Jumalan kiellot ja käskyt

Menettivät merkityksensä, kun Hänen Rakas Poikansa tapettiin, ja Temppelin väliverho repesi.

Niin kävi tällekin käskylle:

Vie pois minun luotani virsiesi pauhu!
En halua kuulla sinun harppujesi helinää.
Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus kuin ehtymätön puro.

Kun Jumalan Poika oli tapettu, ja hänen paikan otti Saatanan poika Paavali, toi Saatana temppeihinsä harppujen tilalle pauhaavat urut ja oman käskynsä:

"Veisatkaa yhdessä psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja, soittakaa ja laulakaa täydestä sydämestä Herralle."

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kävi myös tälle Jumalan viimeiselle käskylle valituilleen:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. "

      Tilalle tuli Saatanan käsky Paavalille:

      Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.

    • Tämä löytyi sivulta 35.

    • "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

      Tällekin käskylle tuli lopputili, kun Saatanan poika Paavali tuli tapetun Jumalan Pojan tilalle:

      Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen.
      Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
      Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."

    • Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala.
      Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot.
      Varokaa hylkäämästä vaimoanne!

      Tämänkin käskyn Paavali Saatanan käskystä mitätöi:

      Mutta jos se puoliso, joka ei usko, tahtoo erota, niin erotkoon.
      Uskovaa veljeä tai sisarta ei tällaisessa tapauksessa sido mikään pakko.
      Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa.

      Näin Saatana.

      Ja näin Jeesus:

      "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
      En suinkaan, vaan riitaa!

      Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa.
      En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
      Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.
      Viholliset ovat oman talon väkeä."

    • Kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki:

      Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

      Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

      'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      "Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

      Kolmiyhteinen Saatana:

      Antikristus, Paavali ja valheen henki:

      "Poistakaa keskuudestanne se, joka on Paha."

    • Jumala:
      Älkää vuodattako viattomien verta.

      Saatana:
      Tapetaan poika, niin perintö on meidän.

    • Löytyi sivulta 33.

    • Anonyymi

      Onneksi menettivät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe