MTV:n nettisivuilla on Nohynekin haastattelu, jossa tämä tituleeraa itseään rokotekriittiseksi ja kannustaa ihmisiä kyseenalaistamaan.
"Kysyn aina, tarvitsemmeko tätä rokotetta ja onko se riittävän turvallinen. Kriittisyys on mielestäni hyvä asia. Hyödyn ja haitan pitää olla tasapainossa", Nohynek sanoo.
Mainostelevisio ottaa tällä tavalla rokotevastaisen asenteen ja horjuttaa yhteiskuntaa kirjoituksellaan. Ja jos Nohynek vastustaa rokotuksia, niin hänet pitäisi kyllä laittaa pois viralta.
Kuinka maikkari kehtaa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas on tarinat muuttuneet. Lääkehaitat kun paljastuvat odottaa linna ei auta nyt perua.
- Anonyymi
Olet puupää, ei Nohynekin tarinat ole muuttuneet. Nohynek on aina kyseenalaistanut että tarvitaanko niitä rokotteita ja tullut johtopäätökseen että tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet puupää, ei Nohynekin tarinat ole muuttuneet. Nohynek on aina kyseenalaistanut että tarvitaanko niitä rokotteita ja tullut johtopäätökseen että tarvitaan.
Ei se sitä yksin päätä. Olisko hallituksesta tullut painostusta, että rokotteita nyt tarvitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä yksin päätä. Olisko hallituksesta tullut painostusta, että rokotteita nyt tarvitaan
Olisko päätä puupäätä
- Anonyymi
Siirretään vastuu rokotteenottajalle.
Jokainen han on itse oman itsensä paras tuntija.
Jos haittavaikutuksia tulee, voidaan todeta, että olisi aikuisen ihmisen pitänyt itse ymmärtää olla ottamatta rokote terveytensä tuntien. Ei korvauksia. - Anonyymi
Kehoitan lukijoita kiinnittämään huomionsa myös niihin oleellisiin asioihin joista ei haastattelussa mainita halaistua sanaakaan. Kuten esimerkiksi onko Hanna käynyt ottamassa rokotteen ja tehosteet. Joskus koronan alkuaikoina sairastettu korona ei enää tarjoa vasta-aineita mikäli virallista narratiivia seuraamme. Toisekseen lääketieteen edustajien sidokset talouselämään ja lääketeollisuuteen jätetään kokonaan käsittelemättä. Nämä ovat asioita jotka pitäisi käsitellä julkisesti ja tyhjentävästi. Onhan lopultakin kyse meidän kaikkien arvokkaimmasta asiasta eli terveydestämme! Syyllistytäänkö siis älylliseen epärehellisyyteen? Mutta tämänkaltainen pimittäminenhän on valtamedian helmasynti ja siihen on jokainen asioita usemmalta kantilta seuraava jo tottunutkin.
- Anonyymi
Rokotekriittinen on järkevä ihmiben, joka tasapuolisesti selvittää rokotteen haitat ja hyödyt.
99% itseään rokotekriittisiksi kutsuvista on kuitenkin säälittäviä foliohattuja, jotka uskovat salaliittoteorioihon ja joiden kanta ei muutu, vaikka tutkimustieto osoittaisi muuta. - Anonyymi
Järkevä akka.
- Anonyymi
Törkeä akka. Ei ole kaunista sanottavaa,
veti kansanmurhaa, aivopesuohjelmaa ja
tänään ehkä.. piikkikriittinen.
Se tietää tekevänsä petosta, tehty mikä tehty.
Hän oli heiluttamassa vallanhuumassa
pelkoraippaa.
Paljonko se tienasi operaatiosta?
Miten sen provikat lasketaan?- Anonyymi
Järkevästi ajatteleva onkin aina kriittinen, toisin kuin valaistuneet valopäät salaliittoteoreetikot joille kritiikittä kaikki on itsestäänselvää illuminaatin salaliittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevästi ajatteleva onkin aina kriittinen, toisin kuin valaistuneet valopäät salaliittoteoreetikot joille kritiikittä kaikki on itsestäänselvää illuminaatin salaliittoa.
Kiellät siis että illuminatia ei ole olemassa? Niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070