Ilmoitit jo erään lähteen mukaan, ettet eroa! Tiedätkö mitä Sanna? Sinä et sitä päätä - eroatko vaiko et. Et ole mikään yksinvaltias, joka säheltää ja sohlaa miten lystää ja jätät vastuunkannon. Ja sitten vaan ilmoittelet nenänvarttas pitkin katsoen "En eroa". Eroatpahan, jos kansa niin päättää. Piste.
Suomessa on pääministerin paikalta erottu tekstiviestin ja faksienkin vuoksi. Vastuuton käyttäytyminen on niin paha moka, että aiemmat pääministereiden eroamissyyt kalpenee niiden rinnalla. Pääministerin paikkaa ei ole mitenkään sinulle korvamerkitty!
Sanna, emme elä diktatuurin maassa
33
<50
Vastaukset
Te persuthan niitä diktatuureja ihailette.
- Anonyymi
Sulla on kadehdittava taito. Pystyt lukemaan puoluetaustan etänä. Harmi sinulle vaan, että meni väärin. Harjoittele vielä.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kadehdittava taito. Pystyt lukemaan puoluetaustan etänä. Harmi sinulle vaan, että meni väärin. Harjoittele vielä.
Kyllä Persun tekstit aina erottaa helposti. Älä nolaa itseäsi enempää.
Tok voit olla myöskin joko Venäjän sponsoroima trolli tai vain ihan tavallinen Suomi24:llä trollaileva peräkammarin poika, jonka elämässä ei naisia pyöri. Siitä näkökulmasta katsottuna Sanna Marinin kaltainen nainen on varmasti ihan kauhea asia.- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Tok voit olla myöskin joko Venäjän sponsoroima trolli tai vain ihan tavallinen Suomi24:llä trollaileva peräkammarin poika, jonka elämässä ei naisia pyöri. Siitä näkökulmasta katsottuna Sanna Marinin kaltainen nainen on varmasti ihan kauhea asia.Jaa, että kaikki on presuja jotka ei pidä Sannasta tai homoista. Mä voin sanoa suoraan en pidä yhdestäkään Suomalaisista puolueista, en pidä ryssistä, pakolaisista, enkä sinusta. Ainoa kunnon pressa on ollut Paasikivi. Joten Sanna eroa.
- Anonyymi
Tok voit olla myöskin joko Venäjän sponsoroima trolli tai vain ihan tavallinen Suomi24:llä trollaileva peräkammarin poika, jonka elämässä ei naisia pyöri. Siitä näkökulmasta katsottuna Sanna Marinin kaltainen nainen on varmasti ihan kauhea asia.Itse asiassa olen nainen. Naisena näen Sannan touhut hyvin kyseenalaiseksi. Aikanani ajattelin olevan hyvä juttu, että saatiin nainen pääministeriksi.
Nyt hänen touhunsa ovat yhtä nolouden tasapainoilua. Hän ei ole sellainen, miksi häntä luulin. Uskon monen muun jakavan ajatukseni. Hän ei ole kykenevä sellaiseen vastuunkantoon, mitä pääministeriltä odotetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että kaikki on presuja jotka ei pidä Sannasta tai homoista. Mä voin sanoa suoraan en pidä yhdestäkään Suomalaisista puolueista, en pidä ryssistä, pakolaisista, enkä sinusta. Ainoa kunnon pressa on ollut Paasikivi. Joten Sanna eroa.
"Ainoa kunnon pressa on ollut Paasikivi. Joten Sanna eroa."
Paasikivi oli jämerä mies. Hän muun muassa vaati talvisodan alettua, että Suomen ilmavoimien pitää lähettää koneet pommittamaan Moskovaa, mutta ilmavoimia alkoi jänistää eikä se toteuttanut Paasikiven vaatimaa operaatiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kokoomuslainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kokoomuslainen.
Mitä sitten vaikka ois vasemmistolainen tai vihreä? Pointti on se, että Sanna Marin ei ole tehtäviensä tasalla.
- Anonyymi
On se vaan suosiossa tuo perus Suomalaiset. Aina suurilla otsikoilla esillä Suomen politiikassa.
Sanna voi bilettää ja pidätte häntä valtakunnan johtajana - tehnyt itsensä naurettavaksi kansan keskuudessa. Kaikkine addiktioineen, normaali ihminen menee koriskentällekin leikittelemään pallon kanssa ja tapaamaan kavereita. Sanna menee sinne tavoitteena saada 20 peräkkäistä koria jne. jne. Kotiin mennessä alkaa siivoamaan ja pesemään pyykkiä, voi lapsiparkaa ja sääliksi käy miestä. Virka asunnolla biletys ei anna hyvää kuvaa Suomen valtion johdosta - Anonyymi
Tok voit olla myöskin joko Venäjän sponsoroima trolli tai vain ihan tavallinen Suomi24:llä trollaileva peräkammarin poika, jonka elämässä ei naisia pyöri. Siitä näkökulmasta katsottuna Sanna Marinin kaltainen nainen on varmasti ihan kauhea asia.Satuitko nyt ymmätämään puhuvasi itsestäsi täälä sinä Sannaa ihannoivasti kirjoittelet. Onneksi on tarralenkkareissa aikuistenkin kokoja.
Kuka nyt nolasi ja kenet. Sanna ainakin on nolannut itsensä. Pääministeri johtaa esimerkillään - ei kiitos minulle - Anonyymi
Mikä meihin Suomalaisiin on tullut, täysin tuntomatonta ihmistä mollataan vailla minkäänlaista mielipidettä keskusteltavaan asiaan.
Sanna on halunnut ravistella "instituutiota", sen hän kyllä on tehnyt.
Mielestäni kylläkin hyvin väärällä tavalla, bailaamalla menettänyt arvovaltansa täysin - Anonyymi
Tok voit olla myöskin joko Venäjän sponsoroima trolli tai vain ihan tavallinen Suomi24:llä trollaileva peräkammarin poika, jonka elämässä ei naisia pyöri. Siitä näkökulmasta katsottuna Sanna Marinin kaltainen nainen on varmasti ihan kauhea asia.Myös kommunismia kannattavan punikin tunnistaa heti kun alkaa puolustamaan natsipasseja ja muuta fasismia.
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa olen nainen. Naisena näen Sannan touhut hyvin kyseenalaiseksi. Aikanani ajattelin olevan hyvä juttu, että saatiin nainen pääministeriksi.
Nyt hänen touhunsa ovat yhtä nolouden tasapainoilua. Hän ei ole sellainen, miksi häntä luulin. Uskon monen muun jakavan ajatukseni. Hän ei ole kykenevä sellaiseen vastuunkantoon, mitä pääministeriltä odotetaan.En usko hetkeäkään, että olisit nainen.
- Anonyymi
Koska Venäjällä vaihtuu presidentti?
- Anonyymi
Koska Suomessa vaihtuu pääministeri edes vähän fiksumpaan. Toivottavasti lähiaikoina.
- Anonyymi
Putini sopii Venäjälle, hän ajaa Venäläisten etua. Kukaan meidän politiikoista ei aja Suomalaisten etuja
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa asiaa, kaikille löytyy pomo/potkujen antaja Suomessa.
Sanna M, olet kokeillut monesti rajojasi mutta nyt meni yli ! - Anonyymi
Juoppo pääministeri heti ulos.
- Anonyymi
Eihän Yliviikarikaan eronnut vaan vastustaa kaikkea mitä voi.
- Anonyymi
Sanna ja Ylipelle samasta muotista, aina ongelmat muissa, vain erottaminen toimii.
- Anonyymi
Kepu voisi vähän auttaa tässä ongelmassa. Pääministeri ei itse tunnusta koskaan tehneensä mitään väärin.
- Anonyymi
"Ilmoitit jo erään lähteen mukaan, ettet eroa! Tiedätkö mitä Sanna? Sinä et sitä päätä - eroatko vaiko et."
Totta kai pääministeri päättää itse siitä, eroaako hän vai ei, mutta siitä erotetaanko hänet, päättävät muut kuin hän itse.- Anonyymi
Saarikko vois näyttää kaapin paikkaa sannalle.
- Anonyymi
Suomella ollut huonoja naispääministerejä ja huono naispressa, ikävä juttu todeta omasta sukupuolesta mutta totuus sattuu. Sukupuoli ei ole itseseisarvo vaan pätevyys pitäisi olla ainoa kriteeri noinkin vaativiin hommiin.
- Anonyymi
Aloittajan eka lause on paksua porvarivaletta ilman validia linkkiä ja myöskin loppuvuodatuksesi on joutavaa luulottelua ja kaunaista porvarihorinaa.
- Anonyymi
Valitan, Sannan lähtölaskenta on alkanut.
- Anonyymi
Kokoomuslainen Ilkka Kannerva ei ollut pääministeri vaan puolustusministeri erotessaan virastaan seksiviestiensä takia.
- Anonyymi
Kyllä me elätään vasemmistofeminismi diktatuurissa
- Anonyymi
Etkä sinä aloittaja myöskään päätä siitä eroaako joku vai ei. Sinä olet anonyymi nimetön nettivouhottaja, jonka vouhotuksella ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Tajuatteko kuolevanne yksin hylättynä paskat vaipassa?
- Anonyymi
Odotan mielenkiinnolla milloin Sanna julkistaa eroavansa pääministerin paikalta. Se on ajan kysymys vain.
Uskottavuuden voi menettää kerran ja kun sen menettää, se oli siinä. Marin on menettänyt uskottavuuden ja on nyt räpiköinti vaiheessa, joka johtaa väistämättömään tehtävästä luopumiseen - Anonyymi
Lentää mäkeen on vain ajankysymys koska väistyy
- Anonyymi
Herrane aika, sisko hyvä (aloittaja kuulostaa siskolta)...
Ne huus meille, itsenäisyyttämme vaaliville suomalaisille, eilen suoria tappouhkauksia Ylioppilastalon portailta (vaikka tätä mediat vimmatusti salaa). Ne istu Ruuneperinkadulla savupommit ja ammukset käsissään ja halus estää meikäläisten vapaan liikkuvuuden... Niille oli annettu Johtoportaan käsky hakata marssijat. Poliisi joutui johdattelemaan meikäjengin hissunkissun hiipien Manskua pitkin sankarihaudoille, ettei punikit meitä / heitä, marssijoita tapa!
Ja jo yks demari täällä ilmoittaa, että meidän (perus-)suomalaisten mielipidettä ei siinä kysytä, saako juoppo punikki esiintyä suomalaisen Suomemme pääministerinä, vai ei... Eli kansanvaalit kielletään ja punikit sanoo jo nyt, että Marin johtaa, eli saa kavereineen ryypätä ja ammuskella niin paljon ku haluaa ja fasistit ja rasistit pitää turppansa kii!
Minä uskon, että jo ennen Joulua on täysi rähinä päällä. Eikä sitä aiheuta Putiini, vaan Lännen illuminaatti, Suomen ja Venäjän kansojen viholliset: vihersosialistit.
Kommunismi tappaa talossa, kadulla ja puutarhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273