Mitä jos ydinpommi tippuisi niskaan?

Anonyymi

Jos juuri katsoisit ulos ja näkisit atomipommin leijailevan alaspäin, niin mitä tekisit/ajattelisit?

Siinä vaiheessa ei liene kerkeäisi enää kokeilla kaikkia mahdollisia huumeita tai edes vetää pikkukänniä, joten itse varmaankin sytyttäisin tupakan ajatellen: "Arvasinhan minä."

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyyy,,,Tämä kuolee.

      Ei semmottiin ennee, Naiset pelkee kaikkee...

      Yllättävvöö kyllä oli se jos joku pysähtyi puhummoon jotain.

      No...Mutta nyt kiireesti aikakoneella kuusivuotta eespäin.

      Tämä ehkä pysyy kymmenenvuotiaan näköisenä ,elikkä, ei kovin paljon naura . Mikä siinä tytössä oli vikana kun se aina niin unisen näköinen , siitä vain sanottiin, että "eipä siinä mitteen".

      Poika ajatteli mutta miksi se on vain niin vaikea tuoda puheitaan esille, tämä nuori tyttö sitten meni masennukseen .

      Ei tästä selvitä koska olinnä jo epäilevä ja vaikka mitä kipeää....

    • Anonyymi

      Haukkaisin vielä kerran punajuuresta. Siinä on rautaa.

      • Anonyymi

        Punajuuri on yllättävän hyvää. Mutta ilman aterimia sitä syödessä, näyttää hetken kuluttua kauhuelokuvien psykopaattisarjamurhaajalta.


    • Anonyymi

      Kieltämättä!

    • Anonyymi

      Menisin tonne muksun makkariin, laittasin maate sen viereen, ottaisin sen syliin ja pistäsin silmät kiinni.

      • Anonyymi

        Eläimistä sanotaan se/sen. Ihmisistä puhuttaessa sanotaan hän/hänen. Ja liito-orava ei ole liito viiva orava. 6-10 ei ole kuusi viiva kymmenen. Se sanotaan kuudesta kymmeneen.

        Vittu, että mua ärsyttää tuollainen idiotismi, mitä nykyisin jopa uutistenlukijat harrastavat. Onneksi murheet ovat tällä tasolla. Uskallan väittää, että voisi olla huonomminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimistä sanotaan se/sen. Ihmisistä puhuttaessa sanotaan hän/hänen. Ja liito-orava ei ole liito viiva orava. 6-10 ei ole kuusi viiva kymmenen. Se sanotaan kuudesta kymmeneen.

        Vittu, että mua ärsyttää tuollainen idiotismi, mitä nykyisin jopa uutistenlukijat harrastavat. Onneksi murheet ovat tällä tasolla. Uskallan väittää, että voisi olla huonomminkin.

        Voi ja voi kauheeta.


    • Anonyymi

      Ajattelisin sen olevan unelmalopun, parempi kai haihtua hetkessä nuorempana atomeiksi mitä paskoa housuunsa ikuvanhana vanhainkodissa. Pääsisi historiaan, eihän atomipommiin olisi haihtunut yksikään ihmisolio yli 66- vuoteen.

      AV

    • Anonyymi

      Olisi hyvä, tyhmät saisi mikä kuuluisikin.

    • Anonyymi

      Jos ajatus leikkaisi, kääntäisin selkäni, sulkisin silmäni ja ajattelisin läheisiäni. - cu-

    • Anonyymi

      Vai että leijaileva atomipommi 😆

      • Anonyymi

        Usko tai älä, mutta olet ensimmäinen joka huomasi tuon. Luulin kirjoittaessani, että kaikki puuttuisivat juuri siihen, mutta olin taas kerran yliarvioinut ihmisten pikkumaisuutta.

        Mutta sinä saat kunniamaininnan siitä, että huomasit sen, mistä muut eivät välittäneet/tajunneet.


    • Anonyymi

      Soittaisin pojalle tai tytölle. Puhuisin mahdollisimmsn rauhallisesti, mieluiten kummallekin. Että nyt kuoleminrn nopeasti on vapaus. Hengissä selviäminen kirous. Eikä kannata pelätä. Tapahtunut on tapahtunut jo. Ja muistelkaa vaan nyt kauniita juttuja, ne jää elämään. Itse toteutan sit sitä mitä sanon...Mä lähden hymyillen sit.

    • Anonyymi

      Riippuu minkä painoinen on, mut jos tippuisi suoraan niskaan voisi ainakin pää tulla kipeäksi? Jollei muuta? Ja jos ehtii pommin säkittää ennen räjähdystä menee ainakin korvat lukkoon, jollei muuta?

      • Anonyymi

        Minä, aloittaja ottaisin kopin ja se pommi kädessä menisin lähikauppaan vaatimaan ilmaiseksi ainakin neljä keskikaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, aloittaja ottaisin kopin ja se pommi kädessä menisin lähikauppaan vaatimaan ilmaiseksi ainakin neljä keskikaljaa.

        Ne vaatisi sulta kuitenkin näyttämään paperit, ennen ku kävelet kassan ohi? Koska muuten rikkoisit lakia, jos olet ala ikäinen? Se on suurempi rike heille kuin uhittelu ydinpommilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne vaatisi sulta kuitenkin näyttämään paperit, ennen ku kävelet kassan ohi? Koska muuten rikkoisit lakia, jos olet ala ikäinen? Se on suurempi rike heille kuin uhittelu ydinpommilla?

        Onneksi alaikäraja on vähemmän kuin 45 vuotta.


    • Poimisin muksut kainaloon ja toteisin, että olette mun rakkaimmat ikuisesti. Ei siinä ehkä muuta ehtis?

    • Anonyymi

      Menisin armeijan sadeviitan alle.

      • Anonyymi

        No tämä! Eikös sitä aikoinaan niin opetettu? Vai muistanko muka väärin?


    • Henkeä uhkaavassa kriisitilanteessa olen ollut oudon rauhallinen ja analyyttinen.
      Valmaan laskelmoisin erilaisia mahdollisuuksia selviytyä ja siinä se loppuaika sitten kuluu.

    • Anonyymi

      Sanoisin että vihdoinkin. Kuinka kauan täällä saatiin kärsiä typerinä muurahais ihmisinä . Olisi minulla bileet😄

      • Anonyymi

        sitä odotellessa. 🧡


    • No jos se sieltä leijailisi niin kysessä olisi varmaan Tsar-Bomban uusin versio joka minun tuurillani olisi suutari. Lähtisin hieman aiemmin töihin sillä eiköhän se olisi lakeutunut tielle jota pitkin menen tienaamaan elantoani.

      Takaisin tulessa pitäisi muistaa ajaa varovasti sillä vaikka pelastuslaitos ja pv lisivat siirtäneet pommin sivummalle haittaamasta liikennettä niin tuskin sitää monttua olisivat ehtineet täyttämään.

      • Nyt voi mennä katsomaan tiedotustilausuutta, jossa pääministeriMarin kertoo 64 uuden F-35:n hankinnasta.


      • scrg
        scrg kirjoitti:

        Nyt voi mennä katsomaan tiedotustilausuutta, jossa pääministeriMarin kertoo 64 uuden F-35:n hankinnasta.

        Kun kaikkia tietenkin alkoi kovasti kiinnostamaan hävittäjäkoneiden historia, tekniikka ja vähän strategiatkin, niin tuossa kivasti koostettu vajaa vartti aiheesta
        https://www.youtube.com/watch?v=_isakM0G-fA

        Nykyään Ryhmä Hau kunnostautuu kaikissa rauhan ajan uskallusta ja reippautta vaativissa yleishyödyllisissä pelastus- ja suojelutoimissa, mutta jo vuosikymmeniä sitten parhaat sotapilotit ovat olleet koiria: https://www.youtube.com/watch?v=s_cXBqqp8RE


    • Niin no..mä en pelkää mitään asiaa tässä kaikkeudessa.. ..mielessä voisi käydä jotain tyyliin:”Voi ..ttu, se oli sitten siinä.” ..tuskin tuotakaan kun en voisi tietää sitä atomipommiksi…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe