Oletko salaa käynyt pöllimässä valokuvani jostakin :DD
0Äänestä
doubleMix
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos!
0Äänestä
taikanainen
doubleMix kirjoitti:
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos!
hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
Häkellyin niin tuosta näköispainoksesta...
0Äänestä
doubleMix
taikanainen kirjoitti:
hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
...hyvinhän tuo vielä ehti :)) Eikun Vappuja!!
0Äänestä
maron*
Ihan näköinen oli, vissiin viimevuonna otettu kuva, kiitos:)))))
0Äänestä
doubleMix
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
0Äänestä
maron*
doubleMix kirjoitti:
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
0Äänestä
doubleMix
maron* kirjoitti:
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
...sitten sun serkkusi ;-))
0Äänestä
maron*
doubleMix kirjoitti:
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
0Äänestä
doubleMix
maron* kirjoitti:
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
...pitipäs sattua :DD
0Äänestä
taikanainen
doubleMix kirjoitti:
jäivät vielä mainitsematta :DD
0Äänestä
n52
vastaan ja kiitos vaikka en tiedäkkään täytänkö tarvittavat kriteerit. Iloiseksi muodostuvaa vappua sinulle myös!
0Äänestä
doubleMix
kuin myös sinulle! Kriteerien täyttymisen ratkaiskoot jokainen itse :))
0Äänestä
merliNelli
En ole varmaan vielä täydellinen ... mutta hyvää vauhtia kehittymässä:D
Hauskaa vappua myös sinulle:D
0Äänestä
doubleMix
Kukapa tässä nyt ihan täydellinen olisi, mutta melkein on jo loistosaavutus! Kuin myös mukavat vaput sinulle :D
0Äänestä
Seppojuhani
Wappen, hela natten, bara watten.
Lähden kaverille kilpailuavustajaksi. Tuli wesiselvä wappu. Waan onhan niitä ollut ennenkin.
Vastaukset 21
Vanhimmat
normaalisekoitus :)) Kiitos ja kumarrus.
Oletko salaa käynyt pöllimässä valokuvani jostakin :DD
...hyvinhän tuo vielä ehti :)) Eikun Vappuja!!
Ihan näköinen oli, vissiin viimevuonna otettu kuva, kiitos:)))))
jäivät vielä mainitsematta :DD
vastaan ja kiitos vaikka en tiedäkkään täytänkö tarvittavat kriteerit.
Iloiseksi muodostuvaa vappua sinulle myös!
kuin myös sinulle! Kriteerien täyttymisen ratkaiskoot jokainen itse :))
En ole varmaan vielä täydellinen ... mutta hyvää vauhtia kehittymässä:D
Hauskaa vappua myös sinulle:D
Kukapa tässä nyt ihan täydellinen olisi, mutta melkein on jo loistosaavutus! Kuin myös mukavat vaput sinulle :D
Wappen, hela natten, bara watten.
Lähden kaverille kilpailuavustajaksi. Tuli wesiselvä wappu. Waan onhan niitä ollut ennenkin.
...sitten sinulle! Kilpailujännitys wappuna wesiselvänä woittaa warmaan wiinan waihtoehtona :))
Heh, olitpas löytänyt osuvan kortin meille palstalepakoille. Kiitos norMix!
Hauskaa Vappua myös sinulle.
Kippis ja skool!
Simaa ja munkkeja!
...niin sinulle kuin muulle palstaväelle!! Nyt on wappu, ilo irti :DD
kerrankin olen onnistunut valokuvassa. Hauskaa vappua sullekin! :))
...kiittelen :))