vai skippaatko setin?
Otatko Sinä näitä koronarokotteita
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
EN TULE OTTAMAAN yhtään myrkkypiikkiä ja niille jotka on jo ottanu ÄLKÄÄ OTTAKO LISÄÄ! 😂🤣
- Anonyymi
Sama täällä...jotenkin olen epäluuloinen.
- Anonyymi
Oon ollu 3 vuot täysin terve....
Ei nuhaa, yskää, kurkkukipua tms...
Et voin vain ihmetellä, että miten minä oon nyt vaaraksi yhtään kenellekään, kun oon pitäny ittestäni huolta?!
Jos nyt leikitään et oireettomana kannan iha mitä tahansa virusta, ni tota öö, niin mitä sitte...? Jos olisin 60 vuotias monisairas ni sit ottaisin kaike maailma rokotteet mut emmä ny nii itsekkääks rupeis et vaatisin muitakin ottaa, koska itseä sillä rokotteel suojellaa eikä muita...
Joka ainoo päivä tapaan ihmisiä jotka o nuhas ja yskäs ja eivät käytä maskia...
Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen, että skippaan todellakin maailman loppuun asti, joka muute tulee hyvi pia tällä vauhdil...Kun olet noin terve niin varmasti rohkenet esiintyä ihan omalla nimelläsi ja tiedoillasi täällä, vai mitä?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Kun olet noin terve niin varmasti rohkenet esiintyä ihan omalla nimelläsi ja tiedoillasi täällä, vai mitä?
Siis onko se jotenkin ihme juttu että ollut 3v terveenä?
- Anonyymi
Pelle Hermanni
Minä en esitä raflaavia väitteitä, vaan luotan tutkittuun tietoon. Täällä näyttää olevan yleisin toimintatapa se, että muutama sama ano väittää milloin mitäkin. Kaikki jutut eivät voi olla totta.
Näitä veijareita pitäisi uskoa ilman mitään näyttöä enemmän kuin asiantuntijoita. Hullu ajatus! Uskottavuutta alkaa väitteille tulla, kun esittelette itsenne ja mieluiten myös todisteet väitteille. Tunnetusti teillä vain ei ole munaa edes tunnistautua. Tekstinne ovat siis pelkkää perusteetonta paskaa.
🤣🤣🤣Anonyymi kirjoitti:
Siis onko se jotenkin ihme juttu että ollut 3v terveenä?
Ei, vaan ihme juttu on se, että sinun pitää tuota samaa tarinaa täällä toistella päivät pitkät eri versioina.
Ihme juttu on myös se, jos aikuinen ihminen ei osaa lukea mitä Koronasta on kirjoitettu.- Anonyymi
Onko päätäsi tutkittu?
- Anonyymi
Mikä se on se vimma taas ja taas sanoa sama asia? Et ota rokotetta. Ok.
Kuulun siihen osan kansasta, joka ottaa, kaikki, mitä tarjotaan. En kuitenkaan MITENKÄÄN halua käännyttää sinua. Ole hiljaa ja mieti tykönäsi.- Anonyymi
Kenelle sinä vastaat..aloituksessahan vain kysyttiin?
- Anonyymi
skippaan kaikki piikit, en luota keisarin noitien taikaliemiin.
- Anonyymi
Parj' ensimmäistä tulj' otetuks' vuan jatkosta en oekkeen tiijjä.
Suattaahan tuon ottoo vuan voenpa olla ottamattokkii.
Eipä nuista muuta tiennä kun vähän liäti käsj'vartta yhen päevän. - Anonyymi
2019 loppuvuodesta ihan älytön 5 viikon flunssa, mikä lie. Mutta sen jälkeen ei mitään kevät/syys flunssaa. 2020 maaliskuussa oli pyllypaperi testi ja jo silloin oudoksuin koko tilannetta. Tämän jälkeen alettiin masinoiman piikkien puolesta ja loppu onkin tätä päivää ja huonommaksi menee. Totesin että miten voi alle vuodessa tulla ”rokote” jolla voidaan suojautua koronaa vastaan. En mennyt lankaan ja päätös pitää vaikka olisi 10000 tartuntaa kuukaudessa. Vedätys tämä on 😂😂
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Kuka sen vedätyksen teki? Sinulla varmasti on tarkkaa tietoa?
Valtamedia ei sen enempää tarvi.
Anonyymi kirjoitti:
Valtamedia ei sen enempää tarvi.
Ahaa. Ja sitten vain todistat sen. Katsohan kun muuten kyseessä on lähinnä lapsellisten salaliittoteorioiden levitys.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
en tule piikittämään kokeellista geeniterapia piikkiä...
- Anonyymi
Saatan otaa kun 5-10 vuoden kuluttua ovat saaneet sen valmiiksi kehitettyä. Nythän ne ovat joko täysin tehottomia tai pahimmillaan niistä saa vakavan rokotehaitan. Kytkytkauppana tuleva koronapassi on täysin laiton EU lainsäädäntö jo kieltää ettei tuollainen kytkytkauppa ole laillista.
- Anonyymi
Tämä koko koronateatteri on vain verho ja sen takana isot elitiläiset järjestelevät talousasioitaan ym.
siellä pestään rahaa koronapaketteina ja jaetaan lääkeosinkoja ja lobataan ja ajetaan läpi uutta mafia eliitti maailmanjärjestystä .
Kaikkea paskaa siis, taloukset kuralle ja uusi petoyhteiskunta digitekniikkaan perustuvana yritetään saada myös koronan varjolla pystyyn.
Digitalisaatio, pedon natsipassi, tietoturva-aukot ja uhat, digivaluutta, kaikkea natsipaskaa ne nyt ajavat koronan verukkeella.
Skipatkaa ihmeessä kaikki mitä koronan varjolla teille syötetään. - Anonyymi
Ei mitään rokotuksia. Maskipelleily on myös turha näytös, joka ei mitään auta.
- Anonyymi
Koronan kotitestien suosio räjähti jopa kymmenkertaiseksi, monella kaupalla vaikeuksia saada tarpeeksi tuotteita hyllyyn.
Kolme otettu ja influenssarokote päälle. Oliko muuta?
- Anonyymi
Mikä Sinun nimesi on? Moitit toisten nimettömyyttä, joten.......
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Sinun nimesi on? Moitit toisten nimettömyyttä, joten.......
Saat aivan vapaasti pohtia. Ole hyvä.
- Anonyymi
Ei piikkejä, en ole mikään salaliittoihin ym skeidaan uskova mutta uskon omaan kehooni, en ole ottanu influenssarokotteita enkä sitä koskaan sairastanut. Jäykkiksen kävin uusimassa viime kesänä. Kunnolla olen ollut kuumeessa viimeksi ehkä joku 5-6v sitten.
- Anonyymi
Ottakaa vaikka kahdeksan minä en ota yhtään paskapiikkiä joka ei toimi niin kuin rokotteen pitäisi toimia.Lycka till. Onnea loppuelämälle sitä tarvitaan.
- Anonyymi
Otan k-rokotteen jos tulee parempi tarjolle, Pfizer ei kelpaa minulle.
- Anonyymi
En tule ottamaan vaikka mitä tekisitte. Asun perähikiällä, ja torrakko on, jos pakolla yritätte, siinä lähtee sitten tusina muitakin.
- Anonyymi
heh olisiko ne sitten korona tautiin vaikko rokote haittaan kuolleita nuo tusina muitakin.
- Anonyymi
En ota mitään kokeellista piikkiä..
- Anonyymi
"Verisesti vastustan"!!!
- Anonyymi
Kyl mä skippaan.
Nyt on jo aika pitkään hoettu joka päivä kaikissa plneetan medioissa, että täysi rokotesarja estää sairastumasta koronana vakavaan muotoon. Silti jopa kolmesti rokotettuja sairaaloissa ja kuolleina.
Kyseessä on aivan helvetinmoinen aivopesu, jatkava saman asian hokeminen korkealta taholta saa heikot uskomaan. Muistetaan tuttu Jeesus hahmo, samoin Jumala, niihinkin jotkut saatu uskomaan, ne jotka ei halunnu uskoa kuten Lalli, ne pakotettiin uskomaan, että sä joko uskot tai sä itket ja uskot :)
Nyt terveyttä jaetaan rokotteilla tyyliin, sä joko otat rokotteen tai sitten sä itket ja otat :) - Anonyymi
Sinnitelkää kesään, Järvinen Asko lupas että kesään mennessä koronat on poissa, niiltä loppuu kuulemma valheet...
- Anonyymi
Toivottavasti Asko ei joudu todistamaan korona-fiaskoa.
- Anonyymi
Niko toi valkosta jauhetta suomeen, sai vuosien kakun, kaupasta voit ostaa monenlaista valkosta jauhetta kilokaupalla ja poliisi on voimaton? Miksi kauppiaat saa myydä valkoisia jauheita mutta Niko ei?
- Anonyymi
Niin ja miksi hanasta tulee väritöntä nestettä eikä sen nauttimiseen tarvita lupia, mutta et saa itse valmistaa ja myydä väritöntä nestettä ilman valtion erillislupaa?
- Anonyymi
En ota, mutta syy ei ole myöskään mikään 5g nanosiru, vaan pyrin pitämään oman vastustuskykyni. 2 rokotetta olisin ollut valmis ottamaan, mutta kun muissa maissa puhutaan jo neljännestä, niin ei jotenkin omaan järkeen tunnu hyvältä.
23vuotta ilman mitään rokotteita takana tai lääkkeitä ja terveenä ollaan oltu. Viimeksi käynyt lääkärillä 2011, jolloin tarvitsin murtuman takia sairaslomaa töistä. - Anonyymi
Kaksi otettu.
Kolmas rokotus varattu, mutta menee ensi vuoden puolelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702051
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250804Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis196624