A-studiossa tänään...

Anonyymi

THL:n lokakuun tilasto koronakuolemista:
Kuolleita yhteensä 118

Täysin rokotettuja 66
Osittainen rokotussuoja 10
Ei rokotussuojaa 42

Ja heti sanottiin, että kuolleet rokotetut olivat iäkkäitä ja heillä myös perussairauksia.
Sitä ei tietenkään sanottu, että myös rokottamattomat kuolleet olisivat olleet iäkkäitä ja heilläkin perussairauksia.

Olen seurannut koronakartalta näitä kuolemia eri ikäryhmissä päivittäin ja huomannut, että edelleen marras-/ joulukuun aikana kuolemia on eniten juuri suurimman rokotekattavuuden omaavilla ihmisillä.

Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun oikein televisiossa näytettiin todellinen tilasto rokotettujen kuolemista.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan kun näen kadulla vanhuksia rollaattoreilla en pelkää rokottamattomuuttani.

      • Anonyymi

        🦧Kyllä olen viisas😂


      • Noiden lääkkeiden saatavuus on toistaiseksi hyvin rajallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦧Kyllä olen viisas😂

        Rikollisetkin valikoi kohteitaan ja minä olen viimeiseksi ryöstettävä 🙂


    • Anonyymi

      En ole ihan varma mitä koitit sanoa, mutta rokotettuja on se 80% väestöstä ja rokottamattomia 20%.

      Joten kun lukemat on 76 / 42 niin tuohan tarkoittaa sitä, että painotettuna lukemat muuttuukin asetelmaksi 15 / 42.

      Sitä voi sitten miettiä että kun ne lukemat on oikeasti sen 76 /42, niin paljonko kuolee rokotettuja, ilman että siitä tulee merkintää mihinkään. Kuolleisuus on kasvanut sen 4% Suomessa ja se tarkoittaa noin 185 ylimääräistä kuollutta per kuukausi.

      Okei, koronaan noista on kuollut se 118, mutta mihin on kuollut loput? 67 henkilön kuolleisuuden nousu on selvittämättä. Kuoleeko ihmisiä rokotteeseen vaiko hoitamattomiin sairauksiin?

      Jos tuo 67 olisi rokotuksiin kuolleet niin painottamaton tilanne muuttuisi näin: 143 / 42.

      Ja painotettu tilanne olisi 29 / 42.

      Tuon hihasta ravistetun, arvauksiin perustuvan estimaation perusteella, rokottaminen näyttäisi kannattava, jos puhutaan pelkästään kuolemantapauksista.

    • Anonyymi

      Tosiasia on kuitenkin, että tätä vauhtia jos rokottamattomat sairastuu, niin tauti kiertää Suomessa 300 vuotta.
      Lisäksi tilanteen jatkuessa samaan suuntaan, tulee rokotettujen sairaiden ja kuolleiden määrä lisääntymään ja kuormittamaan jatkuvasti enemmin sairaalakapasiteettia.

      • Anonyymi

        Kaikissa se tulee paviaani kiertämään....tai ainakin tarvittavassa määrässä ...sitten kun on laumasuoja saatu niin virus kaikkoaaa...piikeistä ei ole yhtään mitään apua ..ei mitään.ei mitään väliä oletko paljon ottsnut piikkejä voit samalla tavalla kuolla ja joutua teholle.ja jos norjaa on uskominen niin ei kauaa kierrä jos päivässä tulee tautitapauksia 300.000 😁😁epäilen että nollia vähän liikaa mutta toivotaan että tuo pitäisi kutinsa 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa se tulee paviaani kiertämään....tai ainakin tarvittavassa määrässä ...sitten kun on laumasuoja saatu niin virus kaikkoaaa...piikeistä ei ole yhtään mitään apua ..ei mitään.ei mitään väliä oletko paljon ottsnut piikkejä voit samalla tavalla kuolla ja joutua teholle.ja jos norjaa on uskominen niin ei kauaa kierrä jos päivässä tulee tautitapauksia 300.000 😁😁epäilen että nollia vähän liikaa mutta toivotaan että tuo pitäisi kutinsa 💪

        "Kaikissa se tulee paviaani kiertämään....tai ainakin tarvittavassa määrässä ...sitten kun on laumasuoja saatu niin virus kaikkoaaa..."

        Laumasuoja voi syntyä jo niinkin alhaisilla tartuntamäärillä kuin 20% väestöstä. Ratkaisevin asia tuossa on se, miten helposti virus tarttuu, ja tuohonhan voi myös ihmiset itse vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikissa se tulee paviaani kiertämään....tai ainakin tarvittavassa määrässä ...sitten kun on laumasuoja saatu niin virus kaikkoaaa..."

        Laumasuoja voi syntyä jo niinkin alhaisilla tartuntamäärillä kuin 20% väestöstä. Ratkaisevin asia tuossa on se, miten helposti virus tarttuu, ja tuohonhan voi myös ihmiset itse vaikuttaa.

        Koronavirus tarttuu herkästi ja mutatoituu jatkuvasti joten laumasuojasta on turha haaveilla. Lisäksi kun rokote ei anna täydellistä suojaa niin rokottamattomien sairastuminen on taattua.


    • Anonyymi

      Vielä kun olisivat vääntäneet rautalankasta, että sinullekin olisi auennut.

    • Anonyymi

      Laitapa linkki koronakarttaan tai muuhun lähteeseen, josta saa selville koronaan kuolleiden rokotustilanteen ja muut sairaudet.

      Taitaapi tuo linkki johtaa omien korviesi väliin. Linkki muotoa minä\mielikuvitus.

      Todella huvittavaa, että uskot heti viranomaistietoon, kun se näyttää vahvistavan omia ennakkoluulojasi. Tähän mennessä olet julistanut kaiken viranomaisten julkaiseman tiedon valheeksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huom, buusterikierros aloitettiin alkukesällä 2021...


    • Anonyymi

      Taas munattiin koronatiedottaminen perin pohjia.

      Viranomaiset, asiantuntijat ja poliitikot hokevat jatkuvasti (ja täysin aiheellisesti) rokotusten tärkeyttä. Tämä hokeminen on kuitenkin turhaa, kun sen tueksi ei julkaista vertailuita rokottamattomien ja rokotettujen riskeistä saada korona, joutua sairaalaan , joutua teholle ja kuolla koronaan.

      Viime viikolla YLEjulisto, että yli kolmasosa sairaalapotilaista on rokotettuja. Rokotusänkyrät riemastuivat, kun eivät ymmärtäneet, että tämä merkitsee sitä, että rokottamattomien sairaalariski on yli 7-kertaa suurempi kuin rokotettujen.

      Eilen THL ilmoitti, että lokakuussa noin 60% koronaan kuolleista oli rokotetuja. Taas riemastuivat rokoteänkyrät, kun eivät ymmärrä,, että tä,ä merkitsee sitä, että rokottamattomien kuolemanriski on yli 2-kertaa suurempi kuin rokotettujen.

      Rokottamattomilla on siis tuplariski kuolla koronaan, vaikka ei oteta huomioon sitä, että koronaan kuolleet rokotetut ovat olleet keskimäärin paljon iäkkäämpiä ja huonokuntoisempia kuin rokottamattomat koronan uhrit.

      Jos viranomaieet olisivat tilanteen tasalla, vertailisivat rooottamattomien ja samanikästen rokotettujen kpronakuolemien todennäköisyyksiä.

    • Anonyymi

      Jos koko kansa olisi rokotettu, niin kaikki koronaan sairastuneet, sairaalaan, teholle ja hautaan joutuneet olisivat rokotettuja.

      Siinäpä sitä sitten olisi rokotusten vastustajille riemun aihetta!

      • Anonyymi

        Ruotsissa ei pahemmin kuole, kun ovat jo kuolleet alussa .


    • Anonyymi

      Kymmenkertaiset ja seitsenkertaiset jättää tulkinnanvaraa, suorat luvut ja % informatiivisempia.

      Vrt vaikka 0,001 % vs 0,01% ja 10% vs 100%

    • Anonyymi

      mika salminen on niin ylipainoinen, että voi menehtyä koronaan ?

      • Anonyymi

        Sitten kun salminen menehtyy niin kannattaa olla huolissaan , muuten pysytään rollaattori kaverien ilmaantuvuudessa katukuvassa.


    • Anonyymi

      "Olen seurannut koronakartalta näitä kuolemia eri ikäryhmissä päivittäin ja huomannut, että edelleen marras-/ joulukuun aikana kuolemia on eniten juuri suurimman rokotekattavuuden omaavilla ihmisillä."

      TIETENKIN kun heitä on yli 12 vuotiaista vähän yli 80%. Mutta kun ajatellaan rokottamattomia, heitä on suhteellisen vähän ja silti heitä joutuu teholle ja kuolee noinkin paljon.

    • Anonyymi

      rivien välistä pystyi lukemaan SOKERITAUTI ja SISÄELINTEN ROMAHDUS
      Kuuluuko sisäelinten romahdukseen esimerkiksi rasvamaksa tai jopa kirroosi ?
      näitäkin suomessa valtavat määrät 🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe