Sellainen globaali ahdistus nyt puristaa monie ihmisiä, saartaa uskoviakin?
Siitä on kirjoitusta ja pohdintaa Suomi24-profetiasivulla. ( kaikkien huu-haa-profetioiden seassa Sanan ruokaa!)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17222252/megaluokan-ahdistus-lasna---edessa!---kestatko----selviydytko
Kun suuri ahdistus on läsnä?
15
120
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhänhengen ahdistus?
Paljon auttaa kun pitäytyy tieteellisissä tosiasioissa eikä yritä luoda itselleen fantasiamaailmaa, ei esim Harry Potteriin tai Raamattuun perustuen.
Näin on uskomattoman hyvä olla. - Anonyymi
No, kummallista on, että sentään tulet tällaiselle palstalle, eli oelt kiinostunut muustakin kuin Potterista ja....?
- Anonyymi
Kun elä ahdistaa niin liity uskoviin 🤣
- Anonyymi
Vai sinua elä ahdistaa…
- Anonyymi
” Kuoleman kahleet murtanut
on Kristus voitollansa,
elämän portin aukaissut
haudasta noustessansa.
Siis nyt kaikki riemuitkaa,
Herraa kunnioittakaa.
Hän voiton sai. Halleluja,
halleluja!”- Anonyymi
” Kiitävi aika,
vierähtävät vuodet,
miespolvet vaipuvat unholaan.
Kirkasna aina
sielujen laulun
taivainen sointu säilyy vaan.” - Anonyymi
Sait meidät Isältäsi,
et meitä kadota.
Oi Kristus, kädelläsi
taivaaseen taluta!
Suo meidän sinne tulla,
luonasi aina olla
pyhien seurassa. Anonyymi kirjoitti:
” Kiitävi aika,
vierähtävät vuodet,
miespolvet vaipuvat unholaan.
Kirkasna aina
sielujen laulun
taivainen sointu säilyy vaan.”Monet miehet joutavatkin unholaan, mutta luojan kiitos laulussa ei sanota samaa naisista.
- Anonyymi
Niin on. HÄn joka voitti - voi tukea jokaista ahdistunutta!
- Anonyymi
Ei Lasse Vireenkään kaikkialle ehdi vaikka nopea onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Lasse Vireenkään kaikkialle ehdi vaikka nopea onkin.
Sanoin "voi " eli "saattaa " EN
"varmasti auttaa"
- Anonyymi
Jos ahdistaa niin kannattaa pudottaa Jeesus olkapäältä.
- Anonyymi
"ahdistus"
"maailmassa teillä on ahdistus, olkaa turvallisella mielellä minä olen voittanut
maailman"- Anonyymi
Ei johdu ei…
- Anonyymi
🤣
ahdistaa = uskoviin liityit, älä elä niin
eroamisiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734