Haaveena tatuointi

Anonyymi

Olen alkanut haaveilla tatuoinnista ja pohtinut sitä perusteellisesti. Tiedän hyvin että se on väärin, mutta en vain saa sitä päästäni. Olen aika laiha ja kova bodaamaan. Mietin loppuuko tämä koskaan, eikö ahneudellani ole rajoja. Olen laiha näyttävä bodari ja jos nyt otan tatuoinnin vienkö kaikki naiset ja muut miehet jäävät ns. nuolemaan näppejään. Kuinka itsekäs olenkaan, tatuointi vaikka nyt jo bodaan ja olen hyvin laiha. En yritä saada täällä hyväksyntää tälle sairaalle halulleni, jopa himolle. Se on väärin, tiedän että se on väärin. Miten naiset lakoavat kadulla jos vahingossa kävelen ilman paitaa kesällä, laiha vartaloni on jo paljon, mutta jos siinä vielä tatuointi, pääsenkö minä enää edes pakoon naisia, liika on liikaa.

Sanokaa minulle että ei, laittakaa järki päähäni sillä se tuntuu olevan kadoksissa.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

En ole bodari vaan kuntoilija enkä haaveile tatuoinnista vaan suunnittelen sellaisen hankkimista.
      Vasempaan kainaloon täydelliset henkilötiedot sotu tunnuksesta kansallisuuteen, kotiosoitteeseen ja lähiomaiseen saakka. Jos osun johonkin mylläkkään niin olen tunnistettavissa ilman DNA koetta.
      Tietysti tuho voi olla täydellisempikin.

• Anonyymi

Samoin, olen alkanut varautua asteroidin törmäykseen maahan. Ehkä jopa niin massiivinen joka lopetti dinosaurusten aikakauden (paitsi krotiilisukuiset eläimet, jotkin kilpikonnat jne). Jos satun olemaan törmäyskohdan lähellä (säde 1000km) niin häviän saman tien savuna ilmaan. jutun juoni on siinä, että palaminen luultavasti polttaa kainalossa olevan tatuointini maahan ja miljoonien vuosien päästä aikalaiset argeologit voivat todeta että olin elävä ihminen ja tiedot jotka sitten kirjataan ylös. Joku hupsumpi kolmpäinen argeologi varmaan erehtyy luulemaan keskitysleirivangiksi, jotenki laskee sedimenttikerrokset väärin jne jne. Aina löytyy näitä mokaajia oli tieteenala mikä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe