Dubaissa voi Muslimilla olla 4 vaimoa. Kuinkas Mormonit?

Anonyymi

Asuin työni puolesta aikoinaan Dubaissa jonkun 6 kuukautta. Siellä eräs työkaverini kysyi olenko ajatellut ottaa lisää vaimoja. Siellä kun saa miehellä nimittäin olla 4 vaimoa samanaikaisesti.

Vaikkakin en nyt tosin ole Muslimi eikä tuo ympärileikkauskaan oikein kiinnosta. Mutta lueskelin täältä muiden postauksista että Mormonien usko tukee myös moniaviotumista.

Joten jos rupeaisin Mormoniksi ja sitten muuttaisin vaikka jonnekkin Dubaihiin. Saisinko Mormoni kirkon mukaan sitten pitää vaikka neljää vaimoa samanaikaisesti?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yksi nainen on kyllä tarpeeksi. ei niitä jaksa neljää kuunnella tavallinen suomalainen.

    • ToistaiSEKSI mormonit joutuvat tyytymään tässä elämässä yhteen vaimoon ympäristön paineen vuoksi, mutta tuhatvuotisessa valtakunnassa ja korotuksessa miehillä on haaremit, eikä tarvitse tyytyä vain neljään. Tosin voivat muslimitkin saada taivaassa 70 neitsyttä.

    • Joku mormoni, esim. Olli voisi vastata tuohon kysymykseen, että voisiko moniavioisuuden sallivassa maassa mormonimiehellä olla monta vaimoa. Minun käsitykseni on, että Utahin pomot eivät sitä hyväksyisi imagosyistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe