Rakkaat järkyttävä on yltiökarismaattiten menoa valefeikki armossa.
Kun suurrin osa eivät tiedä eikä usko enää että synti tappaa ja uskova joutuu perkelen kanssa helvettiin synnin takia niinkuin Pyhä Raamattu opettaa.
Ei siinä auttaa halpa amo joka Niilo Ylivainio alkoi tuoda ja lansera uuskarismaattisen hengen kautta Helluntaisille,, kun oli käynyt Australiassa saaman käsien alla sen hengen.
Luuk. 17
1 Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Mahdotonta on, että viettelykset jäisivät tulematta; mutta voi sitä, jonka kautta ne tulevat!
2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."
5 Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa".
Hirveän järkyttävä on meno uskovien parissa !!!
29
66
Vastaukset
Rakkaat varokaa korvasyyhyn opettajista jotka haluavat hyötyä teistä ja teidän rahoista.
Mutta ei kirkkolla sen parempi menoa perkelen liperaalissa teologiassa joka niin lipeä ja rakkaudellinen että armahtaa perkele ja synti missä vain .
Siellä kun Augustinos ja papisto keksi jo 300 luvulla liberaalinen armo tarjottavan omille synneille ja syntielämään missä elivät.
Papisto olivat aikamoisia filosofeja siihen aikaan. Ja oikein kilpailivat keskenään kuka olis armollisempi synneille ja syntiselle eikä ollut tietoa Syntienpoistajista eikä Ristinkuoleman Herrasta ja siitä kautta Vapauteen..- Anonyymi
Saviksen kirjoitukset ovat puuta heinää, kuten tämäkin lainaus osoittaa: "synti tappaa ja uskova joutuu perkelen kanssa helvettiin synnin takia". Onneksi vain uskikset joutuvat... Saviksen väite ei siis koske ei-uskovia, mikä on hyvä asia. Antaa vaan uskisten kärvistellä itse luomassa helvetissä.
- Anonyymi
Taas kerran Savis onnistui tuomitsemaan itse itsensä !
Hän itse on:
1) Äärikarsimaattinen vouhottaja !
2) Menestysteologiaan hurahtanut ja eksynyt eksytysten levittäjä.
3) Savis elää synnissä, eli väärän armon varassa hän itse ELÄÄ jatkuvassa synnissä ilman parannuksentekoa ja muutosta !
Eli Savis luki itse itselleen "helvetin tuomion" !
Onneksi olkoon taas kearran, Savis !Jaa Rakas ?
Että tuomitset minut sillä viisin kun hyökkään uuskarismaattisuutta , menestysteologia , syntiä, perkele , harhaoppi, halpa armoa.
Sinun tulis tuomita Oikein !
5. Moos. 1:16
Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.
Jes. 5:3
Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
Jer. 21:12
Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.
Sak. 7:9
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
Sak. 8:16
Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
Joh. 7:24
Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa Rakas ?
Että tuomitset minut sillä viisin kun hyökkään uuskarismaattisuutta , menestysteologia , syntiä, perkele , harhaoppi, halpa armoa.
Sinun tulis tuomita Oikein !
5. Moos. 1:16
Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.
Jes. 5:3
Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
Jer. 21:12
Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.
Sak. 7:9
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
Sak. 8:16
Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
Joh. 7:24
Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."Etkö sinä Savis raukka vieläkään käsitä ja tajua edes sitä, että sinä omilla sanoillasi tuomitset ihan itse itsesi ?!
Milloin tämä totuus menee vihdoin sinulla perille ? Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä Savis raukka vieläkään käsitä ja tajua edes sitä, että sinä omilla sanoillasi tuomitset ihan itse itsesi ?!
Milloin tämä totuus menee vihdoin sinulla perille ?Korvasyyhyn avulla tuomitset minua rakas voi voi. Ota nyt oppi Pyhästä Raamatusta niinkuin kirjoitin,, ettei sulle käy järkyttävän pahasti muitten sun uuskarismaattisten ystävien kanssa..
Siis tehkä parannusta.Niin rakas sokeudessa yrität puolustella sinun elämä uuskarismaarristen kanssa.
Säälin sinua !!
- Anonyymi
On se tämä uskovaisten meno todella aivan hirvittävää, siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee, kun hevoset nai!
- Anonyymi
Etkä Sinä savis ole muita parempi, koska et osaa muuta kuin tuomita kanssakulkijoitasi, vaikka olisi julistettava Jeesuksen veren evankeliumia syntisille Isä Jumalan armahtavan laupeuden mukaisesti.
- Anonyymi
Koska olen hyvin voimakkaassa voitelussa, niin tarpeen vaatiessa minulla on oikeus, jopa Jumalan suoma velvollisuus, tuomita kanssakulkijoita ja opastaa heitä oikealle taivastielle! T. Savis.
No sokea olet Rakas .. kun et näe että julistan koko ajan Evankeliumi Hänestä joka on tullut ottamaan Pois sun syntisi . Mutta raukka sokea olet . Tarvitset Pyhä Henki !!
Armahtava laupeutta on kun Hän ottaa Pois syntisi eikä jättää sinut saatanan armossa synneissä.
>> Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
>>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
Hepr. 10:4
Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Room. 11:26
POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.Anonyymi kirjoitti:
Koska olen hyvin voimakkaassa voitelussa, niin tarpeen vaatiessa minulla on oikeus, jopa Jumalan suoma velvollisuus, tuomita kanssakulkijoita ja opastaa heitä oikealle taivastielle! T. Savis.
Heh ?? Kuka sinä olet rakas,, joka tässä trollaat ???
Kyllähän usko ja parannuksen teko kulkevat käsi kädessä.
- Anonyymi
parannusta tehdään "joka päivä", eikä vaan kerran elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
parannusta tehdään "joka päivä", eikä vaan kerran elämässä.
Mistä Rakas teet parannusta joka päivä omissa voimissa.
Paavalille se ei onnistunut vaan tulis saada ihan toinen apu ongelmaan >>
Room . 7
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.Savis kirjoitti:
Room . 7
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.No mikä apu Paavali sai siihen ettei voinut tehdä parannusta ?
Joo Hänet kastoi Jeesus kuolemaan ja sai poistettu ongelmaan siitä kautta Ristillä !!Savis kirjoitti:
Room . 7
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.Tuo paavalin kohta kertoo Lihasta ja sen voimasta eli siitä mitä liha meissä jokaisessa saa aikaan .
Se haluaa kaikkea sitä ,mikä on Jumalaa vadtaan näin kylmästi raaasti kiteytettynä.
Siksi paavali kertoo myös siitä ,millä voittaa tuon kuoleman ns riipuksen ,mikä meillä on eli
Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja ymmärtäkäämme miten se tapahtuu ja oppikaamme se.
Tämä on myös tärkeimpiä asioita ,mitä itse yritän opettaa kristityille ja jos joku uskoo vähääkään ,että olen Kristukselta saanut tehtävän suoraan niin uskokaa tämä.
Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja pyytäkää siihen voimaa ,että oppisitte itse Kuninkaalta jota me palvelemme eli Jeesus Kristus.
Lopunajassa te ette ehkä selviä ilman Hengessä vaeltamista sillä eksytys ja hulluus lisääntyy ja lisääntyy koko ajan.
Ihan siis pyydän tätä...Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja pysykää siinä.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Tuo paavalin kohta kertoo Lihasta ja sen voimasta eli siitä mitä liha meissä jokaisessa saa aikaan .
Se haluaa kaikkea sitä ,mikä on Jumalaa vadtaan näin kylmästi raaasti kiteytettynä.
Siksi paavali kertoo myös siitä ,millä voittaa tuon kuoleman ns riipuksen ,mikä meillä on eli
Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja ymmärtäkäämme miten se tapahtuu ja oppikaamme se.
Tämä on myös tärkeimpiä asioita ,mitä itse yritän opettaa kristityille ja jos joku uskoo vähääkään ,että olen Kristukselta saanut tehtävän suoraan niin uskokaa tämä.
Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja pyytäkää siihen voimaa ,että oppisitte itse Kuninkaalta jota me palvelemme eli Jeesus Kristus.
Lopunajassa te ette ehkä selviä ilman Hengessä vaeltamista sillä eksytys ja hulluus lisääntyy ja lisääntyy koko ajan.
Ihan siis pyydän tätä...Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja pysykää siinä.Nuo Peevelin tarinat ovat täyttä potaskaa!
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Peevelin tarinat ovat täyttä potaskaa!
Heti kun kirjoitin niin tiesin ,että saatana nostaa omansa kommentoimaan.Onneksi olkoon sinulle.
MrHyvis kirjoitti:
Tuo paavalin kohta kertoo Lihasta ja sen voimasta eli siitä mitä liha meissä jokaisessa saa aikaan .
Ihan siis pyydän tätä...Opetelkaa vaeltamaan Hengessä ja pysykää siinä.Kirjoitit>>> Tuo paavalin kohta kertoo Lihasta ja sen voimasta eli siitä mitä liha meissä jokaisessa saa aikaan .<<<
Rakas MrHyvis !! Et taida olla niin hyvis ,, kun noin uhmakkaasti kirjoitat ,, että meissä kaikkissa liha saa aikaan.
Ei Hengelisissä jotka vaeltaa Pyhässä Hengessä niinkuin Paavali vaelsi sitten kuin Hän löysi Tien Kristukseen mistä Hän opettaa Room . 6 -ssa
Saathan jäädä lihassa ja kuolla iankaikkiseti. Omapa valinta
Ja kunnioita Paavali ja kirjoita isolla P. hänet
Lihalliselle käy noin >> Gal. 6:8
Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
Mutta Hengelliset ovat ne uskovaiset jotka Pyhässä Hengessä vaeltaa koko ajan >>
Gal. 5:24
Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.Savis kirjoitti:
Kirjoitit>>> Tuo paavalin kohta kertoo Lihasta ja sen voimasta eli siitä mitä liha meissä jokaisessa saa aikaan .<<<
Rakas MrHyvis !! Et taida olla niin hyvis ,, kun noin uhmakkaasti kirjoitat ,, että meissä kaikkissa liha saa aikaan.
Ei Hengelisissä jotka vaeltaa Pyhässä Hengessä niinkuin Paavali vaelsi sitten kuin Hän löysi Tien Kristukseen mistä Hän opettaa Room . 6 -ssa
Saathan jäädä lihassa ja kuolla iankaikkiseti. Omapa valinta
Ja kunnioita Paavali ja kirjoita isolla P. hänet
Lihalliselle käy noin >> Gal. 6:8
Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
Mutta Hengelliset ovat ne uskovaiset jotka Pyhässä Hengessä vaeltaa koko ajan >>
Gal. 5:24
Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.No et taida oikein ymmärtää yhtään mitään.
Lue uudestaan ja ymmärrä ,mitä kirjoitin.
Se ,mitä kirjoitin on kaikissa meissä ..sinussakin ja se on varma asia ja siitä paavali kirjoittaa ja sinun ei tarvitse minua tulla neuvomaan ,miten kirjoitetaan.MrHyvis kirjoitti:
No et taida oikein ymmärtää yhtään mitään.
Lue uudestaan ja ymmärrä ,mitä kirjoitin.
Se ,mitä kirjoitin on kaikissa meissä ..sinussakin ja se on varma asia ja siitä paavali kirjoittaa ja sinun ei tarvitse minua tulla neuvomaan ,miten kirjoitetaan.Rakas Hyvis !
Noinko puolustat lihan kautta sun syntisesi että saat turvallisesti jäädä lihassa ja synnissä vaikka Jeesus halua auttaa sinut pois siitä-
Kehoitetaan jokainen Rakas polville Herran eteen kysymään halutko Herra auta minut pois lihasta ja synnistä ???Savis kirjoitti:
Rakas Hyvis !
Noinko puolustat lihan kautta sun syntisesi että saat turvallisesti jäädä lihassa ja synnissä vaikka Jeesus halua auttaa sinut pois siitä-
Kehoitetaan jokainen Rakas polville Herran eteen kysymään halutko Herra auta minut pois lihasta ja synnistä ???No et oikein ymmärrä ,mitä raamatun teksti kertoo.
Meissä on jokaisessa liha ja sen palkka on kuolema jos sen haluissa joku haluaa kulkea ,mutta kun sanon vaeltakaa Hengessä niin liha ei saa valtaa.
Ilmeisesti et ymmärrä ,mitä kirjoitan koska et ole vaeltanut Hengessä.
Hengessä vaeltaessa on kuin taivas olisi maanpäällä.Silloin on koko ajan Kristuksessa Hengen kautta.
Kun naulaamme halut ristille niin se on sitä ,että kristitty haluaa kulkea kuin Kristus .Ei synnissä rypien vaan pois synnistä ja elää niin.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
No et oikein ymmärrä ,mitä raamatun teksti kertoo.
Meissä on jokaisessa liha ja sen palkka on kuolema jos sen haluissa joku haluaa kulkea ,mutta kun sanon vaeltakaa Hengessä niin liha ei saa valtaa.
Ilmeisesti et ymmärrä ,mitä kirjoitan koska et ole vaeltanut Hengessä.
Hengessä vaeltaessa on kuin taivas olisi maanpäällä.Silloin on koko ajan Kristuksessa Hengen kautta.
Kun naulaamme halut ristille niin se on sitä ,että kristitty haluaa kulkea kuin Kristus .Ei synnissä rypien vaan pois synnistä ja elää niin.Jos vaeltaa hengessä lihattomana, niin pääseekö tällä tavalla eroon jatkuvasti piinaavasta ulosottomiehestä ja kahdesta aina mukana olevasta poliisista? T. Piinattu.
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaeltaa hengessä lihattomana, niin pääseekö tällä tavalla eroon jatkuvasti piinaavasta ulosottomiehestä ja kahdesta aina mukana olevasta poliisista? T. Piinattu.
Voi olla ,että ei pääse jos velvoitteet tms syy on tekemättä.
Mutta Hengessä vaeltaminen..rauhoittaako silti sisältäpäin.
Jos lihassa olisi niin saattaa puukko ja puntari olla käsissä pahimmillaan.
Ei omalla voimalla vaan Jumalan.
Mutta silloin kun sydän on murskattu niin silloin on Jeesus lähellä.
Itselle on käynyt niin ,että on mennyt kaikki.Silloin kun olin yksin ja kaikki oli mennyt ja istuin maassa niin tunsin Jeesuksen vierellä ja Hän antoi voiman ja ei mennyt pitkään kun asiat aukesi .Anonyymi kirjoitti:
Jos vaeltaa hengessä lihattomana, niin pääseekö tällä tavalla eroon jatkuvasti piinaavasta ulosottomiehestä ja kahdesta aina mukana olevasta poliisista? T. Piinattu.
Rakas hyvis !
Monen kärsimyksien kautta menemme sisään. Ja kuritus on hyvä kun olet ylpistynyt se vetää sinut alas maan pinnalle kun lihassa olet vaeltanut.
Kiitä vaan kaikkesta kun Jeesus sinua Rakastaa noin valtavasti että vielä kurittaa sinua..
Ja rakastanhan minäkin sua !!!
Hepr. 12:6
sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".
Hepr. 12:10
Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas hyvis !
Monen kärsimyksien kautta menemme sisään. Ja kuritus on hyvä kun olet ylpistynyt se vetää sinut alas maan pinnalle kun lihassa olet vaeltanut.
Kiitä vaan kaikkesta kun Jeesus sinua Rakastaa noin valtavasti että vielä kurittaa sinua..
Ja rakastanhan minäkin sua !!!
Hepr. 12:6
sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".
Hepr. 12:10
Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.Niin, mutta siinä onkin ero sinuun Savis.
Sinua ei Herra kurita, siis miksi ?
Sekin sanotaan siinä:
8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.
Sinä Savis olet riehunut näillä palstoilla jo kymmeniä vuosia, ja yhä vain pahemmin olet ylpistynyt ja paisunut ja eksynyt.
Miksi siis olet jäänyt vaille kuritusta Savis, siis kun yhä kaikkien kymmenienkin vuosien jälkeen ylpeillen riehut täälläkin ?
Nyt kannattaa Savis miettiä tarkkaan tätä asiaa !
Oletko sinä siis äpärä ?
Ymmärrätkö sen, että mitä äpärä tarkoittaa suomeksi ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362224
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 151565
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222