Mikä räjähti Lapualla?

Anonyymi

3.12. Klo 10.25 valtava pamaus jossain keskustan liepeillä. Mikä se oli?

19

803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Patruunatedas

• Anonyymi

ritavuoren 2,500 000e tonttiahan on jo ammuttu 2v sen osto puoluekaverilta olikin yhtäsuuri kusetus lapualle kuin aikoinaan sähköyhtiön myinti, josta siinäkin suurimman saaliin sai sama suku,tontin oikeaksi arvoksihan oli laskettu 21500e

• Anonyymi

Sinä se jaksat jankuttaa tätä samaa asiaa. Kuinka kauan meinaat jatkaa. Opettele kirjoittamaan ja keksivä välillä joku muu aihe.

• Anonyymi

Keskustassa asuvana ei kuulunut mitään muuta ku puolison pahanhajuiset pamaukset !

• Anonyymi

Jaa, mä oon täällä keskustassa enkä huomannut mitään

• Anonyymi

Taidat asua uudessa kerrostalossa? Meillä vanhassa talossa lasit heläji. Mitä ja missä räjäytettiin?

• Anonyymi

Mä oon keskustan reunalla ja kuului hiljaa.

• Anonyymi

Siirilässä kuulin sen verran kovan pamauksen, että herätti mielenkiinnon ja kävin ulkona katsomassa, että mistä nousee savu, mutta mitään ei näkynyt.

• Anonyymi

Olin kirkon pihalla ja kuului sekä tuntui paineaalto.

• Anonyymi

Tultiin poikain kans antamaan isän kädestä ja paikalliset itki. Sen takia pamahti

Terv. Nurmo

• Anonyymi

Nyt äkkiä kaikki tarkastamaan talon kivijalkoja/sokkeleita josko vaikka ovat haljenneet !!!

• Anonyymi

Siälä on ruvettu kuvaamahan Paukun räjähdystä ne ensin hariootteloo

• Anonyymi

Jouttikalliolla ammutaan murskattavaa kiviainesta. On jo vuosikymmeniä jytkäytelty.

• Anonyymi

Joku sen tapainen pommi se oli, maakin tuntui vavahtavan samalla lailla. Tietääksen Jouttikalliolla ei ole paukuteltu pariin kymmeneen vuoteen? Ainakin soran toimitus loppui aikoinaan. Ovatko alkaneet uudestaan? Paukut eivät ainakaan enää ole tärisyttäneet taloa, paitsi ehkä nyt. Olin vain töissä, niin en tiedä.

• Anonyymi

Rissalasta kävi kone tunnistamassa merekurkussa olleen lentoaluksen rajanylityksen. rikkoi ilmeisesti äävivallin paluulennolla.

• Anonyymi

Ammuin fasaanin meidän puutarhassa.

• Anonyymi

ampukaa mieluummin rusakkoja nekun tuhoavat kaikki herelmäpuut ja marjapensaat

• Anonyymi

Kissiä? Ne ärsyttää kun vahtaa lasista.

• Anonyymi

Virkamiehen maksa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      82
      7671
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      129
      3059
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      156
      1923
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      74
      1731
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      131
      1579
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      173
      1511
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1212
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      904
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      50
      834
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe