Suomalaiset ovat Idiootteja !! Suosituimmat seuraavaksi presidentiksi Haavisto ,Reh, Marin et silleen H haavisto puunhalaaja Rehn joka suhmuroi köyhiä maita Eu n jäseniksi ja sitten Bilepissis ...
Nyt se on varmaa
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs persujen Eino Uusitalo?
- Anonyymi
Pekka Haavisto on hyvä Presidentiksi.
- Anonyymi
No ei ikinä ainakaan Haavistoa presidentiksi, ei miespari suomalaiset ikinä äänestä, se on vasn niin faktaa.
- Anonyymi
Siis isisämmien kalliiden salalentojen järjestelijä pressaksi? Ei kiitos. Terroristien rikollinen värvääjä.
- Anonyymi
Ei taida Suomesta löytyä enää pätevää ihmistä presidentiksi.
- Anonyymi
Mitä Suomi edes tekee presidentillä ollaan Eu"n komennossa eli täysin turha virka johon palaa vain rahaa jos siihen valitaan Suomea ns edustamaan Homo niin joopa joo
Kukas sitten on sinun suosikkisi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1141926