Käytin Edvin Lahtivirta .
Mutta nyt saa enää valheenpuhujat puha siellä ja Totuudenpuhujat jotka eivät puhuu niinkuin Päivi Räsänen Pyhä Raamattullinen Totuus homoista.
GCM sopimuksen vastustin laajasti ennenkuin sitä sopimus tehtiin ja silloin bannasivat he minun eka tilin Facessa. Tässäkin, myöskin suomi . 24 -ssä se oli GCM kuuma kivi ja aloituksia poistettiin.
Niin salassa on GCM sopimus että sitä ei tavallinen kansalainen edes tideä mitä se sisältää-
Synnistä puhuminen on myös Facessa Tabua.
Kirjoitin Facessa paljon ennenkuin minut bannattiin !!
33
53
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun ongelmasi on lähinnä se sinun ylimielinen ja hyökkäävä suhtautumistapasi, mikä tuo niitä banneja. Lisäksi, hetkeäkään et näytä vähäistäkään merkkiä siitä, että saattaisit olla väärässä vaan toitotat omaa näkökulmaasi ainoana oikeana koko maailmassa ja tyrmäät heti kaikki muiden mielipiteet. Sellainen ei ole keskustelua eikä kukaan oikeasti halua jatkaa kommentointia sellaisen ihmisen kanssa. Se, että lisäät "rakas"-sanan kommenttiesi alkuun, ei tee tekstistäsi yhtään hyväksyttävämpää eikä kyseisen sanan käyttö ole edes uskottavaa, kun itse tekstisi ei tue rakkaudellisuutta.
Ja sama virsi jatkuu kirjoituksesta toiseen.Rakas !!! OLenkin Oikeassa !!!
Oliko se hyokkäävä kun Johannes Kastaja sanoi Herodekselle ettei hän saa makaa hänen veljen vaimon kanssa ??
Oliko se hyokkäävä kun Jeesus sanoi mene ja älä syntiä tee ??
Ja Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
OLIKO HYÖKKÄVÄ ?
Pietari sanoi Juutalaisille. Te olette tappaneet Messias !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !!! OLenkin Oikeassa !!!
Oliko se hyokkäävä kun Johannes Kastaja sanoi Herodekselle ettei hän saa makaa hänen veljen vaimon kanssa ??
Oliko se hyokkäävä kun Jeesus sanoi mene ja älä syntiä tee ??
Ja Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
OLIKO HYÖKKÄVÄ ?
Pietari sanoi Juutalaisille. Te olette tappaneet Messias !!!"Rakas !!! OLenkin Oikeassa !!!"
Hahhahhahhahhhah!!! Mitäs minä sanoin! Luulet siis olevasi täysin oikeassa. Ei minkäänlaista nöyryyttä!
Kuvittelepa se tilanne, että saat ihmisiä väärään uskoosi ja he joutuvat kauttasi helvettiin. Mitä Jeesus sanoo Raamatussa tällaisista? Jotain siitä myllynkivestä taidettiin mainita, ja vähäiseksi kutsumisesta taivaissa.
Yksikään nöyrä Jumalan seuraaja ei voi väittää, että minä olen se, joka on ymmärtänyt Jumalan sanassa kaikki asiat täysin oikein ja vain minulla on totuus ja kaikki muut ovat väärässä. Ei, vaan nöyryys on sitä, että myöntää olevansa Jumalan ja kristittyjen edessä vajavainen ja kunnioittaa myös muiden Jumalan lasten uskoa. Jos et tätä tajua, et voi olla aidosti uudesti syntynyt, sillä kun sisäistää Jeesuksen sovitustyön ja rakkauden oikein, ei sen jälkeen ole enää tärkeää olla kaikessa oikeassa ja toitottaa sitä koko maailmalle vaan silloin osoitetaan rakkaudellisuutta opastamalla ja opettamalla sydämellisesti toisia kohtaan. Sitä sinun teksteistäsi ei löydy. Sinun tekstisi on oikeassa olemisen paukuttamista kommentista toiseen.
Valitettavasti sinun kannaltasi, nyt vaan on niin, että maailmassa on tuhansia kirkkokuntia, jotka opettavat eri tavalla kuin sinä ja niillä on Pyhä henki. Kun vielä ihmiset tajuavat opetukset kukin eri tavalla johtuen heidän erilaisista kasvuympäristöistään ja elinympäristöistään omine kokemuksineen. Näin erilaisia Raamatun totuuksia on jo miljoonia. Näin on jo tilastollinen mahdottomuus että olisit täysin oikeassa oman uskosi kanssa.
Kaiken lisäksi, olet ilmiselvästi ymmärtänyt useammankin Raamatunkohdan väärin, koska et näytä ymmärtävän,että tekstin konteksti vaikuttaa sen tulkintaan. Et ymmärrä näitä virheitäsi, koska et tunne Raamatun ajan historiaa, Raamatun alkukielten kielioppeja etkä sen ajan kulttureita.
Olet siis jo lähtökohtaisesti väärässä.
Voit siis väittää aivan mitä tahansa mutta se ei näitä faktoja muuksi muuta. Luulisi jo tässä kohtaa sinun omien hälytyskellojesi soivan, että nyt pitäisi tehdä asialle jotain....kenties nöyrtyä ja tukia Raamattua ilman itsepintaisia omia väitteitäsi ja omia ennakkoluulojasi ja ennakkoasenteitasi. En usko, että pystyt siihen.
- Anonyymi
Teit pointin selväksi. Hyvä niin.
Siksi kysynkin siinulta rakas Savis, onko olemassa muuta totuutta kuin sinun kertomasi?
- Anonyymi
On minun Totuus joka on sama kuin Jumalan Totuus jonka olen saanut Jumalalta Jeesuksen kautta,, jonka perustuu Pyhästä Raamatusta ja sitten on saatanallinen valhetta jonka uuskarismaattiset ja Augustinius piti kirkkon miehien ja Paavin kanssa totuus.
Valitse ite Rakas mikäotat vastaan ja keneltä. Anonyymi kirjoitti:
On minun Totuus joka on sama kuin Jumalan Totuus jonka olen saanut Jumalalta Jeesuksen kautta,, jonka perustuu Pyhästä Raamatusta ja sitten on saatanallinen valhetta jonka uuskarismaattiset ja Augustinius piti kirkkon miehien ja Paavin kanssa totuus.
Valitse ite Rakas mikäotat vastaan ja keneltä.>>> On minun Totuus joka on sama kuin Jumalan Totuus jonka olen saanut Jumalalta Jeesuksen kautta...
Asia on kohdallasi loppuunkäsitelty.
- Anonyymi
Eiköhän ongelmasi syy ole väärä asenne. Todettakoon miten meillä Suomessa ainakin saa aivan vapaasti kirjoittaa ja puhua ihmisen turmeltuneisuuden tilasta - Raamatun ilmoitukiin vedoten......Siis käsitellä turmeltunessa tilassa olevan ihmisen kehitystä ja kielteistä käyttäytymistä - k-o-l-l-e-k-t-i-i-v-i-s-e-l-l-ä............. tasolla - ei puolueellisesti jotain määrättyä ihmisryhmää kohtaan. Koskien siis koko ihmiskuntaa.
Aivan kuin Jeesus opetti ja toimi - opetukset koskettivat kaikkia ihmiskunnan jäseniä...Lakihenkisyys sokeuttaa JUMALAN ilmoituksissa olevien viisauksien ymmärtämisen.
Markku Lievonen - Anonyymi
Facessa pitää käsittääkseni kirjoittaa oikealla nimellään. Oliko nimi ristimänimesi?
Siitä bannista....
Turha marttyyriksi alkaa. Olen saanut jostain bannit siksi, että en ole noudattanut sääntöjä, ehkä ne eivät ole mieleisiä aina olleet, silloin ei tarvii sellaisessa paikassa olla, jonka säännöt ei itseä miellytä.
Aika moni on kirjoittanut, että olet ylimielinen, vaikutat kirjoitusten perusteella siltä....toitotat omaa totuuttasi, etkä kykene oikeaan vastavuoroiseen keskusteluun, saari että kykenisit arvioimaan ja puntaroimaan sitä ..oletko yksin itse aina oikeassa..
LSOli Rakas LS .
Ihan mun eka nimellä millä kirjoitin ihan mun Oikea synnyin-nimi,, ja sen tilin he poistivat.
Sen jälkeen yritin kirjoittaa Jeesuksen Ristintyöstä kahdella muu tilillä mitkä he poistivat !
Mutta tiedämme että maailma kiduttaa ja tappaa uskovia ympäri maailma . Niin ei ihme ollenkaan jos Face poistaa Uskovien tilit jos Totuus pyritään kirjoittaa. Vahetta kyllä kelpaa sinne..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oli Rakas LS .
Ihan mun eka nimellä millä kirjoitin ihan mun Oikea synnyin-nimi,, ja sen tilin he poistivat.
Sen jälkeen yritin kirjoittaa Jeesuksen Ristintyöstä kahdella muu tilillä mitkä he poistivat !
Mutta tiedämme että maailma kiduttaa ja tappaa uskovia ympäri maailma . Niin ei ihme ollenkaan jos Face poistaa Uskovien tilit jos Totuus pyritään kirjoittaa. Vahetta kyllä kelpaa sinne..Kyllä facebookissa ihmiset kirjoittavat Jeesuksen ristin työstä ja kirjoitukset ovat saaneet olla.
Jotain kaikessa täytyy olla enemmänkin. Käsittääkseni esim Petri Paavola, jota ihailet, saa kirjoittaa netissä, facessa, eikä ole kokenut samaa vainoa kuin sinä koet kokeneesi.
LS - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oli Rakas LS .
Mutta tiedämme että maailma kiduttaa ja tappaa uskovia ympäri maailma . Niin ei ihme ollenkaan jos Face poistaa Uskovien tilit jos Totuus pyritään kirjoittaa. Vahetta kyllä kelpaa sinne..Paavolaa jopa haastateltiin, muistaakseni MOT ohjelmaan, eli on saanut asioilleen mihin uskoo, näkyvyyttä...sen maailman toimesta.
LS - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oli Rakas LS .
Mutta tiedämme että maailma kiduttaa ja tappaa uskovia ympäri maailma . Niin ei ihme ollenkaan jos Face poistaa Uskovien tilit jos Totuus pyritään kirjoittaa. Vahetta kyllä kelpaa sinne..Eli nimen takia eivät poistaneet.
Ikävä että poistivat, mutta jos jossain ei saa olla, mikä syy onkaan, niin ei sinne voi itseään välisellä tunkea.
Nykyään ihmisillä on muita viestintä keinoja, Facebook taitaa olla vain iäkkäiden leikkipaikka...en tiedä edes missä ihmiset kuluttavat aikaansa ja kirjoittelevat, mutta noin niinkuin näkyvyyttä jos haluat, ei se Facebook menetys, ole vakavaa.
LS Anonyymi kirjoitti:
Eli nimen takia eivät poistaneet.
Ikävä että poistivat, mutta jos jossain ei saa olla, mikä syy onkaan, niin ei sinne voi itseään välisellä tunkea.
Nykyään ihmisillä on muita viestintä keinoja, Facebook taitaa olla vain iäkkäiden leikkipaikka...en tiedä edes missä ihmiset kuluttavat aikaansa ja kirjoittelevat, mutta noin niinkuin näkyvyyttä jos haluat, ei se Facebook menetys, ole vakavaa.
LSNo Rakas LS Niin minäkin ajattelen . Että ne siellä vasta menetti,, koska suurin osa ajattelivat niinkuin kirkkolaiset että kun uskoon tulivat ,, Uudestisynnytti Jumala heitä.
No se merkitsee että vanhan liiton uskovaiset olivat uudestisyntyneet Mooses ja Abraham ja monet muut niinkuin Nikodemus. Ja se vasta on järkyttävä oppi ja kun he eivät kysele suoraan Jumalalta vaan harhaopettajalta omassa seurakunnassa jotka haluvat olla viisaita heidän silmissä niin saavat vastauksen että kaikki kunnossa ja ovat silloin uskontulleena saaneet uudestisyntyä.
Vähän samanlaista oppia kuin kirkkolliset että vauvakasteen mukaan saavat vauva uudestisyntymiseen. Järkyttävä sanon minä. Oppi on perkeleestä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No Rakas LS Niin minäkin ajattelen . Että ne siellä vasta menetti,, koska suurin osa ajattelivat niinkuin kirkkolaiset että kun uskoon tulivat ,, Uudestisynnytti Jumala heitä.
No se merkitsee että vanhan liiton uskovaiset olivat uudestisyntyneet Mooses ja Abraham ja monet muut niinkuin Nikodemus. Ja se vasta on järkyttävä oppi ja kun he eivät kysele suoraan Jumalalta vaan harhaopettajalta omassa seurakunnassa jotka haluvat olla viisaita heidän silmissä niin saavat vastauksen että kaikki kunnossa ja ovat silloin uskontulleena saaneet uudestisyntyä.
Vähän samanlaista oppia kuin kirkkolliset että vauvakasteen mukaan saavat vauva uudestisyntymiseen. Järkyttävä sanon minä. Oppi on perkeleestä.Älä viitti. Samanlaisia uskovia kaikki ollaan, ei ole parempaa ja huonompaa sakkia, kunpa ymmärtäisit sen.
LS Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti. Samanlaisia uskovia kaikki ollaan, ei ole parempaa ja huonompaa sakkia, kunpa ymmärtäisit sen.
LSKyllä mä viittiin rakas LS !!
Ja ei kaikki ole nuhteettomia , pyhiä, puhtaita , rakkaudelisia , iloisia , rauhallisia , vanhurskaitta, ihania, tydellisiä, Kristuksen kaltaisia , sävyisiä , lempeitä , pitkämielisä, ystävällisiä, uskollisia , luotettavia. itsensähillitseviä, Jotka loistaa sisäisen valon kautta, ja ovat niin täydellisiä synnittömyydessä kun olla voi !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kyllä mä viittiin rakas LS !!
Ja ei kaikki ole nuhteettomia , pyhiä, puhtaita , rakkaudelisia , iloisia , rauhallisia , vanhurskaitta, ihania, tydellisiä, Kristuksen kaltaisia , sävyisiä , lempeitä , pitkämielisä, ystävällisiä, uskollisia , luotettavia. itsensähillitseviä, Jotka loistaa sisäisen valon kautta, ja ovat niin täydellisiä synnittömyydessä kun olla voi !!Kirjoituksesi eivät loista nöyryyttä ja iloa. Ikävä kyllä.
LS
- Anonyymi
Lisään vielä, että Facebookia tuskin on tarkoitettu joidenkin ihmisten uskonnollisten vakaumusten levityskanavaksi...ihan varmasti voi bannit saada siitä ja ehkä jos sääntöjä lukisi, se siellä olisi? Joten älä itke ja möyryä isoon ääneen sitä kuinka sinua on niin väärin pientä kohdeltu.
LS - Anonyymi
On minunkin aloituksiani ja välikommenttejani poistettu. Ihan syyttä. Toiset saavat kiroilla, kirota, haukkua, mitä tahansa, mutta ehtaa asiaa ei kestetä. Siltä ainakin tuntuu. Mutta minkäs teet, jos moderaattorina tai valituksen tekijänä on joku, joka katsoo väärän suoraksi ja suoran vääräksi.
- Anonyymi
Sinulla on vääryys suoruus kompleksi mutta olet itse jäävi väittämään mikä on oikeasti suoraa.
- Anonyymi
>> maailmassa on tuhansia kirkkokuntia, jotka opettavat eri tavalla kuin sinä ja niillä on Pyhä henki. <<
Maailmassa ei ole tuhansia eri kirkkokuntia. Eikä kaikissa olemassa olevissa kirkoissa tai seurakunnissa välttämättä vaikuta Pyhä Henki, vaikka ne itse sanovat olevansa Jeesuksen kirkko tai Jeesuksen seuraaja. Se, onko jokin Pyhän Hengen johdossa, koetellaan raamatun sanalla. Mitä kauempana joku on raamatun sanasta, sitä vähemmän se tai hän on Pyhän Hengen johdossa. Tai ei lainkaan Pyhän Hengen johdossa.- Anonyymi
" Se, onko jokin Pyhän Hengen johdossa, koetellaan raamatun sanalla. Mitä kauempana joku on raamatun sanasta, sitä vähemmän se tai hän on Pyhän Hengen johdossa."
Näinhän se on. Näinhän tekevät ne tuhannet kirkkokunnatkin, joilla on Pyhä henki. Tämä FAKTA tarkoittaa myös sitä, että tosiasiassa sinä et koettele yhtään mitään Raamatun sanalla vaan omilla aivoituksillasi siitä, mitä Raamatun sana SINUN mielestäsi sanoo. Ja näin tekevät kaikki muutkin.
Kuka on siis oikea sanomaan mikä on oikea tulkinta? Yksilö ei koskaan! Kirkkokunta, vielä harvemmin. Vain itse teksti ilman, että sitä väritetään. Mutta on huomioitava, että Raamattua ei kirjoitettu sinulle. Sen kirjoittaja ymmärsi kirjoitusajan maailmankuvaa ja samaan aikaan elävien ja tekstiään lukevien maailmankuvaa, joka oli eri kuin meidän maailmankuvamme 2000-4000vuotta kirjoitus ajankohdan jälkeen. Oikean tulkinnan aikaansaamiseksi on siis tunnettava kirjoittajan ajan historiaa, kulttuureja, Raamatun alkukieliä, arkeologiaa, kirkkohistoriaa ja ymmärrettävä tekstin konteksti myös kirjoittajan muuta tekstiä vasten.
On ymmärrettävä myös se, että kirjoittajan teksti kuvastaa niitä asioita, jotka olivat hänelle tärkeitä ja niitä hän painottaa. Eikä koskaan, missään tapauksessa pidä yhdistellä toisten kirjoittajien tekstejä saadakseen tolkkua yhden kirjoittajan ajatusmaailmasta. Jos sinä esim. yhdistät evankeliumit toisiinsa, saat aikaiseksi oman evankeliumisi, jota ei Raamatusta löydy. Se ei ole Matteuksen, Luukkaan, Johanneksen eikä Markuksen evankeliumi, se on Raamatun vastainen sinun evankeliumisi, jossa Jeesulsella ei ollutkaan omia viimeisiä sanojaan vaan seitsemät eri viimeiset sanat ennen kuolemaansa.
- Anonyymi
>> tosiasiassa sinä et koettele yhtään mitään Raamatun sanalla vaan omilla aivoituksillasi <<
Olen Herran käskystä opettanutkin sanaa. Omat kommenttisi ovat vain aivoittelua.Rakas anonyymi !
Herran käskystä olen Rukoillut ja haalinut itselle Pyhä Henki joka aivoittelee Herran Sana niinkuin tässä tulee hyvin esille ketkä ymmärtää Pyhä Sana !!!
Tässä Jeesus opettaa siitä Opetuslapset !
Joh. 16
13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.- Anonyymi
Etkö nyt ymmärrä, että jos et tajua sitä kontekstia, mikä itse tekstiin liittyy, tulkintasi on mitä todennäköisimmin puuta heinää. Sillä ei ole mitään tekemistä aivoittelun kanssa. Tekstikontekstin lisäksi tekstiin liittyy aina ajallinen ja kulttuurihistoriaalinen konteksti. Hellareita tämä ei ilmeisesti kiinnosta mutta esimerkiksi luterilaisia, pabtisteja, adventisteja ja jehovantodistajia tämä kiinnostaa. Ja miksi ei kiinnostaisi, muuttaahan kontekstin ymmärtäminen kokonaisten lauseiden merkityksiä, joskus jopa päälaelleen.
- Anonyymi
Onhan facessa selvät säännöt, mistä aiheista on luvallista kirjoittaa ja keskustella. Ja jos uskonto ei ole luvallinen keskustelun aihe, miksi siis rikkoa tahallisesti sääntöjä. Ja koska yhteiskunnassamme on monta muutakin facen kaltaista elintä, joissa voi keskustella aiheista maan ja taivaan välillä, niin turha sun on alkaa tällä: keskustele helluntailaisuudesta -palstalla märisemään bannauksistasi. Sut on bannattu aivan omaa syytäsi. Ja se on jämpti niin.
- Anonyymi
Sinun kirjoituksia oli joka ryhmässä. Kirjoitat niin huonoa suomea ettei aina saanut selvää kysytkö vain vastaat ja mitä yrität sanoa!
Toivottavasti Rakas otitte vastaan te jotka Hengessä ymmärsitte mitä Jumala halusi sanoa teille.
Huomasin että lihalliset ja uuskarismaattiset olivat aivan ulkona eikä ymmärtänyt ollenkaan mitä halusin Jumalan Hengessä teille sanoa.
Mutta muutamille. Jumala avasi ymmäärryksen ja todisti että nyt minä ymmärrän ekakerta kirjoitettu Pyhä Sana ja mistä olet yrittänyt vuosia meille kertoa ! Ja Hyvä niin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan !!!
Pieni on piiskuinen lauma joka menee ahtaan porttin sisään Kristuksessa.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Toivottavasti Rakas otitte vastaan te jotka Hengessä ymmärsitte mitä Jumala halusi sanoa teille.
Huomasin että lihalliset ja uuskarismaattiset olivat aivan ulkona eikä ymmärtänyt ollenkaan mitä halusin Jumalan Hengessä teille sanoa.
Mutta muutamille. Jumala avasi ymmäärryksen ja todisti että nyt minä ymmärrän ekakerta kirjoitettu Pyhä Sana ja mistä olet yrittänyt vuosia meille kertoa ! Ja Hyvä niin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan !!!
Pieni on piiskuinen lauma joka menee ahtaan porttin sisään Kristuksessa."Toivottavasti Rakas otitte vastaan te jotka Hengessä ymmärsitte mitä Jumala halusi sanoa teille.
Huomasin että lihalliset ja uuskarismaattiset olivat aivan ulkona eikä ymmärtänyt ollenkaan mitä halusin Jumalan Hengessä teille sanoa."
Käytät Raamatun käsitteitä ja termejä omaksi hyödyksesi omiin käyttötarkoituksiisi. Hengessä ymmärtäminen ja lihallisuus eivät ole asioita, joita sinä pystyisit päättelemään kenestäkään pelkän yhden tai kahden suomi24-komentin perusteella. Ja yllättäin, vain se, mitä sinä julistat on sitä, minkä voi vain hengessä ymmärtää olematta lihallinen. Voi, miten itseriittoista mutta samalla suurta petosta. Uuskarismaattisuus on sinulle vain stereotyyppinen muoti-haukkumasana. Stereotypiat eivätmole Jumalasta. Rakkaus ei sisällä stereotyyppistä nimittelyä.
"Pieni on piiskuinen lauma joka menee ahtaan porttin sisään Kristuksessa."
No niinhän sitä sanotaan, ja ainakaan tällä hetkellä, sinun lukuisten kirjoitustesi perusteella, sinulla on vaikeuksia päästä tuohon laumaan mukaan.
- Anonyymi
> Kirjoitin Facessa paljon ennenkuin minut bannattiin !!
On kyllä ikävää, että nykyään sananvapautta ei oikeastaan ole. Länsimaista on tullut totalitaristisia ja fasistisia, mikä on erittäin surkeaa.Aivan Rakas !!!
Sen näkee Päivi Räsäsäsen tapaus m.m.
Ettei kohta enää Pyhä Raamattu ja Jeesus saa seurata,, eikä sieltä Pyhä Sanoma julistaa !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776124Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643158- 2002971
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232332- 731797
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1921514Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343