Onko muut huomannu, että naiset laittaa Tinderiin ruoka ja maisemakuvia. Mikähän tämän pointti on? Iskeekö teihin jos nainen laittaa kuvan jonkun ravintolakokin tekemästä ateriasta, tekee naisen viehättäväksi? Perään vielä "swaippaa vasemmalle jos äänestät persuja" niin sehän on varma match.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kuinkas monella vaimo on ollut Tinderissä?
- Anonyymi
Varmaan monella mut ne on siellä kuvattomana katsomassa onko heidän miehensä Tinderissä, mutta kun se mies on kuvattomana niin se on kiva Tinderpyörä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan monella mut ne on siellä kuvattomana katsomassa onko heidän miehensä Tinderissä, mutta kun se mies on kuvattomana niin se on kiva Tinderpyörä se.
Ja se mies on tietenkin katsomassa onko vaimonsa Tinderissä, ja onhan se siellä luontokuvalla joka mätsää miehensä kala/ruokakuvaan ja näin se elämä etenee.
- Anonyymi
Söin pähkinän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493