Trump halusi pelastaa maailman

Trump sanoi virkakaudellaan, "vain minä olen eliitin ja tyrannian välissä. Jos minä kaadun, seuraavaksi kaatuu kansalaisten vapaudet. Juuri näin on tapahtunut.

Biologista omikron myrkkyrokote suihketta on levitetty litteänmaailmamme yläpuolella koska eliitti tietää että bakteerit ja virukset eivät pääse karkaamaan väitettyyn avaruuteen, koska maa on litteä ja taivaankannen alle suljettu systeemi.

Videolla Trump saapuu Helsinkiin, kansalaisen kadulta kuvaama video:

https://www.youtube.com/watch?v=rqefWQoz_Ag

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en käytä maskia enkä ota myrkkypiikkejä vaikka tappaisivat saatanat !
      Ja täällä on myrkkypiikkihullujen minulla aivan turhaa vinkua yhtään mitään.

• Antaa piikkihullujen vinkua. Itse olen kotonani koronakaranteenissa, joka päättyy tai todennäköisemmin jatkuu maanantaina kun minulle tehdään koronatesti.

Nyt olen ottanut 3x ibumax särkylääkettä (suositus 0,5-1tablettia särkyyn/kuumeeseen) otin reseptivapaat särkylääkkeet kuumeen ja kivun alentamiseen, sekä puoli pulloa viinaa, olo on hetken kohtalainen, mutta tiedän kun särkylääkkeen vaikutus loppuu niin tärisen kuumeessa vuoteessa ja pakko nousta ottamaan lisää särkylääkettä.
        Lisäksi tulee krapula huomen aamulla, sekä paleluoireet kuumeesta kun herään kuumelääkkeen vaikutus on jo loppunut.

• Tietääkseni koronapiikit eivät ole myrkkyä. Jos olisi, niin kai porukkaa kuolisi niihin.
        On totta, että koronaan kuolee paljon enemmän porukkaa, mitä piikkeihin. Siksi mua jonkin verran ihmetyttää, miksi juuri maatietoiset ovat usein näitä rokotteita vastaan. Minä en rokotteita vastusta, olenhan itsekin tuplarokotettu. En kuollut, enkä alkanut vapisemaan. Eikä maatietoisuus karissut musta mihinkään. Edelleen ymmärrän aivan oikein, että maa on litteä, niin kuin se onkin.

• Lääkäriin jos yrittää kovin haisevana (kiljusta) voidaan sitten käännyttää jo ovella.

• Anonyymi

Delfine voisi kuume-huuruissaan muistaa että Trump möläytti jo silloin alkuvaiheessa että rokote on olemassa; Amerikkalaiset vapauttivat viruksen tahallaan Kiinaan, mutta se levisi sieltä odottamattomasti.

Ja myöhemminkin Trump on kertonut mitenkä nimenomaan häntä me saamme, ja meidän tulisi, kiittää rokotteiden olemassaolosta. Ne ovat hänen ansiotaan.

Ole kuin Donald Trump, ota rokote.

• Kukaan ei tiedä, laskettiinko korona-virus tahallaan, vai karkasko se vahingossa. Todennäköistä kuitenkin on, että se on laboratoriosta karannut. Tai ennen sitä tietysti lepakkoluolassa kaivostyöntekijät sai sitä virusta, mutta siitä ei tullut vielä edes epidemiaa. Sitten tätä uutta virusta alettiin muokkaa ja lopulta karkasi. Karkasiko se tarkoituksella, vai vahingossa, sitä emme tiedä. Joka tapauksessa koronavirus joka nyt leviää, on mitä todennäköisimmin ihmisten muokkaama virus.
        Joidenkin mukaan korona-virusta olitiin jalostamassa kemialliseksi aseeksi. Toisen mielestä sitä haluttiin vain tutkia, jotta ymmärrettäisiin sen rakenne. Kuka sitten tietää ja mitä, niin emme voi tietää. Sen me kuitenkin tiedämme, että maatietoisuuden leviäminen halutaan estää tavalla ja toisella.

• Anonyymi

Minä ainakaan en maskia pidä enkä myrkkypiikkejä ota vaiikka tappaisitte saatanat !
      Ja on täysin yhdentekevää mitä te piikkihullut täällä vingutte.

• Anonyymi

Sanot varmaankin viimeisinä sanoinasi yllä olevat lauseet.

• Anonyymi

Trump todellakin otti pahimmat puolet molemmista, eliitistä ja tyranneista. Itse kunnioittaisin enemmän presidenttiä joka olisi kansan ja tyrannien välissä.

• Olen pelannut nettishakkia chess.com- sivustolla n. 10 vuotta. Kuulun siellä kymmeniin joukkueisiin ja takanani on n. 10 000 ns. pitkää peliä ja hieman myös pikapelejä.
      Olen myös yksi Team Finlandin ylläpitäjistä ja joukkueemme pelaa hyvin menestyksekkäästi kansainvälisiä joukkueita vastaan.

Kerroin erään joukkueen keskustelupalstalla pitäväni Mr. Trumpista ja potkaisivat minut heti joukkueesta..... :-)

• Anonyymi

Ei kai nettishakissa voi huijata joten ei kai Trumpin ihannoinnin pitäisi haitata?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai nettishakissa voi huijata joten ei kai Trumpin ihannoinnin pitäisi haitata?

Kiitos vastauksesta.

Nettishakissa on huijaaminen valitettavan yleistä ns. pitkissä peleissä. Niissä kunnostautuvat erityisesti intialaiset ja filipinot jotka eivät ole koskaan Trumpista kuulleetkaan.

• ViktorAtaman kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Nettishakissa on huijaaminen valitettavan yleistä ns. pitkissä peleissä. Niissä kunnostautuvat erityisesti intialaiset ja filipinot jotka eivät ole koskaan Trumpista kuulleetkaan.

jatkoa....

Tämä joukkue mihin olin vahingossa liittynyt oli amerikkalainen demokraattien ylläpitämä.
        He suhtautuvat raivokkaasti eri mieltä oleviin....

• Anonyymi

Amatöörimäistä valehtelua mielisairaalta wannabe-uusnatsilta. Et vain ole vielä uskaltanut tarttua uusnatseiluun hörhökiksien lähteenä.

• Anonyymi

Suomi pelastaa kone kerrallaan.

• Anonyymi

Pääsiköhän Delfine lääkäriin ja sai apua? Toivottavasti.

• Trumpin piti olla hyvä presidentti, vaan ei ollut. Valta korruptoi, sanotaan. Toisekseen Trump rakasti valheetta ja rakastaa yhä. Ja niillä se ratsastaa. Trump ei käsitä maan oikeaa muotoa, eli hänkin elää palloharhassa, kuten suuri enemmistö. Vaikka Trump on oikeasta puolueesta, on Trump itse heikko johtamaan kaikessa johdonmukailemattomuudessaan. Biden taas on väärästä puolueesta, mutta hän on korrektimpi. Toki Bidenissäkin on omat puutteensa, mutta niinhän meissä kaikissa. Toivon siunausta Trumpille ja rukoilen myös, että rebublikaaneissa saisi toivon sana loistaa ja maatietoisuus levitä. Tiedän, että rebublikaaneissa on myös maatietoista porukkaa. Demokraateissa ei juurikaan. Silti jos pitää Bidenin ja Trumpin välillä valita, niin valitettavasti joudun kallistuu Bideniin. Vaikkakin on väärästä puolueesta.

• Vak juu Paiden on ollut vallankahvassa vasta vuoden ja saanut jo maansa täyteen sekasortoon joka yhä vain pahenee.

Voimme toki olla onnellisia saadessamme elää näitä uskomattomia aikoja jolloin tulee tapahtumaan suuria mullistuksia.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Vak juu Paiden on ollut vallankahvassa vasta vuoden ja saanut jo maansa täyteen sekasortoon joka yhä vain pahenee.

Voimme toki olla onnellisia saadessamme elää näitä uskomattomia aikoja jolloin tulee tapahtumaan suuria mullistuksia.

Mistähän kaaoksesta puhut?

Työttömyys on vähentynyt vuodessa noin 6% noin 4%, työpaikkoja siis syntyy.

Trump halusi pelastaa Maailman, mutta miksei hän antanut rahaa Amerikan Kansalle? Kansan sijaan hän jakoi sitä miljardöörikavereilleen triljoonittain.

Jotka silti ei enää kannata hänta 2024 vaaleissa, vaan ovat ennemmin näkemässä DeSantosin ehdokkaana.

• Anonyymi

Trumpin todellinen äänimäärä oli hieman yli 80%. Biden päästettiin korporaation ohjaimiin, jotta saadaan selville, mitkä tahot ja ketkä henkilöt ovat vallankaappauksen takana. Armeija tunnusti Trumpin johtajakseen ja liittotasavaltojen commander in chief'iksi maaliskuussa 2020. Yhdysvallat kun muodostuu Washingtonin korporaatiosta, joka on Englannin kunigattaren alainen ja tasavaltojen liitosta, joka käsittää kaikki muut maa-alueet paitsi Washington DC:n.
      Nyt puhdistushommat alkavat olla loppupuolella ja Bidenin korporaatio julistettiin konkurssiin 15.12.2021. Siksi esim. Mailman Taloufoorumi on perunut Davosin kokouksensa. Heillä ei ole enää taloudellista valtaa USA:n koporaation kautta. Väittävät varmasti perumisen syyn joksikin ihan muuksi, mutta ne ovat pelkkää sumuverhoa. Senaatin nostamalla lainakatolla ei ole mitään merkitystä, koska samalla meni keskuspankin rahanluontivalta. Rahapula tulee näyttämään lähiaikana aioiden todellisen laidan. Sitä tietysti yritetään peitellä, mutta ei onnistu pitkää aikaa, kun taustajärjestelyt on jo tehty. Etelämantereella pidätettiin viime perjantaina klobalistien ylintä johtoa (EU:n Ursula ja osa NATON johtoa). He ovat todellisten vallanpitäjien minionioita. Pääpomot on myös eristetty näistä alaisista, joten korttitalo alkaa luhistua. Nämä pidätykset vaikuttivat myös Davosin perumiseen. Nämä tapahtumat ovat pelkästään hyviä ihmiskunnan kannalta.

• Anonyymi

Amerikassa ei nyt vaan koskaan voi tapahtua tuollaista "80%" äänimäärää, se on absoluuttinen mahdottomuus.

Siellä kun on noin 1/3 kansaa joka aina äänestää Demaria, oli ehdolla AIVAN KUKA TAHANSA.

Ja toinen noin 1/3 kansaa äänestää aina Rebua, taas oli ehdolla AIVAN KUKA TAHANSA.

Noin kolmannekset siis äänestää PUOLUETTA, vitut ehdokkaan nimestä.

Vaalit ratkaisee se kumpi noista kolmanneksista saa riittävän määrän jäljellä olevaa 1/3 äänestämään edes jotain. Ja koska tuo viimeinen kolmannes on pääosin TÄYSIN HALUTON ÄÄNESTÄMÄÄN, se että edes muuta käy äänestämässä takaa sen että vaalit on aina hiuskarvan varassa siellä.

Se että alkaa edes esittämään jotain 80% skenaariota on naurettavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe