Ihmisoikeudet menossa pois

Anonyymi

Ei ihmisellä enää mitään oikeuksia ole. Enää ei kuulemma ole miehiä ja naisiakaan, vaan kaiken pitää olla niin sukupuolineutraalia.
Hullun touhua.

10

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä Venäjällä ei todellakaan ole mitään ihmisoikeuksia mutta meillä Suomessa on.

• Anonyymi

Täh? Kyllä meillä täällä Suomessa, niin AL kuin HS on siirtyneet sukupuolineutraaliin linjaan. Eipä enää puhuta naisista tai miehistä, on vain henkilöitä.
        Tässä rautalangasta: ennen esimies, nyt esihenkilö jne...

• Anonyymi

Miettikää, miten opettajat joutuvat kohtelemaan lasta, jonka vanhemmat ovat päättäneet, että hänellä ei ole sukupuolta. Mihin vessaan lähetät hänet tarpeilleen? Entä jumpparyhmä tai perinteiset käsityöt?
      Tämä on valitettavasti todellisuutta pääkaupunkiseudulla. Sääliksi käy lasta, sillä hän on muiden lasten tikunnokassa koko kouluajan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos niin käy mennään Venäjän puolelle asioissa.

• Ei se, että on unisex-vessoja tai että esimies on nykyään esihenkilö ole multa pois. Tai se, että jotkut ihmiset eivät tunne olevansa miehiä eivätkä naisia, vaan jotain siltä väliltä tai jopa sukupuolettomia. Itse tiedän mikä olen ja se riittää. Ei muiden määrittelyt sitä horjuta, koska ei mulla ole koskaan ollut ristiriitaa oman sukupuolen määrittelyn kanssa. Sitäpaitsi me kaikki ollaan lopulta vain ihmisiä, yksilöitä eikä sitä sukupulta tai muunsukupuolisuutta yms. tartte ihan joka käänteessä edes ajatella. En itsekään joka asiassa ajattele olevani nainen, vain yksilö omine mieltymyksineni, vaikka naiseksi itseni määrittelenkin ja myös tunnen.

• Anonyymi

Itte menin aikoinaan sukupuoli vaihdokseen kun piti olla mies tai nainen.Nykyään en menisi. Voisin pitää vapaasti esim hametta jne. Silloin ei ollu mahdollista miehenä. Jo sukkahousujen pidosta sain kuulla Tunsin jotta voin olla oma itteeni pitää olla nainen. Miehenä En saanu pitää mekkoon jne. Nyt menis sukupuoli vaihdokseen kun voisin olla kolmas sukupuoli

• Anonyymi

Mikä on trans nuoren oikeus

• Anonyymi

Raamattu kieltää miestä pukeutumasta naisen vaatteisiin ja naista pukeutumasta miehen vaatteisiin. Sukupuoli on muuttumaton. Kehityksessä tapahtunut häiriö, trauma, ym villitsee marginaaliväestön pellemäiseen käytökseen.

• Anonyymi

Sukupuolineutriinot ovat satuolentoja.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe