Tekisitkö sinkku enää itse ruokaa jos voitat lotossa 1,2 miljoonaa

Anonyymi

Vai kävisitkö joka päivä lounas buffetissa ja joudut siksi ottamaan koronarikotteen passia varten

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannataa katsoa hauska elokuvio, Chevy Chase - Vegas Vacation juttu, aika hauska komedia tuo

    • Anonyymi

      Tottakai. Ruoanlaitto on mukavaa silloin kun siihen on aikaa.

    • Anonyymi

      Käyn jo nyt lähes jokapäivä lounas buffetissa.

    • Anonyymi

      Tekisin itse ruokani vaikka voittaisin 100 miljoonaa.

    • Anonyymi

      Lounasbuffetin ruoka on pääsääntöisesti paskaa, teen itse mielelläni ja paljon parempaa. Rokotukset olen ottanut, koska en ole idiootti.

    • Anonyymi

      Lounasbuffetissa en kävisi syömässä, kun olen sellaisessa pari kertaa käynyt ja kauhea ähky ja turvottaa olo tuli, ei ole terveellistä sellainen buffetissa syöminen.
      Eikä se buffettiruoka mitään mahdottoman hyvää ollut ja jos menee buffettiin syömään, niin kauhea pukeutuminenkin, kun pitää pukeutua vähän paremmin, ei voi rennosti verkkareissa olla, kuten kotona.

    • Anonyymi

      Sittenhän sitä jäis hyvin aikaa tehdä.

    • Anonyymi

      Kyllä tekisin ja terveellistä ruokaa, upouudessa keittiössä 😄

    • Anonyymi

      Jos ajatellaan, että olisi rahaa tilillä miljoonia ja vois sitten harkutetella, niin aika nopeasti alkais tökkiin ja tulis ähky kaikenlaisiin leivoksiin ja leivonnaisiin, niin suolaisiin, kuin makeisiin.
      Kuten myös ravintolassa ja pizzerioissa syömiseen, kun huono olo tulee, jos syö liian hyvää ruokaa ja paljon.
      Myöskään suklaat ja suklaakohvehdit muuttuis äklöttäviksi hyvin nopeasti, vaikka nauttisi konvehteja, jotka maksais monta euroa/kpl.

      Mielummin nauttisi erilaisia oluita, mutta niitäkin kohtuudella, koska rasvamaksa voi siitänkin tulla, kuten kaikista muistakin herkuista.

      Äkkiä se alkaa herkut tökkiin, jos vetää vaikka jonkun fazerin unelma kääretoruista, niin toteaa, että ei ikinä tällaisia herkkuja enää, kun alkaa öklöttää.

    • Anonyymi

      Tuskinpa lopettaisin kokonaan. Enkä mä ainakaan buffeteissa alkais käydä.

      Rehellisesti sanoen tuo on niin pieni summa, että tuskin se mun elämään juurikaan vaikuttais. Tuolla ei vielä kauaa eletä, jos alkaa turhaan kuluttamaan.

    • Anonyymi

      Minä voitin lotossa 16 vuotta sitten 2.4 miljoonaa. Ruokaa olen tehnyt kooko ajan itse.

    • Anonyymi

      Jos kävis joka päivä lounasbuffetissa lihos sataviiskytäkiloseksi ja korona tappas eikä ehtis nauttia rahoistaan.

    • Anonyymi

      Jos olisin noin rikas, olisi paljon aikaa tehdä hyvää ruokaa hyvistä raaka-aineista.

    • Ei tollanen nokko mitään vaikuttaisi…mä olen saamassa vakuutusyhtiöltä pari miljoonaa euroa ja samoin hommaan ruokani kuin ennenkin..joskus teen, joskus jostain muualta..

    • Anonyymi

      En kävisi edes paremmissa ravintoloissa, niiden ruoka ei ole hintansa väärti. Olen syönyt kohtuuhienossa ravintolassa kasvisruokana hemapa-riisiseosta. Pikkujoulut, itse en olisi tuosta annoksesta maksanut euroakaan.

    • Anonyymi

      Ostaisin kaljaa koko rahalla.

      • Anonyymi

        Sillä saisi noin miljoona tölkkiä. Ei ne riittäisi, kuin n.110 vuotta. Siis jos yksin juo kaikki.


    • Anonyymi

      Jos palkkaa kokin niin se maksaa jotain 30000 vuodessa. Itse kyllä tekisin ruokaa vaikka saisin 10 miljoonaa.

    • Anonyymi

      Ruoan valmistaminen itse vie niin paljon aikaa että valittavissa on joko työn tekeminen tai syöminen, niiden väliltä on valittava, kumpaakin ei ehdi mitenkään.

    • Kyllä mä varmaan välillä kävisin valmiissa pöydässä syömässä, mutta pääsääntöisesti tekisin ruoan itse.

      Jos voittaisin eurojackpotin 72 miljoonaa, niin en enää tekis ruokaa itse kun satunnaisesti. Hommaisin sen verran maata, että saisin perustaa oman ajoradan ja sitten tietysti ajoneuvoja. Varmaan kaikki mitä mieli tekisi, päivät rälläisin kuin pahainen kakara. Matkustaisin myös maihin joissa olen halunnut käydä.

      • Ja jos rahalla saa ja hevosella pääse, haluisin päästä hävittäjä lentokoneen kyytiin. Hienoa olis toki itse lentää, mutta se on mahdottomuus faktat huomioiden.


      • Anonyymi

        72 000 000 € naisia puskisi ovista ja ikkunoista:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        72 000 000 € naisia puskisi ovista ja ikkunoista:)

        Onhan sekin mahdollista, vaan luulempa ettei mulla olis aikaa eikä mielenkiintoakaan mitään naisia eikä miehiäkään miettiä. Tai loisia kustantaa. Parempaa tekemistä pärtsätä erilaisilla ajokeilla erilaisissa maissa ja maisemissa.


    • Anonyymi

      Ei lounasbuffeteissa tarkasteta koronapasseja.

    • Anonyymi

      Tottakai tekisin. Osaan tehdä herkullistakin ruokaa, kun on vain oikeat raaka-aineet saatavilla.

    • Anonyymi

      Tänään taitaa tulla tuo saliBÄNDI-finaali illalla ruotsia vastaan saliBÄNDI-finaali.
      Edellinen pelikin oli aika jännittävä.

      Vähän huvittaa kun taaskin tullut muistutus ilmoitus poliisin lähetyksestä, jo kolmas ilmoitus jotta muistan hakea uuden henkilökortin, vaikka jo aikoja sitten hakenut sen... matkahuollolta kirjeenä muistutus jo haetusta lähetyksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe