Asuin työni puolesta aikoinaan Dubaissa jonkun 6 kuukautta. Siellä eräs työkaverini kysyi olenko ajatellut ottaa lisää vaimoja. Siellä kun saa miehellä nimittäin olla 4 vaimoa samanaikaisesti.
Vaikkakin en nyt tosin ole Muslimi eikä tuo ympärileikkauskaan oikein kiinnosta. Mutta lueskelin täältä muiden postauksista että Mormonien usko tukee myös moniaviotumista.
Joten jos rupeaisin Mormoniksi ja sitten muuttaisin vaikka jonnekkin Dubaihiin. Saisinko Mormoni kirkon mukaan sitten pitää vaikka neljää vaimoa samanaikaisesti?
Dubaissa voi Muslimilla olla 4 vaimoa. Kuinkas Mormonit?
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
MAP-kirkolla näyttää olevan 1699 jäsentä Dubaissa. Joten Mormonina oleminen siellä ei kai ole ainakaan mahdotonta
https://newsroom.churchofjesuschrist.org/facts-and-statistics/country/united-arab-emirates - Anonyymi
yksi nainen on kyllä tarpeeksi. ei niitä jaksa neljää kuunnella tavallinen suomalainen.
ToistaiSEKSI mormonit joutuvat tyytymään tässä elämässä yhteen vaimoon ympäristön paineen vuoksi, mutta tuhatvuotisessa valtakunnassa ja korotuksessa miehillä on haaremit, eikä tarvitse tyytyä vain neljään. Tosin voivat muslimitkin saada taivaassa 70 neitsyttä.
Joku mormoni, esim. Olli voisi vastata tuohon kysymykseen, että voisiko moniavioisuuden sallivassa maassa mormonimiehellä olla monta vaimoa. Minun käsitykseni on, että Utahin pomot eivät sitä hyväksyisi imagosyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574