Ilmajoen lukio on jonkin arvioon mukaan eliittiä, mutta Etelä-Pohjanmaalla on monta sitä etevämpää. Huomionarvoista olisi ollut kertoa mediassa rehtori Peltosen mokailuista Sedun johdossa. Lukio hyvä, mutta sen rehtori nolo. Ontuvia perusteluja, joilla Peltonen kehuu lukioa.
Lukio on hyvä, mutta rehtori kehno
12
1447
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
No, jos Ilmajoesta jotain positiivista uutisoidaan, niin pitäähän se ny tietysti kieltää.
Negatiivisesti ei kuntaa kannata markkinoida, vaikka kuinka persuttaas... lukion menestystä ei ihan tartte peilata Peltosen toimintaan Sedussa, Il-pon jutussa ei Peltosta itseään kovin paljon tuotu esiin.- Anonyymi
Persut ei liity tähän mitenkään, vaikka niin taas yrität lietsoa eripuraa
- Anonyymi
Millä perusteilla sun mielestä monet muut lukiot E-Peellä on etevämpiä ? Perustele, kuinka tämä on tutkittu ?
- Anonyymi
Millä mittapuulla monta muuta lukiota on etevämpiä ? Perustele tai laita kooste tutkimuksesta.
- Anonyymi
Samoilla mittausmenetelmillä kuin Ilmajoki, Evijärvi, Ähtäri, Vaasa ainakin kiilaavat kärkisijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla mittausmenetelmillä kuin Ilmajoki, Evijärvi, Ähtäri, Vaasa ainakin kiilaavat kärkisijoille.
Etevyys on eepeellä suuresti yliarvostettua oikeat jäsenkirjat sun muut taustat menee edelle
- Anonyymi
kimi r
- Anonyymi
Hannussa on rehtoriainesta
- Anonyymi
Hanull tuskin on valkoista lakkia
- Anonyymi
ilmajoen lukiolla on hyvät soffat
- Anonyymi
Hannu sanoo että siellä on myös hyvä rehtori, ihme että tännekin kepulaiset kirjoittelee valheita toisista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184