Haaveena tatuointi

Anonyymi

Olen alkanut haaveilla tatuoinnista ja pohtinut sitä perusteellisesti. Tiedän hyvin että se on väärin, mutta en vain saa sitä päästäni. Olen aika laiha ja kova bodaamaan. Mietin loppuuko tämä koskaan, eikö ahneudellani ole rajoja. Olen laiha näyttävä bodari ja jos nyt otan tatuoinnin vienkö kaikki naiset ja muut miehet jäävät ns. nuolemaan näppejään. Kuinka itsekäs olenkaan, tatuointi vaikka nyt jo bodaan ja olen hyvin laiha. En yritä saada täällä hyväksyntää tälle sairaalle halulleni, jopa himolle. Se on väärin, tiedän että se on väärin. Miten naiset lakoavat kadulla jos vahingossa kävelen ilman paitaa kesällä, laiha vartaloni on jo paljon, mutta jos siinä vielä tatuointi, pääsenkö minä enää edes pakoon naisia, liika on liikaa.

Sanokaa minulle että ei, laittakaa järki päähäni sillä se tuntuu olevan kadoksissa.

3

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole bodari vaan kuntoilija enkä haaveile tatuoinnista vaan suunnittelen sellaisen hankkimista.
      Vasempaan kainaloon täydelliset henkilötiedot sotu tunnuksesta kansallisuuteen, kotiosoitteeseen ja lähiomaiseen saakka. Jos osun johonkin mylläkkään niin olen tunnistettavissa ilman DNA koetta.
      Tietysti tuho voi olla täydellisempikin.

    • Anonyymi

      Samoin, olen alkanut varautua asteroidin törmäykseen maahan. Ehkä jopa niin massiivinen joka lopetti dinosaurusten aikakauden (paitsi krotiilisukuiset eläimet, jotkin kilpikonnat jne). Jos satun olemaan törmäyskohdan lähellä (säde 1000km) niin häviän saman tien savuna ilmaan. jutun juoni on siinä, että palaminen luultavasti polttaa kainalossa olevan tatuointini maahan ja miljoonien vuosien päästä aikalaiset argeologit voivat todeta että olin elävä ihminen ja tiedot jotka sitten kirjataan ylös. Joku hupsumpi kolmpäinen argeologi varmaan erehtyy luulemaan keskitysleirivangiksi, jotenki laskee sedimenttikerrokset väärin jne jne. Aina löytyy näitä mokaajia oli tieteenala mikä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe