Muistaka tämän !!!
Ei kaikki tulee kuin strömsöössä,, eikä napsauttamaan sormeja käskemällä Jumala .
Eikä vaatien ja uhoten kuin menetysteologit ,, jotka jopa laittaa taululle, mitä heidän muka pitäisi saada , uhkuen ja puhkuen kuin paha susi ,, joka puhalsi porsaitten taloa nurin.
Luuk.18
1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'."
6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Rakkaat !! Kun rukoilette Oikea Herätystä !!!!!!!!!
21
66
Vastaukset
- Anonyymi
Davis...kirjoitetaan kun rukoilette...oikeaa...Suomessa on pitkiä nämä sanat joskus....mutta luulenpa että osaat jo kieliopin kun tänne pystyt tuottamaan tekstiä ja ymmärrät sitä.
Miksi leikit sillä, ettet muka osaa kirjoittaa?
LS - Anonyymi
Eikö se ole vähän lapsellista?
LS - Anonyymi
Onko sinulla lukihäiriö?
LS - Anonyymi
Sori, luulin oikeasti että pelleilet olevasi muka ulkomaalainen. En ymmärtänyt tilannetta. Joten pyydän anteeksi alun arvioita. Ymmärsin että sinullahan voi olla jokin muu juttu taustalla.
LSTottakai Rakas L.S saat anteeksi !
Olen vain kurja tavallinen säälittävä rantahurri armosta Jumalan hullu. Joka pyrki ilmaista itteni mitä Pyhä Henki on minua opettanut vuosien varrella !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tottakai Rakas L.S saat anteeksi !
Olen vain kurja tavallinen säälittävä rantahurri armosta Jumalan hullu. Joka pyrki ilmaista itteni mitä Pyhä Henki on minua opettanut vuosien varrella !!Ihmettelen sitä kun olet vuosien saatossa kirjoittanut suomeksi tännekin, että miten kielioppi ei kehity.
Muistan sinut niin vanhoilta ajoilta kun vaimosi isän prinsessan kanssa kirjoittelitte ja siitä on ehkä jopa 15 vuotta? Enemmänkin.
Että olet saanut harjoitusta tosi paljon. Kirjoitat joka päivä monta kirjoitusta.
Onko suomen-ruotsalaisilla identiteetti, jossa pitääkin kirjoittaa huonosti Suomen kieltä?
Kysyn tosissani, en ivalla...
LS - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tottakai Rakas L.S saat anteeksi !
Olen vain kurja tavallinen säälittävä rantahurri armosta Jumalan hullu. Joka pyrki ilmaista itteni mitä Pyhä Henki on minua opettanut vuosien varrella !!O ehkä se ei ole .niin ongelmani...mutta luulen tai minusta jotenkin tuntujöi, että osaisit paremmin kuin itseäsi ilmaiset.
Tulisi uskottavampi kuva .. jos teksti olisi selkeämpää. Ja vaikka se on vain kuva, niin kyllä sellaisia esiintymisasioita ja ilmaisuasioita me kaikki joudumme koko ikämme opettelemaan.
No jätän asian sikseen tällä erää, eiköhän tässä ollut tarpeeksi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O ehkä se ei ole .niin ongelmani...mutta luulen tai minusta jotenkin tuntujöi, että osaisit paremmin kuin itseäsi ilmaiset.
Tulisi uskottavampi kuva .. jos teksti olisi selkeämpää. Ja vaikka se on vain kuva, niin kyllä sellaisia esiintymisasioita ja ilmaisuasioita me kaikki joudumme koko ikämme opettelemaan.
LSKatsohan...tuli vahingossa itselläkin mitä sattuun...mutta kuten huomaat...niin näihin asioihin pitää kiinnittää huomiota, myös itselläni ennen kuin lähetän.
LS Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen sitä kun olet vuosien saatossa kirjoittanut suomeksi tännekin, että miten kielioppi ei kehity.
Muistan sinut niin vanhoilta ajoilta kun vaimosi isän prinsessan kanssa kirjoittelitte ja siitä on ehkä jopa 15 vuotta? Enemmänkin.
Että olet saanut harjoitusta tosi paljon. Kirjoitat joka päivä monta kirjoitusta.
Onko suomen-ruotsalaisilla identiteetti, jossa pitääkin kirjoittaa huonosti Suomen kieltä?
Kysyn tosissani, en ivalla...
LSEt ehkä huomaat Rakas että mun kirjoitusta on kehittynyt siitä kun aloitin kirjoittaa silloin ,,, ehkä noin yli 20v sitten eri foorumeilla .Alku oli tosi kankea kun en koskaan ollut kirjoittanut aikaisemmin ja sain käyttää Google paljon avuksi.
Anonyymi kirjoitti:
O ehkä se ei ole .niin ongelmani...mutta luulen tai minusta jotenkin tuntujöi, että osaisit paremmin kuin itseäsi ilmaiset.
LSKiitos Rakas !!
Hyvistä neuvoista.Anonyymi kirjoitti:
Katsohan...tuli vahingossa itselläkin mitä sattuun...mutta kuten huomaat...niin näihin asioihin pitää kiinnittää huomiota, myös itselläni ennen kuin lähetän.
LSEhkä mulla on Rakas ongelma tuosta liikenneonnettomuudesta jolloin neuoropsykiatri totesi että minulla on keskitys ja muistihäiriö onnrttomuudesta joka ja johon vain Jumala voi puuttua. Koska unohdan jatkuvasti lukea läpi tekstin ennenkuin lähetän sen.
Mutta olette Rakaat minulle ja sentakia luotan että viette minun asiat Herralle . Kiitos Jumalalle !!
Elikkä sairaseläkeläisllä ei ole paljon vaihtoehtoja.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Et ehkä huomaat Rakas että mun kirjoitusta on kehittynyt siitä kun aloitin kirjoittaa silloin ,,, ehkä noin yli 20v sitten eri foorumeilla .Alku oli tosi kankea kun en koskaan ollut kirjoittanut aikaisemmin ja sain käyttää Google paljon avuksi.
No voi olla että ei kaikkea on muista, mutta muistin sen x kirjaimen jostakin.
Hyvä että et tarvitse enää googkekääntäjää.
Olisikohan foorumeja, jossa voisit äidinkielelläsi kirjoittaa. Uskon niin, että voit tulla myöskin ymmärretyksi. Vaikka olen suomeaidinkielenäni puhuva ja kirjoittava ja lahjakas kirjoittajana, niin siltikin minut tahdotaan täällä ymmärtää väärin, aika usein, saati...jos pitäisi kirjoittaa kielellä joka ei ole se pääasiallinen kieli...
Hyvä jos neuvoista oli apua...tosin jos niitä ei voi itselle ottaa, ne on lupa myös unohtaa...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan foorumeja, jossa voisit äidinkielelläsi kirjoittaa. Uskon niin, että voit tulla myöskin ymmärretyksi. Vaikka olen suomeaidinkielenäni puhuva ja kirjoittava ja lahjakas kirjoittajana, niin siltikin minut tahdotaan täällä ymmärtää väärin, aika usein, saati...jos pitäisi kirjoittaa kielellä joka ei ole se pääasiallinen kieli...
Hyvä jos neuvoista oli apua...tosin jos niitä ei voi itselle ottaa, ne on lupa myös unohtaa...
LSVoit tulla siis väärin ymmärretyksi, koska et ole äidinkielenä suomea puhuva...ja kirjoittava...
Ja toinen huolimaton kirjoitus oli että...olen itse siis suomea äidinkielenäni puhuva...kuten valtaosa tällä palstalla varmaankin.
Mutta kuten huomaat...kun näitä kirjoittaa puhelimella...niin omiaan sekin kirjoittaa...pitäisi olla huolellisempi...
LS Anonyymi kirjoitti:
LSGooglekääntäjän käytän kun haluan kirjoittaa Englanniksi !
Englanti puhun jonkin verran mutta kirjoittamin tuottaa vaikeuksia.
Kirjoitit >> Vaikka olen suomeaidinkielenäni puhuva ja kirjoittava ja lahjakas kirjoittajana, niin siltikin minut tahdotaan täällä ymmärtää väärin, aika usein, saati...jos pitäisi kirjoittaa kielellä joka ei ole se pääasiallinen kieli...<<
Kaikki on kiinni Pyhästä Hengestä ja miten Hän meitä auttaa ja avaa kirjoitukset ..
- Anonyymi
PS. Olin väärässä. Olet muuten kehittynyt sittenkin kieliopissa. Näytit ennen paljon x kirjainta...se on jäänyt pois...joten...ehkä olinkin väärässä :) piti sanoa, että olen huomannut kyllä nyt senkin.
Ja olisi mukava kirjoittaa ruotsiksi, kirjoittaisin sitä varmasti huonommin kuin sinä suomea...mutta hyvää harjoitusta siitä tulisi.
LSRakas !
Olen kirjoittanut foorunissa Debatten joka on ruotsinkielinen foorumi. Siellä voit opetella Ruotsin taidot. Mutta varo ettet sekoitut uuskarismaattisen Livets Orin porukoihin ..
Mutta en halua harjoittaa hyvä toisen maan hyväksi ja Suomessa osaavat melkein kaikki suomenruotsalaiset suomea.
Pyhä Raamatuu opettaa>> harjoittaa hyvä siellä missä asut !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !
Olen kirjoittanut foorunissa Debatten joka on ruotsinkielinen foorumi. Siellä voit opetella Ruotsin taidot. Mutta varo ettet sekoitut uuskarismaattisen Livets Orin porukoihin ..
Mutta en halua harjoittaa hyvä toisen maan hyväksi ja Suomessa osaavat melkein kaikki suomenruotsalaiset suomea.
Pyhä Raamatuu opettaa>> harjoittaa hyvä siellä missä asut !!Se debatten on siis täysin ruotsalainen foorumi?
debatten.se? Ok. Täytyy katsoa. En tosin halua rekisteröityä, jos en varmasti tiedä...mihin esim sitoutuu rekisteröitymällä.
Kaikkiallahan voi kaikkeen "sekaantua"..siis hengellisesti, jos se siitä olisi kiinni...uskossa on kyse myös identiteetin kehittymisestä ja kun löytää varmuuden sen identiteetin kehityksen kautta, niin kyse ei ole siitä että tulisi elää toisen ihmisen uskon kautta vaikka hyväksyy ihmiset samanarvoisina itsensä kanssa.
Jag tycker att livet är kanska mystisk? Eller vad säger du?
Ja nämä mun svenska harjoitukset ovat toki varmasti väärillä kieliopeilla...mutta...
LS Anonyymi kirjoitti:
Se debatten on siis täysin ruotsalainen foorumi?
debatten.se? Ok. Täytyy katsoa. En tosin halua rekisteröityä, jos en varmasti tiedä...mihin esim sitoutuu rekisteröitymällä.
Kaikkiallahan voi kaikkeen "sekaantua"..siis hengellisesti, jos se siitä olisi kiinni...uskossa on kyse myös identiteetin kehittymisestä ja kun löytää varmuuden sen identiteetin kehityksen kautta, niin kyse ei ole siitä että tulisi elää toisen ihmisen uskon kautta vaikka hyväksyy ihmiset samanarvoisina itsensä kanssa.
Jag tycker att livet är kanska mystisk? Eller vad säger du?
Ja nämä mun svenska harjoitukset ovat toki varmasti väärillä kieliopeilla...mutta...
LSIhan hyvin menee Rakas L.S
- Anonyymi
Herätys ei tule muutenkaan rukoilemalla. Herätys annetaan niille, jotka haluavat viedä Jumalan sanaa eteenpäin. Se annetaan heille evankelioinnin työkaluksi ja avuksi Jumalan työssä; ei kenellekään kirkonpenkkiä kuluttavalle riviuskovaiselle.
Rakas ?
Tarkoitat että aikoinaan John Hyde , C.G. Finney. John Wesley olivat väärässä kun rukoilivat ja Herätsy tuli ?
Rukoilivat Oikea Herätystä niinkuin moni muut !!!Savis kirjoitti:
Rakas ?
Tarkoitat että aikoinaan John Hyde , C.G. Finney. John Wesley olivat väärässä kun rukoilivat ja Herätsy tuli ?
Rukoilivat Oikea Herätystä niinkuin moni muut !!!Anteeksi Oikea Herätys tuli kun rukoilivat niinkuin Herra opetti !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362234
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801273Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222