Ei ole mitänn välimuotoja olemassa.
Niin sano Hän joka sanoo . Minä olen .
Siis kokonaan syntinen . Jos olet tehnyt yhden synnin olet tehnyt kaikki.
Kohti synnitöntä elämä ta kohti synnin opettaa Pyhä Raamattu .
Joko tai !!!
1. Tess. 4:7
Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.
Ilm. 22:11
Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Joko tai !!!
16
153
Vastaukset
>>> Ei ole mitänn välimuotoja olemassa.
Uskonnolliseen fanaattisuuteen kuuluu mm. valikoiva sokeus ja kuurous. Nähdään, muttei nähdä. Kuullaan, muttei kuulla. Välimuotoja on vaikka kuinka paljon, mutta valitettavan usein julistajan liiaksi paisunut oma napa estää näkemästä todellisuutta.- Anonyymi
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.”
( 1. Joh. 1:8-10 )
s-seutulainenAivan Oikein Rakas Anonyymi !!
Siinä lukee>> ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Siis kaikki vääryys on syntiä !!
Hieno että meillä on jokainen,, mahdollisuus ottaa vastaan Syntienpoistajan !!
- Anonyymi
Oikein tuo Raamatunkohta sinusta Savis todistaa:
Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen !
Ei lakkaa sinun väärintoimintasi, vaan pahenet vain pahenemistasi, etkä sinä edisty vaan taannut siis yhä pahemmaksi vain:
2. Tim. 3:9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Olemme nyt Savis sinun kohdallasi tässä kohtaa menossa, mielettömyytesi on jo selvästi näkyvissä laajemmin, eli muutkin kuin vain minä, näkevät sen selvästi !- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Annan sinun pitää sun omia harhaluuloja minusta Rakas Anonyymi niin sä nukut paremmin öisin !!
En yhäkään ole sinun rakkaasi, joten lopeta valehtelusi ja törkeä hurskastelusi !
Anonyymi kirjoitti:
En yhäkään ole sinun rakkaasi, joten lopeta valehtelusi ja törkeä hurskastelusi !
Niin Rakas . Sinähän maailman rakkauden kanssa et rakasta muuta kun sinä itsesi joka me huomanne sinun kirjoitteluista ja vihollinen .
Mutta minun on vuodatettu Rakkaus jonka avulla rakastan kaikki ihmiset ja jopa vihollinen ja sentakia voin sillä Rakkaudella antaa sinulle Anteeksi. Toivon että sinäkin voisit antaa minulle anteeksi kun koet että olen rikkonut sinua vastaan kun olen varoittanut ja varoitan synneistä , uuskarismaattisuudesta ja halvasta armosta vaikka sä vihaat että varoitan siitä kuin ruttoa. !!Savis kirjoitti:
Niin Rakas . Sinähän maailman rakkauden kanssa et rakasta muuta kun sinä itsesi joka me huomanne sinun kirjoitteluista ja vihollinen .
Mutta minun on vuodatettu Rakkaus jonka avulla rakastan kaikki ihmiset ja jopa vihollinen ja sentakia voin sillä Rakkaudella antaa sinulle Anteeksi. Toivon että sinäkin voisit antaa minulle anteeksi kun koet että olen rikkonut sinua vastaan kun olen varoittanut ja varoitan synneistä , uuskarismaattisuudesta ja halvasta armosta vaikka sä vihaat että varoitan siitä kuin ruttoa. !!Niin Rakas voi voi >>>
Luuk. 17
3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
Jan yt olen sillä rakkaudella ja avulla,, jonka Hän on vuodattanut minuun antanut anteeksi sinulle..
Room. 5.5
5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin Rakas voi voi >>>
Luuk. 17
3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
Jan yt olen sillä rakkaudella ja avulla,, jonka Hän on vuodattanut minuun antanut anteeksi sinulle..
Room. 5.5
5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.3. Eihän tuo voi olla totta? Jos veljesi tekee syntiä niin nuhtele häntä ja jos hän katuu, anna anteeksi. Yksikään ihminen ei voi antaa anteeksi toisen ihmisen tekemiä syntejä.
Lestat kyllä niin tekevät mutta se on vastoin Jumalaa. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta minun on vuodatettu Rakkaus jonka avulla rakastan kaikki ihmiset ja jopa vihollinen ja sentakia voin sillä Rakkaudella antaa sinulle Anteeksi. Toivon että sinäkin voisit antaa minulle anteeksi kun koet että olen rikkonut sinua vastaan kun olen varoittanut ja varoitan synneistä , uuskarismaattisuudesta ja halvasta armosta vaikka sä vihaat että varoitan siitä kuin ruttoa. !!Yhä vain tuota vainoharhaisuutta !
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin Rakas voi voi >>>
Luuk. 17
Room. 5.5
5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.Mitä sinä Savis nyt taas sekoilet ?
Jos koet nuhdelleesi minua, niin missä minä muka olen katunut sanojani sinulle ???
Eikä Savis yhäkään, Totuuden kertominen sinun touhuistasi, ole todellakaan syntiä !
Joten miksi katuisin Totuuden kertomista sinusta ja toihuistasi ? Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä Savis nyt taas sekoilet ?
Jos koet nuhdelleesi minua, niin missä minä muka olen katunut sanojani sinulle ???
Eikä Savis yhäkään, Totuuden kertominen sinun touhuistasi, ole todellakaan syntiä !
Joten miksi katuisin Totuuden kertomista sinusta ja toihuistasi ?No Rakas !!
Ethän sä voit katua että teet saatanalle töitä että saisit pysähdetty varoittajat jotka varoitat synnistä, uuskarismaattisuudesta ja halpa armosta !!
Eihän saatana myösjkään katu tietäkseen.
Mitenkä voi kuvitella elävänsä ikuista elämää ikuisesti Jumalan kanssa, jos ei hyväksy Hänen tahtoaan, jonka Hän on antanut meille Pojassaan Jeesuksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671803Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561367Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1941126Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541087Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761049Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37985- 62916
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211865Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830