Petri Paavola on kertonut Youtubessa kokemuksistaan jouduttuaan koronan takia teholle ja selvittyään siitä lääkärien taitavan hoidon johdosta. Videon kuvaustekstiin hän on jälkeenpäin lisännyt tekstin, jossa hän tunnustaa luulleensa väärin, että Jumala varjelee häntä koronalta. Tästä saa sellaisen kuvan, että Paavola on kuullut sydämessään jotain Jumalaksi luulemaansa ääntä, joka on luvannut Paavolalle, ettei hän saa koronaa. Kuitenkin kävi niin, ettei se ääni ollutkaan Jumala ja Paavola sai koronan.
Petri Paavola kertoo: - Teen tässä julkisen parannuksen siitä, että uskoin etten sairastu koronaan, koska syön terveellisesti ja uskoin Jumalan suojelevan minua koronalta. Toisin kuitenkin kävi. Jumala salli minun sairastua koronaan ja tunnustan, että erehdyin tässä asiassa. (huom! kuvaustektissä videoruudun alla) https://www.youtube.com/watch?v=BSfICtkQZfQ
Ensinnäkin, hän ei ole tehnyt mitään todellista parannusta. Hänen kanavillaan on edelleen ne lukuisat video, joissa hän jakaa koronaan ja rokotteisiin liittyviä salaliittoteorioita ja disinformaatiota. Toiseksi, hän ei osannut koetelle kuulemaansa ääntä. Petri Paavola on tunnettu toisten saarnaajien arvostelija, minkä takia häneltä kysytään usein, onko tämä eksytystä. Miksi kysytte Paavolalta, koska hän on itse eksytys? Ei hän osaa mitään koetella.
Tätä Paavolan tapausta voisi verrata siihen, että Saatana ehdotti Jeesukselle, hyppää temppelin harjalta alas, niin enkelit varjelevat sinua, joten et voi loukkaantua. Jeesus kietäytyi ehdotuksesta. Petri Paavola sen sijaan luuli, että hän on jossain varjeluksessa, mutta Jumala ei ollut hänelle sellaista puhunut.
Saatana käski hyppäämään katolta, Jeesus kieltäytyi, mutta Petri Paavola uskoi rokottamattomuuteen
85
681
Vastaukset
- Anonyymi
Petri Paavola on kuin Egyptin faarao. Samalla tavalla Egyptin faarao katui seitsemännen vitsauksen jälkeen ja pyysi anteeksi. Jumala paadutti hänet ja faarao tuhoutui lopulta. Ei Petri tunnustanut julistaneensa väärää tietoa koronasta ja rokotteista, vaan on pikemminkin ilmoittanut jatkavansa vanhalla linjalla tässä asiassa.
"Farao kutsutti kiireesti Mooseksen ja Aaronin luokseen ja sanoi: "Minä olen rikkonut Herraa, teidän Jumalaanne vastaan, ja teitä vastaan. Antakaa minulle anteeksi rikkomukseni vielä tämän kerran ja rukoilkaa Herraa, Jumalaanne, ottamaan minulta pois tämä hirvittävä rangaistus." Mooses lähti faraon luota ja rukoili Herraa, ja Herra käänsi tuulen ankaraksi länsituuleksi, joka vei heinäsirkat mukanaan ja puhalsi ne Kaislamereen. Yhtään heinäsirkkaa ei jäänyt koko Egyptin alueelle. Mutta Herra kovetti faraon sydämen, eikä farao päästänyt israelilaisia lähtemään." (2 Moos 10:16-20) - Anonyymi
Petrin kirjoituksesta voi saada sellaisen kuvan, että Petri olisi saanut profetian, että Jumala suojelee häntä koronalta. Koska sellaista ei tapahtunut, niin tätä profetiaa ei ollutkaan antanut Jumala.
Minä tiedän vanhurskaita uskovia, joitka ovat saaneet profetian Jumalalta, että Petri Paavola on väärä profeetta. Nämä henkilöt ottivat itsekin rokotteet, kuten minäkin olen ottanut.
Olen tullut tietoiseksi, että väärillä profeetoilla on agenda julistaa rokotevastaisia valheita ja siitä Petri Paavola ei ole vieläkään tehnyt parannusta. Olisiko Petrin parempi jo uskoa, ettei hän ole Jumalan profeetta eikä myöskään hänen palvelijansa vaan ihan muun tahon orja.- Anonyymi
Paavola kiittää sairaalan henkilökuntaa kuinka ammattitaitoisesti häntä hoidettiin vaikka tiesivät, ettei ole ottanut rokotteita.
Paavola taas toimi täysin ammattitaidottomasti.
Jumalaa ylistää tervehtymisestään. Jos olisi puhtaasti Herran haltuun heittäytynyt, eikä olisi lähtenyt hoitoihin, olisin potkaissut tyhjää.
Jumala osaa olla hattumainen kun niikseen tulee.
- Anonyymi
Koronatouhu menee entistä sekavammaksi kun siihen sekoitetaan politiikkaa ja uskontoa. Antasvat lääkäreiden hoitaa työnsä, hautaus-urakoitsijoiden oma askinsa jos tarvetta ilmenee ja ottakoon ne rokotteet kun haluaa sallien toisten olla ottamatta. Tähän soppaan sen enempää Marinia kuin Paavolaakaan tarvita, virus kyllä menee omia polkujaan ilman apujakin.
- Anonyymi
Vertaus käskyyn hypätä katolta, on osuva. Siitähän on kyse, kun väärä profeetta sanoo, älä ota rokotetta, kyllä usko sinua suojelee. Jeesus ei mennyt tähän lankaan, mutta Paavolaa sokeasti seuraavat rikkinäiset naiset ovat menneet mm. Vaisuliini.
“Paholainen vei Jeesuksen Jerusalemiin, asetti hänet temppelimuurin harjalle ja sanoi: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas. Onhan kirjoitettu: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.'" Jeesus vastasi: "On myös sanottu: 'Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.' (Luuk 4:9-12)
- Anonyymi
Petri todellakin ilmoitti toisessa yhteydessä, ettei muuta näkemystään rokotteista, joten missä se "parannus" oikein on?
- Anonyymi
Eihän Petrin sairastaminen rokottamattomana ole todiste rokotteen tehosta.
Tiedätkö että Petrin kanssa yhtäaikaa oli tehohoidossa yhtä vakavasti koronaan sairastunut 2x rokotettu henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Petrin sairastaminen rokottamattomana ole todiste rokotteen tehosta.
Tiedätkö että Petrin kanssa yhtäaikaa oli tehohoidossa yhtä vakavasti koronaan sairastunut 2x rokotettu henkilö.Sinun logikkasi on järjetöntä ja epätieteellistä. Koko valtakunnan tilastojen mukaan rokottamattomia on suhteessa populaatioon 33 kertaa enemmän tehohoidossa. Kaksi kertaa rokotetuilla tehohoitopotilailla on yleensä jokin perussairaus tai korkea ikä, mikä lisää sairaalahoidon riskiä, kun taas rokottamattomien koronapotlaiden joukossa on paljon perusterveitä ja nuoriakin. Rokote on erittäin tehokkaaksi todettu keino suojaamaan koronalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun logikkasi on järjetöntä ja epätieteellistä. Koko valtakunnan tilastojen mukaan rokottamattomia on suhteessa populaatioon 33 kertaa enemmän tehohoidossa. Kaksi kertaa rokotetuilla tehohoitopotilailla on yleensä jokin perussairaus tai korkea ikä, mikä lisää sairaalahoidon riskiä, kun taas rokottamattomien koronapotlaiden joukossa on paljon perusterveitä ja nuoriakin. Rokote on erittäin tehokkaaksi todettu keino suojaamaan koronalta.
Epätieteellistä on väittää. Itse olen väittämättä ja en ole ottanut rokotteitakaan. Kummasti muuten tuo kertolasku muuttuu jatkuvasti. Joskus se on 20- kertainen, toisinaan 33 ja jopa 36 on esitetty. Tehohoitopaikatkin piti loppua kun 51 potilasta on teholla. Ei loppunut. Viimeaikoina on sairastunut yli 3000 henkilöä koronaan . Teholla taitaa olla nyt 46. On selvää että sairastuneissa on paljon kaksi kertaa rokotettuja. Kenties myös teholla. Tosi asia on että koronapiikki, se rokote, ei suojaa mitenkään ja jokainen sairastuu vakavasti jos on sairastuakseen joko piikillä tai ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätieteellistä on väittää. Itse olen väittämättä ja en ole ottanut rokotteitakaan. Kummasti muuten tuo kertolasku muuttuu jatkuvasti. Joskus se on 20- kertainen, toisinaan 33 ja jopa 36 on esitetty. Tehohoitopaikatkin piti loppua kun 51 potilasta on teholla. Ei loppunut. Viimeaikoina on sairastunut yli 3000 henkilöä koronaan . Teholla taitaa olla nyt 46. On selvää että sairastuneissa on paljon kaksi kertaa rokotettuja. Kenties myös teholla. Tosi asia on että koronapiikki, se rokote, ei suojaa mitenkään ja jokainen sairastuu vakavasti jos on sairastuakseen joko piikillä tai ilman.
Sinä olet täysin sokaistunut salaliittoteorioistasi ja "analyysisi" on täysin epätieteellinen.
Vaikka tartuntojen määrät kasvavat, tehohoidon tarve ei kasva kahdesta syystä:
1. rokotekattavuus paraneen koko ajan, mikä suojaa rokotettuja tehohoidolta tehokkaasti.
2. koronakuolemat ovat lisääntyneet melkein kymmenkertaiseksi, joten potilaita kuolee tehohoidossa tai ennen sitä, mikä on pois tehohoidon tarpeesta.
Tietenkin on niin, että rokotettujakin on tehohoidossa, mutta 33 kertaa vähemmän kuin rokottamattomia suhteessa väestömäärään.
Jos et ota rokotetta, niin saat varmasti kornan ja sitten sinulla on lottoarvonnassa 33 kertaa huonommat arvat, mitä on rokotetuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täysin sokaistunut salaliittoteorioistasi ja "analyysisi" on täysin epätieteellinen.
Vaikka tartuntojen määrät kasvavat, tehohoidon tarve ei kasva kahdesta syystä:
1. rokotekattavuus paraneen koko ajan, mikä suojaa rokotettuja tehohoidolta tehokkaasti.
2. koronakuolemat ovat lisääntyneet melkein kymmenkertaiseksi, joten potilaita kuolee tehohoidossa tai ennen sitä, mikä on pois tehohoidon tarpeesta.
Tietenkin on niin, että rokotettujakin on tehohoidossa, mutta 33 kertaa vähemmän kuin rokottamattomia suhteessa väestömäärään.
Jos et ota rokotetta, niin saat varmasti kornan ja sitten sinulla on lottoarvonnassa 33 kertaa huonommat arvat, mitä on rokotetuilla.Luulen että olen sairastanut koronan jo kolmeen kertaan. Alkuperäisen ja kaksi muunnosta. Ensimmäiseen meinasin tukehtua, toisessa sain hurvittävön mahataudin ja kolmas meni parin päivän kovalla lihaskivulla. En viitsinyt mennä testeihin koska taudin syyt ei kiinnosta minua vähääkään. Enkä edelleenkään mene piikittämään itseäni. Te muut, panikoikaa oikein huolella. Se on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että olen sairastanut koronan jo kolmeen kertaan. Alkuperäisen ja kaksi muunnosta. Ensimmäiseen meinasin tukehtua, toisessa sain hurvittävön mahataudin ja kolmas meni parin päivän kovalla lihaskivulla. En viitsinyt mennä testeihin koska taudin syyt ei kiinnosta minua vähääkään. Enkä edelleenkään mene piikittämään itseäni. Te muut, panikoikaa oikein huolella. Se on oikein.
Sinulla ei ole tässä asiassa mitään muuta kuin luulosi, joka ei ole tiedon väärti. Jos olet oikeasti saanut kolme kertaa koronan, niin se ei olisi mikään ihme, sillä koronan sairastaminen tuottaa paljon heikomman immunitettin tautiin kuin rokote. Koronan voi saa monta kertaa. Lopulta käy niin, että rokottamattomat vammautuvat ja kuolevat ihmisryhmästä riippuen 10-33 kertaa todennäköisemmin kuin rokotetut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että olen sairastanut koronan jo kolmeen kertaan. Alkuperäisen ja kaksi muunnosta. Ensimmäiseen meinasin tukehtua, toisessa sain hurvittävön mahataudin ja kolmas meni parin päivän kovalla lihaskivulla. En viitsinyt mennä testeihin koska taudin syyt ei kiinnosta minua vähääkään. Enkä edelleenkään mene piikittämään itseäni. Te muut, panikoikaa oikein huolella. Se on oikein.
Minä olen saanut kaksi rokotetta, enkä ole sairastunut kertaakaan ja edelleen terveenä ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole tässä asiassa mitään muuta kuin luulosi, joka ei ole tiedon väärti. Jos olet oikeasti saanut kolme kertaa koronan, niin se ei olisi mikään ihme, sillä koronan sairastaminen tuottaa paljon heikomman immunitettin tautiin kuin rokote. Koronan voi saa monta kertaa. Lopulta käy niin, että rokottamattomat vammautuvat ja kuolevat ihmisryhmästä riippuen 10-33 kertaa todennäköisemmin kuin rokotetut.
Kymmenen kaksikymmentä kolmekymmentä. Miksi ei samantein tuhatkertaa sata? Ei kiinnosta vähääkään. Sisä paisti sairastettu koronainen antaa parempaa dataa elimistölle kuin viitteellinen rokote. Siinähän on käynyt niin että koronainen on oppinut muuntautumaan juuri rokotteiden ansiosta kiihtyvään tahtiin vieläpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen kaksikymmentä kolmekymmentä. Miksi ei samantein tuhatkertaa sata? Ei kiinnosta vähääkään. Sisä paisti sairastettu koronainen antaa parempaa dataa elimistölle kuin viitteellinen rokote. Siinähän on käynyt niin että koronainen on oppinut muuntautumaan juuri rokotteiden ansiosta kiihtyvään tahtiin vieläpä.
>>>Sisä paisti sairastettu koronainen antaa parempaa dataa elimistölle kuin viitteellinen rokote.<<<
Tämä ei pidä paikkansa. Tutkimusten mukaan rokote antaa paremman suoja kuin sairastettu tauti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Sisä paisti sairastettu koronainen antaa parempaa dataa elimistölle kuin viitteellinen rokote.<<<
Tämä ei pidä paikkansa. Tutkimusten mukaan rokote antaa paremman suoja kuin sairastettu tauti.Minkä tutkimuksen? Ihan itsekö olet tutkinut ja tonkinut? Niin kuin kaikkien virustautien kohdalla oma apu on paras apu. Kerran sairastettu virustauti antaa suojan jopa vuosiksi, joskus eliniäksi. Nyt vain on niin tämän koronan kohdalla että rokoteuskovaiset, kuuliaisesti lääketehtaiden talutusnuorassa, ylläpitävät epidemiaa tieten tahtoen, jopa tahtomattaan. Tuohan ylläpidetty tauti miljardivoitot lääkeyhtiöiden osakkaiden taskuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tutkimuksen? Ihan itsekö olet tutkinut ja tonkinut? Niin kuin kaikkien virustautien kohdalla oma apu on paras apu. Kerran sairastettu virustauti antaa suojan jopa vuosiksi, joskus eliniäksi. Nyt vain on niin tämän koronan kohdalla että rokoteuskovaiset, kuuliaisesti lääketehtaiden talutusnuorassa, ylläpitävät epidemiaa tieten tahtoen, jopa tahtomattaan. Tuohan ylläpidetty tauti miljardivoitot lääkeyhtiöiden osakkaiden taskuihin.
>>>Kerran sairastettu virustauti antaa suojan jopa vuosiksi, joskus eliniäksi.<<<
Puhut täyttä roskaa. Korona voi tarttua monta kertaa samaan henkilöön. Sairastettu tauti parantaa immunitettia vähäksi aikaa, mutta ei estä uutta tartuntaa aina. Rokote toimii tässä asiassa tehokkaammin, minkä vuoksi nykyään suositellaan koronasta sairatuneille rokotetteen ottamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Kerran sairastettu virustauti antaa suojan jopa vuosiksi, joskus eliniäksi.<<<
Puhut täyttä roskaa. Korona voi tarttua monta kertaa samaan henkilöön. Sairastettu tauti parantaa immunitettia vähäksi aikaa, mutta ei estä uutta tartuntaa aina. Rokote toimii tässä asiassa tehokkaammin, minkä vuoksi nykyään suositellaan koronasta sairatuneille rokotetteen ottamista.Roskaa. Uuu roskaa. Ulisen olen siis olemassa. Aina tulee uusia muunnoksia tästä nimenomaisesta. Siinä syy. Miksi viruksen pitää muuntua? Siksi koska nämä läpäisevät rokotteet läpsivät molemmille poskille vaan eivät tee tehottomaksi. Viruksen päämäärä on pysyä elossa ja levittäytyä mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti. Ihmisen sairastuminen on harmittava sivutuote viruksen kannalta. Oppimisprosessissa auttavat yksinkertaiset sarjarokottautuvat ihmisoletetut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun logikkasi on järjetöntä ja epätieteellistä. Koko valtakunnan tilastojen mukaan rokottamattomia on suhteessa populaatioon 33 kertaa enemmän tehohoidossa. Kaksi kertaa rokotetuilla tehohoitopotilailla on yleensä jokin perussairaus tai korkea ikä, mikä lisää sairaalahoidon riskiä, kun taas rokottamattomien koronapotlaiden joukossa on paljon perusterveitä ja nuoriakin. Rokote on erittäin tehokkaaksi todettu keino suojaamaan koronalta.
Tilastot eivät kerro sinulle, olivatko nuo 'rokottamattomiksi' määritellyt juuri piikin ottaneita - hehän pysyvät muka rokottamattomina pari viikkoa piikin jälkeen. Siis vaikka rokotekuolemat VAERSin mukaan tapahtuvat valtaosaltaan päivän tai parin kuluessa piikistä. Teholle joutuneilla voi olla rokotevamma - tilastoista et voi tietää, mikä on totuus tässäkään asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vielä kohdannut omikronia.
Odotellaan rauhassa kyllä se korona sieltä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun on aika, huolehdimme myös sairastaneista.
Makkonsen ruumisarkkuliike - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tutkimuksen? Ihan itsekö olet tutkinut ja tonkinut? Niin kuin kaikkien virustautien kohdalla oma apu on paras apu. Kerran sairastettu virustauti antaa suojan jopa vuosiksi, joskus eliniäksi. Nyt vain on niin tämän koronan kohdalla että rokoteuskovaiset, kuuliaisesti lääketehtaiden talutusnuorassa, ylläpitävät epidemiaa tieten tahtoen, jopa tahtomattaan. Tuohan ylläpidetty tauti miljardivoitot lääkeyhtiöiden osakkaiden taskuihin.
Niitä asioita voit miettiä respiraattorissa teholla.
- Anonyymi
Petri Paavolan lahkossa on sellainen käsitys, että rokote ei auta, mutta rukous auttaa. Rukous ei suinkaan aina auta, varsinkaan jos on noudattanut Paavolan lahkon opetuksia.
“Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus. Joka suoran tien kulkijaa viettelee väärään, putoaa omaan kuoppaansa...” (Sananl 28:9-10) - Anonyymi
Jumala siunasi Israelia niin, että juutalaiset saivat ensimmäisenä maansa rokotettua. Rokotteen ottaminen on siunaus ja Jumala on minuakin siunannut kahdella rokotteella.
Rokotepelko on kirous, koska se johtaa rokottamattomuuteen, turhiin tartuntoihin ja vakaviin oireisiin. Tällaista lustetta levittää Saulus-Lähetyksen saarnaajat, joten kääntäkää Youtubenne toiselle kanavalle. - Anonyymi
Kaikkea se kannabiksen pössyttely Jeesuksellakin teetti.
Mutta maailma olisi päässyt paljon vähemmällä jos se vesseli olisi hypännyt ja katkonut koipensa.- Anonyymi
Siihen maailman aikaan ei juuttaanmaalla tunnettu kannabista. Kenties ismaelilaiset pössytteli jo silloin. Siinä olet oikeassa että maailma, sen ihmiset, olisi tuhonnut toisensa jo ammoin vailla Jeesusta. Tässä mielessä ei olisi enää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen maailman aikaan ei juuttaanmaalla tunnettu kannabista. Kenties ismaelilaiset pössytteli jo silloin. Siinä olet oikeassa että maailma, sen ihmiset, olisi tuhonnut toisensa jo ammoin vailla Jeesusta. Tässä mielessä ei olisi enää huolta.
Nimen omaan on tutkittu ja todistettu että pyhää henkeä nostatettiin tuolloin temppeleissä kannabiksen avulla. Jesuskin viihtyi jo poikasena sauhussa joten hänen myöhemmät psyykkiset oireet selittyy hyvin nimenomaan tällä asialla.
Ilman Jeesusta olis monta sotaa jäänyt käymättä ja monta brutaalia tekoa tekemättä. Toki vaihtoehtoista historiaa on vaikea kovin pitkälle todistaa oikeaksi. Olisihan ihmiskunta voinut kehittää vielä typerämmän ja väkivaltaisemman oppirakennelman. Mutta tällöin meillä ei olisi myöskään islamia riesanamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan on tutkittu ja todistettu että pyhää henkeä nostatettiin tuolloin temppeleissä kannabiksen avulla. Jesuskin viihtyi jo poikasena sauhussa joten hänen myöhemmät psyykkiset oireet selittyy hyvin nimenomaan tällä asialla.
Ilman Jeesusta olis monta sotaa jäänyt käymättä ja monta brutaalia tekoa tekemättä. Toki vaihtoehtoista historiaa on vaikea kovin pitkälle todistaa oikeaksi. Olisihan ihmiskunta voinut kehittää vielä typerämmän ja väkivaltaisemman oppirakennelman. Mutta tällöin meillä ei olisi myöskään islamia riesanamme.Kummallinen tulkinta miehestä joka sanoi muun muassa ; jos joku lyö sinua poskelle, käännä toinenkin poski. Antakaa ihmisille anteeksi, niin teidän Taivaallinen Isänne antaa teillekin anteeksi. Jos joku pyytää sinulta lainaa, anna hänelle toivomatta saavasi mitään takaisin. Jne. Varsinainen sodanlietsoja. Pössyttelyväitteesi on taas niin naurettava että voi voi ja höpönlöpön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen tulkinta miehestä joka sanoi muun muassa ; jos joku lyö sinua poskelle, käännä toinenkin poski. Antakaa ihmisille anteeksi, niin teidän Taivaallinen Isänne antaa teillekin anteeksi. Jos joku pyytää sinulta lainaa, anna hänelle toivomatta saavasi mitään takaisin. Jne. Varsinainen sodanlietsoja. Pössyttelyväitteesi on taas niin naurettava että voi voi ja höpönlöpön.
Kannabispsykoosi selittää hänen myöhemmät uskonnolliset kokemukset ihan uskottavasti. Saatanat sun muut. Ei niihin terve ihminen törmää.
Onhan hänen suuhun laitettu ihan hyviäkin juttuja (enkä nyt puhu Pietarista poikaystävänä) mutta valitettavasti nuo jumalatarut sen naimareissuineen ovat vain satuja. Mutta paljon on Jeesuksen nimessä ja veressä kauloja katkottu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannabispsykoosi selittää hänen myöhemmät uskonnolliset kokemukset ihan uskottavasti. Saatanat sun muut. Ei niihin terve ihminen törmää.
Onhan hänen suuhun laitettu ihan hyviäkin juttuja (enkä nyt puhu Pietarista poikaystävänä) mutta valitettavasti nuo jumalatarut sen naimareissuineen ovat vain satuja. Mutta paljon on Jeesuksen nimessä ja veressä kauloja katkottu.Joo kannabis on saatanasta. Ilmankos oletkin sekaisin kuin seinäkello. Kun Jeesus oli Ponttius Pilatuksen tuomittavana olisit ilmeisesti ollut huutamassa Barnabbaan sijaan: ”Antakaa meille kannabis!” Loppu kertomuksesi harhoista on tyyppiesimerkki juuri kannabispsykoosiin joutuneen ihmisparan harhaisista houreista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kannabis on saatanasta. Ilmankos oletkin sekaisin kuin seinäkello. Kun Jeesus oli Ponttius Pilatuksen tuomittavana olisit ilmeisesti ollut huutamassa Barnabbaan sijaan: ”Antakaa meille kannabis!” Loppu kertomuksesi harhoista on tyyppiesimerkki juuri kannabispsykoosiin joutuneen ihmisparan harhaisista houreista.
Uskis keksii mieleisiään ratkaisuja hatusta, jumalan muunmuassa. Valehtelu on verissä. Kannabista tms. ei tosiaankaan ole tullut edes kokeiltua. Eihkä osaltaan siksi ole perkeleet eikä jumalat kiusanneet niin kuin opponenttia ja tarinan Jeesusparkaa.
Raamattu jo alkulehdillään kehoittaa välttämään tiedonhankintaa ja harkintaa: Työnnä pää palavaan pensaaseen ja usko mitä käsketään ja puhu kuin aasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hänen suuhun laitettu ihan hyviäkin juttuja (enkä nyt puhu Pietarista poikaystävänä) mutta valitettavasti nuo jumalatarut sen naimareissuineen ovat vain satuja. Mutta paljon on Jeesuksen nimessä ja veressä kauloja katkottu.Jeesuksen herättelemiän kalmoja ilmeisesti tulee tänäkin päivänä vastaan.
Raamattu ei mainitse Jairuksen tyttären toista kuolemaa.
Sopii olettaa Jeesuksen hallinneen silmänkääntötemput ja aikansa taikuudet.
- Anonyymi
Miksi aloittajalle ei mene jakeluun, että Paavola ei ole mitään ääniä kuullut, vaan Jumalan varjelus on asia, joka lukee raamatussa ja josta sen voi Paavolakin lukea. Tämä asia on sinulle jo toisessa ketjussa kerrottu.
>> hän ei ole tehnyt mitään todellista parannusta. Hänen kanavillaan on edelleen ne lukuisat video, joissa hän jakaa koronaan ja rokotteisiin liittyviä salaliittoteorioita ja disinformaatiota <<
Ei niin. Mutta kerroppa esimerkki ihmisestä, joka olisi tehnyt parannuksen ENNEN kuin hän itse ymmärtää, että olisi tehtävä parannus!
Sillä parannusta on kyllä tosi vaikea tehdä, jos ei ole syyllisyyskään vielä herännyt.- Anonyymi
>>>>Miksi aloittajalle ei mene jakeluun, että Paavola ei ole mitään ääniä kuullut<<<<
Petri Paavola on usein profetoinut videoillaan, joten hän siis väittää olevansa Jumalan profeetta. Paavola tekopyhästi kiistää olevansa profeetta, mutta jokainen, joka profetoi, on proreetta. Sitten on eri asia onko profeetta oikea vai väärä. Maailmassa on paljon vääriä profeettoja.
1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Paavolan hedelmä on mätä, joten hän ei voi olla Jumalan profeetta. Hän täyttää monet väärän profeetan tunnistamiseksi mainitut merkit. Olen vakuuttunut, ettei Petri Paavola ole Jumalan profeetta eikä vanhurskas opettaja, vaan on pimeyden ohjauksessa, koska hänen hedelmänsä on niin huono. Miten ihmeessä muuten Paavola niin suurella vimmalla jakaisi tieteen vastaisia salaliittoteorioita ja muuta disinformaatiota sekä muutakin harhaoppia Raamatusta yms? Paavolan videot ja kirjoitukset ovat täynnä ovelasti laadittuja valheita.
Ap.t 20:29 Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä.
30 Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuudenvastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ps 1:1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon. - Anonyymi
Petri Paavola ei ole katunut eikä tehnyt parannusta siitä, että hän väittää rokotteen olevan vaarallinen. Paavola on tehnyt parannuksen valemedian ja salaliittoteorioitten jakamisesta
vain siinä tapauksessa, että hän ottaa Tokentubesta, Rumblesta, Youtubesta, nettisivuiltaan jne. pois kaiken sen. Sellaista ei ole vielä tapahtunut, joten Petri Paavola EI OLE KATUNUT EIKÄ TEHNYT PARANNUSTA.
>>Petri Paavola: - Teen tässä julkisen parannuksen siitä, että uskoin etten sairastu koronaan, koska syön terveellisesti ja uskoin Jumalan suojelevan minua koronalta. Toisin kuitenkin kävi. Jumala salli minun sairastua koronaan ja tunnustan, että erehdyin tässä asiassa.<<
Tuosta Petrin kirjoituksesta voi saada sellaisen kuvan, että Petri olisi saanut profetian, että Jumala suojelee häntä koronalta. Koska sellaista ei tapahtunut, niin tätä profetiaa ei ollutkaan antanut Jumala.
Minä tiedän vanhurskaita uskovia, joitka ovat saaneet profetian Jumalalta, että Petri Paavola on väärä profeetta. Nämä henkilöt ottivat itsekin rokotteet, kuten minäkin olen ottanut.
Olen tullut tietoiseksi, että väärillä profeetoilla on agenda julistaa rokotevastaisi valheita ja siitä Petri Paavola ei ole vieläkään tehnyt parannusta. Olisiko Petrin parempi jo uskoa, ettei hän ole Jumalan profeetta eikä myöskään hänen palvelijansa vaan ihan muun tahon orja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri Paavola ei ole katunut eikä tehnyt parannusta siitä, että hän väittää rokotteen olevan vaarallinen. Paavola on tehnyt parannuksen valemedian ja salaliittoteorioitten jakamisesta
vain siinä tapauksessa, että hän ottaa Tokentubesta, Rumblesta, Youtubesta, nettisivuiltaan jne. pois kaiken sen. Sellaista ei ole vielä tapahtunut, joten Petri Paavola EI OLE KATUNUT EIKÄ TEHNYT PARANNUSTA.
>>Petri Paavola: - Teen tässä julkisen parannuksen siitä, että uskoin etten sairastu koronaan, koska syön terveellisesti ja uskoin Jumalan suojelevan minua koronalta. Toisin kuitenkin kävi. Jumala salli minun sairastua koronaan ja tunnustan, että erehdyin tässä asiassa.<<
Tuosta Petrin kirjoituksesta voi saada sellaisen kuvan, että Petri olisi saanut profetian, että Jumala suojelee häntä koronalta. Koska sellaista ei tapahtunut, niin tätä profetiaa ei ollutkaan antanut Jumala.
Olen tullut tietoiseksi, että väärillä profeetoilla on agenda julistaa rokotevastaisi valheita ja siitä Petri Paavola ei ole vieläkään tehnyt parannusta. Olisiko Petrin parempi jo uskoa, ettei hän ole Jumalan profeetta eikä myöskään hänen palvelijansa vaan ihan muun tahon orja.Isoäiti, miksi siunulla on noin suuri suu? Lakkaisit jo toistamasta itseäsi ja syömästä toisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoäiti, miksi siunulla on noin suuri suu? Lakkaisit jo toistamasta itseäsi ja syömästä toisia.
On asiallista koetella PP:n opetuksia. Jos PP tulee syödyksi pois, siitä ei ole mitään haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On asiallista koetella PP:n opetuksia. Jos PP tulee syödyksi pois, siitä ei ole mitään haittaa.
>> On asiallista koetella PP:n opetuksia. Jos PP tulee syödyksi pois, siitä ei ole mitään haittaa. <<
Vain toinen kahdesta virkkeestäsi oli raamatullista ja Jumalan mielen mukaista, kun koettelemme ne raamatun valossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> On asiallista koetella PP:n opetuksia. Jos PP tulee syödyksi pois, siitä ei ole mitään haittaa. <<
Vain toinen kahdesta virkkeestäsi oli raamatullista ja Jumalan mielen mukaista, kun koettelemme ne raamatun valossa.>>>Vain toinen kahdesta virkkeestäsi oli raamatullista ja Jumalan mielen mukaista, kun koettelemme ne raamatun valossa.<<<<
Miten niin muka? Tuo on vain sinun lihallinen mielipiteesi, joka ei ole edes Raamatun mukaisesti sanottu.
Ei ole mitenkään epäraamatullista sanoa, että eksyttäjän poistumisesta estraadilta ei ole mitään haittaa. Mitähän Jeesus itse sanoi väärille profeetoille? Menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.
Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
----
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
>> uskoin Jumalan suojelevan minua koronalta. Toisin kuitenkin kävi. Jumala salli minun sairastua koronaan ja tunnustan, että erehdyin tässä asiassa.>>
Paavola puolustaa Jumalaa ihmisjärjen päätelmillä, ja meinasi käydä huonosti.
Minä taas tunnustan että ihmisjärjellä mietittäessä monet Jumalan opetukset ja käskyt ovat kummallisia, esim. jänis on epäpuhdas eläin, ei saa pestä käsiä, pitää tervehtiä poskisuudelmilla, Maa kiertää aurinkoa.
Saa nähdä pelastaako tämä minut covid19 tartunnalta?- Anonyymi
Raamatussa ei ole kieltoa pestä käsiä.
- Anonyymi
"jänis on epäpuhdas eläin"
Jänis syö omia jätöksiään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jänis syö omia jätöksiään.Jänis saa välttämättömät bakteerit syömällä papanoitaan.
Jumala on säätänyt jäniksen mahan ja suolet sellaisiksi.
- Anonyymi
Ei se ihme että esim Venäjällä halutaan kieltää amerikasta pesiytyneet uskonlahkot.
Niiden rokotevastasia oppeja siellä jos kuuntelemaan ruvetaan, niin jää se gruusialainen pappikin kansan lahtauksessa toiseksi.- Anonyymi
Helluntailainen televisioevankelista Marcus Lamb on hyvin tunnettu rokotteiden vastustaja. Hänellä on Texasissa hengellinen televisiokanava Daystar Television Network. Lamb sai koronatartunnan ja kuoli muutama viikko sitten. Hänen poika kertoi isänsä kuolleen Vihollisen hengellisen hyökkäyksen takia. Kyse ei tietenkään ole siitä, vaan rokottamattomien 33 kertaa suuremmasta riskistä joutua tehohoitoon.
https://youtu.be/FujEvSsTSDU
Se on oikein ,että ei ota tuota myrkkypiikki annosta ,kuten teuraalle vietävät.
Onneksi Suomessa on vielä älykkäiden ihmisten joukko.
Osaa ajatella.- Anonyymi
Koronasta on tullut rokottamattomien typerysten pandemia. Väärät profeetat julistavat rokotteiden vastaista propagandaa.
Anonyymi kirjoitti:
Koronasta on tullut rokottamattomien typerysten pandemia. Väärät profeetat julistavat rokotteiden vastaista propagandaa.
Sinä saat palkkasi aikanaan.Siitä ei ole epäilystä.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
90 päivää morsiamena -ohjelmassa esiintynyt Jason Hitch on kuollut koronaan 14. joulukuuta. Hitch oli kuollessaan 45-vuotias. Shannon-siskon mukaan Hitch oli rokottamaton. Hänen kerrotaan olleen perusterve. 90 päivää morsiamena -sarjan toisella kaudella seurattiin, kun Hitch meni naimisiin häntä 15 vuotta nuoremman Cássia Tavaresin kanssa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5ae54220-b39d-4620-aae5-4915a4e53a55 - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinutkin palkitaan koronalla.
Ties vaikka ylennetään tuoinilmaisiin...
- Anonyymi
Nämä profetiat ynnä muut Jumalan voideltujen jutut voi jättää omaan arvoonsa. Kysymys on pelkästään hengellisestä ylpeydestä. Halutaan olla parempi kuin muut ja mikäs sen parempi, jos on saanut profetian Jumalalta tai julistaa olevansa Jumalan voideltu. Sitä on sitten vähän kuin uskovien parasta A-luokkaa. Kun vielä harrastaa muiden pelottelua ja ahdistaa muita omilla jutuillaan, saa vaikutusvaltaa ja muut pelkäävät profeettaa / voideltua. Kyseessä on pelkästään oman hengellisen egon pönkittäminen. Ei riitä, että on tavallinen uskovainen. Haluaa olla enemmän. Samaistuu Vanhan testamentin profeettoihin ja kuvittelee olevansa yksi heistä.
- Anonyymi
Olisi kyllä kiinostanut tietää että millainen kolmiloikkaaja Jeesus olisi ollut mekossaan ja sandaleissaan. Puheethan hänellä tuppasi olemaan aina melkoiset itse tekoihin. nähden. Olisi lausuma elänyt legendana ainaskin Seppo Rätyyn saakka.
- Anonyymi
>> Saatana käski hyppäämään katolta, Jeesus kieltäytyi, mutta Petri Paavola uskoi rokottamattomuuteen <<
Hetkeen ei raksuttanut, mitä tämä sinun sekava otsikkosi oikein sanoo, mutta selvisihän se sitten kirjoituksestasi.
Petrillähän on periaatteessa oikeus uskoa ihan mitä hän ikinä haluaa uskonnonvapauslain nojalla. Toisekseen, en usko, että muuttaa mieltään, varsinkaan nettikirjoittelujen myötä. Ei ainakaan aikoihin vielä, jos vielä joskus muuttaa. Eikö olisi hedelmällisempää kilauttaa suoraan Petrille kuin laittaa samat kirjoitukset tänne miljoonaan kertaan muiden kuin Petrin luettavaksi? Tuskin hän täällä paljonkaan käy lukemassa.- Anonyymi
Mauno Mattila in kertonut soittaneensa Petrille ja yrittäneensä puhua järkeä mutta tuloksetta. Petri kertoo itsen saaneensa paljon korjaavaa palautetta, mutta ei näytä korvaansakaan lotkauttaneen palautteelle. Tällaisten aloitusten tarkoitus ei liene ojentaa Petriä, vaan varoittaa muita Petristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauno Mattila in kertonut soittaneensa Petrille ja yrittäneensä puhua järkeä mutta tuloksetta. Petri kertoo itsen saaneensa paljon korjaavaa palautetta, mutta ei näytä korvaansakaan lotkauttaneen palautteelle. Tällaisten aloitusten tarkoitus ei liene ojentaa Petriä, vaan varoittaa muita Petristä.
Tuo oli aika provokatiivista, mitä Maunosta sanoit. Mutta enpä viitsi nyt siihen asiaan tarttua sen enempää.
Ja onhan täällä nyt jo nähty nämä samat kommentit moneen kertaan. Välillä saman päivän aikanakin jopa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli aika provokatiivista, mitä Maunosta sanoit. Mutta enpä viitsi nyt siihen asiaan tarttua sen enempää.
Ja onhan täällä nyt jo nähty nämä samat kommentit moneen kertaan. Välillä saman päivän aikanakin jopa.Mauno Mattila kertoo videollaan "Laodiken aika ja Suomen hyvinvoinnin alasajo", että hän on soittanut Petri Paavolalle ja yrittänyt saada Paavola tekemään parannuksen, mutta tuloksetta. Mattila ottaa huolestuneena esille Paavolan lennokkaat salaliittoteoriat, väärän opin Jumalan olemuksesta, varoitukset seurakuntalaisille jne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16604118/mauno-mattila-on-soittanut-paavolalla-ja-kehottanut-hanta-parannukseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onhan täällä nyt jo nähty nämä samat kommentit moneen kertaan. Välillä saman päivän aikanakin jopa.Mauno Mattila on lausunut Petri Paavolasta tällä tavalla:
Ingenjör_81
06.09.2020 18:08
"Kun Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen, niin se tulee antikristuksen hengestä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16546741/petri-paavola-kieltaa-uskonsa-jeesukseen-kristukseen#comment-104042136
Ingenjör_81
30.11.2021 17:47
"Petri Paavola kieltää, että Jeesus Kristus on ihminen. Tämä voi vaikuttaa siihen, että häneltä uupuu inhimillinen kosketus asioihin, ylihengellistetään asioita kuten rokotteista tehdään farmakeia-syntiä ja lähestyskulma sairaisiin vääristyy kylmäksi. Rokotteista tosin saa olla montaa mieltä, mutta onko tässä ihmisten ahdistuksen keskellä oikea sanoma lähteä viljelemään TokeTubeen kymmeniä ja kymmeniä videoita rokotteista? Eikö siihen vaadittaisiin pätevää virologian tutkintoa? Eikö suutarin pitäisi pysyä lestissään ja teologin teologiassa? Hyvin surullisena seurannut, ettei kovakaan koettelemus ja käytännön kokemus koronaviruksesta saanut kääntymään. Rokote kun ei turmele sielua ja hengellistä elämää, niin silloin se ei kuuluu tälle alueelle laisinkaan."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17163303/turhuuksien-rapsodia-paljastuu#comment-111425972 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty ei voi olla ylilihava. Mauno ei voi olla kristitty jos pulskistuu viikko viikolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauno Mattila on lausunut Petri Paavolasta tällä tavalla:
Ingenjör_81
06.09.2020 18:08
"Kun Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen, niin se tulee antikristuksen hengestä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16546741/petri-paavola-kieltaa-uskonsa-jeesukseen-kristukseen#comment-104042136
Ingenjör_81
30.11.2021 17:47
"Petri Paavola kieltää, että Jeesus Kristus on ihminen. Tämä voi vaikuttaa siihen, että häneltä uupuu inhimillinen kosketus asioihin, ylihengellistetään asioita kuten rokotteista tehdään farmakeia-syntiä ja lähestyskulma sairaisiin vääristyy kylmäksi. Rokotteista tosin saa olla montaa mieltä, mutta onko tässä ihmisten ahdistuksen keskellä oikea sanoma lähteä viljelemään TokeTubeen kymmeniä ja kymmeniä videoita rokotteista? Eikö siihen vaadittaisiin pätevää virologian tutkintoa? Eikö suutarin pitäisi pysyä lestissään ja teologin teologiassa? Hyvin surullisena seurannut, ettei kovakaan koettelemus ja käytännön kokemus koronaviruksesta saanut kääntymään. Rokote kun ei turmele sielua ja hengellistä elämää, niin silloin se ei kuuluu tälle alueelle laisinkaan."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17163303/turhuuksien-rapsodia-paljastuu#comment-111425972Voiko olla myös antiperkele?
Meinaan kun on antikristus.
Fysiikassa kun jokaisella hiukkasella on vastapari.
- Anonyymi
Messias on tulossa https://www.jesusislordradio.org/🔥 https://www.jesusislordradio.org/
Jälleen palstalla meuhkaa Paavolalta 10 /0 nokkiinsa saanut huijari ,joka kerta toisensa jälkeen mustamaalaa Paavolaa.
Järkevät ihmiset tunnistaa kyllä tuon inisevän rotan .
Säälittävä tapaus.- Anonyymi
Paavola arvostelee jo monet muut kuten esim. Mauno Mattila ja joku anonyymi, joka on tehnyt avaukse siitä, miten Petri Paavola vääristelee koronkuolematilastoja.
Kaikella kunnioituksella uskovia kohtaan .....Jokainen menköön itseensä ja tutkikoon sielunsa.
Jos syyttäjä tulee vaatimaan sinulta puhdasta virheetöntä sydäntä niin löytyykö sinulta sellainen.
Se todistus saattaa päästä iholle jos sydämmesi ei olekkaan niin täydellinen kuin kuvittelit.
Virheitä löytyy ,mutta on parempi jokaisen viedä se oma sydän ja sielu Jumalan eteen ja sanoa....tässä on se ,joka on virheitä tehnyt...Anna Jumala Anteeksi.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella uskovia kohtaan .....Jokainen menköön itseensä ja tutkikoon sielunsa.
Jos syyttäjä tulee vaatimaan sinulta puhdasta virheetöntä sydäntä niin löytyykö sinulta sellainen.
Se todistus saattaa päästä iholle jos sydämmesi ei olekkaan niin täydellinen kuin kuvittelit.
Virheitä löytyy ,mutta on parempi jokaisen viedä se oma sydän ja sielu Jumalan eteen ja sanoa....tässä on se ,joka on virheitä tehnyt...Anna Jumala Anteeksi.“Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.” (Hebr 10:26-27, FinPR)
- Anonyymi
Jumala antoi P.P.lle uuden mahdollisuuden korjata valheopetuksensa. Hän ei totellut Jumalaa.
- Anonyymi
Ei ole aiemminkaan totellut.
- Anonyymi
Vastahan hän pääsi sairaalasta. Ja jo yhden asian tunnusti siinäkin ajassa.
Parannuksentekoon on aikaa niin kauan kuin on armonaikaa eli elinaikaa jäljellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan hän pääsi sairaalasta. Ja jo yhden asian tunnusti siinäkin ajassa.
Parannuksentekoon on aikaa niin kauan kuin on armonaikaa eli elinaikaa jäljellä.Petri Paavola on ilmoittanut, ettei hän muuta kantaansa rokotteisiin, joten mitään todellista parannusta hän ei ole tehnyt.
Toisessa ketjussa keskutellaan Paavolan uusimmasta videosta, jossa hän on vääristellyt tilastotietoja pelotellaakseen katsojia rokotteilla. Olisi aika ymmärtää, että Paavolassa on valheen henki.
"Väärä todistaja ei jää rankaisematta, joka valheita puhuu, ei pelastu."
- Sananl 19:5
>>Raamatussa ei ole kieltoa pestä käsiä.>>
Markus, Luku 7:
1. Ja fariseukset ja muutamat kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, kokoontuivat hänen luoksensa.
2. Ja he näkivät, että muutamat hänen opetuslapsistaan söivät leipää epäpuhtailla, se on pesemättömillä, käsillä.
3. Sillä eivät fariseukset eivätkä ketkään juutalaiset syö, ennenkuin ovat tarkoin pesseet kätensä, noudattaen vanhinten perinnäissääntöä,
4. ja torilta tultuaan he eivät syö, ennenkuin ovat itseään vedellä vihmoneet; ja paljon muuta on, mitä he ovat ottaneet noudattaakseen, niinkuin maljain ja kiviastiain ja vaskiastiain pesemisiä.
5. Niin fariseukset ja kirjanoppineet kysyivät häneltä: "Miksi sinun opetuslapsesi eivät vaella vanhinten perinnäissäännön mukaan, vaan syövät leipää epäpuhtailla käsillä?"
6. Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
7. mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'.
8. Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöä."
9. Ja hän sanoi heille: "Hyvin te kumoatte Jumalan käskyn noudattaaksenne omaa perinnäissääntöänne.- Anonyymi
Luukkaan evankeliumi luvussa 7 ei ole kieltoa pestä käsiä. Jeesus sanoo, että ruoka on puhdasta syötävää, vaikka et olisi pessyt käsiä, koska käsien kautta suuhun tullut tomu ei puhdistuu ja ulostuu ruuansulatuksessa. Fariseusten mukaan, jos et pese käsiä, ruoka on saastaista syötävää, mutta Mooseksen laissa ei ole käskyä pestä käsiä ennen ruokailua, vaikka muuten se on hygienistä, joten ruokaa saa syödä omilla käsillä, vaikka ei olisi voinut pestä käsiä esim. veden puutteen takia.
Anonyymi kirjoitti:
Luukkaan evankeliumi luvussa 7 ei ole kieltoa pestä käsiä. Jeesus sanoo, että ruoka on puhdasta syötävää, vaikka et olisi pessyt käsiä, koska käsien kautta suuhun tullut tomu ei puhdistuu ja ulostuu ruuansulatuksessa. Fariseusten mukaan, jos et pese käsiä, ruoka on saastaista syötävää, mutta Mooseksen laissa ei ole käskyä pestä käsiä ennen ruokailua, vaikka muuten se on hygienistä, joten ruokaa saa syödä omilla käsillä, vaikka ei olisi voinut pestä käsiä esim. veden puutteen takia.
Hyvää koronaa sitten sinulle.
Ketkäs selvisivät mustasta surmasta? Kristityt vai juutalaiset?- Anonyymi
PasiToivonen2 kirjoitti:
Hyvää koronaa sitten sinulle.
Ketkäs selvisivät mustasta surmasta? Kristityt vai juutalaiset?Juutalaisuuteen kuuluu erilaiset pesut, jotka ovat hyväksi mm. ennen ruokailua. Jos et voi pestä käsiä, saat silti syödä ruuan. Raamatussa ei ole kieltoa pestä käsiä.
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisuuteen kuuluu erilaiset pesut, jotka ovat hyväksi mm. ennen ruokailua. Jos et voi pestä käsiä, saat silti syödä ruuan. Raamatussa ei ole kieltoa pestä käsiä.
Tarkasti ottaen ei ole kieltoa pestä käsiä, mutta Jeesus tuomitsee perinnäissäännön jonka mukaan kädet on pestävä tarkasti ennen ateriaa.
Rokottamattomana minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin noudattaa tätä perinnäissääntöä ja pestä kädet huolellisesti. Työpaikalla opetettiin toissa vuoden keväällä että töihin tullessa kädet täytyy pestä huolellisesti, pelkkä hutaisu ei riitä. Työnantaja mainitsi ajan, mutta en muista kuinka monta minuuttia se oli.
Jänis syö omia jätöksiään.
----------------------
Terveellistä siitä huolimatta. Varmaan pelastanut miljoonien ihmisten hengen silloin kun muuta riokaa ei ole ollut saatavilla.- Anonyymi
Pidä aloittaja suus kii. Petri on alunperinkin koko ajan sanonut: covid on bioase. rokote on bioase.
Molemmat on bioaseita menikö jakeluun?
Katso se video ja väitä ettei ollut Jumalan johdatusta kun Petri sai kertoa halukkaalle miehelle evankeliumia?- Anonyymi
Todettakoon. Ei JUMALA N tarvitse sairastuttaa ihmistä ja siten sairastuneena päästä kertomaan Jeesuksesta........Tämän tapaiset ihmisen näkemykset on mielen torjunta todelisuudesta/ kokemuksesta - antaa selitys, joka miellyttää - torjuu pettymyksen.
Itse olen kuullut monta samanlaista tarinaa. Ihminen on joutunut vakavaan onnettomuuteen ja sairaalaan ja sairaalaan joutumisen syyn mielsi - saada kertoa JUMALAN varjeluksesta toiselle ......No, JUMALA kaikkivaltiaana voi todella varjella ihmistä - JOUTUMASTA onnettmuuteen.....
Ihmisen on vain vaikea hyväksyä kokemuksensa mitä täällä tässä ajassa koko ihmiskunta joutuukaan kohtaamaan..... JUMALA tahtoo vain sopetumista vastoinkäymisiin - ilman selittelyjä.....Onhan JUMALA kaikkivaltias ja kenenkään ihmisen sairastuminen ei tule JUMALAN tietämättä - edes rukoukset ei voi estää.........Kaikella on tarkoituksensa ihmisen kasvua huomioiden..... Tukouksin ihmisen tulee pyytää voimaa hyäksyä todellisuus - kokemuksen tuoma uusi tilanne. Joka voi muuttaa jopa tulevaisuuden suunnitelmia...
Ajatellen kenen tahtoa täällä toteutetan - ilmenee Isä meidän rukouksessa............JUMALAN kaikkivaltiuudesta on kysymys.........
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Markku Lievonen - Anonyymi
Voi sinua rassukkaa. Olet hurahtanut Petri Paavolan valhellisiin salaliittoteorioihin. Koronavirus ei ole bioase eiko rokote myöskään.
- Anonyymi
Petri Paavola ei julista vanhurskasta evankeliumia vaan toista evankeliumia.
“Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen. Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.” (2Kor 11:3-4) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua rassukkaa. Olet hurahtanut Petri Paavolan valhellisiin salaliittoteorioihin. Koronavirus ei ole bioase eiko rokote myöskään.
Onhan ne bioaseita molemmat. Antaa tulla vaan.. anna tulla vaan saatana. Et voita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne bioaseita molemmat. Antaa tulla vaan.. anna tulla vaan saatana. Et voita.
Sinä tarvitset ulkopuolista apua.
- Anonyymi
Jutuista päätellen Petri on biojäte,
arvoketjussa.
- Anonyymi
Pertri Paavolalla on longcovid.
Se on koronan jälkeinen tila, vaikuttaa äijällä olevan aivosumua. Henki kulkee kuin palkeiden välistä.
Keuhkot ovat kärsineet, niitä ei Jumalakaan osaa korjata.- Anonyymi
Oletko itse tavannut tai nähnyt hänen hengittävän huonosti muuten?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2127480- 582933
- 1922343
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101753Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1651712Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke201396- 751251
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381173Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä271155Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501029