Luuk 18
18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
Miksi sanot minua hyväksi Jumala ?? Hallitusmies sanoi Jeesus hyvä Jumalaksi !!!
Koska Jeesus vastasi tottakai olen Hyvä koska olen Jumala
Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toiveajattelua on hyvyys. Sekä Kristuksen että Jumalan. Kun lukee raamattua huomaa sen sisältämän vihan ja kirouksen määrän ennen pitkää. Mulle Jehova sanoi olen estänyt enemmän sotia kuin aiheuttanut. Mutta sota on yksi hänen julmista vitsauksistaan . Onko mitään hyvää olemassa. Ehkä tilapäisesti.
- Anonyymi
Raamattussa totuus on vasta kuudennella sijalla.
Rakkaus peittää kaiken
Toive joka toteutuu ei enää ole toive
Usko voi kuolla ihmeiden jälkeen niin ettei löydy enää.
Oikeuspaikallakin kukoistaa vääryys
Vain syntinen rikkoja saa armon ei se joka ei tee pahaa
Totuus on mustaa valkoisessa puvussa ja kalkittu seinä
Rauha on näennäistä
Jne.
Raamattu on ojennus ja nuhde sekä opetus eikä totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattussa totuus on vasta kuudennella sijalla.
Rakkaus peittää kaiken
Toive joka toteutuu ei enää ole toive
Usko voi kuolla ihmeiden jälkeen niin ettei löydy enää.
Oikeuspaikallakin kukoistaa vääryys
Vain syntinen rikkoja saa armon ei se joka ei tee pahaa
Totuus on mustaa valkoisessa puvussa ja kalkittu seinä
Rauha on näennäistä
Jne.
Raamattu on ojennus ja nuhde sekä opetus eikä totuus.Jeesus on Totuus.
Kristityksi lapsena kastetut ovat saaneen Totuuden Hengen eli Jeesuksen uskon hengen lahjaksi.
- Anonyymi
onko syntiä kun näkee lähimmäisen sanoo kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Lisäksi raamattu on seitsemästi puhdistettua eli lyhenneltyä kultaa. Se jättää pois teemoja kuten jälleensyntymisen ja muun todellisen ja keskittyy Jumalan ylistämisen, kiittämisen ja palvomisen tärkeyteen. Kuitenkin se unohtaa kertoa että vain rikkaat voivat noita harjoittaa.
Raamattu on hyvä siinä että se kykenee kääntämään ihmisen hyväksi ajattelemaan oikeamielisten tavoin. Niin että raadollinen ihminen pyrkii hyvään ja oikeaan.- Anonyymi
Mutta teennäistä ja ulkokultaista raamatun sanan ja kirkon aikaansaama hyvyys usein on. Sillä kaikki on vailla perustaa ja lepää tyhjän päällä. Kaikki on uskon varaista jota usein on vähemmän kuin sinapin siemen.
Usko Jumalan hyvyyteen on ristiriita todellisuuden kanssa. Mutta se on uskoa, joka on sokeille silmille ominaista. Autuaita ovat kyllä myös ne, joiden silmät on voideltu näkemään todellisuus Ilmestyksen kirjeen Laodikealle mukaisesti. - Anonyymi
Arvotonta kissankultaa
Saat sitä vain
Ihan pelkkää kissankultaa kiiltävää
Ja muistot kirveltää
Kannattaa Rakkaat rukoilla täytä minut sinun Hengellä Jeesus niin selviää tämänkin asian.
Jos et pyst rukoilla ? Niin kysy Jumalalta miksi ? Mikä on este ???Oletteko jo Rakkaat kyselleet ??
- Anonyymi
Miten suhtaudut tähän:
Room.8:
27 Ja hän, joka tutkii sydämet, tietää mitä Henki tarkoittaa, sillä Henki puhuu Jumalan tahdon mukaisesti pyhien puolesta. [Sananl. 17:3]
28 Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa* ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen. [Vaihtoehtoisen tekstimuodon mukainen suomennos:"Jumala johtaa kaiken niiden parhaaksi, jotka häntä rakastavat."][ Ef. 1:11]
29 Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt oman Poikansa kaltaisiksi, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa. [2. Kor. 3:18; Kol. 1:18; 1. Joh. 3:2]
30 Ne, jotka Jumala on edeltä määrännyt, hän on myös kutsunut; ne, jotka hän on kutsunut, hän on myös tehnyt vanhurskaiksi; niille, jotka hän on tehnyt vanhurskaiksi, hän on myös lahjoittanut kirkkautensa. [Joh. 17:22; 2. Tim. 1:9; 1. Piet. 2:9]
Mitä hyötyä herätyksestä on, jos Jumala on ennalta valinnut? Anonyymi kirjoitti:
Miten suhtaudut tähän:
Room.8:
27 Ja hän, joka tutkii sydämet, tietää mitä Henki tarkoittaa, sillä Henki puhuu Jumalan tahdon mukaisesti pyhien puolesta. [Sananl. 17:3]
28 Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa* ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen. [Vaihtoehtoisen tekstimuodon mukainen suomennos:"Jumala johtaa kaiken niiden parhaaksi, jotka häntä rakastavat."][ Ef. 1:11]
29 Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt oman Poikansa kaltaisiksi, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa. [2. Kor. 3:18; Kol. 1:18; 1. Joh. 3:2]
30 Ne, jotka Jumala on edeltä määrännyt, hän on myös kutsunut; ne, jotka hän on kutsunut, hän on myös tehnyt vanhurskaiksi; niille, jotka hän on tehnyt vanhurskaiksi, hän on myös lahjoittanut kirkkautensa. [Joh. 17:22; 2. Tim. 1:9; 1. Piet. 2:9]
Mitä hyötyä herätyksestä on, jos Jumala on ennalta valinnut?Rakas !
Ennalta valittu tarkoittaa että Hän valitsee heidät jotka ottavat Hänet vastaan niinkuin Opetuslapset !!
Juudas ei tainnut ottaa Jeesusta vastaan vaan ratsasti mukaan ja repi kaikken hyödyn Jeesukselta eikä saanut kumminkaan Periä Jeesusta. Niinkuin vertauskuvallisesti me kaikki perimme heitä jotka ovat tehneet Testamenttin . Ja Jeesuksen Testamentti on paljon rikkaampi kuin mikään maan päällinen Testamentti !!
Ne jotka Jumala on edeltä määrännyt olemaan Hänessä . Mutta mitä Jumala voi jos ihminen on uppiniskainen ja ei ota vastaan Jeesusta ?
- Anonyymi
Otsikkosi on väärin! Jeesus ei sanonut olevansa hyvä. Päin vastoin, hän kysyi, että miksi sinä minuamluulet hyväksi, vain yksi on hyvä, enkä se ole minä, vaan Jumala. Hän sanoi että vain YKSI on hyvä: Jumala! Ei hän sanonut, että minä yksi olen hyvä. Eikä että minä kolme olemme hyvä. Ei, vaan hän sanoi, että vain Jumala on hyvä.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Huomaan ettei sinua opeta Pyhä Henki Rakas !!
Huomaan, että uskot kirkkoisien keksimään kolminaisuusoppiin, jolla Pyhän hengen kanssa ei ole mitään tekemistä.
Rakkaat
Niin ei sanonut suoraan kenelle että oli Jumala .
Vaan kysyi aina !! Ja kysyi myös kuka sanotte minun olevan !!
Koska Hänen aika ei ollut vielä tullut.- Anonyymi
> Hallitusmies sanoi Jeesus hyvä Jumalaksi !!!
Anteeksi vaan, mutta mielestäni tuo on suoran vääräksi vääntämistä. - Anonyymi
Kun olet noin hyvin asioista perillä, niin kerroppa kannattaako vielä Totota Charme Asserdahlia koska se oli niin hyvä?
- Anonyymi
Sinähän itseasiassa opetat vastoin Raamattua ja Jeesuksen sanoja.
LSKerro nyt Rakas L:S ??
Kerro Pyhässä Hengessä missä Pyhässä Raamatussa milloin Jeesus sanoi olevansa edes Kristus ? ? Messias ??? Jumala ??????
Ainoa paikka missä Hän sanoi kuka oli ja silloin ei edes suoraan oli kun Hän oli viety Juutalaisten eteen ja silloin ei suoraan edes.
MUTTA VERTAUSKUVAT PUHU MEILLE JUMALASTA !!!!
63 Mutta Jeesus oli vaiti. Niin ylimmäinen pappi sanoi hänelle: "Minä vannotan sinua elävän Jumalan kautta, että sanot meille, oletko sinä Kristus, Jumalan Poika".
64 Jeesus sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."
65 Silloin ylimmäinen pappi repäisi vaatteensa ja sanoi: "Hän on pilkannut Jumalaa. Mitä me enää todistajia tarvitsemme? Katso, nyt kuulitte hänen pilkkaamisensa.
Sanotko että me pilkamme Jeesusta kun me sanomme sitä mitä Hän ei sanonut olevansa >>> JUMALA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄN HALUSI PITÄÄ SEN SALASSA ETTEI HE TAPPAISIVAT HÄNET ENNENAIKAISESTI >>>
Joh. 14:9
Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
RAKKAAT ????????????????
ETTEKÖ TUNNE HÄNET TEIDÄN ISÄNNE JA VELJENÄ ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942