Joukkoirtisanoutuminen sote-alalla

Anonyymi

Nyt saa ihan oikeasti riittää tämän hoitajien kyykyttäminen. Että rokotepakko. Lähden kyllä mieluusti toiselle alalle ennen kuin käyn piikityttänään itseäni piikeillä, joille on suotu 55 vuoden salassapitomshdillisuus! Hei haloo, eikö kaiken pitänyt olla mahdollisimman läpinäkyvää? Terveysturvallista. Tosiaan. Kaikki virkaatekevät työntää pään pensaaseen ja tämä hurja kokeilu/sekoilu saa jatkua?! Joukkoirtisanoutuminen on edessä.

44

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut vastuuntunnostasi! Tämähän tässä oli juuri tavoitteena.

    • Anonyymi

      Moni on jo pakkopiikin ottanut vastentahtoisesti, nyt on hyvä tilaisuus heidänkin ottaa loparit ja ilmaista näin kantansa asiaan. Työnantaja on silloin melkoisessa kusessa, jos pyytää jäämään töihin, kannattaa laittaa ehdoksi palkankorotus ja puuheet loppuu passista. Laittakaa kova kovaa vastaan!

      Omituista tässä pakkopiikityksen ajamisessa on, ettei kertaakaan ole tuotu keskusteluun tutkimustietoa, että rokottamaton olisi vaarallisempi viruksen levittäjä, kuin rokotettu. Tilanne voi olla päinvastainenkin. Brittitutkimuksen mukaan eroja ei juurikaan ole näiden kahden ryhmän välillä.

      • Anonyymi

        "Brittitutkimuksen mukaan eroja ei juurikaan ole näiden kahden ryhmän välillä."
        Linkki unohtui taas.


      • Anonyymi

        "ehdoksi palkankorotus ja puuheet loppuu passista."
        Niin että kiristämällä sinut otetaan takaisin töihin heh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ehdoksi palkankorotus ja puuheet loppuu passista."
        Niin että kiristämällä sinut otetaan takaisin töihin heh?

        Peräänkin on joskus soiteltu ja luvattu palkankorotusta, jos tulet takaisin meille töihin.

        Joidenkin työ nyt vaan on enemmän merkityksellistä, kuin sinun pierusoffalla makoilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Brittitutkimuksen mukaan eroja ei juurikaan ole näiden kahden ryhmän välillä."
        Linkki unohtui taas.

        Haloo kumipää! Oletko koskaan kuullut googlesta, onko sen käyttö sinulle liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo kumipää! Oletko koskaan kuullut googlesta, onko sen käyttö sinulle liian vaikeaa?

        Jos minä kertoisin täällä jostakin tutkimuksesta, olisin tietysti lukenut aiheesta jostakin ja antaisin linkin sinne. Mutta tämä oli sitten sinulle liian vaikeaa? Pro tip: Ctrl-C ja Ctrl-V. Menee max 3 sekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä kertoisin täällä jostakin tutkimuksesta, olisin tietysti lukenut aiheesta jostakin ja antaisin linkin sinne. Mutta tämä oli sitten sinulle liian vaikeaa? Pro tip: Ctrl-C ja Ctrl-V. Menee max 3 sekuntia.

        Lisään: Veikkaan, että olet kopsannut kommenttisi jostakin - jenkkisivustolta tai sitten keksinyt sen itse? Etkä ole lukenut edes koko mahdollista tutkimusta, ja jos löytäisit sen jostakin, et ymmärtäisi siitä sanaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräänkin on joskus soiteltu ja luvattu palkankorotusta, jos tulet takaisin meille töihin.

        Joidenkin työ nyt vaan on enemmän merkityksellistä, kuin sinun pierusoffalla makoilu.

        "Peräänkin on joskus soiteltu ja luvattu palkankorotusta, jos tulet takaisin meille töihin."

        Kenen perään? Sinunko? Vaikuttavaa, jos siis olisi totta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ehdoksi palkankorotus ja puuheet loppuu passista."
        Niin että kiristämällä sinut otetaan takaisin töihin heh?

        --Niin että kiristämällä sinut otetaan takaisin töihin heh?--

        Hoitoalalla on niin kova työvoimapula, että vastaus on Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Peräänkin on joskus soiteltu ja luvattu palkankorotusta, jos tulet takaisin meille töihin."

        Kenen perään? Sinunko? Vaikuttavaa, jos siis olisi totta :D

        Varmasti kuulostaa uskomattomalta sinunkaltaisen työttömän luuserin näkökulmasta, mutta ihmisillä joilla on erityistä osaamista tietyillä aloilla, on kova kysyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        --Niin että kiristämällä sinut otetaan takaisin töihin heh?--

        Hoitoalalla on niin kova työvoimapula, että vastaus on Kyllä.

        Ja kun väheksyvä pomo älyää että myös piikin ottaneissa on heitä jotka sen otti kynsin hampain joten joukko on suurempi kuin pelkästään piikittämättömät.


    • Ehdottomasti kannatettava ajatus. Minusta ihminen, joka ei ymmärrä että koronarokotus estää sairastumisen 90%:n teholla ja ihminen joka ei sairasta tautia ei voi sitä myöskään levittää, ei kuulu terveydenhoitoalalle.

      Sama koskee tietysti myös montaa muutakin asiaa, jos uskoo että THL valehtelee rokotteen tehosta, esimerkiksi.

      • Anonyymi

        On kiva huomata että joillakin on selkärankaa .. Ottakaa vaan lopputili ja jääkää työttömäksi . Kyllä olette samalla viivalla mamujen kanssa. Toisaalta luotte teollanne turvallisempaa sairaalaympäristöä koska siellä ei satunnaisesti pyöri kulkutautimyönteisiä.Jos joku saa sairaalassa tartunnan rokottamattomalta hoitajalta niin käräjillä tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiva huomata että joillakin on selkärankaa .. Ottakaa vaan lopputili ja jääkää työttömäksi . Kyllä olette samalla viivalla mamujen kanssa. Toisaalta luotte teollanne turvallisempaa sairaalaympäristöä koska siellä ei satunnaisesti pyöri kulkutautimyönteisiä.Jos joku saa sairaalassa tartunnan rokottamattomalta hoitajalta niin käräjillä tavataan.

        Juuri piikitetyt levittää koronaa eikä päinvastoin. Piikki voi tappaa, vammauttaa, siitä voi saada sydämeen pysyvän oireen ja vyöruusuja onkin jo monilla piikin saaneilla. Et sellainen kököte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri piikitetyt levittää koronaa eikä päinvastoin. Piikki voi tappaa, vammauttaa, siitä voi saada sydämeen pysyvän oireen ja vyöruusuja onkin jo monilla piikin saaneilla. Et sellainen kököte.

        Että joku jaksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa!

        Jaksavat jos hyötyvät siitä taloudellisesti. On tutkittu, että joktut tahot hyötyvät taloudellisesti dis-informaation ja salaliittoteorioiden levittämistestä. Tietenkin levitetään valheita jos pankkitilin saldo kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri piikitetyt levittää koronaa eikä päinvastoin. Piikki voi tappaa, vammauttaa, siitä voi saada sydämeen pysyvän oireen ja vyöruusuja onkin jo monilla piikin saaneilla. Et sellainen kököte.

        THL:n mukaan ihminen on "rokotettu" vasta kun toisesta mRNA-injektiosta on kulunut yli viikko.

        Tässä lähde, kuunnelkaa lääkärin haastattelu alkaen 8 min.:
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/


    • Anonyymi

      Perustetaan rahasto näille hoitajille, jotka pysyvät lujina ja eivät ota rokotetta.En ole rikas, mutta ilman muuta tukisin heitä.Muutenkin jos tämä koronapassi leviää työpaikoille laajemmin.Meidän, jotka olemme rokottamattomia täytyy alkaa valmistautua kuten sotaan.Reilun vuoden päästä vaalit jolloin äänestämällä persuja suurimman puolueen edestä voisi tämä hullutus loppua.

      • Anonyymi

        Mikä on syy rokottamattomuuteesi?


      • Anonyymi

        Kaikki kulkutautimyönteiset jotka irtisanoo itsensä niin ovat idiootteja kun eivät suostu ymmärtämään millainen vaaranaiheuttaja rokottamaton on vanhuksille ja muille hauraille ihmisille. Minä en ainakaan halua että minua hoitaa sairaalassa rokottamaton hoitaja. Voikos tätä kysyä hoitajalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kulkutautimyönteiset jotka irtisanoo itsensä niin ovat idiootteja kun eivät suostu ymmärtämään millainen vaaranaiheuttaja rokottamaton on vanhuksille ja muille hauraille ihmisille. Minä en ainakaan halua että minua hoitaa sairaalassa rokottamaton hoitaja. Voikos tätä kysyä hoitajalta?

        On täysin väärää tietoa että piikittämättömät sairastuttaa. Piikitetyt levittää koronaa enimmäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kulkutautimyönteiset jotka irtisanoo itsensä niin ovat idiootteja kun eivät suostu ymmärtämään millainen vaaranaiheuttaja rokottamaton on vanhuksille ja muille hauraille ihmisille. Minä en ainakaan halua että minua hoitaa sairaalassa rokottamaton hoitaja. Voikos tätä kysyä hoitajalta?

        aivopesty lammas! mene heti takaisin pöydän alle ja vaippa naamalle...tullaan päästämään sut sitten pois kun maailma on mennyt takaisin malliinsa....sinua ehkä hoitaa psykiatri jossain kohtaa kun muu maailma jatkaa jo normaalia elämää ja koronateatteri on paljastunut suurelle yleisölle ja syylliset saa tuomionsa ja lähtee linnaan....enkä tarkoita linnanjuhlia kun korkeintaan kakolassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kulkutautimyönteiset jotka irtisanoo itsensä niin ovat idiootteja kun eivät suostu ymmärtämään millainen vaaranaiheuttaja rokottamaton on vanhuksille ja muille hauraille ihmisille. Minä en ainakaan halua että minua hoitaa sairaalassa rokottamaton hoitaja. Voikos tätä kysyä hoitajalta?

        Kyllä voi kysyä.
        Jos hoitaja on rokotettu, hän kyllä sanoo sen. Rokottamaton luultavasti vetoaa yksityisyyden suojaan.


      • Anonyymi

        Voisin itsekin antaa tuollaiseen rahastoon oman osuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin väärää tietoa että piikittämättömät sairastuttaa. Piikitetyt levittää koronaa enimmäkseen.

        Tahallisen valheiden levittäminen ja kirjoitus pitää saada kriminalisoitua ja kunno kova sakko sellaisesta.


    • Anonyymi

      Liekö nämä kunnon demarisisaria. Voipiopulkki ja paavola meinaan.

    • Anonyymi

      Mistä te tiedätte yhtään mitään koko väitetystä taudista.Teille kerrotaan tietenkin se mitä eu ja globalistit haluavat.Samaan aikaan maailman rikkaat rikastuvat entistä enemmän.Luulette, että ne välittää teistä.En kyllä usko pätkääkään jonkun ylilääkärin höpinöitä.Joutavia tyyppejä.Näitä sitten pidetään jonain jumalina.Eikä ole muuta kuin lääkäri eli ei mitään minun silmissä.Aina on niitä heikkoja, joita yritetään pitää hengissä kaikin keinoin.Ennen ne kuoli pois ja ne joilla on luontainen vastuskyky selviytyivät.Niin sen kuuluu mennä.Nyt saattohoito kuolematkin merkataan korona kuolemiksi.Jos terve ihminen ei pärjää koronan kanssa ilman lääkäriä niin saa mennä.Miten ne kehtaa mennä sen takia sairaalaan.

      • Anonyymi

        "En kyllä usko pätkääkään jonkun ylilääkärin höpinöitä"
        Sinulla on siis parempaa tietoa asioista? Kerro lisää.

        "Jos terve ihminen ei pärjää koronan kanssa ilman lääkäriä niin saa mennä"
        Palataanko asiaan sitten kun...?


    • Anonyymi

      Herätys itsellesi.

      8 miljardia rokotetta annettu ja jokainen tajuaa riskien olemassaolon. Millä elämän saralla ei olisi riskejä? Mille ihmeen alalle voisit universumissa mennä?

      Nyt vain myönnät itsellesi, että ihmisen elämä on riskinen ja fiksuinta on tehdä päätökset olemassaolevien parhaiden tietojen perusteella. Kanna vastuusi valitsemallasi alalla.

      • Anonyymi

        "Millä elämän saralla ei olisi riskejä?"
        Jos veneen pohjassa on reikä paraneeko tilanne jos tekee toisen reiän?


      • Anonyymi

        Paras tieto on, että piikitys kuuluu ko. Kokeeseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras tieto on, että piikitys kuuluu ko. Kokeeseen!

        Kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy.


    • Anonyymi

      Onneksi tulee rokotepakko lopulta. Päästään samalla eroon niistä muutamista hoitajista jotka ei rokottaudu eivätkä kuuluisi edes koko alalle. Kaikkihan saisi vaan kuolla heidän mielestä. Kylmiä ihmisiä joilla ei ole halua edes hoitaa ok potilaita. Kyllä tekijät tilalle löytyy tai sit tehdään ylimääräistä. Suurin osa järkipäässä olevia eli ei tarvii odotella joukkoirtisanomisia. Uhoomista riittää taas kunnes rokote otettava ja sinnehän ne taas häntä koipien välissä jonoon kipittää. Vouhkata kun aina pitää. Mut jos vaihtaa alaa niin terve menoa vaan. Ei jäädä ikävöimään.

      • Anonyymi

        Kerro minulle keitä ovat ok potilaat? Etkö itse hoida kuin heitä? Itse olen tottunut hoitamaan kaikkia potilaita, hauraita vanhuksia, väkivaltaisia päihdepotilaita, koronapotilaita, syöpäpotilaita, haistattelevia dementikkoja, saattohoitopotilaita, muutamia mainitakseni. Kenenkään en ole toivonut kuolevan. Tosin elämän loppumetreillä moni toivoo itse pääsevänsä nopeammin maailmasta pois. Lähestymistavassasi ammattiisi on parantamisen varaa.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä hoitajia on kuule paljon enemmän kuin muutama,ja mistä luulet että esim Kotihoitoon löytyy uusia työntekijöitä, kun nytkin niistä kova pula. Itse sain koronatartunnan kahteen kertaan rokotetulta sairaanhoitajalta, että näin hyvä rokote.Kolmatta turhaa piikkiä en ota.Ja kyllähän se nyt on niin,että rokotetut sitä koronaa vaan tartuttaa, ei rokottamattomat.


    • Anonyymi

      Tämän takia en koskaan äänestä persuja eikä moni muukaan hoitaja. Nyt on nähty ettei hallitusvastuussa voi olla kylmäkiskoiset,itsekeskeiset vainoharhoista kärsivät vouhkaajat. Korona teki palveluksen ja varsinkin pakkorokotus näytti mistä persut on tehty. Pois hoitoalalta kaikki joille tiede ei ole mitään. Vaarallista sakkia.

      • Anonyymi

        Äänestä Sannaa. Hänessä on tulevaisuus.


    • Anonyymi

      Siellä toisellakin alalla aletaan kyselemään koronapassia. Joudut kuin joudutkin hakemaan rokotuksen tai käymään testeissä 72 h välein.

      • Anonyymi

        Rokotetta en kuitenkaan ota. Enköhän pärjää.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen tämä lista työnantajista USA:ssa, jotka eivät vaadi työntekijöiltään rokotusta. https://t.me/John_F_Kennedy_Jr/722
      Siinä on rokotteen valmistajat, maailman tilannetta valvova taho ja näytelmää USA:ssa ohjaavat politikot.
      Eikö tämäkään herätä lampaita?

      • Anonyymi

        Rokotteiden valmistajien ei tarvitse itse ottaa rokotetta!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteiden valmistajien ei tarvitse itse ottaa rokotetta!!!!

        Onneksi antivaksereiden puheet on helppo osoittaa lööperiksi. Esimerkiksi: https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/pfizer-require-us-workers-receive-covid-19-vaccine-or-regular-tests-2021-08-04/

        https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2021/05/14/politics/democrats-vaccination-rates-house-mask-rules/index.html

        Senaatissa on korkeintaan 4 rokottamatonta joten mitään lakia ei tarvitse säätää.


    • Anonyymi

      Totta puhut. Hyvä ettet mielivaltaan alistu. Voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe