei minulla tai kummallakaan pitäis olla mitään salattavaa toisiltaan oli asia mikä tykkäis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos rakas on mustis tai epäilee jotakin niin kyllä ainakin itse haluan selvittää asian ja kysyä mikä tai mitä teen että aiheuttaa mustasukkaisuutta ja korjaan asian niin en sen takia häntä halua menettää että saa minusta väärän kuvan ja jos itse olisin mustis niin toivon että naiseni tekis samoin niin ei minulla tai kummallakaan pitäis olla mitään salattavaa toisiltaan oli asia mikä tykkäis

Ja vielä että anteeksi jos sanon tyhmästi tai väärin niin en ole ollut kovin monen naisen kanssa ja toivonkin että löytäisin sen neiti oikean jonka kanssa helppo olla ettei mitään hankalia naisia ja suhteita ei minulla ole kokemusta hankalista suhteista eli siksi luulen että mustasukkaisuuteen on yleensä joku syy tai aihetta ja tiedän että kunnon kumppaneita on vaikea löytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhut aidasta ja minä seipäästä aivan selvästi ja olet noissa omissa kokemusmaailmoissasi sen verran inessä, että koet täysin toisenlaiset kokemukset uhaksi ymmärtämättä edes mitä vastaan tinkaat. Joskus juuri stressin keskellä on uhkuttava voimaa lähes epäterveeseen itserakkauteen saakka tai muuten ei jaksa, joten otan osaa jos näin on.

Miksi mua häiritsisi millään tasollase miten sinä koet stressin? Sehän nyt olisihan päätöntä, eikä kosketaminua millään tavalla. Koet miten koet ja sinulle se kokemus on varmasti täysin totta.

Se ei kuitenkaan ole maailman ainoa totuus stressistä. Se, että sinä koet stressin yhdellä tavalla ei tarkoita, etteivätkö muut kokisi sitä usrin erilaisin tavoin. Itse sinä aloit selittää, etten minä muka tajuaisi stressistä mitään ja sinun stressisi on maailman ainoaa oikeaa stressiä.

Vaikuttaa siis siltä, että sinä itse olet kovin uponnu omaan kokemusmaailmaasi. Koetko tarpeelliseksi vähätellä muiden kokemukset stressistä ja ylentää siten itseäsi? Ei stressi, stressaaminen ja stressin kanssa selviäminen tee kenestäkään parempaa ihmistä. Stressi on yksi osa elämää ja jokainen käsittelee sen miten taitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän sitten on. Turha mustasukkaisuuson ihmisen itsensä ongelma. Ei ole toisen tehtävä terapoida sitä. Muutaman keskustelun jaksaisin aiheesta käydä, mutta en montaa. En jaksaisi kuunnella mustasukkaista draamaa yhtään sen enempää kuin vaikka varkaaksi syyttelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tjaa, no itse olen ollut mustis vain silloin jos sählää toisten kanssa. Teerenpeliä siis sinne tänne.

Eli et siis mustasukkainen ihminen - ihminen, jolla on taipumusta mustasukkaisuuteen. Sellainen ihminen kun on mustasukkainen ihan vaan koska nyt sattuu olemaan mustasukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mua häiritsisi millään tasollase miten sinä koet stressin? Sehän nyt olisihan päätöntä, eikä kosketaminua millään tavalla. Koet miten koet ja sinulle se kokemus on varmasti täysin totta.

Se ei kuitenkaan ole maailman ainoa totuus stressistä. Se, että sinä koet stressin yhdellä tavalla ei tarkoita, etteivätkö muut kokisi sitä usrin erilaisin tavoin. Itse sinä aloit selittää, etten minä muka tajuaisi stressistä mitään ja sinun stressisi on maailman ainoaa oikeaa stressiä.

Vaikuttaa siis siltä, että sinä itse olet kovin uponnu omaan kokemusmaailmaasi. Koetko tarpeelliseksi vähätellä muiden kokemukset stressistä ja ylentää siten itseäsi? Ei stressi, stressaaminen ja stressin kanssa selviäminen tee kenestäkään parempaa ihmistä. Stressi on yksi osa elämää ja jokainen käsittelee sen miten taitaa.

Minä sanoin ainoastaan sen, että kaikkia asioita ei voi ratkaista kädenkäänteessä tai välttämättä hallita millään karismaattisella voimaantumispuheella tai edes itse niihin juuri vaikuttaa. Itseasiassa alkuun kokeilin kepillä jäätä, että oletko trolli, mutta ilmeisesti olet enemmän tai vähemmän tosissasi hyökkäävällä ”sit mie en haluu sitä tai tätä”- tyylilläsi. Minusta on hyvä tuntea itsensä ja tarpeensa, ei siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoin ainoastaan sen, että kaikkia asioita ei voi ratkaista kädenkäänteessä tai välttämättä hallita millään karismaattisella voimaantumispuheella tai edes itse niihin juuri vaikuttaa. Itseasiassa alkuun kokeilin kepillä jäätä, että oletko trolli, mutta ilmeisesti olet enemmän tai vähemmän tosissasi hyökkäävällä ”sit mie en haluu sitä tai tätä”- tyylilläsi. Minusta on hyvä tuntea itsensä ja tarpeensa, ei siinä.

Niin, sinä et voi. Stressin voi ratkaista muillakin tavoilla, kuin ratkaisemalla itse ongelman. Stressin voi ratkaista vaikuttamalla itseensä ja siihen millaisia asioita stressaa. Kun sen oppii (jos sius haluaa oppia) niin se todellakin toimii kädenkäänteessä.

Kysymys on aivan yksinkertaisesti erilaisista mekanismeista. Se, jos et itse jotain asiaa ymmärrä/ halua ymmärtää, ei tarkoita sen olevan väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on käynyt tarpeeksi syvissä vesissä niin oppii usein olemaan vaivautumatta stressaamaan valtaosasta asioita ja putsaamaan tyhjänaikaiset stressinaiheuttajat elämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en muuten ole puhunut mistään voimaantumisesta. Tyhjänpäivästä p.skaa mun mielestäni koko "voimaantuminen. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mua niin mietityttää just tämä, kaikki ei petä (minäkään ikinä) ja toiset sanovat etteivät voi tunteilleen mitään kyllä se on selkärangattomuutta selittelyä ja sitoutumattomuutta
        sivu n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mua niin mietityttää just tämä, kaikki ei petä (minäkään ikinä) ja toiset sanovat etteivät voi tunteilleen mitään kyllä se on selkärangattomuutta selittelyä ja sitoutumattomuutta
        sivu n

No kyllä mä sen ymmärrän, että ihmisiä on erolaisia. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksei voi etsiä toista itsensä kaltaista seurakseen. Pettäminen tosiaan on selkärangatonta puuhaa ja täydellistä välinpitämättömyyttä toisesta ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et siis mustasukkainen ihminen - ihminen, jolla on taipumusta mustasukkaisuuteen. Sellainen ihminen kun on mustasukkainen ihan vaan koska nyt sattuu olemaan mustasukkainen.

Röyhtäily kisat on mun juttu, koppenbauerilla on irronnut monta kimakkaa röyhtäsyä ja hyviä sijoituksia kisoissa.

On hyvä olla nälkäinen, ennenkuin alkaa röyhtimään.

• Anonyymi

Tarve olla jatkuvassa yhteydessä ja liika puhuminen. Tuntuu kun joku takiainen olisi kiinni.

Ennen oli normaalia ennen viestisovelluksia, mut nykyään miesten kanssa kun alkaa juttuun, niin kerjäävät jatkuvaa huomiota viesteillä ja suuttuvat kun ei anna kokoajan huomiota. Tämä on somen syytä, ihmisten itsetunto on täysin riippuvainen jostain oudoista "suosionosoituksista" kuten viestihuomiosta ja tykkäyksistä joilla myös pelataan valtapelejä.

Ennen soitettiin puhelimella ja sitten nähtiin ja pantiin AINA. As simple as that.

Itse inhoan viestityyliä ja kun olen jutellut, niin jutut loppuu äkkiä kyllästymiseen varsinkin kun ihmisten jutut on viesteilyssä ihan käsittämättömän tylsiä. Koskee siis myös naisia.

• Anonyymi

Sitä että vertailisi minua entisiin kumppaneihin.
      Sitä että selittäisi kaiken kahden kesken puhutun ja tehdyn ympäri kaveri piiriä, en myöskään itse haluasi tietää muiden tekemisiä kokonaan.
      Tässä alku onneksi elän yksin jippii.

• Anonyymi

Älä sit kuuntele mun puheluita

Häh

Aloita siitä

• Anonyymi

Monilla naisilla on ihme tarve levittää koko parisuhde-elämänsä kavereilleen ja kertoa todella intiimeistä asioista. En oikein ymmärrä, että jakamisen tarve menee näin pitkälle. Tuntuu lähinnä ryhmäseksuaalisuudelta ja huomionhakuisuudelta ja siltä, että naispuoliset ystävät on parisuhdetta tärkeämpiä ja läheisempiä.

Sit kun ei lähde mukaan tähän, niin eipä ole kovinkaan suosittu, naisten mielestä on silloin niinkun miesten puolella, kun ei liittoudu naisten kanssa ja hauku miehiä ja jaa kaikkia yksityiskohtia. Varmaan ei siis kaikki naiset, mut vähän liian monet.

Oma bestis on mies ja hän ei halua kuulla mitään parisuhdejuoruja, kunhan kysyy joskus, että mites menee niissä asioissa, kohteliaasti.

Itseä ei toisten pilluasiat todellakaan kiinnosta.

• Anonyymi

Se, että kirjoittaa omaa äidinkieltään huonommin kuin arapit. Junttius. Duunarius. Köyhyys. Seksipakkomielle. Huono panemaan. Syö pazgaa ruokaa.

• Anonyymi

Kumppanini on normaali ja siedän kaikkea. Haluaa jopa paneskella aina kun minun tekee mieli joten täydellinen nainen on.
      Silloin kun etsin kumppania niin sen täytyi olla savuton eikä juoda itseään sammuksiin vaan sivistyneesti ettei sammu ja juo liikaa.

• Anonyymi

VAlehtelua.

• Anonyymi

Itsensä pönkittäminen jutellen muista kuin se ja sekin. Satuilu siten. Mustasukkaiset satuilee ja yrittää pönkittää omaa statustaan mukamas tehdäkseen mustasukkaiseksi. Noloa ja alaarvoista .

• Anonyymi

ihmissuhteen ajatus kai on että siinä saa jakaa ihan sitä ihmisenä olemisen perustasoa, syöminen, nukkuminen, läheisyys...siinä arjessa on silloin syvemmin läsnä kun jakaa sen huomion niihin arkiaskareisiin toisen kanssa, ja tuo kaikki toiminto ei ruumiillisella olennolla aina sattuneesta syystä nyt vain ole täysin äänetöntä, hajutonta, mautonta, sitä sietämätöntä olisi sitten tuon vastakohta eli välinpitämättömyys, kohtelu itsestäänselvyytenä, yhdistävän siteen katoaminen johon toki syytä kummassakin yleensä, siis yksinäisyyden kokemus suhteessa

• Anonyymi

Näin 100 % anonyymissä keskustelussa vastaus on Kanada.

AV

• Anonyymi

Ainahan se Kanada on vastaus jokaiseen kysymykseen. 🙃

L.

• Anonyymi

Röyhtäilyä ja piereskelyä en siedä enkä muutakaan huonoa käytöstä. Kuorsaukseen pitää hakea apua lääkäristä. Olisiko uniapnea?

• Anonyymi

Toisen ihmisen sormenjälkiä ei ainakaan voisi sietää... ei kukaan saa kosketella tisen koronapassi-paperia...

• Anonyymi

Kuorsaus
      Röyhtäily
      Piereskely

On asioita mistä lähtis kumppani vaihtoon. Nuo onneksi on selvinnyt ennen yhteenmuuttoa eikä yllätyksiä ole tullut. Vain sivistymättömät kuorsaa piereskelee ja röyhtäilee MUUALLA KUIN VESSASSA. Näin minulle lapsena opetettiin. Nuo on yksityisiä asioita, ethän voi mennä runkkaamaankaan naapurin eteen.

• Tuohon viimeiseen lauseeseen tulis kommenttia.. Elleivät treenaa yhdessä mailmanmestaruus kisoihin, ettei Tanskalaiset veis siinä lajissa voittoa.

• Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

Tuohon viimeiseen lauseeseen tulis kommenttia.. Elleivät treenaa yhdessä mailmanmestaruus kisoihin, ettei Tanskalaiset veis siinä lajissa voittoa.

Poikkeustilanteet eri asia. Tarkotan nyt normaalua arkea.

• Anonyymi

Jos puhutaan ja rajataan vaikka luonteenpiirteisiin niin ajattelemattomuutta.

• Anonyymi

Entiset kumppanit jotka eivät ole valkoihoisia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79