I'm lonely

Nellucca

I'm lonely lonely lonely..I'm lonely lonely in huuhaa...? (Nana - Lonely)
Is there anyone out there...? kenes biisi se olikaan...
pointti oli... OONKO YSSIKSEEN TÄÄLLÄ? :(

7

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..katsoin sydämen asialla ja nyt tulin tänne huuhailemaan..

      • Nellucca

        en siis olekkaan ainut :)
        Joutuuko tässä kaksinkeskustelua käymään vai vieläkö muitakin ilmottautuu...? :)


      • Nellucca kirjoitti:

        en siis olekkaan ainut :)
        Joutuuko tässä kaksinkeskustelua käymään vai vieläkö muitakin ilmottautuu...? :)

        ..senkun raksuttaa.. mitä pukee Wappurytinöihin päälle ja pitäisikö pistää ittenikin plondiksi?


      • Nellucca
        pervokki kirjoitti:

        ..senkun raksuttaa.. mitä pukee Wappurytinöihin päälle ja pitäisikö pistää ittenikin plondiksi?

        koristele itsesi serpentiinillä ja ripustele ilmapalloja sinnetänne... Niin ja vappuhuiskan tökkäät töröttämään jokaiseen reikään missä vaan pysyy.. Se ois aika fantsu vappu-asu :)
        Ja fledan värjäät tietty sateenkaaren väriseksi 8) *mielikuvitus laukkailee*


      • Nellucca kirjoitti:

        koristele itsesi serpentiinillä ja ripustele ilmapalloja sinnetänne... Niin ja vappuhuiskan tökkäät töröttämään jokaiseen reikään missä vaan pysyy.. Se ois aika fantsu vappu-asu :)
        Ja fledan värjäät tietty sateenkaaren väriseksi 8) *mielikuvitus laukkailee*

        ..en aikonut kuitenkaan klovniksi alkaa.. enkä halua että mut liitetään sateenkaarikansaan.. ajattelin ihan hyviä siistejä vaatteita ja hiusten värjäämistä.. tosin ne hiusvärimyrkyt voi imee aivoistani viimeisetkin älynrippeet..

        no smurffibailut soi... (bailandoo)


      • Nellucca
        pervokki kirjoitti:

        ..en aikonut kuitenkaan klovniksi alkaa.. enkä halua että mut liitetään sateenkaarikansaan.. ajattelin ihan hyviä siistejä vaatteita ja hiusten värjäämistä.. tosin ne hiusvärimyrkyt voi imee aivoistani viimeisetkin älynrippeet..

        no smurffibailut soi... (bailandoo)

        Hmm... musta puku ja kravatti...Blondit tai mustat hiukset, ja men in black aurinkolasit sitten... vai onko liian hämyisä olemus sitten? :))


      • Nellucca kirjoitti:

        Hmm... musta puku ja kravatti...Blondit tai mustat hiukset, ja men in black aurinkolasit sitten... vai onko liian hämyisä olemus sitten? :))

        sopisi kuin nenä poskelle.. sitä paitsi minähän olen varsin hämyisä ihminen kuten tiedät mikäli olet profiilini lukenut.. en usko ehtiväni hiuksiani kuitenkaan valkaista..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe