Rakastatko omaa lastasi vaikka hän olisi tehnyt rikoksen?

Anonyymi

Väittäisin että yleisesti ottaen "kaikki" vanhemmat rakastavat lapsiaan ihan riippumatta siitä millaiseen rikokseen he ovat syyllistyneet MUTTA he eivät välttämättä hyväksy lastensa tekoja!

Tässähän on samasta asiasta kysymys kun väitetään että Päivi vihaa ja panettelee homoja ihmisinä eikä kunnioita heidän ihmisoikeuksiaan! Kysehän on nimenomaan siitä että hänen kritiikkinsä kohdistuu pelkästään näiden ihmisten tekoihin, ei heihin ihmisinä!

Itse ihmiset ja heidän tekonsa ovat kaksi toisistaan erillään olevaa asiaa MUTTA jos haluaa tahallaan ymmärtää asian väärin niin tosiasiathan ovat silloin toisarvoisia!

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivistä on tehty homojen ja homottajiien vihan kohde.
      Päivi ei vihaa homoja eikä vainoa heitä.
      Päivi on sanonut tasan sen minkä Raamattu sanoo ja kirkko opettaa.

      • Anonyymi

        Toiset homot haluavat ymmärtää Päivin oikein, eivätkä vihaa häntä.
        Homouden ei pitäisi sitä mitenkään estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset homot haluavat ymmärtää Päivin oikein, eivätkä vihaa häntä.
        Homouden ei pitäisi sitä mitenkään estää.

        Mikä tekee homoagendasta niin aggressiivisen ja valhetta täynnä olevan aatteen?


      • Anonyymi

        "Päivistä on tehty homojen ja homottajiien vihan kohde."

        Päivin tapaa suhtauta homseksuaalisuuteen pidetään nykyään huonona. Ihmiskunnan moraali on kehittynyt ajoista, jolloin päivimäinen käytös oli hyväksyttävää.


      • Anonyymi

        Valitettavasti.


      • Päivi: homoseksuaaliset sitä ja homoseksuaaliset tätä; ylpeys, synti, häpeä, ovat kuoleman ansainneet, he eivät saa mennä avioliittoon, homoseksuaalisuus on psykoseksuaalinen kehityshäiriö.

        Siinä ei ole yhtään homoseksuaalisten tekoa.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Päivi: homoseksuaaliset sitä ja homoseksuaaliset tätä; ylpeys, synti, häpeä, ovat kuoleman ansainneet, he eivät saa mennä avioliittoon, homoseksuaalisuus on psykoseksuaalinen kehityshäiriö.

        Siinä ei ole yhtään homoseksuaalisten tekoa.

        Päivi hyväksyy nàismaisen homoutesi.

        Vingut koko ajan Iisää huomiota, senkin toIIo.


    • Anonyymi

      Rikollisen lapsen isä on ylpeä lapsestaan, kun lapsi tulee häneen .
      Riippuu millaiset vanhemmat ovat ominaisuudet periytyvät .

      • Anonyymi

        Taidat elää aika irrallaan reaalimaailmasta!


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Täällä "väärinymmärtäjiä" riittää.

    • Anonyymi

      vaan että tuomitseminen ei ole Jeesuksen opetuksen mukaista.

      "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita, älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei
      teillekään kadotustuomiota lausuta"
      Luuk: 6: 37

      uskotteko Jeesukseen !!

    • Anonyymi

      Paitsi Pyhä Democratikus, kus kus

    • Anonyymi

      Rakastaisin. Aikuinen tyttäreni: Raskaus ajat ja raskauden jälkeiset masennukset hänellä oli helvetiä. Kohdisti kaiken vihansa minuun ja todelisen helvvetin!.Puhui kakaa valehteili persoonani.Kun minulla ei puolisoa tukena. Minun minua vanhempi sisko jatkoi koko suvulle asiaa,valhelinen profii minusta.On nin uskotava persona,. Joten olen alkoholisti,H-eli jakorasia. Kuitenkin tytäreni kodin siivosin hoidin 8v. hänen 2 lasta.Uraputkessa kun lisäksi oli. Kun sairastuin,eipä ihme sairastuin.. Mulle riitti.Homani olin ajat sitten tehnyt.Kitti mulle riiti.Kolmas siellä oli tulossa.en jaksanut.Joten en sitä tunne. silti rakastan tytär. Mutta en tietysti se persona jossa mieli on sekava ymm..Mutta eihän se olekan hän.Silloin kun mieli sekasin hormonit masenukset.Pällekin kävi ja raivos isona ihmisenä.. Joten oli ne kauheat tilanteet, Aika vetää verhot ja se äidin sydän on loputon. Kantaahan äiti lasta synytää, Kuinka lasta voisi silloin VIHATA?Avointa keskustelua niltä joilla masenus,läkitys, jotta oikein läheiset osaa heihin suhtautua!Miksi yhä salataan se ihan läheisiltä?

    • Anonyymi

      "Tässähän on samasta asiasta kysymys kun väitetään että Päivi vihaa ja panettelee homoja ihmisinä eikä kunnioita heidän ihmisoikeuksiaan! "

      No tätä vihaa ja panettelua Päivi ei itse ole kertaakaan tehnyt. Pahuuden palvelijat tällaista vain raivoisassa liemessään keksivät mielikuvituksissaan. Päivillä on paljon homoseksuaaleja ystäviä joiden puolesta hän rukoilee omassa rukouskammiossaan.

      Jumalan kirjoitetun tahdon suhteessa seksiin saman sukupuolen kanssa vain tuomme esiin, että ihmiset eivät tällaiseen syntiin sortuisi ja näin tuottaisi itselleen iankaikkisen vahingon ja tuskan.

    • Anonyymi

      Ainakin äidit rakastavat lapsiaan kuin Riikka Slunga-Poutsalo, vaikka nämä olisivatkin tehneet rikoksia.

      • Anonyymi

        Riippuu kenen pentu on ja mitä ominaisuudet äidillä on .
        Näistä muodostuu side lapsen ja vanhemman välillä.


    • Anonyymi

      Entä rakastavatko lapset rikollisia vanhempiaan?

      • Anonyymi

        Minä aikakin häpeäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aikakin häpeäisin.

        Samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin.

        "Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa ?
        Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota"
        Jes: 49: 15


      • Anonyymi

        no, kyllä jokaisella tänne syntyneellä jonkinlainen äiti / synnyttäjä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, kyllä jokaisella tänne syntyneellä jonkinlainen äiti / synnyttäjä on.

        Kyllä, mutta puhutaanko isästä, äidistä, vanhemmasta, kasvattajasta, huoltajasta, edunvalvojasta jne...

        Kuten sanoin niin "tosihomot" eivät lisäänny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta puhutaanko isästä, äidistä, vanhemmasta, kasvattajasta, huoltajasta, edunvalvojasta jne...

        Kuten sanoin niin "tosihomot" eivät lisäänny.

        Eivät homoseksuaalit ole steriilejä, eli ovat kyllä lisääntymiskykyisiä. On aivan eri asia, jos ei lapsia halua, näitähän alkaa olla enemmän heteroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta puhutaanko isästä, äidistä, vanhemmasta, kasvattajasta, huoltajasta, edunvalvojasta jne...

        Kuten sanoin niin "tosihomot" eivät lisäänny.

        Erittäin monet homot ovat lisääntyneet.


    • Anonyymi

      Rikollinen rakastaa omaa lastaan ja koittaa tehdä hänestä itseään taitavamman rikollisen , kuinka vaikeata tämä on ymmärtää.

      Auervaaran lapsi on äidille pelko siitä tuleeko lapsesta isän kaltainen 🤣

    • Tuossa taitaa olla pikkaisen eriasiasta kyse, ellei sitten Räsänen samalla paasaa omalle tenavalleen ?

      • Anonyymi

        Millä todennäköisyydellä päivin lapsi olisi lepakko ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä todennäköisyydellä päivin lapsi olisi lepakko ?

        No enpä osaa tuohon vastata. Tee omat laskelmat mutta aloitushan on ihan kuraa muutenkin vaikka joku olisi lepakko niin ei hän kuitenkaan rikollinen välttämättä ole.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No enpä osaa tuohon vastata. Tee omat laskelmat mutta aloitushan on ihan kuraa muutenkin vaikka joku olisi lepakko niin ei hän kuitenkaan rikollinen välttämättä ole.

        joo ei lepakko välttämättä mitään haittaa, jos ei hanki lapsia .
        Lepakko kun hankkii lapsia niin ominaisuuden voi periä se toinenkin sukupuoli 🤔
        Näin homoseksuaalit syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ei lepakko välttämättä mitään haittaa, jos ei hanki lapsia .
        Lepakko kun hankkii lapsia niin ominaisuuden voi periä se toinenkin sukupuoli 🤔
        Näin homoseksuaalit syntyy.

        itseasiassa olen väärässä lepakko ei lisäänny joten ei haittaa.
        Bi-seksuaali on vaarallisin koska voi lisääntyä ja siitä syntyy homoseksuaalisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        itseasiassa olen väärässä lepakko ei lisäänny joten ei haittaa.
        Bi-seksuaali on vaarallisin koska voi lisääntyä ja siitä syntyy homoseksuaalisuus.

        Homoseksuaalisuus on piirre, jota on etenkin heterojen lapsissa.


      • Anonyymi

        Päivi on sanonut, että rakastaisi lastaan olipa tämä homo, trans tai tekisi mitä vain ratkaisuja elämässään. Kun häneltä on asiasta kysytty, jotku ymmärtämättömät luulevat kysymyksen olevan hänelle jotenkin vaikea, vaikka se on helppo.
        Uskovilla, esim. herätyskristityillä, Päivillekin hyvin tutuilla uskovilla on lapsia, jotka elävät suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa ja heillä on hyvät suhteet vanhempiinsa.
        Mutta voi olla myös poikkeustapauksia, koska ihmiset ovat epätäydellisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on sanonut, että rakastaisi lastaan olipa tämä homo, trans tai tekisi mitä vain ratkaisuja elämässään. Kun häneltä on asiasta kysytty, jotku ymmärtämättömät luulevat kysymyksen olevan hänelle jotenkin vaikea, vaikka se on helppo.
        Uskovilla, esim. herätyskristityillä, Päivillekin hyvin tutuilla uskovilla on lapsia, jotka elävät suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa ja heillä on hyvät suhteet vanhempiinsa.
        Mutta voi olla myös poikkeustapauksia, koska ihmiset ovat epätäydellisiä.

        Varmasti juu :d Mikäs sen paremmin parantaisi vanhempien ja lapsen välejä kuin vanhempien helvetinmoinen paheksunta ja toitotus siitä kuinka olet helvettiin menossa.
        Mikä voisi olla tuota hedelmällisempää.

        Kaiken kruunaa tietenkin se, että usein vielä noissa herätysliikkeissä vanhemmilla on menossa toinen tai kolmas avioliitto. Tuota ennen on eletty elämää jossa on kierretty kaikki mahdolliset pusikot ja rapakot sekä naitu kaikki betoniporsaasta tikapuihin.


      • Anonyymi

        Heh heh. Olet täysin mielikuvitukseton.:D:D Nainen voi saada lapsen koeputkihedelmöityksellä. Mies voi "vuokrata" kohdun. Homo ja lesbo voivat sopia yhteisen lapsen hankkimisesta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No enpä osaa tuohon vastata. Tee omat laskelmat mutta aloitushan on ihan kuraa muutenkin vaikka joku olisi lepakko niin ei hän kuitenkaan rikollinen välttämättä ole.

        "aloitushan on ihan kuraa muutenkin vaikka joku olisi lepakko niin ei hän kuitenkaan rikollinen välttämättä ole"

        Lueppa aloitus uudemman kerran - Mitään tuollaista rinnastusta siinä ei ole, on ihan sun oma kuvitelma!


      • Olipas aika lapsekas väite.
        Ei seksuaalinen suuntaus poista kykyä lisääntyä – eli ei munasarjat tai siemenneste lakkaa toimimasta!

        Oletan kuitenkin, että olet aikuinen ja tiedät, ettei penetraatio ole hedelmöityksen ehto. Riittää kun siemennestettä viedään tavalla tai toisella munasolun lähelle. Keinoja on monenlaisia.

        Nykyään on ns. kumppaanuusvanhempia – myös heteroilla – jossa sovitaan aluksi huoltajuus ym. kysymykset, hedelmöitys hoidetaan muutoin kuin penetraatiolla. Voidaan siis sopia, että lapsi saa pitää yhteyden biologiseen vanhempaansa, mutta lapsi elää toisen vanhemman ja hänen puolisonsa kanssa. Tässä voidaan myös lapsi adoptoida, eli juridisesti lapsella voi olla useampi vanhempi.


    • ”…yleisesti ottaen "kaikki" vanhemmat rakastavat lapsiaan ihan riippumatta siitä millaiseen rikokseen he ovat syyllistyneet MUTTA he eivät välttämättä hyväksy lastensa tekoja!”

      Aivan oikein, vanhemmat kun näkevät sen ihmisen, joka on kaikkien niiden ”pahuuksien” alla.

      ”Tässähän on samasta asiasta kysymys kun väitetään että Päivi vihaa ja panettelee homoja ihmisinä eikä kunnioita heidän ihmisoikeuksiaan!”

      En tosin ole tavannut sellaisia vanhempia, joita tosin saattaa olla, jotka antavat väärää tietoa lapsistaan, vieläpä julkisesti. Eikä vetoa vanhentuneisiin käsityksiin, joilla saisi lapsensa mahdollisimman huonoon asemaan. Osoittaisi, miten hänen lapsensa ovat jotenkin ”sairaita”, jotka ilman muuta menevät helvettiin, jos joku heitä mitenkään ymmärtäväisesti kohtelee.

      • Anonyymi

        ”Tässähän on samasta asiasta kysymys kun väitetään että Päivi vihaa ja panettelee homoja ihmisinä eikä kunnioita heidän ihmisoikeuksiaan!”

        Tuollainen valheellinen väite Päivistä on vain kumouksellisten propagandaa, missä Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen ja siunattuun elämään Jumalan tahdossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Tässähän on samasta asiasta kysymys kun väitetään että Päivi vihaa ja panettelee homoja ihmisinä eikä kunnioita heidän ihmisoikeuksiaan!”

        Tuollainen valheellinen väite Päivistä on vain kumouksellisten propagandaa, missä Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen ja siunattuun elämään Jumalan tahdossa.

        ”…Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen…”

        Ei Räsästä tarvitse demonisoida, mutta kyllä kritiikki hänen näkemyksistään on varsin aiheellista. Väärän tiedon jakaminen on väärin.

        Tuosta lopusta tosin syntyy käsitys että Räsänen onkin se, joka johdattaa taivaaseen ja päättää siitä, eikä suinkaan Jumala! :D


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”…Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen…”

        Ei Räsästä tarvitse demonisoida, mutta kyllä kritiikki hänen näkemyksistään on varsin aiheellista. Väärän tiedon jakaminen on väärin.

        Tuosta lopusta tosin syntyy käsitys että Räsänen onkin se, joka johdattaa taivaaseen ja päättää siitä, eikä suinkaan Jumala! :D

        Uskova voi auttaa johdattamaan muita ihmisiä Taivasta kohti. Taivaan portilla Jumala sitten päättää aukeaako portti.


      • mummomuori kirjoitti:

        ”…Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen…”

        Ei Räsästä tarvitse demonisoida, mutta kyllä kritiikki hänen näkemyksistään on varsin aiheellista. Väärän tiedon jakaminen on väärin.

        Tuosta lopusta tosin syntyy käsitys että Räsänen onkin se, joka johdattaa taivaaseen ja päättää siitä, eikä suinkaan Jumala! :D

        Räsänen on nostettu joidenkin pastalaisten toimesta lähes messiaaniseen asemaan ja luulenpa, että kultaisen patsaan valaminen on jo aloitettu.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Räsänen on nostettu joidenkin pastalaisten toimesta lähes messiaaniseen asemaan ja luulenpa, että kultaisen patsaan valaminen on jo aloitettu.

        Saa nähdä, mutta aivan liikaa tuohon suuntaan jotkut ovat menneet.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”…Päivi pyritään demonisoimaan "homovihaajiksi", vaikka Päivi itse pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja taivaaseen…”

        Ei Räsästä tarvitse demonisoida, mutta kyllä kritiikki hänen näkemyksistään on varsin aiheellista. Väärän tiedon jakaminen on väärin.

        Tuosta lopusta tosin syntyy käsitys että Räsänen onkin se, joka johdattaa taivaaseen ja päättää siitä, eikä suinkaan Jumala! :D

        Päivi vois vähä tarkemmin tutkia sitä raamattua.

        ai, ai, muuta se on kivaa, niin kivaa, heitelle niitä kiviä.

        tosin: "on aika heitellä kiviä, ja aika kerätä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi vois vähä tarkemmin tutkia sitä raamattua.

        ai, ai, muuta se on kivaa, niin kivaa, heitelle niitä kiviä.

        tosin: "on aika heitellä kiviä, ja aika kerätä"

        Päivi on lukenut Raamattunsa monia kertoja kannesta kanteen.
        Joka päivä lukee.
        Itse et näytä tuntevan Raamattua, joten tutki sitä tarkemmin ihan itse.
        Synnistä puhuminen ei ole kivien heittelyä tosiaankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on lukenut Raamattunsa monia kertoja kannesta kanteen.
        Joka päivä lukee.
        Itse et näytä tuntevan Raamattua, joten tutki sitä tarkemmin ihan itse.
        Synnistä puhuminen ei ole kivien heittelyä tosiaankaan.

        "Synnistä puhuminen ei ole kivien heittelyä tosiaankaan."

        Ei sen pitäisi olla, mutta näemmä se toisianaan herkästi sellaiseksi menee.


    • Tällä palstalla pitää kysyä, että rakastatko omaa lastasi vielä jos hän ryhtyy ateistiksi? Tarkoittaahan se sitäkin, että sitten jos tämän fundujen jumala on olemassa, niin silloin yhtenä "viihteenä" taivaassa sitten joskus väitetään olevan että mennään katselemaan mitä helvettiin tuomituille suuressa tulipätsissä tehdään. Silloin voi uskova äiti nähdä kuinka hänen lastaan grillataan ja kidutetaan päivästä toiseen.

      Tässä kuvaus siitä kun John Lennon on helvetissä. Kostona siitä kun meni sanomaan että Beatles on kohta suositumpi kuin Jeesus.

      http://divinerevelations.info/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

      "Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

      Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

      Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "

      Niin että tälläistä reippailua helvetissä heti näin aamutuimaan. Ja sitten nämä fundut jaksavat itkeä sitä, kuinka heille niin "rumasti" tällä palstalla vinoillaan. Johon voi vain todeta ei ole oikein edes tarvetta. He kun tekevät sen kyllä ihan itse....

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi, että jokainen joka rakastaa omaa lastaan enemmän kuin Jeesusta joutuu helvettiin. Samoin lapset, jotka rakastavat vanhempiaan enemmän kuin Jeesusta.

      Narsistille ei vähempi riittänyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      377
      4456
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2483
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      141
      1771
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1544
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1206
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      40
      1156
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1053
    Aihe