Mikä räjähti Lapualla?

Anonyymi

3.12. Klo 10.25 valtava pamaus jossain keskustan liepeillä. Mikä se oli?

19

816

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Patruunatedas

• Anonyymi

ritavuoren 2,500 000e tonttiahan on jo ammuttu 2v sen osto puoluekaverilta olikin yhtäsuuri kusetus lapualle kuin aikoinaan sähköyhtiön myinti, josta siinäkin suurimman saaliin sai sama suku,tontin oikeaksi arvoksihan oli laskettu 21500e

• Anonyymi

Sinä se jaksat jankuttaa tätä samaa asiaa. Kuinka kauan meinaat jatkaa. Opettele kirjoittamaan ja keksivä välillä joku muu aihe.

• Anonyymi

Keskustassa asuvana ei kuulunut mitään muuta ku puolison pahanhajuiset pamaukset !

• Anonyymi

Jaa, mä oon täällä keskustassa enkä huomannut mitään

• Anonyymi

Taidat asua uudessa kerrostalossa? Meillä vanhassa talossa lasit heläji. Mitä ja missä räjäytettiin?

• Anonyymi

Mä oon keskustan reunalla ja kuului hiljaa.

• Anonyymi

Siirilässä kuulin sen verran kovan pamauksen, että herätti mielenkiinnon ja kävin ulkona katsomassa, että mistä nousee savu, mutta mitään ei näkynyt.

• Anonyymi

Olin kirkon pihalla ja kuului sekä tuntui paineaalto.

• Anonyymi

Tultiin poikain kans antamaan isän kädestä ja paikalliset itki. Sen takia pamahti

Terv. Nurmo

• Anonyymi

Nyt äkkiä kaikki tarkastamaan talon kivijalkoja/sokkeleita josko vaikka ovat haljenneet !!!

• Anonyymi

Siälä on ruvettu kuvaamahan Paukun räjähdystä ne ensin hariootteloo

• Anonyymi

Jouttikalliolla ammutaan murskattavaa kiviainesta. On jo vuosikymmeniä jytkäytelty.

• Anonyymi

Joku sen tapainen pommi se oli, maakin tuntui vavahtavan samalla lailla. Tietääksen Jouttikalliolla ei ole paukuteltu pariin kymmeneen vuoteen? Ainakin soran toimitus loppui aikoinaan. Ovatko alkaneet uudestaan? Paukut eivät ainakaan enää ole tärisyttäneet taloa, paitsi ehkä nyt. Olin vain töissä, niin en tiedä.

• Anonyymi

Rissalasta kävi kone tunnistamassa merekurkussa olleen lentoaluksen rajanylityksen. rikkoi ilmeisesti äävivallin paluulennolla.

• Anonyymi

Ammuin fasaanin meidän puutarhassa.

• Anonyymi

ampukaa mieluummin rusakkoja nekun tuhoavat kaikki herelmäpuut ja marjapensaat

• Anonyymi

Kissiä? Ne ärsyttää kun vahtaa lasista.

• Anonyymi

Virkamiehen maksa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      742
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      700
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      46
      634
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      634
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      619
    7. 42
      564
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe