Teille on ihkaoma vappukortti osoitteessa:
http://www2.helsinginsanomat.fi/ekortti/lahetakortti.jsp?kortti=520
Hauskaa vappua palstalepakoille!
21
956
Vastaukset
- taikanainen
normaalisekoitus :)) Kiitos ja kumarrus.
Oletko salaa käynyt pöllimässä valokuvani jostakin :DD- doubleMix
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos! - taikanainen
doubleMix kirjoitti:
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos!hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
Häkellyin niin tuosta näköispainoksesta... - doubleMix
taikanainen kirjoitti:
hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
Häkellyin niin tuosta näköispainoksesta......hyvinhän tuo vielä ehti :)) Eikun Vappuja!!
- maron*
Ihan näköinen oli, vissiin viimevuonna otettu kuva, kiitos:)))))
- doubleMix
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
- maron*
doubleMix kirjoitti:
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
- doubleMix
maron* kirjoitti:
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
...sitten sun serkkusi ;-))
- maron*
doubleMix kirjoitti:
...sitten sun serkkusi ;-))
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
- doubleMix
maron* kirjoitti:
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
...pitipäs sattua :DD
- taikanainen
doubleMix kirjoitti:
...pitipäs sattua :DD
jäivät vielä mainitsematta :DD
- n52
vastaan ja kiitos vaikka en tiedäkkään täytänkö tarvittavat kriteerit.
Iloiseksi muodostuvaa vappua sinulle myös!- doubleMix
kuin myös sinulle! Kriteerien täyttymisen ratkaiskoot jokainen itse :))
- merliNelli
En ole varmaan vielä täydellinen ... mutta hyvää vauhtia kehittymässä:D
Hauskaa vappua myös sinulle:D- doubleMix
Kukapa tässä nyt ihan täydellinen olisi, mutta melkein on jo loistosaavutus! Kuin myös mukavat vaput sinulle :D
- Seppojuhani
Wappen, hela natten, bara watten.
Lähden kaverille kilpailuavustajaksi. Tuli wesiselvä wappu. Waan onhan niitä ollut ennenkin.- doubleMix
...sitten sinulle! Kilpailujännitys wappuna wesiselvänä woittaa warmaan wiinan waihtoehtona :))
Heh, olitpas löytänyt osuvan kortin meille palstalepakoille. Kiitos norMix!
Hauskaa Vappua myös sinulle.
Kippis ja skool!
Simaa ja munkkeja!- doubleMix
...niin sinulle kuin muulle palstaväelle!! Nyt on wappu, ilo irti :DD
- tähtitoimittaja ejk
kerrankin olen onnistunut valokuvassa. Hauskaa vappua sullekin! :))
- norMix evk
...kiittelen :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804