asia jonka tiedätte?
Mikä on pelottavin ja turvallisin
23
<50
Vastaukset
Korkeanpaikan kammoisena ajatus siitä, että oma lapsi roikkuisi kallionkielekkeellä käsien varassa ja olisin ainoa ihminen, joka voi hänet pelastaa, olisi aika top 1 painajaisuni.
Turvallisin on varmaan oma koti, jossa olen omissa oloissani, tekemässä jotain itselle mieluista työtä tai puuhaa eikä puhelin soi tai piippaa moneen tuntiin.- Anonyymi
Hauska sattuma, tai siis ihan päinvastoin. Itse aina sukellan perääänmmmmm,
Anonyymi kirjoitti:
Hauska sattuma, tai siis ihan päinvastoin. Itse aina sukellan perääänmmmmm,
Ai että sinusta turvallisinta on pelastaa läheinen kallion kielekkeeltä ja pelottavinta olla yksin kotona puuhastelemassa jotain kaikessa rauhassa? :)
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ai että sinusta turvallisinta on pelastaa läheinen kallion kielekkeeltä ja pelottavinta olla yksin kotona puuhastelemassa jotain kaikessa rauhassa? :)
Ei, kun näen jonkun läheisen joutuvan veden varaan, hyppään perään ja vesi on niin mustaa että voin vain tunnustellen yrittää etsiä ja saada kiinni vaikka olen tukehtumaisillani ja epätoivoinen. Se siis minun painajaisuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun näen jonkun läheisen joutuvan veden varaan, hyppään perään ja vesi on niin mustaa että voin vain tunnustellen yrittää etsiä ja saada kiinni vaikka olen tukehtumaisillani ja epätoivoinen. Se siis minun painajaisuni.
Turvallisinta on tunne, että joku pitää minustakin kiinni, vaikkei se oikeastaan mahdollista. Se on pelottavaa ja turvallista.
Anonyymi kirjoitti:
Ok:) Itse en tiedä, miten tuossa unessa toimisin. En ole onneksi sellaista unta nähnyt. Se on vain pelottavin uni, jonka voin kuvitella. Pahinta varmaan olisi, jos ei unessa peloltaan kykenisi liikkumaan ja lapsi putoaisi oman pelkuruuteni takia.
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisinta on tunne, että joku pitää minustakin kiinni, vaikkei se oikeastaan mahdollista. Se on pelottavaa ja turvallista.
Niin, ymmärrän tuon. :) Ehkä olenkin jotenkin outo, kun koen, että itse kykenen parhaiten antamaan itselleni ja muillekin turvallisuuden tunteen, ei kukaan muu.
- Anonyymi
Jumala
- Anonyymi
Pelottavin asia on, että joutuu onnettomuuteen ja koomaan, kuten viimeksi. Sinänsä ei pelota, mutta herätesssä olisi valtava kauhu, jos kerrottaisiin, että nyt on persuhallitus.
Turvallisin asia... Ei sellaista olekaan, mutta ei kannata kuitenkaan panikoida ihan pikkuasioista. Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee. Se on Murphyn laki. - Anonyymi
Rakkaus 🤔
- Anonyymi
Aurinko
- Anonyymi
Turvaseksi 😛
- Anonyymi
Kantolan voileipäkeksit ja mätitahna.
- Anonyymi
Jumalinen ulkomuoto lähinnä https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ad4b95b2-b21f-418f-b002-90231b91bb4f
- Anonyymi
Pahoin alkoholisoitunut ja miljardivelkakirjoja ilmaa vastaan allekirjoitteleva/valtiovaroja väärinkäyttävä valtiojohtomme.
- Anonyymi
pelottavin: korona piikki
turvallisin: 13mm lenkkiavain - Anonyymi
Laiton urkinta
- Anonyymi
Rakkauden tunnustus. Se muuttaa elämän.
Elämä. 😅
Lapsena mä pelkäsin koiria ihan hysteerisesti, voisi sanoa jonkinlaiseksi fobiaksi. En mä aikuisiällä sentään juokse itkien karkuun, mutta pidän monesti sellaista sopivaa turvaväliä, ja olen ollut aika tarkka mitä / kenen koiria olen esim. silittänyt tai antanut haistaa käsiäni. En tiedä pelkäänkö mä tulta varsinaisesti, mutta tulipaloja ehkä hieman, ja sen kanssa olenkin ollut aina tosi varovainen, mitä tulee esim. talon lämmitykseen, sähkötöihin, rälläkkähommiin töissä, bensajärjestelmään liittyvien juttujen kanssa puuhasteluun jne. Eli tavallaan kunnioitan sitä, ja ymmärrän hyvin sanonnan että tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Turvallisin paikka nyt varmaan on oma koti, ja tarkemmin oma sänky 😄 Mutta en mä tiedä onko se varsinainen asia, vaan enemmänkin omaa mukavuusaluetta. Mutta mikä on turvallisin asia, minkä tiedän, niin vastataan että formuloiden Halo-turvakaari! 😃 Tai ainakin se on vaarojen ympäröimässä lajissa ollut viime vuosina varmaan merkittävin yksittäinen turvallisuusparannus, joka on todennäköisesti pelastanut useita kuskeja loukkaantumiselta tai jopa kuolemalta, kun toinen auto on "kiivennyt" päälle ja renkaat osuneet Haloon. Puhumattakaan siitä Grosjeanin viime vuotisesta kolarista, jossa ajoi autonsa kirjaimellisesta kaiteiden väliin jumiin valtavan tulipalon keskelle. 😱 Halo siis oli vahvempi kuin ratoja ympäröivä kaide, ja todennäköisesti pelasti Grosjeanin hengen, vaikka sen lähtö melkein hiuskarvan varassa olikin Halosta huolimatta.- Anonyymi
Turvallisin paikka alastoman ja kiimaisen naisen syli ja pelottavin naisen koura kun se käy kraileveihin kiinni koska ilman lupaa vaihdoit luudin kun vahingossa pyyhkäisit sillä lattiaa vaikka tiski rätti niin etkä huomannut sanoa siitä vaan vaihdoit omin lupinesi
- Anonyymi
Pelottavin ihmissusi ja turvallisin en tiiä.
- Anonyymi
Hän tykkää minusta
Ihanin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959