JUMALAN TAHTO

Anonyymi

On Jumalan tahto, että evankeliumia julistetaan, sillä sana rististä on pelastukseksi jokaiselle, joka uskoo.

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja se jumala on yhteisöllisyys jolla kaikista yksinkertaisimpia ihmisiä hallitaan lammaslauman tavoin. Jumalan tahto on usko olemattomaan, kaiken objektiivisen tiedon välttely.

    • Anonyymi

      Syntisten pelastaja Jeesus Kristus ei turhaan killunut ristillä!!

    • Anonyymi

      Jumalan tahto on, että kaikki pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden. 1 Tim. 2:4.
      Eikä kukaan pystys vastustamaan Jumalan tahtoa.

      • Jos oikea jumala olisi joskus jotain sanonut, olisi se epäilemättä painavaa kuunneltavaa, mutta valitettavast vain valehteleva ihminen on luomiensa epäjumalien suuhun sanoja pannut.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Jos oikea jumala olisi joskus jotain sanonut, olisi se epäilemättä painavaa kuunneltavaa, mutta valitettavast vain valehteleva ihminen on luomiensa epäjumalien suuhun sanoja pannut.

        Näin kirjoittaa he-ma, joka on vuorannut huoneensa seinät epäjumalansa Jane Fondan julisteilla.

        Go, he-ma, go! Aerobicin historian väikkäristäsi tulee klassikko.


    • Anonyymi

      Vääryyden ihminen, Paavali, tuli Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä. ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden ja veren.

      Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen.

      • Anonyymi

        Jeesus oli pakko tappaa, jotta saatiin hänen tilalle Paavali.

        Ja kristityille verellä sotkettu Perustuslaki:

        KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESIJa Jeesus nousi Henkenä taivaaseen.

        Ja Jumala heitti hänen rakkaan Poikanasa tappamisen junailleet esivallat ja papit, tämän maailman jumalan, Saatanan ja Antikristuksen hallintaan.

        Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,
        se hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
        Älkää tehkö,
        Älkää luulko,
        Älkää hokeko,
        Älkää ruvetko,
        Älkää olko,
        Älkää tuomitko,
        Älkää pelätkö,
        Älkää menkö,
        Älkää varatko jne.

        Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

        Siksi tässäkin maassa on yli 130 erihenkistä uskonlahkoa, joille yhteistä on vain porton vihan viinin nauttiminen.

        Ja ekumenia, eli yhdessä eksyttäminen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


    • Anonyymi

      Vielä on pelastuksen ovi avoinna.

    • Anonyymi

      Aivan niin!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe