Kätkekää peittoja ja varautukaa pahimpiin !! Aika tule joka on paha !!
Kehoitus !!
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi te uskovat ”näette” vain pahuutta? Kertoo aika paljon millaisia negatiivisia ih,isiä te olette kun teillä on vain pahuus mielessä.
- Anonyymi
Ajan merkit sen näyttävät nyt, mitä Jeesus käski seurata. Että on Sana sisäistetty , mikä on valoksemme. Että siinä on sitä öljyä, ettei sammu. Sellaista öljyä nyt jokainen hankkimaan kiireesti nimenomaan ajan merkkien seurannan vuoksi. HERÄTYS kello on jo paljon.
- Anonyymi
> Miksi te uskovat ”näette” vain pahuutta?
No, jos avaa silmät ja katsoo maailmaa ja ihmisiä, on aika vaikea olla näkemättä pahuutta. Onhan se ikävää, mutta itse katson mieluiten totuutta ja todellisuutta kuin elelisin omassa haavemaailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Miksi te uskovat ”näette” vain pahuutta?
No, jos avaa silmät ja katsoo maailmaa ja ihmisiä, on aika vaikea olla näkemättä pahuutta. Onhan se ikävää, mutta itse katson mieluiten totuutta ja todellisuutta kuin elelisin omassa haavemaailmassa."No, jos avaa silmät ja katsoo maailmaa ja ihmisiä, on aika vaikea olla näkemättä pahuutta"
No totta kai pahuutta onn olemassa, mutta eikö se ole huolestuttavaa kun "näkee" ainoastaan pahaa, ei mitään hyvää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan merkit sen näyttävät nyt, mitä Jeesus käski seurata. Että on Sana sisäistetty , mikä on valoksemme. Että siinä on sitä öljyä, ettei sammu. Sellaista öljyä nyt jokainen hankkimaan kiireesti nimenomaan ajan merkkien seurannan vuoksi. HERÄTYS kello on jo paljon.
Blaa blaa. Miksi sinäkn olet niin negatiiivinen? Uskontoko sinusta teki noin onnettoman?
- Anonyymi
"08.12.2021 08:23
Miksi te uskovat ”näette” vain pahuutta? Kertoo aika paljon millaisia negatiivisia ih,isiä te olette kun teillä on vain pahuus mielessä."
kun katselet, esim teeveetä, nettiä, lehtiä ja kaikkia medioita ja kuljet kaduilla ja kujilla, niin
MITÄ HYVÄÄ NÄET?
voitko antaa esimerkin siitä hyvästä mitä näet?- Anonyymi
"voitko antaa esimerkin siitä hyvästä mitä näet?"
Eli minun pitää löytää sinulle hyviä asioita koska itse et niitä löydä? Tämä juuri alle viivaa sen faktan että uskovat näkevät vain negatiivisia asioita.
Kannattaisiko sinun luopua tuosta uskonnosta jos se tekee sinut noin negatiiviseksi ja onnettomaksi?
- Anonyymi
"Kätkekää peittoja ja varautukaa pahimpiin !! Aika tule joka on paha !!"
tuli mieleen tämän ja monien muiden samankaltaisten kehoitusten kohdalla.
Aik on jo paha ja pahemmaksi se menee, aina siihen pisteeseen että uskovia aletaan oikeasti vainoamaan ja tappamaan.
nyt kuten tiedätte, ei ole mahdollista, mistään tietää eikä laskea, sitä päivää joka sitten on kaikille uskoville, vapautuksen päiväeli se päivä kun Herran Jeesus itse tulee hakemaan meidät pois.
monet sanovat että jaakobin ahdistus, voi olla ja osin onkin, nyt,
aik tulee ja tulee olla valmis,
joten kysymys, saattaa kuulua, kuinka kauan, tulee kestää?
10 päivää?
Ilm. 2:
10 Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
tai joku muu määrä eli päiväluku.
Nyt oel monesti tuonnut esille ja taas tuon muistutuksen että, Efraim, eli ERITTÄIN SUURI JA MERKITTÄVÄ tapahtuma tulee olla esillä.
eli SUUREMPI kuin se että, Mooses VAPAUTTI kansan Egyptistä.
ja se ei tapahtdu piilossa eikä salassa!
muutamat muut seikat mit Jeesus sanoi, ei myöskään tapahdu salassa, vaan uskovat, ainakin ja monet ei uskovat, jumalattomat, havaitsevat ne myös.
esim juuri mainittu vaino ja ahdistus.
se että tulee sitten valhe profeettoja sekä opettajia, ja mukamas voideltuja, kristus/messias, niin
taas ei salassa vaan kaikkien nähtävinä, ja tapahtuu SUURIA IHMEITÄ SEKÄ TUNNUSMERKKEJÄ.
Nyt, jossain tässä vaiheessa, emme tiedä, sitä ei ole missään ilmoitettu, vaan meidän tulee olla valveilla ja seurata maailaman tapahtumia, ja tässä kohden kehotian niitä joilla on pelkoja tulevaa kohtaa, ei seuraa niitä itse, vaan VAATII että seurakunnan paiman ja muuta palvelijat, seuraavat ja sitten sitä kertovat, niin ettei kukaan järkyty eli joudu paniikin tahi muun valtaa.
se että hyvin tiedän ettei, ole, valitettavasti, itse en tiedä yhden yhtää seurakuntaa joka tästä puhuisi, joten se on tietyllä lailla pois suljettu, kuitenkaan emme tiedä mitä Herra tulee tekemään, joten pelkoa ei meillä tule olla.
se että esim voi olla että Herra kehoittaa, varautumaan johinkin, on mahdollista, itse en siihen eli tämänkaltaisiin kehoitukseein usko, sillä
kuinka kauan?
Nyt se mitä voimme varmasti tietää ,on että tulee aika, jossa on kaksi, puolikasta, joista molemmat ovat se 3.5 vuotta eli 42 kuukautta.
nyt esim Daniel joka näki ja sai ILMOTUKSEN ON:
Dan. 12:
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Tämä on sen alku, eli meillä ON Jumalan antamia ENKELEITÄ SUOJANA!
en tiedä miten, mutta se on JO ILMOITETTU.
eli jaakobin ahdisuts, joka usein ajatellaan eli opetetaan että se koske ennen muuta, Israelin ALUEELLA OLEVIA, eli, juutalasi,a kuka lie sitten oikea juutalainen ja kuka väärä.
Nyt Danielin kansa oli, Juudan kansa eli se osa valakuntaa, mutta mahdolliesti, myös Efraim, joka oli osana tavallaan myös siinä sillä muut Profeetat sanoavt samaa erisanoilla.
no nyt, se pääidea:
6 Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
KUINKA KAUAN? eli aika. mutta ei ole määritlty mistä se aloitetaan laskemaan.
"Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
eli mitä Daniel näki?
"sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. "
ja
13 Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
ja edellä oleva, KYSYMYS:
"Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
ja tähän enkeli vastasi.
eli, ME EMME TIEDÄ, mitä on:
"Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut,"
Nyt tänä päivänä on KOLME, kansaa, kolme valtakuntaa sekä kolme kuninkas kuntaa, jotka ovat pyhiä eri eroitettu muista ja muusta.
ja tämäkään ei ole kokonaisista osista:
" kansan yhden osan "
ja taas EMME TIEDÄ, mitä ne osat ovat.
jatkuuu..- Anonyymi
Joten, sekä Juudan että Efraimin ja erikoisesti, Jeesuksen kansa ja valtakunta on pyhiä eli eroitettu, muusta ja muista kansoista.
joten, ymmärrys lisääntyy kunhan Herra AVAA NE LUKOT mitä enkeli sanoi:
9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
ja ei mikään "pieni" enkeli vaan, koko Jumalan, Herran Sebaotin sotapäälikkö!
eli Miikael.
ei niin että Isä ja Poika, eli Jeesus sitten vain katselevat, vaan tämä enkeli sitten on, jostain syystä ilmoitettu, eli ainakin sen tähäden että, ihmisen heikko usko ja "luonne" ei mene pelkoon ja vavistukseen.
eli, monet kun näkevät tahi tietävät että on SEi iso enkeli suojana, on se tarpeeksi, ei niin että Herra Jeesus olisi pienempi, mutta, nin on Jumala sen meille ilmoittanut, että Miikael on suojana:
" Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana."
ja vaikka ei mainita, KAIKKI TAIVAAN ENKELIT.
ja Jeesuksen Sanan mukaan meillä jo on ITSETÄÄN Pyhä Henki joka ON PUOLUSTAJA:
no, nyt takaisin, numeroihin.
eli me tiedämme että on päivä, 1260
ja tässä sitten on päivät, toisia:
11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
Joten, on MAHDOTANTA LASKEA!
mutta se, joak tahtoisi laskea, mitä se hyödyttää, turhuutta sanoisi Salomo.
joten, jos Herra on kehoittanut että varustaudu, ruualla ja vedellä kja kaikella mitä tarvitaan, minini aika näyttää olevan
1335 päivää.
eli on siinä sitten oltava aika isot varastot!
joten tarkoitus ei ole, kumota mitä kukin on Herralta saanut, mutta tulee tarkastaa, jos se ei olkaan Herralta ,niin että jos se leipä lopuu puolen vuoden päästä, un varastot ovat tyhjät, niin mitä sitten?
saattaa tulla pettymys.
Joten, joku, joka on AINA PIHALLA, ja "pihoilla", niin sanoin ja sanon taas.
KATSELKAA TAIVAAN LINTUJA!
eli Jos Herra ON meidän kanssamme, kuten Daniel selvästi sanoo että on, niin ei tarvitse sitä varastoa.
jos Jumala ei ole, ei mikään varasto riitä yli kolmea vuotta!
ja vaikka riittäisi, tulee sitten isoja phoja miehiä joilla on nälkä ja sitten, eräs pihalla olija suositteli joskus haulikkoa.
eli se haulikko eli oman puolustaminen ei ole meille sallittua!
valitettavasti.
mutta, Kun Herra sanoi, että älkää peljästykö, niin se on meidän turvamme.
ei isot varastot.
ei vaan
Luuk. 21:28
28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
se että on luonnollista pelätä esim kuolemaa, sanohan Paavali että on monesti pelastunut kuolemasta.
Ap. t. 27:
24 ja sanoi: 'Älä pelkää, Paavali, keisarin eteen sinun pitää menemän; ja katso, Jumala on lahjoittanut sinulle kaikki, jotka sinun kanssasi purjehtivat'.
ja Paavali tiesi mihin on matkalla. mestaus paikalle!
ja siellä ei enä pelännyt :)
Ap. t. 20:
22 Ja nyt, katso, minä matkustan, sidottuna hengessä, Jerusalemiin, enkä tiedä, mikä minua siellä kohtaa.
23 Sen vain tiedän, että Pyhä Henki jokaisessa kaupungissa todistaa minulle ja sanoo, että kahleet ja ahdistukset minua odottavat.
24 En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.
25 Ja nyt, katso, minä tiedän, ettette enää saa nähdä minun kasvojani, ei kukaan teistä, joiden keskuudessa minä olen vaeltanut ja saarnannut valtakuntaa.
ja kuitenkin Paavali sitten, oli peloissaan kuka tietää vaikka itki siellä.
joten tiesi ettei enää heitä näy ja Jerusalemin kautta sitten menee Roomaa ja mestattavaksi.
Joten pelko ei ole meille, tuntematon, mutta, me voitamme.
se että, pyrkii, joko Jumalan kehoituksesta tahi omista, unista tahi ajatuksista, pakenemaan, on sekä hyvä että huono.
kuitenkin Herra sanoo, monesti, varsinkin Profeetojen aj sitten viimeeksi Pojan kautta, että, me kaikki joudumme siihen.
ei Jumalan Vihaa, joak tulee samoihin aikoihin, ja osin saatamme niissä olla, sillä on taas, ilmestyskirjan, tapahtumat osin meille.
sill'
viimeinen eli 7 pasuuna on niiden ahden tosdistajan jölkeen eli heti kun kuolevat!
ja se viimeine pasuuna on samalla,
1. Tess. 4:
16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
Mitä sitten suosittelen jos en varautumista?
Raamatun Lukemista ja Rukousta.
YKSIN Herraa turvautumista, sillä edes uskovat, kuka sitten on uskova, ei ole turva,
vaan YKSIN HERRA!
ja miljoonat enkelit !
ja ISO ENKELI :)
joten yksi enkeli voi tehdä mitä vain sillä kyseessä ei ole lihan eli inhimillinen voima vaan valta joka ON saatu Jumalalta, Jumala antaa enkeleille vallan ja käskyn.
Elisa ja Enkelit :)
2. Kun. 6:17
Ja Elisa rukoili . . . Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.
- Anonyymi
Oiskos jollakulla laittaa pari juoksumetriä tulikivenkatkuisia raamatunlauseita, niistä kun tulee jo toisella rivillä niin mukavan unettava olo?
Kiitos kovasti etukäteen.- Anonyymi
Kirjastosta löydät sellaisen kirjan,
Bill Wiese: 23 minuuttia helvetissä, sitä kun luet niin uni ei maistu hetkeen. Ja sen kirjan lopussa liitteissä niitä aihepiirin Raamatun lauseita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334557
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413243- 2372962
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?432542- 361774
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271565Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411526- 151418
- 221411
- 221291