Dubaissa voi Muslimilla olla 4 vaimoa. Kuinkas Mormonit?

Anonyymi

Asuin työni puolesta aikoinaan Dubaissa jonkun 6 kuukautta. Siellä eräs työkaverini kysyi olenko ajatellut ottaa lisää vaimoja. Siellä kun saa miehellä nimittäin olla 4 vaimoa samanaikaisesti.

Vaikkakin en nyt tosin ole Muslimi eikä tuo ympärileikkauskaan oikein kiinnosta. Mutta lueskelin täältä muiden postauksista että Mormonien usko tukee myös moniaviotumista.

Joten jos rupeaisin Mormoniksi ja sitten muuttaisin vaikka jonnekkin Dubaihiin. Saisinko Mormoni kirkon mukaan sitten pitää vaikka neljää vaimoa samanaikaisesti?

4

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

yksi nainen on kyllä tarpeeksi. ei niitä jaksa neljää kuunnella tavallinen suomalainen.

• ToistaiSEKSI mormonit joutuvat tyytymään tässä elämässä yhteen vaimoon ympäristön paineen vuoksi, mutta tuhatvuotisessa valtakunnassa ja korotuksessa miehillä on haaremit, eikä tarvitse tyytyä vain neljään. Tosin voivat muslimitkin saada taivaassa 70 neitsyttä.

• Joku mormoni, esim. Olli voisi vastata tuohon kysymykseen, että voisiko moniavioisuuden sallivassa maassa mormonimiehellä olla monta vaimoa. Minun käsitykseni on, että Utahin pomot eivät sitä hyväksyisi imagosyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      935
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      176
      800
    Aihe