Hei kaikki Jim Morrison fanaatikot! kirjotelkaa tänne mielipiteitänne tuosta edesmenneestä jumalasta.
Jim Morrison
10
1343
Vastaukset
- ei fanaatikko
on historian paras rocklaulaja ja sanoittajanakin aivan huippu. Lavakarismasta ja -työskentelystä nyt puhumattakaan. Siis täydellinen rocktähti!
- manzarek
oisko täällä ketään doors faneja? vois olla kiva vaikka sähköpostin välityksellä keskustella kyseisestä yhtyeestä
- Jimbo
Mä diggaan kyllä Doorsista. Oon soitellut itekin niitten biisejä kitaralla aika paljon. [email protected]
Jimbo kirjoitti:
Mä diggaan kyllä Doorsista. Oon soitellut itekin niitten biisejä kitaralla aika paljon. [email protected]
oli karismaattinen ja kapinallinen, oikea amerikkalaisen rock-muusikon perikuva. Hän oli myös juoppo ja huumeiden tapakäyttäjä, pettäjä ja epäluotettava, mutta semmoista se on kun viina vie. Doors ei koskaan päässyt pitemmälle kiertueelle, koska Morrison eli niin rankasti kiertueella että hän joutui lepäilemään jo muutaman viikon jälkeen. Loppuvaiheessa varmaan muutama päiväkin oli jo kova juttu :)
Minusta Oliver Stonen elokuva antaa aika hyvän kuvan touhusta ja Jimin ajatusmaailmasta, vaikka aina kun sen katsoo tekee itselläkin mieli pistää kaikki överiksi..
Onneksi Doorsin musavideoita ja konserttitallenteita on paljon liikkeellä, pidätys- ja oikeudenkäyntivideotkin on huimaa näkemistä !- Lesko.Fernando
Duff1981 kirjoitti:
oli karismaattinen ja kapinallinen, oikea amerikkalaisen rock-muusikon perikuva. Hän oli myös juoppo ja huumeiden tapakäyttäjä, pettäjä ja epäluotettava, mutta semmoista se on kun viina vie. Doors ei koskaan päässyt pitemmälle kiertueelle, koska Morrison eli niin rankasti kiertueella että hän joutui lepäilemään jo muutaman viikon jälkeen. Loppuvaiheessa varmaan muutama päiväkin oli jo kova juttu :)
Minusta Oliver Stonen elokuva antaa aika hyvän kuvan touhusta ja Jimin ajatusmaailmasta, vaikka aina kun sen katsoo tekee itselläkin mieli pistää kaikki överiksi..
Onneksi Doorsin musavideoita ja konserttitallenteita on paljon liikkeellä, pidätys- ja oikeudenkäyntivideotkin on huimaa näkemistä !Oli Jimi kyllä huumeiden käyttäjä ja näin mutta se Oliver Stonen elokuva on täyttä paskaa, siinä on paljon sellaista mitä ei oikeastitapahtunut ja siinä tehdään Jimistä erittäin kamala ja paha ihminen, näin sanoo Ray Manzarek kirjassaan Jimistä... siinä on yli puolet ihan tuulesta temmattua paskaa jonka vuoksi ihmisillä on nyt sitten aivan väärä käsitys Jimistä!!!
Lesko.Fernando kirjoitti:
Oli Jimi kyllä huumeiden käyttäjä ja näin mutta se Oliver Stonen elokuva on täyttä paskaa, siinä on paljon sellaista mitä ei oikeastitapahtunut ja siinä tehdään Jimistä erittäin kamala ja paha ihminen, näin sanoo Ray Manzarek kirjassaan Jimistä... siinä on yli puolet ihan tuulesta temmattua paskaa jonka vuoksi ihmisillä on nyt sitten aivan väärä käsitys Jimistä!!!
Aloin muistelemaan ja hoksasin etten ole lukenut yhtään kirjaa Jimistä. Pitänee korjata virhe kesällä pääsykokeiden jälkeen.
- the end
Duff1981 kirjoitti:
Aloin muistelemaan ja hoksasin etten ole lukenut yhtään kirjaa Jimistä. Pitänee korjata virhe kesällä pääsykokeiden jälkeen.
Stonen leffa perustuu haastatteluihin Jimbon kavereista ja bändin jäseniin. Samoin se perustuu myös Jim kirjaan.
Stonen tehtyä kässärin hän meni V.K kans bändin jäsenten luo ja V esitti Jimiä heille.He näyttivät vihreetä valoa,kuten myös Jimin vanhemmat ym.
Tuskimpa se leffa nyt niin pahasti ole "eksyksissä" mitä todella tapahtui (MOT).Tosiasia on,että J osasi olla etelän gentlemanni tai täysi kusipää...... the end kirjoitti:
Stonen leffa perustuu haastatteluihin Jimbon kavereista ja bändin jäseniin. Samoin se perustuu myös Jim kirjaan.
Stonen tehtyä kässärin hän meni V.K kans bändin jäsenten luo ja V esitti Jimiä heille.He näyttivät vihreetä valoa,kuten myös Jimin vanhemmat ym.
Tuskimpa se leffa nyt niin pahasti ole "eksyksissä" mitä todella tapahtui (MOT).Tosiasia on,että J osasi olla etelän gentlemanni tai täysi kusipää......Jostain (?) on jäänyt sellainen kuva että Jim oli leikkisämpi ja huumorintajuisempi ihminen kuin mitä elokuvassa näytetään. Mutta onhan Axl Rosekin, vaikka sitä puolta hänestä enää harva muistaa (ja toki syystä...)
Jossain haastattelupätkässä jonkun 60-luvun rokkibändin naissolisti/-soittaja kertoi bändinsä liikkuneen Jimin kanssa pitkin San Fransiscon hippialueita. Vastaantulijat olivat tarjonneet heille pitkin matkaa ryyppyjä ja erinäisiä pillereitä, Jimin napsiessa lähes kaikkea tarjottua. Jostain syystä hän ei enää kyennyt illan keikalle vaan Ray joutui hoitamaan myös laulun.
On tämä Manzarek muuten ihmeheppu, soitti yhtä aikaa basson ja koskettimet (vaikka kuviot olivatkin sinänsä yksinkertaisia) ja hoiti toisinaan myös laulunkin !
Mites se oli 24 hour party peoplessa: "If you have to choose between truth and the legend, print the legend"- tomba88
Duff1981 kirjoitti:
Jostain (?) on jäänyt sellainen kuva että Jim oli leikkisämpi ja huumorintajuisempi ihminen kuin mitä elokuvassa näytetään. Mutta onhan Axl Rosekin, vaikka sitä puolta hänestä enää harva muistaa (ja toki syystä...)
Jossain haastattelupätkässä jonkun 60-luvun rokkibändin naissolisti/-soittaja kertoi bändinsä liikkuneen Jimin kanssa pitkin San Fransiscon hippialueita. Vastaantulijat olivat tarjonneet heille pitkin matkaa ryyppyjä ja erinäisiä pillereitä, Jimin napsiessa lähes kaikkea tarjottua. Jostain syystä hän ei enää kyennyt illan keikalle vaan Ray joutui hoitamaan myös laulun.
On tämä Manzarek muuten ihmeheppu, soitti yhtä aikaa basson ja koskettimet (vaikka kuviot olivatkin sinänsä yksinkertaisia) ja hoiti toisinaan myös laulunkin !
Mites se oli 24 hour party peoplessa: "If you have to choose between truth and the legend, print the legend"joo se bändi oli jefferson airplane ja kiertue euroopassa vuonna 1968. jim kuulemma otti lentokentällä NELJÄLLE kaverille tarkoitetun hasalaatan ja nielaisi ja meni ennen esityksen alkua pukuhuoneeseen, jossa joi heinekenin ja se keikka oli siinä, joten ray hoiti tosiaan basson laulun ja urut.
- jim
jos ketään kiinnostaa niin jim painoi 66kg siis nahkahousu aikana ja oli 181cm pitkä. on muuten totta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483