Yrittänyt viimeiset kolme päivää päästä Oomin asiakaspalvelusta lävitse. Yhteensä 40 minuuttia hissimusiikkia ja alkaa heräämään epäilys, että onko siellä ketään ylipäätään vastaamassa.
Oomin koko puhelinpalvelu on suunniteltu minimoimaan tulevien soittojen määriä. Nauhoitepropaganda pyrkii lannistamaan soittajan heti ensimetreillä väittämällä, että palvelussa on poikkeuksellisen paljon ruuhkaa. Takaisin soittamista ei voi palvelussa asettaa, vaikka palvelu väittää tämän olevan mahdollista.
Hyvin kummallista, että miljoonafirma yrittää tällaisessakin asiassa maksimoida voittoja ja palkkaa ehkä yhden ihmisen hoitamaan yritykseen saapuvia puheluita. Jos laskusta on kysyttävää, niin et pääse kysymään. Postiluukusta tipahtaa Ropo Capitalin perintäkirje ja joudut sen jälkeen selvittelemään asiaa Ropo Capitalin kanssa, että täytyykö Ropolle maksaa velka huomautuskulut, ja voinemme arvata mitä Ropo Capital vastaa.
Oomi asiakaspalvelu
Anonyymi
1
325
Vastaukset
Oomin asiakaspalvelu on pelkkä vitsi. Jos soitat sanotaan, että linjamme on normaalia enemmän tukossa. Eli normaalisti tukossa. Lähetin s-postiviestin kysyäkseni hinnoista. Tulihan se sieltä vajaan kuukauden päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661