Naisten syyllisyydentunne yksinäisiä miehiä kohtaan

Anonyymi

Luulen että naisilla on jonkin verran syyllisyyttä siitä että he ovat nirsoja ja sen seurauksena on paljon yksinäisiä ja onnettomia miehiä. Tietenkään he eivät myönnä että näin on mutta ainakin se näkyy siinä kuinka innokkaasti naiset etsivät vikoja miehestä jos tämä valittaa olevansa yksinäinen. He hihkaisevat riemukkaasti kun keksivät että "juot liikaa!", "olet uhriutuja" tms.

Jos tällaista syyllisyyttä ei olisi niin silloinhan heidän ei tarvisisi keksiä syitä ja selityksiä miehen epäonneen.

313

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten naiset vain yrittävät avittaa sinua kertomalla kuinka voisit parantaa tilannettasi. Kuten nyt vaikka vähentämällä sitä juomistasi. No mutta, jos sua ei kerta kiinnosta miksi asiasi ovat huonosti, etkä halua edes yrittää tehdä asialle mitään, niin ole toki ihan rauhassa. Ei kukaan yritä sua neuvoa, kun et mene tilanteestasi puhumaan. Sillä siitä riesasta pääsee.

      • Anonyymi

        Yleensä auttaminen ei ole sitä että hihkaistaan riemukkaasti kun löytyy jokin vika miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä auttaminen ei ole sitä että hihkaistaan riemukkaasti kun löytyy jokin vika miehestä.

        Ai, että joku hihkuu riemuissaan "Sä juot liikaa". Aika hiton outoa porukkaa säkin tunnet.


      • Anonyymi

        Ei pelkästään minulle vaan kaikille yksinäisyyttään huokaileville miehille. Esimerkiksi tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkästään minulle vaan kaikille yksinäisyyttään huokaileville miehille. Esimerkiksi tällä palstalla.

        Ja mistä päättelet että kun kehotetaan lopettamaan juominen, se olisi kirjoitettu riemukkaasti hihkaisten? Toisekseen miksi tulkitset riemukkaan hihkaisun olevan osoitus syyllisyydentunnosta? Minusta se kuulostaa enemmän vahingonilolta, tai vähintään välinpitämättömyydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä päättelet että kun kehotetaan lopettamaan juominen, se olisi kirjoitettu riemukkaasti hihkaisten? Toisekseen miksi tulkitset riemukkaan hihkaisun olevan osoitus syyllisyydentunnosta? Minusta se kuulostaa enemmän vahingonilolta, tai vähintään välinpitämättömyydeltä.

        Tuntuu että yksinäisen miehen tilanne on kuin jokin ongelmanratkaisupeli jossa huudetaan bingo kun keksitään ensimmäinen syy mistä se voisi johtua. Sikäli vähän erikoista että kaikissa ihmissä on vikoja ja outoja ominaisuuksia, myös parisuhteissa olevilla. Silti jos jokin jokin sellainen piirre löytyy yksinäisestä miehestä niin se on siinä! Ongelma ratkaistu, seuraava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että yksinäisen miehen tilanne on kuin jokin ongelmanratkaisupeli jossa huudetaan bingo kun keksitään ensimmäinen syy mistä se voisi johtua. Sikäli vähän erikoista että kaikissa ihmissä on vikoja ja outoja ominaisuuksia, myös parisuhteissa olevilla. Silti jos jokin jokin sellainen piirre löytyy yksinäisestä miehestä niin se on siinä! Ongelma ratkaistu, seuraava!

        Järjevintä siis olla keskustelematta miehen kanssa tuosta aiheesta. Nyökyttely ja kuulemista ilmaisevat äännähdykset aha, mm, joo ja okei ovat parhaita. Kantaa ei asiaan kannata ottaa millään tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjevintä siis olla keskustelematta miehen kanssa tuosta aiheesta. Nyökyttely ja kuulemista ilmaisevat äännähdykset aha, mm, joo ja okei ovat parhaita. Kantaa ei asiaan kannata ottaa millään tasolla.

        No en tiedä mitä järkeä on ottaa "kantaa" asioissa jotka ovat kuitenkin yksilökohtaisia. Jos jykevällä kannanotollasi muutat miehen kertaheitolla toiseksi niin eikö hän sitten ole vääränlainen jollekin toiselle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä mitä järkeä on ottaa "kantaa" asioissa jotka ovat kuitenkin yksilökohtaisia. Jos jykevällä kannanotollasi muutat miehen kertaheitolla toiseksi niin eikö hän sitten ole vääränlainen jollekin toiselle naiselle.

        Oikeastaan mikä tahansa kommentti on kannan ottamista. Minkä ihmeen takia mies ottaa asian puheeksi? Varsinkin, jos aihe kerta on niin kovin henkilökohtainen. Mikä on hänen motiivinsa aiheesta puhumiselle ja mitä hän ajaa sillä takaa? Jos vastapuolella ei ole lupa vasta mitään niin mitä järkeä koko aiheen esilletuomisessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan mikä tahansa kommentti on kannan ottamista. Minkä ihmeen takia mies ottaa asian puheeksi? Varsinkin, jos aihe kerta on niin kovin henkilökohtainen. Mikä on hänen motiivinsa aiheesta puhumiselle ja mitä hän ajaa sillä takaa? Jos vastapuolella ei ole lupa vasta mitään niin mitä järkeä koko aiheen esilletuomisessa on?

        Saahan sitä vastata, ei siinä mitään pahaa ole. Tämä oli vain niiden vastausten tulkintaa. En kuitenkaan ajattelisi että jollain keskustelupalstalla löydetty virhe miehestä on mikään aukoton selitys sille miksi hän on tuomittu yksinäisyyteen. Olen ymmärtänyt että naisiakin on aika monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä vastata, ei siinä mitään pahaa ole. Tämä oli vain niiden vastausten tulkintaa. En kuitenkaan ajattelisi että jollain keskustelupalstalla löydetty virhe miehestä on mikään aukoton selitys sille miksi hän on tuomittu yksinäisyyteen. Olen ymmärtänyt että naisiakin on aika monenlaisia.

        Et vaan sitten kuitenkaan vastannut niihin esittäämiini kysymyksiin. Miksi aloittaa keskustelu aiheesta, jos ei siitä sitten kuitenkaan halua avoimesti puhua? Mikä se motivaatio tuon takana on ja mitä sillä ajetaan takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan sitten kuitenkaan vastannut niihin esittäämiini kysymyksiin. Miksi aloittaa keskustelu aiheesta, jos ei siitä sitten kuitenkaan halua avoimesti puhua? Mikä se motivaatio tuon takana on ja mitä sillä ajetaan takaa?

        Niin että mitenkä?


      • Anonyymi

        Ahah no eletään 2021 kohta 22 lukua ja naiset luulee vieläki että se on miehen teko pistää korkki kiinni ja tulla vetämään teitä hihasta tai kumartaa teidän eteen kun samalla ootte noi parisuhdemarkkinat itse laatinu ja olette niin veemäisiä kaikkine vaatimuksineen :D Kyllähän se on niin että nainen ottaa sieltä mistä se haluaa ja mies ottaa sieltä mistä se saa. Äläkä väitä ettei näin ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahah no eletään 2021 kohta 22 lukua ja naiset luulee vieläki että se on miehen teko pistää korkki kiinni ja tulla vetämään teitä hihasta tai kumartaa teidän eteen kun samalla ootte noi parisuhdemarkkinat itse laatinu ja olette niin veemäisiä kaikkine vaatimuksineen :D Kyllähän se on niin että nainen ottaa sieltä mistä se haluaa ja mies ottaa sieltä mistä se saa. Äläkä väitä ettei näin ole!

        Aika outo kuvitelma tuokin. Sen korkin kiinnipistäminen on ihan sun oma asia. Ei mua ainakaan kiinnosta tekeekö joku sen vai ei. Mun takiani sitä on myös täysin turha tehdä, sillä en lupaa sen takaavan mitään. Mä olen kiinnostunut vain hyvin vähän alkoa käyttävistä miehistä. En mua kiinnosta lopettaisiko joku juomisensa vai ei. Se on yhdentekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo kuvitelma tuokin. Sen korkin kiinnipistäminen on ihan sun oma asia. Ei mua ainakaan kiinnosta tekeekö joku sen vai ei. Mun takiani sitä on myös täysin turha tehdä, sillä en lupaa sen takaavan mitään. Mä olen kiinnostunut vain hyvin vähän alkoa käyttävistä miehistä. En mua kiinnosta lopettaisiko joku juomisensa vai ei. Se on yhdentekevää.

        Ei teille mene jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teille mene jakeluun.

        Ei tietenkään, kun ei jutuissasi ole oikein mitään järkeä.

        Itse en katselisi kahta päivää miestä, joka joisi paljon. Eipä siinä siis olisi juuri aikaa korkkeja sulkea. Sinällään tollasesta on siis täysin turha puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teille mene jakeluun.

        Ei näytä menevän sullekaan jakeluun. Ei yksikään tuntematon nainen välitä pennin vertaa siitä ryyppäätkö sä vai et. Sun ei tarvitse syyllistyä ryyppäämisesi tähden. Sä saat kipotella juuri niin paljon kuin mieles tekee ja sielus sietää. Kyseessä on sun elämäs ja sulla on siihen täysi oikeus.

        Minulla taas on oikeus olla katselematta kipottelijoita. Mulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta katsella kenenkään ryypiskelyä. Tämä on minun elämäni ja minulla on oikeus määrätä siitä. Jokainen päättää ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo kuvitelma tuokin. Sen korkin kiinnipistäminen on ihan sun oma asia. Ei mua ainakaan kiinnosta tekeekö joku sen vai ei. Mun takiani sitä on myös täysin turha tehdä, sillä en lupaa sen takaavan mitään. Mä olen kiinnostunut vain hyvin vähän alkoa käyttävistä miehistä. En mua kiinnosta lopettaisiko joku juomisensa vai ei. Se on yhdentekevää.

        Kyllä se on niin että se syy miks äijät juo on se että ne joutuu olla yksin tai ne ei vain kelpaa. Miesten ei tarvi nykymaailman mukaan mennä jos ne niin ja haluaa ja ne pystyy siihen. Se mikä sylettää on että armeija ja maanpuolustus on miehille pakollinen ja miks ne puolustais femististä maata jossa ne on jo uhrannu kaikki ja edes sellasta ku naista ei löydy? Miehellä ei ole mitää muuta elämässä kuin velvollisuuksia miksi sen pitäs naisestaki huolehtia ihan niinku se olis taas yksi saavutus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin että se syy miks äijät juo on se että ne joutuu olla yksin tai ne ei vain kelpaa. Miesten ei tarvi nykymaailman mukaan mennä jos ne niin ja haluaa ja ne pystyy siihen. Se mikä sylettää on että armeija ja maanpuolustus on miehille pakollinen ja miks ne puolustais femististä maata jossa ne on jo uhrannu kaikki ja edes sellasta ku naista ei löydy? Miehellä ei ole mitää muuta elämässä kuin velvollisuuksia miksi sen pitäs naisestaki huolehtia ihan niinku se olis taas yksi saavutus?

        Jos olen raa'an rehellinen, niin mulle on yksi lysti miksi Jeppe juo. Ei vois ne syyt kiinnostaa yhtään vähempää. Se on hienoa, että sä itse tiedät miksi juot. Vaan mua se ei kiinnosta. En huoli ryyppäävää miestä, oli se juomisen syy ihan mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen raa'an rehellinen, niin mulle on yksi lysti miksi Jeppe juo. Ei vois ne syyt kiinnostaa yhtään vähempää. Se on hienoa, että sä itse tiedät miksi juot. Vaan mua se ei kiinnosta. En huoli ryyppäävää miestä, oli se juomisen syy ihan mikä tahansa.

        No siis just tämä!

        En moralisoi, en paheksu, en katso pahalla ... juokaa miehet ihan juuri niin paljon kun haluatte. Se ei haittaa mua ei sitten yhtään.

        Vaan jos tulette minulta kysymään, että huolinko omaan elämääni ryyppäävän miehen, niin vastaus on "en huoli". Mulla on tasan tämä yksi elämä, enkä sitä moiseen tuhlaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä menevän sullekaan jakeluun. Ei yksikään tuntematon nainen välitä pennin vertaa siitä ryyppäätkö sä vai et. Sun ei tarvitse syyllistyä ryyppäämisesi tähden. Sä saat kipotella juuri niin paljon kuin mieles tekee ja sielus sietää. Kyseessä on sun elämäs ja sulla on siihen täysi oikeus.

        Minulla taas on oikeus olla katselematta kipottelijoita. Mulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta katsella kenenkään ryypiskelyä. Tämä on minun elämäni ja minulla on oikeus määrätä siitä. Jokainen päättää ihan itse.

        Sun oikeudet ylimielisyys oikein huokuu. Olet kuitenkin itsenäinen nainen? Pointti ei vieläkään menny perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oikeudet ylimielisyys oikein huokuu. Olet kuitenkin itsenäinen nainen? Pointti ei vieläkään menny perille.

        Taisinnpuhua myös SINUN oikeuksistasi ja taisinpa puhua niistä jopa ennen omiani.

        Sulla on täysi oikeus ryypätä ihan just niin palhon kuin mielesi tekee. Sinun elämäsi ja saat tehdä sillä ihan mitä itse haluat. Se ei kenellekään muulle kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oikeudet ylimielisyys oikein huokuu. Olet kuitenkin itsenäinen nainen? Pointti ei vieläkään menny perille.

        Tähän voin sanoa tasan saman, kuin olen sanonut useammallekin varatulle lässyttäjälle. Mun takiani ei tosiaan kannata vaivautua. Mä en tule edes harkitsemaan yhtään mitään, ennenkun aiemmat ongelmat on hoidettu ja senkään jälkeen en lupaa yhtään mitään. Voi hyvin olla, että näet kaiken vaivan ja riesan täysin turhaan, kun treffien jälkeen todettaisiin, että ei tämä toimi. Paljon järkevämpi siis unohtaa heti alkuunsa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen raa'an rehellinen, niin mulle on yksi lysti miksi Jeppe juo. Ei vois ne syyt kiinnostaa yhtään vähempää. Se on hienoa, että sä itse tiedät miksi juot. Vaan mua se ei kiinnosta. En huoli ryyppäävää miestä, oli se juomisen syy ihan mikä tahansa.

        Kyllä se kiinnosti sua sen verran että kommentoit noin pitkän tekstin. Oletan että olet nainen niin yksinkertaista itkua. Se on huvittavaa että te ette vain kykene siihen pointtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen raa'an rehellinen, niin mulle on yksi lysti miksi Jeppe juo. Ei vois ne syyt kiinnostaa yhtään vähempää. Se on hienoa, että sä itse tiedät miksi juot. Vaan mua se ei kiinnosta. En huoli ryyppäävää miestä, oli se juomisen syy ihan mikä tahansa.

        Eikö sulle mene päivänselvä asia jakeluun?Jeppe juo sen takia että maailmanparannus feminismi ja velvollisuus. Jepellä ei oo mitään muuta kuin velvollisuuksia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kiinnosti sua sen verran että kommentoit noin pitkän tekstin. Oletan että olet nainen niin yksinkertaista itkua. Se on huvittavaa että te ette vain kykene siihen pointtiin?

        En tainut kysyä kenenkään juomisen syytä, kun se ei kiinnosta. Syitä on ihan turha selittää. Ei niillä lopulta ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kiinnosti sua sen verran että kommentoit noin pitkän tekstin. Oletan että olet nainen niin yksinkertaista itkua. Se on huvittavaa että te ette vain kykene siihen pointtiin?

        Pointi on tämä ... mikä tahansa muu elämä on parempi vaihtoehto, kuin ryypiskelevä (tai narkkaava tai väkivaltanen tai jotain muuta vastaavaa) mies. Ei ole olemassa tekosyytä siihen miksi sellasta katselisin. Ihan kaikki muut mahdollisen vaihtoehdot ovat parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulle mene päivänselvä asia jakeluun?Jeppe juo sen takia että maailmanparannus feminismi ja velvollisuus. Jepellä ei oo mitään muuta kuin velvollisuuksia :D

        Ja,sulle ei meenyt jakeluun, että ihan sama? Tekosyitä riittää ja jokainen on ihan yhtä hyvä tai huono kuin toinenkin. Sä olet valkannut tuon, ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointi on tämä ... mikä tahansa muu elämä on parempi vaihtoehto, kuin ryypiskelevä (tai narkkaava tai väkivaltanen tai jotain muuta vastaavaa) mies. Ei ole olemassa tekosyytä siihen miksi sellasta katselisin. Ihan kaikki muut mahdollisen vaihtoehdot ovat parempia.

        No siis aikalailla juuri noin. Ennemmin vaikka kuula kalloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis aikalailla juuri noin. Ennemmin vaikka kuula kalloon.

        No juu, melkeinpä noinkin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja,sulle ei meenyt jakeluun, että ihan sama? Tekosyitä riittää ja jokainen on ihan yhtä hyvä tai huono kuin toinenkin. Sä olet valkannut tuon, ok.

        Ei se ymmärrä pointtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ymmärrä pointtia.

        Harvempi tota juoppojen sumeaa logiikkaa ymmärtää. Se on sellasta epälogiikkaa, joka tuntuu loogiselta vain ajattelijan omassa päässä ja saa sen toisen umpihumalaisen kuuntelijan nyökyttelemään ja mokeltamaan takasin jotain yhtä käsittämätöntä. Kumpikaan ei tajua sanaakaan toistensa jutuista ja puhuu aivan eri asioista, mutta se on kivaa, kun voi kuvitella jonkun ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin että se syy miks äijät juo on se että ne joutuu olla yksin tai ne ei vain kelpaa. Miesten ei tarvi nykymaailman mukaan mennä jos ne niin ja haluaa ja ne pystyy siihen. Se mikä sylettää on että armeija ja maanpuolustus on miehille pakollinen ja miks ne puolustais femististä maata jossa ne on jo uhrannu kaikki ja edes sellasta ku naista ei löydy? Miehellä ei ole mitää muuta elämässä kuin velvollisuuksia miksi sen pitäs naisestaki huolehtia ihan niinku se olis taas yksi saavutus?

        Katkeraa puhetta. Naisella sitä vasta velvollisuuksia riittää. Omillaan kun toimeentulee niin ei ole pakko ottaa jotakin miestä. Voi jättää ne viinaan menevät ukkelit omaan arvoonsa ja viihtymään itsekseen tai kaltaistensa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulle mene päivänselvä asia jakeluun?Jeppe juo sen takia että maailmanparannus feminismi ja velvollisuus. Jepellä ei oo mitään muuta kuin velvollisuuksia :D

        Juoppo juo ja syy juomiseen löytyy aina muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa puhetta. Naisella sitä vasta velvollisuuksia riittää. Omillaan kun toimeentulee niin ei ole pakko ottaa jotakin miestä. Voi jättää ne viinaan menevät ukkelit omaan arvoonsa ja viihtymään itsekseen tai kaltaistensa seurassa.

        No jaa naisella yhtään sen kummemmin velvollisuuksia ku miehellä naisella kuitenki enempi valinnanvaraa vai onko naisilla armeijapakkokin? Naisten velvollisuudet alkaa vasta sitte ku on saanu jonku jännämiehen kans kakaran ja siinäkin tilantees vasta jatkuukin ne miehen velvollisuudet. Tunnut olevan katkeransävyinen viinaanmeneviä ukkeleita kohtaan ei se muiden vika oo jos oot retkahtanu johonki juoppoon joskus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa naisella yhtään sen kummemmin velvollisuuksia ku miehellä naisella kuitenki enempi valinnanvaraa vai onko naisilla armeijapakkokin? Naisten velvollisuudet alkaa vasta sitte ku on saanu jonku jännämiehen kans kakaran ja siinäkin tilantees vasta jatkuukin ne miehen velvollisuudet. Tunnut olevan katkeransävyinen viinaanmeneviä ukkeleita kohtaan ei se muiden vika oo jos oot retkahtanu johonki juoppoon joskus :D

        Kovasti palstalla väitetään ettei ne jännämiehet pidä jälkikasvustaan huolta, vaan että yh-äidit houkuttelevat beta-miehiä kanssaan parisuhteisiin maksamaan jännämiehen lasten menoja?

        Nytkö sitten myönnetäänkin että Suomen lain mukaan elatusvastuu on biologisilla vanhemmilla eikä vanhempien uusilla kumppaneilla laisinkaan?

        Miehillä ei muuten ole mitään armeijapakkoa, sellaista ei Suomen laki tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että yksinäisen miehen tilanne on kuin jokin ongelmanratkaisupeli jossa huudetaan bingo kun keksitään ensimmäinen syy mistä se voisi johtua. Sikäli vähän erikoista että kaikissa ihmissä on vikoja ja outoja ominaisuuksia, myös parisuhteissa olevilla. Silti jos jokin jokin sellainen piirre löytyy yksinäisestä miehestä niin se on siinä! Ongelma ratkaistu, seuraava!

        Parisuhteessa olevilla niitä vikoja ja outouksia on vähemmän, tai ne ovat lievempiä, kuin vastentahtoisesti sinkuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa olevilla niitä vikoja ja outouksia on vähemmän, tai ne ovat lievempiä, kuin vastentahtoisesti sinkuilla.

        ...tai vaihtoehtoisesti ne parisuhteissa olevat ovat löytäneet rinnalle ihmisen, jolla on samantyyppisiä vikoja ja outouksia.

        Vastentahtoisesti sinkuksi jää helposti, jos metsästää väärillä vesillä ja väärillä välineillä. Ei tonnikalaa saa napattua kiväärillä lentokoneesta.

        Jos on esim kova juomaan mutta etsii kumppania jolla ei samaa ongelmaa ole, törmää usein siihen että omaan mieleen olevat ehdokkaat toteaa "ei kiitos, en tykkää juomisestasi". Jos taas juoppo etsii seuraa toisesta viinanmenevästä, on onnistumisprosentti todennäköisesti huomattavasti korkeampi.

        Siihen on syynsä miksi kodittomat narkomaanit monesti seurustelevat toisen kodittoman narkomaanin kanssa, eivätkä esimerkiksi sydänkirurgien tai toimitusjohtajien kanssa.


    • En kyllä mitenkään ymmärrä, miksi naispuoli ottaisi syyllisyyttä yksinäisten miesten vuoksi, painotetusti koska eivät itse uhraudu kantamaan omaa osaansa yksinäisten miesten siivusta. Ajatus on lähtöjäänkin outo.

      Kantaisiko aloittaja painavaa syyllisyyttä siitä, että metsää tuhotaan etelä-Amerikassa ja Indonesiassa huolestuttavaa tahtia? Etenkin kun aloittaja voisi syyllisyytensä sijaan tehdä asialle jotain, tehdä jopa hyvin henkilökohtaisesti, menemällä paikan päälle?

      • Anonyymi

        Niin, mikseivät aloittajan kaltaiset leiki keskenään? Eikö niille itselleenkään kelpaa omanlaisensa seura?


      • Anonyymi

        Taidat olla niin idiootti että kuvittelet aloituksen tarkoittavan sitä että naisten tulisi kantaa syyllisyyttä asiasta. Se oli huomio eikä kehotus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niin idiootti että kuvittelet aloituksen tarkoittavan sitä että naisten tulisi kantaa syyllisyyttä asiasta. Se oli huomio eikä kehotus.

        Höpö höpö, aloituksessa on ihan selkeästi asetettu ehtolauseke jossa naisten tulisi kantaa syyllisyyttä pineten miesparkojen yksinäisyydestä. Sairas ajatuskin.

        Se, että sanoma alkaa sanalla "luulen" on ehdotus, mutta sanallisesti se murskataan heti seuraavassa lausessa jossa todetaan etteivät naiset myönnä tuntevansa syyllisyyttä. Aloittaja ei todellakaan ehdottele, vaan toteaa.

        Eli sitten sinä oletkin se idiootti. MItäs siihen sanot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mikseivät aloittajan kaltaiset leiki keskenään? Eikö niille itselleenkään kelpaa omanlaisensa seura?

        Ehkä, sitä on mahdoton tietää.
        Oma puolisottomuuteni, nimenomaan naista siihen rooliiin kaipaisin siis, on täysin oma valintani juuri nyt. Ymmärrän hyvin miksen herätä kiinnostusta naisissa ja tiedostan mitä korjausliikkeitä voisin vähintäänkin tehdä, jos todella kaipaisin kumppania.


    • Anonyymi

      Sääliä tunnen yksinäisiä miehiä kohtaan, mutta syyllisyyttä en.

      Eihän minulla olisi mitään mahdollisuutta pelastaa kaikkia maailman miehiä yksinäisyydeltä. Voin pelastaa vain yhden ainoan. Mitä ihmeen syyllisyyttä minä niiden kaikkien muiden takia voisin tuntea?

    • Anonyymi

      Haetko sääliä?

      Pigäisikö muitten, varsinkin naisten vaan sääliä sinua ja sinun elämää? Lisäksi tulla sinun elämääsi, mitä se ikinä onkaan ja tehdä sinut onnelliseksi ja hyvinvoivaksi?

      Toisinsanoen jatkaa sinun äitisi tekemisiä eteenpäin.

      Olet heittäytyjä. Kaikkien muiden ihmisten pitäisi tehdä sinun elämästä hyvä ja kun ei kukaan tee, niin sinua loukataan? Eikös vaan?

      • Anonyymi

        Haen tunnustusta sille että on olemassa piiloteltua sääliä ja syyllisyyttä. Voisit vähän ryhdistäytyä älyllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haen tunnustusta sille että on olemassa piiloteltua sääliä ja syyllisyyttä. Voisit vähän ryhdistäytyä älyllisesti.

        Miksi pitää piilottautua? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää piilottautua? 🙄

        Häpeätkö itseäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haen tunnustusta sille että on olemassa piiloteltua sääliä ja syyllisyyttä. Voisit vähän ryhdistäytyä älyllisesti.

        Ryhdistäytyä älyllisesti? What ja fuckin what?

        https://youtu.be/7IFZXQfO2NU

        Oot niin vit.n pihalla..


    • Anonyymi

      Itse näen naiset enemmän hyvin itsekkäinä ja huomion hakuisina. Vähät välittävät miehestä, jollei hänestä löydy seikkaa, joka heitä hyödyntäisi? Siksi julkkikset ja menestyvät miehet ovat niitä ihanne miehiä heille. Itse sanoisin, et kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa, edes katinkultaa? Sen oikean löytäminen on enemmän lottoamista? Itse en ole ollut onnekas sen suhteen.

      • Anonyymi

        Välitätkö itse kaikista maailman ihmisistä, niistäkin joista et hyödy mitään?

        Välitätkö aidosti naisista, joista et ole seksuaalisessa mielessä kiinnostunut?


    • Anonyymi

      Sääli on heikkoutta eikä naiset sääli rumia miehiä jotka joutuu elää yksin.

    • Anonyymi

      No täytyykin sitten muistaa, että kun mies valittaa yksinäisyyttään, niin hänelle tulee vastata jotakin seuraavista: "Jaa!", "Aha!", "Vai niin" tai "Voi voi!". Silloin mies on tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Aika toksinen näkökulma että jokaiseen ongelmaan pitää heti löytyä syy jolla toisen ihmisten tilanne on kuitattu. Varsinkin kun vikoja on tietääkseni kaikissa ihmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika toksinen näkökulma että jokaiseen ongelmaan pitää heti löytyä syy jolla toisen ihmisten tilanne on kuitattu. Varsinkin kun vikoja on tietääkseni kaikissa ihmissä.

        Mistä sä tollasen näkökulman löysit? Toisaalta erinomaisen hyvä esimerkki oman mielen mukaan tulkitsemisesta. En sanonut yhtään sanaa asian analysoimisesta. Sehän on kiellettyä alotuksen mukaan. Sitä tulee välttää viimeiseen saakka.

        Järkevintä vain sanoa neutraali "okei" ja siirtyä seuraavaan aiheeseen, jottei kukaan vain kuvittele kuulevansa ainoatakaan analysoivaa sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tollasen näkökulman löysit? Toisaalta erinomaisen hyvä esimerkki oman mielen mukaan tulkitsemisesta. En sanonut yhtään sanaa asian analysoimisesta. Sehän on kiellettyä alotuksen mukaan. Sitä tulee välttää viimeiseen saakka.

        Järkevintä vain sanoa neutraali "okei" ja siirtyä seuraavaan aiheeseen, jottei kukaan vain kuvittele kuulevansa ainoatakaan analysoivaa sanaa.

        Kannattaa jättää myös se turhanpäiväinen "okei" pois jos ei muuta sanottavaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jättää myös se turhanpäiväinen "okei" pois jos ei muuta sanottavaa ole.

        Miehet siis tykkäävät vähiten kyttyrää, jos heidät ignoraa kokonaan. No hyvä tietää. Paras on siis vaan kääntää selkänsä ja mielellään jopa kävellä pois, jos mies alkaa tuollaisia puhumaan?


    • Anonyymi

      Kato mies peiliin. Puhut rumasti naiselle joka hoitaa kodin lapset ja työn. Sinusta ei siihen ole.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...

        https://youtu.be/WflAReA2cqs

        °.•

        No oikeasti..

        Jos on nobody, on sit oikeasti nobody.


        Auttaako se kitistä anonyyminä pslstalla anonyyminä?

        Minusta voi rauhassa heittää voltilla itsensä koskeen ja imee vettä keuhkoon.... vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti..

        Jos on nobody, on sit oikeasti nobody.


        Auttaako se kitistä anonyyminä pslstalla anonyyminä?

        Minusta voi rauhassa heittää voltilla itsensä koskeen ja imee vettä keuhkoon.... vaikka.

        Hei babe, sulle on paikka oikeesti tuolla. Pedattuna eteen, etkö jo huomaa

        https://youtu.be/1j1lSIwYuo8


    • Anonyymi

      Jaa, tätä taas…huoh!

    • Anonyymi

      Positiivisen naissyrjinnän seuraus.

    • Anonyymi

      En ole syyllinen yhtään mihinkään. Peilin eteen☝

      • Anonyymi

        Syyllisyyttä voi tuntea myös ilman syyllisyyttä. Vähän ajattelua peliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyyttä voi tuntea myös ilman syyllisyyttä. Vähän ajattelua peliin!

        Että mitenkä? :D Selitäs tämä auki? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitenkä? :D Selitäs tämä auki? :D

        Jep! Minäkin haluaisin tietää kuinka voi tuntea syyllisyyttä, kun ei ole syyllistynyt mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Minäkin haluaisin tietää kuinka voi tuntea syyllisyyttä, kun ei ole syyllistynyt mihinkään?

        Naiset ovat syyllistyneet kollektiiviseen nirsouteen ja syyllistyvät edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat syyllistyneet kollektiiviseen nirsouteen ja syyllistyvät edelleen.

        Miehetkö eivät tähän "syyllisty"? Miehet eivät pääsääntöisesti kumppania etsiessään hae sellaista itselleen mieleistä partneriehdokasta, niinkö? Miehillekö siis kelpaisi kumppaniksi ihan kuka vaan?

        Kyllä se on poika hyvä niin että jokainen kumppania toivova etsii vierelleen itselleen sopivaa tyyppiä. Se on helppoa nähdä rikka muiden silmässä mutta näköjään vaikeampaa huomata se sama roska omassa öögassa.

        Harva haluaa rinnalleen tyypin, joka käyttää aikansa netissä toisten haukkumiseen. Haluaisitko itse vierellesi naisen, joka ei muuta teekään kuin haukkuu miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat syyllistyneet kollektiiviseen nirsouteen ja syyllistyvät edelleen.

        Miksi kukaan kokisi tuosta syyllisyyttä? Oma ainutkertainen elämä, sen suhteen on syytäkin olla nirso kuin mikä. Se on tyytyväisyyden aihe ja ylpeydenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkö eivät tähän "syyllisty"? Miehet eivät pääsääntöisesti kumppania etsiessään hae sellaista itselleen mieleistä partneriehdokasta, niinkö? Miehillekö siis kelpaisi kumppaniksi ihan kuka vaan?

        Kyllä se on poika hyvä niin että jokainen kumppania toivova etsii vierelleen itselleen sopivaa tyyppiä. Se on helppoa nähdä rikka muiden silmässä mutta näköjään vaikeampaa huomata se sama roska omassa öögassa.

        Harva haluaa rinnalleen tyypin, joka käyttää aikansa netissä toisten haukkumiseen. Haluaisitko itse vierellesi naisen, joka ei muuta teekään kuin haukkuu miehiä?

        Ei aio väitellä kanssasi. Parempi yksin kuin huonossa keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aio väitellä kanssasi. Parempi yksin kuin huonossa keskustelussa.

        Tarkoittaa ettet keksi yhtään järkevää argumenttia, tälläkään kertaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat syyllistyneet kollektiiviseen nirsouteen ja syyllistyvät edelleen.

        Harvat miehet tykkäävät sellaisista ”ei-nirsoista” naisista. He haukkuvat näitä hutsuiksi, koko kylän polkupyöriksi jne.

        Kyllä mies kuin mies haluaa partnerikseen mahdollisimman nirson naisen, joka huolii vain hänet, eikä ketään toista miestä.


    • Anonyymi

      Luulet jotain ja olet päättänyt, että asia on just siten kuten luulet sen olevan.

      Eipä tuossa liene sitten paljon keskusteltavaa, kun olet jo päättänyt?

      • Anonyymi

        Kyllä siitä keskustella voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä keskustella voi.

        Voi toki. Ainahan voi käydä tyhjänpäiväisiä ja tarpeettomia keskusteluja. Vaan miksi vaivautua, kun sekin ajan voi käyttää järkevämpiin asioihin?

        Tämä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä keskustella voi.

        Et vaikuta kovin halukkaalta keskustelemaan - vaikutat kyllä hyvin halukkaalta saarnaamaan luuloasi, mutta et laisinkaan halukkaalta kuuntelemaan vasta-argumentteja :) Tunnut vaativan arvostusta näkemyksellesi, mutta et vaikuta valmiilta antamaan arvostusta vasta-argumenteille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta kovin halukkaalta keskustelemaan - vaikutat kyllä hyvin halukkaalta saarnaamaan luuloasi, mutta et laisinkaan halukkaalta kuuntelemaan vasta-argumentteja :) Tunnut vaativan arvostusta näkemyksellesi, mutta et vaikuta valmiilta antamaan arvostusta vasta-argumenteille :)

        Tämä on niin ala-arvoista keskustelua että eipä näihin solvauksiin ja typeryyksiin viitsi oikein edes lähteä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin ala-arvoista keskustelua että eipä näihin solvauksiin ja typeryyksiin viitsi oikein edes lähteä mukaan.

        Tyypillinen vastaus silloin kun ei enää riitä argumentit jatkamaan keskustelua ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sun premissisi on pielessä ja sitä myöten myös johtopäätelmäsi.

      • Anonyymi

        Tarkoittaen tätä:" Jos tällaista syyllisyyttä ei olisi niin silloinhan heidän ei tarvisisi keksiä syitä ja selityksiä miehen epäonneen."

        Eli syitä miehen surkeuteen, tai mihin tahansa asiaan, voi kyllä etsiä ilman minkäänlaista syyllisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaen tätä:" Jos tällaista syyllisyyttä ei olisi niin silloinhan heidän ei tarvisisi keksiä syitä ja selityksiä miehen epäonneen."

        Eli syitä miehen surkeuteen, tai mihin tahansa asiaan, voi kyllä etsiä ilman minkäänlaista syyllisyyttä.

        Voihan niitä etsiä ilman syyllisyyttä. Kukaan tuskin kiistää tätä. Voi niitä etsiä myös syyllisyyden kanssa ja siitä tämä aloitus nyt sattui kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan niitä etsiä ilman syyllisyyttä. Kukaan tuskin kiistää tätä. Voi niitä etsiä myös syyllisyyden kanssa ja siitä tämä aloitus nyt sattui kertomaan.

        Sinä vain perustelit siten havaintoasi, joka ei siis perustu mihinkään. Mikset vain esittänyt kysymystä? Ai mutta sinähän jo päätit etteivät naiset sellaista voi myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vain perustelit siten havaintoasi, joka ei siis perustu mihinkään. Mikset vain esittänyt kysymystä? Ai mutta sinähän jo päätit etteivät naiset sellaista voi myöntää.

        Saa sen myöntää ihan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sen myöntää ihan vapaasti.

        Aloitusta voisi pitää oppiesimerkkinä epäloogisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusta voisi pitää oppiesimerkkinä epäloogisuudesta.

        Millainen esimerkki se olisi ja miten sen esittellsit oppilaille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen esimerkki se olisi ja miten sen esittellsit oppilaille?

        Ihan riittäisi näyttää tuo aloitus. Se se esimerkki olisi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On syytäkin olla nirso ihan molemminpuolin, nimittäin epämääräistä ihmismassaa on liikkeellä runsaasti ja siinä voi saada karmean opetuksen, jos ei osaa kuoria ominaisuuksia esiin toisesta. Tässä kun omaa suhdettaan arvioi 30v jälkeen, pidän tärkeimpänä asiana yhteisiä intressejä sekä vahvaa fyysistä vetovoimaa. Biologiaa vastaan ei kannata taistella, pitää osata elää vaistojen varassa sekä ylläpitää tasapainoista arkea.

    • Anonyymi

      Kyllä mun mielestä jo se kertoo korkeasta rimasta jos missikin on 22v sinkkuna ja miehiä varmasti olis jos ei olisi itse niin nirso ja kelpuuttaisi jonku. Ja kaikisti pahintahan näis jutuis on se että naiset ottaa näistä mallia instagram ym. jutut mukaan lukien. Karua mutta totta että nainen hakee vain sitä "ritaria"

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi "kelpuuttaa" joku? Jos mieluummin on yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei tunnu itselle sopivalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi "kelpuuttaa" joku? Jos mieluummin on yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei tunnu itselle sopivalta?

        Se on se rima niin korkealla että sopivakaan ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se rima niin korkealla että sopivakaan ei käy.

        Jos se ei omasta mielestä ole sopiva?

        Kelpuuttaisitko itse jonkun vain siksi, että joku ulkopuolinen päättää että "nuo kaksi on toisilleen sopivat"?
        Vaikka et tykkäisi naisesta yhtään, ei olisi sinun makuusi, mutta joku tietäjä vaan nyt päätti että samaa tasoa olette ja yhteen kuulutte?

        Kysehän ei ole mistään höpöhöpö-rimasta. Ei kahden ihmisen välistä kemiaa voi ennustaa. Vaikka olisi paperilla miten täydellinen pariskunta, niin jos ei kemiaa ole, ei suhdetta synny.


    • Anonyymi

      No yksinäisiä naisia käsketään laihduttamaan, kaunistautumaan, olemaan huoraamatta, alentamaan kriteereitään.

      • Anonyymi

        Ainahan nainen jonkun löytää. Toki vain omantasoisesta laumastaan.


      • Anonyymi

        Näinpä. Siispä yksinäiset miehet jotka seuraa kaipaatte:

        Laihduttakaa, komistautukaa, olkaa huoraamatta, alentakaa kriteereitä!


    • Anonyymi

      Ymmärrän, että sen kuuleminen v.tuttaa, mutta runsas alkoholinkäyttö ihan aidosti on ongelma niin parisuhteen löytämisessä, kuin muissakin ihmissuhteissa. Se voi tuntua epäreilulta, mutta harva vähän tai edes kohtuudella käyttävä jaksaa ja edes haluaa katsella runsasta alkoholinkäyttöä. Oikeastaan ainoa realistinen mahdollisuus on etsiä joku, jonka alkoholinkäyttö on yhtä runsasta. Varsin kuvaavaa on se, että hyvin moni runsaasti alkoholia käyttävä ei itsekään halua yhtä runsasti alkoholia kuluttavaa kumppania. Se ongelma siis tiedostetaan, niin kauan kun se juoja on joku muu kuin itse. Omalla kohdalla sitä ongelmallisuuttaon vaikea myöntää.

      Alkoholissa on myös se huono puoli, että se sotkee hormonitoimintaa ja aiheuttaa itsessään masennusta.

      • Anonyymi

        Löysit siis yhden sanan aloituksesta - olet melkoinen mestari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysit siis yhden sanan aloituksesta - olet melkoinen mestari!

        Näköjään se osui ja upposi.


      • Anonyymi

        Niin en halua alkoholisteja ystäviksi enkä parisuhteeseen puolisoksi. Miksi minun raittiin ihmisen pitäisi katsoa sitä juomista? En halua niin tehdä.


      • Anonyymi

        Juoppo löytää helposti kaltaistaan seuraa sieltä mistä juoppoja löytyy: kapakoista. Jos on kova ottamaan kuppia, kannattaa etsiä kumppania juottoloista. Siten löytää rinnalleen toisen viinaan menevän, jonka kanssa voi sitten kimpassa kupittaa.

        Näkeehän sen valitettavan hyvin miten käy kun juopot menevät kimppaan, mutta toisaalta onpahan sitten seuraa toisistaan. Usein juopot onnistuvat karkottamaan kaverit ympäriltään, siksipä noissa juottoloissa näkee paljon iäkkäitä alkkiksia yksinään. Kun ovat juomisellaan saaneet kaikki kaikkoamaan. Siinä sitten selittelevät että kumppanikin oli niin hirveä juoppo että piti sekin jättää - samalla kun kumoavat viinaa kaksin käsin.


    • Anonyymi

      Mun standardit on että naisen pitää olla hoikka, isot tissit ja leveä lantio eikä saa olla yh eikä läski ym ym. Ei mua pitempi 170cm minimissään ja 25v raja.

    • Anonyymi

      Kyllä on sekava ja typerä keskustelu x) Joku alkoholisoitunut mies rääpii päätään. Mies olen itsekin mutten käytä lainkaan alkoholia. Kyllä sitä vientiä on niin miehillä kuin naisillakin kun itsestään pitää huolta ja odottaa realistisesti saavansa tasoistaan seuraa. Jotkut löytävät sen oikean myös "eri tasoisista" porukoista mutta yksin alkoholia kuittaamalla saat etsiä pitkään, varsinkin tuolla asenteella.
      -Tampereen Ukko 41v

      • Anonyymi

        Nyt on miehellä oikea asenne 👍. Harmi, etten asu enää Tampereella.


      • Anonyymi

        Niin tietysti se on alkkismies :)


      • Anonyymi

        Ihan samaa ajattelin. Jonkun juopon horinaa. Hyvä todiste siitä miten alkoholi vaikuttaa tyhmentävästi.


    • Aika mielenkiintoinen näkökulma.. ..en ole ajatellutkaan tuota, mutta näin nopeasti pohdittuna saattaa siinä jotain perää olla..jos onkin niin tuskin tietoisesti tunnistavat sitä vaan vaikutukset lähinnä alitajuisia.. ..mä olen saanut vahvan kuvan ettei juuri kukaan nainen edes tiedä mitä haluaa/etsii.. ..se ns. nirsous on jotain niin käsittämätöntä.. ..mä kuvittelen itsestäni että tulisin toimeen jokseenkin kaikkien naisten kanssa joista pidän.. ..toki sen pitämisen täytyy olla vastavuoroista eli myös hänen täytyy pitää minusta…sitä en ainakaan huomaa kovinkaan usein…en tiiä ovatko ihmiset vain niin prkleen introverttejä/sulkeutuneita vai mikä mättää.. ..aloitteen ja tutustumaan alkamisen perusteena luulisi olevan vain ulkonäkö ja nopeasti huomioitu pinnallinen käyttäytyminen.. ..ulkonäkö tietty makuasia ja mieltymykset vaihtelee paljonkin, mutta ainakaan omasta mielestäni en näytä ihan paskalta ja käytöskin on suht ok ellei itse alkaa hankalaksi…en tiiä mikä mättää mut ei vaan toimi… :/

      • Anonyymi

        Kai sitä jokaisella naisella on ne omat syyt, miksi joku mies ei sytytä. Joillekin se on luonne, toisille persoonallisuus ja kolmannet eivät huoli ketään oman elämäntilanteensa takia. Siihen päälle sata muuta syytä.

        Itse olen nelikymppinen nainen, ja mun ystäväpiirissä on useita "nirsoja" sinkkunaisia, joista osa on ollut yksin jo vuosia. Jokaisella on omat syynsä siihen, mutta myös yhdistäviä tekijöitä löytyy. Yksi on paskat kokemukset miehistä. Tarpeeksi kun on ottanut selkäänsä aiemmin, ei miehet enää kiinnosta ja todella moni on valmis edes miettimään suhdetta vain, jos se mies kolahtaa todella lujaa. Mikään puolivillainen säätö ei enää riitä. Ja tuo kolahdus tapahtuu elämässä ehkä vain pari kertaa, kaikille ei sitäkään.

        Itse olen ollut yksin pian 7 vuotta. Koko ajan miehet kiinnostavat vähemmän ja vähemmän. En halua enää draamaa elämääni, en halua, että arkeni ja ajankäyttöni sotketaan. En halua menettää rahojani. Ennen kaikkea en halua tuskaa, kipua enkä kärsimystä. Siksi olen supernirso ja voin kertoa, etten todellakaan tunne tästä huonoa omaatuntoa tai syyllisyyttä.


      • Anonyymi

        Se, että "tulee toimeen" on varsin heikko pohja parisuhtelle. Kyllähän normaali ihminen nyt tuleekin toimeen lähes kenen tahansa kanssa. Kaipa miesten sitten tekee mieli harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, joten yhteiselo kenen tahansa kanssa voi myös tuntua hyvältä idealta.

        Tuo "toimeen tuleminen" ottaa myös tosi huonosti huomioonnihmiaten erilaisia toiveita elämän suhteen. Toisille on tietysti ihan ok elellä srllasrn ihmisrn kanssa, jonka kohtaa muutaman kerran viikossa seksin merkeissä, mutta sen hetken ulkopuolella ei ole mitään yhteistä. Itse taas esimerkiksi en näe mitään vaivaa ottaa itselleni riippakiveä, jonka ainoa etu olisi seksi. Enhän mä edes haluaisi sitä riippakiven kanssa.


    • Anonyymi

      No itse juon kohtuudella ja vähentäny. Enpä ihan kelpaa naisille koska mussa on jotain vikaa. Käsketty laskea rimaa ottamaan ruma ja lihava ku en parempaa saa. Kyllä mua ainaski masentaa ja olen kyllästyny olemaan sinkkuna.

    • Anonyymi

      Muttakun en vain silti riitä. Naiset ei mun tyylisestä tykkää lisäksi oon ongelmatapaus. Kuulemma pitäisi etsiä ruma ja lihava ja tyhmä ku en muuta saa.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Katos vaan, Allu itse.

        Mä olin jo melkein varma, että olit osallisena erääseen julkisuudessa käsitellyssä perhetragediassa ja sen seurauksena hyvässä tallessa vankimielisairaalassa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan, Allu itse.

        Mä olin jo melkein varma, että olit osallisena erääseen julkisuudessa käsitellyssä perhetragediassa ja sen seurauksena hyvässä tallessa vankimielisairaalassa.

        xLiner

        Myönnettäköön että kun tuo uutinen tuli otsikoihin, niin ensimmäinen ajatus tekijästä oli juurikin tämä kaveri. Ikä, asuinkunta ja ongelmat täsmäsi niin osuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnettäköön että kun tuo uutinen tuli otsikoihin, niin ensimmäinen ajatus tekijästä oli juurikin tämä kaveri. Ikä, asuinkunta ja ongelmat täsmäsi niin osuvasti.

        Eikös Allu ollut silloin pois palstalta? En oo nähnyt se kirjoituksia kuin vasta nyt.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Allu ollut silloin pois palstalta? En oo nähnyt se kirjoituksia kuin vasta nyt.

        xLiner

        Taisi se hetken pitää joo paussia.

        Ainoa vaan että tuossa otsikoissa olleessa tapauksessa oli maininta, että tekijä asui vakituisesti uhrien luona. A kertoo asuvansa yksin ja on antanut ymmärtää etteivät vanhempansa asu yhdessä.

        Muuten kyllä kuulosti valitettavan todennäköiseltä että olisi A ollut kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi se hetken pitää joo paussia.

        Ainoa vaan että tuossa otsikoissa olleessa tapauksessa oli maininta, että tekijä asui vakituisesti uhrien luona. A kertoo asuvansa yksin ja on antanut ymmärtää etteivät vanhempansa asu yhdessä.

        Muuten kyllä kuulosti valitettavan todennäköiseltä että olisi A ollut kyseessä.

        Okei, ehkä ei ollu sama reppana.

        Voi olla, että ottivat tässä välissä Allusta kopin, kun vastaava teki tekosensa..

        xLiner


    • Anonyymi

      Olen ihan ilmaa naisille näin 36 vuotiaana miehenä. Koko markkina arvo ja status 0. Tuntuu etten kellekkään kelpaa enää. Ja nuorempana kelpasin.

    • Anonyymi

      Oon jopa laskenut rimaa niihin tukevempiin naisiin. Mutta ei nekää musta kiinnostu.

    • Anonyymi

      Juot liikaa - ei kuulostaa surulta

    • Anonyymi

      Luulen että naisilla ei ole yhtään syyllisyyttä siitä että he ovat nirsoja. Eikä heillä tarvitse ollakaan. Moni palstan mestareista ei huolisi esim. yksinhuoltajaa, mutta ei kuitenkaan tunne nirsoilustaan mitään syyllisyyttä, päinvastoin 😀

      On tosi omituinen aloitus, Ei saakeli, miten joku voi ajatellakin noin 😀

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Syyllisyyttä mistä? Siitäkö että olen vain yksi ihminen, enkä ole kiinnostunut mieshaaremista? En nyt ihan rehellisesti sanoen jaksa kokea syyllisyyttä siitä, että olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä. En koe syyllisyyttä myöskään nälänhädästä, köyhyydestä, katulapsista, katukoirista, jne.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysellä syitä sinkkuuteen tosielämästä eikä täältä sinkut palstalta. Täällä on niin paljon miehiin katkeroituneita feministejä, että he riemuitsevat aina jos joku mies valittaa kohtaloaan. Ei oikeassa elämässä tavalliset naiset tunne mitään riemua miehen yksinäisyydestä.
      Tämä palsta on varsinainen oksennuspalsta missä tietyt samat naiset vuosikausia purkavat patoutumiaan miehiin. Onneksi he ovat vain muutama promille koko nais sukupuolesta.
      Maailma on täynnä ihania naisia. Tutustu heihin ja hautaa tämä palsta.

      • Anonyymi

        Tämä oli järkevä kommentti mutta eipä niitä muita tainnut ollakaan. Keskustelun taso on surkea.


      • Anonyymi

        Kerrohan miten ne tavalliset naiset oikeassa elämässä sitten suhtautuu yksinäisiin miehiin?

        Ei kai ne miehet olisi yksinäisiä, jos kaikki tavalliset naiset rientäisi joka kulmalla heitä lohduttelemaan? :)


    • Anonyymi

      Yksinäiset ja onnettomat miehet voisivat tutustua toisiinsa ja alkaa kaveeraamaan keskenään.

      Vai ettekö tekään jaksa toisianne? Tai ehkä itseänne?

      xLiner

      • Anonyymi

        Kyl se on niin, että me ei usein kestetä itseämme. Kun on sutta ja sekundaa alusta loppuun, niin ei kai se ihme ole. Sen takia valtion pitääkin tarjota meille kaikille halukkaille väylä päästä täältä pois. Avustettu itsemurha pitää laillistaa ja tehdä julkiseksi tai yksityiseksi palveluksi kaikille, jotka sen haluavat. Tällä säästyisi valtavat määrät inhimillistä kärsimystä sekä veronmaksajien rahoja. Tämä olisi vastuullista ja järkevää taloudenhoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se on niin, että me ei usein kestetä itseämme. Kun on sutta ja sekundaa alusta loppuun, niin ei kai se ihme ole. Sen takia valtion pitääkin tarjota meille kaikille halukkaille väylä päästä täältä pois. Avustettu itsemurha pitää laillistaa ja tehdä julkiseksi tai yksityiseksi palveluksi kaikille, jotka sen haluavat. Tällä säästyisi valtavat määrät inhimillistä kärsimystä sekä veronmaksajien rahoja. Tämä olisi vastuullista ja järkevää taloudenhoitoa.

        Että kaikki pitäis hoitaa teidän puolestanne, itsemurhakin? Hengen saa pois itseltään helposti ja muita uhraamatta, jos todella niin haluaa.

        Jos avustettu itsemurha olis mahdollista, ette te sitäkään sais aikaan ilman että joku muu sen teille hoitaisi. Sittenhän se olisi jo murha...

        Kaikki on aina toisten syytä 😂

        xLiner


      • Anonyymi

        Ei ne halua kavereita. Ne haluaa p-llua.

        Toki ne aina valittelee yksinäisyyttä ja sitä ettei ole kavereita. Mutta eivät ne halua tutustua edes toisiin itsensä kaltaisiin tyyppeihin, jotta saisivat niitä kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kaikki pitäis hoitaa teidän puolestanne, itsemurhakin? Hengen saa pois itseltään helposti ja muita uhraamatta, jos todella niin haluaa.

        Jos avustettu itsemurha olis mahdollista, ette te sitäkään sais aikaan ilman että joku muu sen teille hoitaisi. Sittenhän se olisi jo murha...

        Kaikki on aina toisten syytä 😂

        xLiner

        Ja tässä yksi esimerkki vuosikausia tällä palstalla miehiin katkeruuttaan purkavasta feminististä.
        Kyllä onneton se on sinunkin elämä, kun näitä sinun vuodatuksiasi täällä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä yksi esimerkki vuosikausia tällä palstalla miehiin katkeruuttaan purkavasta feminististä.
        Kyllä onneton se on sinunkin elämä, kun näitä sinun vuodatuksiasi täällä lukee.

        Mitä katkeraa feminismiä tuossa nyt oli? En mäkään ymmärrä, miksi valtion pitäisi tarjota joku avustettu itsemurha. Miksi ihmeessä, kun sen nirrin saa pois muutenkin, ja vielä helposti? Ei tuo ole kuin säälin ja huomion kerjäämistä, lapsellista ruikuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä katkeraa feminismiä tuossa nyt oli? En mäkään ymmärrä, miksi valtion pitäisi tarjota joku avustettu itsemurha. Miksi ihmeessä, kun sen nirrin saa pois muutenkin, ja vielä helposti? Ei tuo ole kuin säälin ja huomion kerjäämistä, lapsellista ruikuttamista.

        Ei kai kukaan mitään valtion tarjoamaa avustettua itsemurhaa kaipaakaan, vaikka voihan se yhtenä vaihtoehtona ollakin. Kyllä se palvelu voi olla ihan yksityinen omalla rahalla kustannettava, kunhan vain lainsäädäntö sen mahdollistaa. Sallitaanhan tällä hetkellä aborttikin ihan julkisena palveluna, joka on paljon enemmän murha kuin se, että joku esim varmistaa, että ottamissasi pillereissä on oikeat ainesosat oikeassa suhteessa. Se, että sinä et ymmärrä jotain, ei tarkoita, etteikö asia olisi hyödyllinen ja tärkeä. Kuten sanottua, asia olisi ihan veronmaksajien kannaltakin merkittävä ja säästäisi julkisia varoja parempaan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan mitään valtion tarjoamaa avustettua itsemurhaa kaipaakaan, vaikka voihan se yhtenä vaihtoehtona ollakin. Kyllä se palvelu voi olla ihan yksityinen omalla rahalla kustannettava, kunhan vain lainsäädäntö sen mahdollistaa. Sallitaanhan tällä hetkellä aborttikin ihan julkisena palveluna, joka on paljon enemmän murha kuin se, että joku esim varmistaa, että ottamissasi pillereissä on oikeat ainesosat oikeassa suhteessa. Se, että sinä et ymmärrä jotain, ei tarkoita, etteikö asia olisi hyödyllinen ja tärkeä. Kuten sanottua, asia olisi ihan veronmaksajien kannaltakin merkittävä ja säästäisi julkisia varoja parempaan käyttöön.

        Heh, mielipiteesi raskaudenkeskeytyksestä kertookin ihan tarpeeksi sun sivistystasosta :D Hankis ensin vähän oikeaa, lääketieteellistä tietoa asiasta, äläkä luota ylilaudan kaikkitietäjien kommentteihin asian suhteen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan mitään valtion tarjoamaa avustettua itsemurhaa kaipaakaan, vaikka voihan se yhtenä vaihtoehtona ollakin. Kyllä se palvelu voi olla ihan yksityinen omalla rahalla kustannettava, kunhan vain lainsäädäntö sen mahdollistaa. Sallitaanhan tällä hetkellä aborttikin ihan julkisena palveluna, joka on paljon enemmän murha kuin se, että joku esim varmistaa, että ottamissasi pillereissä on oikeat ainesosat oikeassa suhteessa. Se, että sinä et ymmärrä jotain, ei tarkoita, etteikö asia olisi hyödyllinen ja tärkeä. Kuten sanottua, asia olisi ihan veronmaksajien kannaltakin merkittävä ja säästäisi julkisia varoja parempaan käyttöön.

        Eiköhän kaikki jotka oikeasti haluavat tehdä itsemurhan myös tee sen. En usko, että te avustetusta itsemurhasta kitisevät edes oikeasti haluatte sitä tehdä. Siitä olisi muuten vaikea perääntyä enää siinä vaiheessa, kun se avustaja on koktailin sinulle juottanut.


    • Anonyymi

      Naiset ovat oikeassa, myös sinun kohdalla. Olet uhriutuja ja juot liikaa, epäterve ajattelusi.

    • Anonyymi

      Jos siis mies valittaa olevansa yksinäinen, mikä on oikea tapa reagoida tähän?

      Ei siis saa tehdä parannusehdotuksia, esim. päihteiden käytön vähentämisestä. Ei saa todeta ääneen, että uhriutuminen ja valittaminen on epäviehättävää eikä houkuttele ketään.

      Eli miten naisten tulisi aloittajan mielestä reagoida jos mies valittelee yksinäisyyttään?

      • Anonyymi

        Ihan aluksi voisi ymmärtää että jokaisessa ihmisessä on vikoja ja monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita. On vähän outo ajatus että yksinäisyyteen pitää löytyä jokin syy ja mielellään vielä yksi selkeä selitys jolla asia on kuitattu. En usko että naistenkaan ihmissuhdekuviot ovat ihan niin yksiulotteisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aluksi voisi ymmärtää että jokaisessa ihmisessä on vikoja ja monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita. On vähän outo ajatus että yksinäisyyteen pitää löytyä jokin syy ja mielellään vielä yksi selkeä selitys jolla asia on kuitattu. En usko että naistenkaan ihmissuhdekuviot ovat ihan niin yksiulotteisia.

        No mutta mitä nainen sitten saa sanoa kyseisessä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aluksi voisi ymmärtää että jokaisessa ihmisessä on vikoja ja monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita. On vähän outo ajatus että yksinäisyyteen pitää löytyä jokin syy ja mielellään vielä yksi selkeä selitys jolla asia on kuitattu. En usko että naistenkaan ihmissuhdekuviot ovat ihan niin yksiulotteisia.

        Kyllä ne syyt yleensä lopulta varsin yksiselitteisiä ovat. Jokainen, joka tuntee itsensä ja on tota asiaa vähänkään analysoinut, varmasti tietää ne omat pulmansa. Ei tuo oikeasti mitään monimutkaista salatiedettä ole ja ne itsestäänselvimmät syyt ovat varsin helposti muidenkin nähtävillä.

        Täma sivusta.


      • Anonyymi

        Ei hän tule kertomaan miten tuohon tulisi reagoida tai miksi mies haluaa tuosta aiheesta puhua tai mitä mies odottaa tuosta saavansa. Kyselin asiaa jo pariin otteeseen, mutta vastausta ei noihin kysymyksiin saa. Oletan, että tuollaisessa tilanteessa on paras vain olla hiljaa, vaihtaa puheenaihetta tai poistua paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitä nainen sitten saa sanoa kyseisessä tilanteessa?

        Saahan sitä sanoa mitä vaan ja eihän aloitus oikeastaan sitä koskenutkaan mutta kyllä minä jättäisin vähemmälle ne iloiset hihkaisut kun vika löytyy. Veikkaan että naiset eivät keskenäänkään toimi sillä tavalla vaan ovat hieman empaattisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä sanoa mitä vaan ja eihän aloitus oikeastaan sitä koskenutkaan mutta kyllä minä jättäisin vähemmälle ne iloiset hihkaisut kun vika löytyy. Veikkaan että naiset eivät keskenäänkään toimi sillä tavalla vaan ovat hieman empaattisempia.

        Eikös se helpota asiaa, jos keksii mikä siihen tahdonvastaiseen yksinäisyyteen on syynä? Jos ei ole itse keksinyt, että naiset esim. karsastavat alkoholinkäytön tai uhriutumisen takia? Kun se syy löytyy, voi alkaa toimimaan toisin ja katsoa josko tuottaisi parempia tuloksia.

        Toisaalta jos ei halua keskustelua yksinäisyydestään, niin miksi sen ottaa sitten seurassa puheeksi? Monesti muut haluavat jeesata jos joku valittelee vaivojaan, ja ehdottavat parannuskeinoja. Jos niitä ei halua kuulla, miksi avata ylipäätään keskustelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se helpota asiaa, jos keksii mikä siihen tahdonvastaiseen yksinäisyyteen on syynä? Jos ei ole itse keksinyt, että naiset esim. karsastavat alkoholinkäytön tai uhriutumisen takia? Kun se syy löytyy, voi alkaa toimimaan toisin ja katsoa josko tuottaisi parempia tuloksia.

        Toisaalta jos ei halua keskustelua yksinäisyydestään, niin miksi sen ottaa sitten seurassa puheeksi? Monesti muut haluavat jeesata jos joku valittelee vaivojaan, ja ehdottavat parannuskeinoja. Jos niitä ei halua kuulla, miksi avata ylipäätään keskustelu?

        Menee aika kauas alkuperäisestä aiheesta. Ja kun mainitsin nuo pari esimerkkiä vioista niin tämän palstan älykääpiöt eivät tietenkään ymmärrä että ne olivat vain esimerkkejä ja mahdollisesti kuvitteellisia sellaisia. Täällä on kyllä niin typerää porukkaa että vaikea edes käsittää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee aika kauas alkuperäisestä aiheesta. Ja kun mainitsin nuo pari esimerkkiä vioista niin tämän palstan älykääpiöt eivät tietenkään ymmärrä että ne olivat vain esimerkkejä ja mahdollisesti kuvitteellisia sellaisia. Täällä on kyllä niin typerää porukkaa että vaikea edes käsittää sitä.

        Miten menee kauas alkuperäisestä aiheesta? Eikös alkuperäinen aihe ollut miettiä miksi naiset sinun mukaasi kokevat syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä? Ja että sinusta se, että naiset tekevät kehitysehdotuksia mikäli mies valittelee yksinäisyyttään, on jotenkin osoitus siitä että he tuntevat syyllisyyttä miehen olotilasta?

        Jos sinulla on nälkä ja sinulle ehdotetaan että syö, niin tarkoittaako se että ehdotuksen tekijä kokee syyllisyyttä siitä että sinulla on nälkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä sanoa mitä vaan ja eihän aloitus oikeastaan sitä koskenutkaan mutta kyllä minä jättäisin vähemmälle ne iloiset hihkaisut kun vika löytyy. Veikkaan että naiset eivät keskenäänkään toimi sillä tavalla vaan ovat hieman empaattisempia.

        Empaattisesti suhtautuva nainen saa usein näistä reppanamiehistä rasittavan iilimadon roikkumaan kannoilleen. Itsesuojeluvaisto estää naista kovin empaattisesti esiintymään, vaikka hän myötätuntoa yksinäistä miesressukkaa kohtaan tuntisikin. Myötätunto ei kuitenkaan tarkoita seurusteluhalukkuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empaattisesti suhtautuva nainen saa usein näistä reppanamiehistä rasittavan iilimadon roikkumaan kannoilleen. Itsesuojeluvaisto estää naista kovin empaattisesti esiintymään, vaikka hän myötätuntoa yksinäistä miesressukkaa kohtaan tuntisikin. Myötätunto ei kuitenkaan tarkoita seurusteluhalukkuutta.

        Moni ei-yksinäinenkin mies on ymmärtänyt ystävällisyyden flirttinä, esim. asiakaspalvelijat usein kertovat että hymyily ja rupattelu on johtanut epätoivottuihin treffiehdotuksiin.

        Jos ei hymyile ja harrasta small-talkia, saa haukut kun ei ole miellyttämishaluinen.
        Jos hymyilee ja harrastaa small-talkia, saa haukut kun mukamas johti harhaan.

        Teki niin tai näin, nainen tekee aina väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aluksi voisi ymmärtää että jokaisessa ihmisessä on vikoja ja monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita. On vähän outo ajatus että yksinäisyyteen pitää löytyä jokin syy ja mielellään vielä yksi selkeä selitys jolla asia on kuitattu. En usko että naistenkaan ihmissuhdekuviot ovat ihan niin yksiulotteisia.

        "...monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita."

        Olisiko sitten parempi ehdottaa miestä hakeutumaan kaltaistensa naisten seuraan, eikä ehdottaa vaikka sitä päihteitten vähentämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita."

        Olisiko sitten parempi ehdottaa miestä hakeutumaan kaltaistensa naisten seuraan, eikä ehdottaa vaikka sitä päihteitten vähentämistä?

        Ei tässä ollut kyse oikeasta ja väärästä mutta kyllähän tuo ajatuksesi on minusta ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei-yksinäinenkin mies on ymmärtänyt ystävällisyyden flirttinä, esim. asiakaspalvelijat usein kertovat että hymyily ja rupattelu on johtanut epätoivottuihin treffiehdotuksiin.

        Jos ei hymyile ja harrasta small-talkia, saa haukut kun ei ole miellyttämishaluinen.
        Jos hymyilee ja harrastaa small-talkia, saa haukut kun mukamas johti harhaan.

        Teki niin tai näin, nainen tekee aina väärin.

        Oletko itsepalvelukassa, bensaautomaatti vai lippuautomaatti. Kannattaisko mennä oikeisiin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...monet vialliset ovat löytäneet kumppaneita."

        Olisiko sitten parempi ehdottaa miestä hakeutumaan kaltaistensa naisten seuraan, eikä ehdottaa vaikka sitä päihteitten vähentämistä?

        Eikö se ole päihdeongelmaiselle miehelle itselleen tullut mieleen, etsiä päihdeongelmaista kumppania?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itsepalvelukassa, bensaautomaatti vai lippuautomaatti. Kannattaisko mennä oikeisiin töihin.

        Mitäs ne oikeat työt sitten olisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itsepalvelukassa, bensaautomaatti vai lippuautomaatti. Kannattaisko mennä oikeisiin töihin.

        Sinä vissiin kuulut niihin miehiin, jotka luulevat naisen normaalia ystävällisyyttä flirtiksi, kun noin kolahti.

        Sivusta kommentoin


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan tunne minkäänlaista syyllisyyttä kenenkään yksinäisyydentunteesta tai onnettomana olosta. Miksi pitäisi tuntea?

      • Anonyymi

        Syyllisyyttä on turha tuntea asioista, joihin ei liity mitenkään. Aloittajan ajattelussa on vikaa, siksi on yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyyttä on turha tuntea asioista, joihin ei liity mitenkään. Aloittajan ajattelussa on vikaa, siksi on yksin.

        Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa.

        Tietysti ihminen voi tuntea syyllisyyttä. Se ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että ihminen tuntisi syyllisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ihminen voi tuntea syyllisyyttä. Se ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että ihminen tuntisi syyllisyyttä.

        On täällä melkoisia neroja kun tuollaisenkin viisauden onnistuit muotoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa.

        Miten tyhmä sinä olet? Syyllistyä voi toki aina mistä tahansa.

        Sanotaanpa näin, naiset tuntevat yhtä vähän syyllisyydentunteita miesten yksinäisyydestä kuin miehet tuntevat syyllisyydentunteita naisten yksinäisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa.

        Siis että naiset kollektiivisesti tuntisivat syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä, vaikka siihen ei aihetta olekaan?

        Ei kuulosta todennäköiseltä. Ei ihmisillä ole tapana kokea syyllisyydentunnetta, elleivät itse ole aktiivisesti jotain tehneet aiheuttaakseen sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä melkoisia neroja kun tuollaisenkin viisauden onnistuit muotoilemaan.

        Sanoo nero, joka kirjoitti tämän: "Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa."

        Juo ihmeessä lisää. Ei aivojen tila voi enää ainakaan huonommaksi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että naiset kollektiivisesti tuntisivat syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä, vaikka siihen ei aihetta olekaan?

        Ei kuulosta todennäköiseltä. Ei ihmisillä ole tapana kokea syyllisyydentunnetta, elleivät itse ole aktiivisesti jotain tehneet aiheuttaakseen sen.

        Onhan siihen vähän aihetta koska naisten nirsoudestahan miesten yksinäisyys enimmäkseen johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siihen vähän aihetta koska naisten nirsoudestahan miesten yksinäisyys enimmäkseen johtuu.

        Tuo on puhtaasti yhden (tai muutaman) miehen näkymys asiasta. Subjektiivinen näkemys ei ole totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siihen vähän aihetta koska naisten nirsoudestahan miesten yksinäisyys enimmäkseen johtuu.

        Eli niillä yksinäisillä miehillä ei ole itsellään mitään osuutta siihen, etteivät ole naisten mieleen? Kaikki vika on aina muissa eikä koskaan yhtään itsessä?

        Tilastokeskuksen mukaan Suomen aikuisista ihmisistä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja yli 95% on vähintään joskus ollut.
        Ei nyt ihan tue väitettä siitä, että naiset hirveästi nirsoilisivat, kun 95% Suomen aikuisista miehistä on jollekin naiselle joskus kelvannut.

        Syytä omalle yksinäisyydelle on hyvä tutkia itsestä, eikä miettiä miksi muut ovat siihen syyllisiä. Omalla toiminnalla voi vaikuttaa moneen asiaan, tämä ei ole poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli niillä yksinäisillä miehillä ei ole itsellään mitään osuutta siihen, etteivät ole naisten mieleen? Kaikki vika on aina muissa eikä koskaan yhtään itsessä?

        Tilastokeskuksen mukaan Suomen aikuisista ihmisistä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja yli 95% on vähintään joskus ollut.
        Ei nyt ihan tue väitettä siitä, että naiset hirveästi nirsoilisivat, kun 95% Suomen aikuisista miehistä on jollekin naiselle joskus kelvannut.

        Syytä omalle yksinäisyydelle on hyvä tutkia itsestä, eikä miettiä miksi muut ovat siihen syyllisiä. Omalla toiminnalla voi vaikuttaa moneen asiaan, tämä ei ole poikkeus.

        On hyvä että kirjoitat aina samat jutut ja samalla tyylillä niin tietää ettei sinulle kannata edes vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä että kirjoitat aina samat jutut ja samalla tyylillä niin tietää ettei sinulle kannata edes vastata.

        Eli et ole vieläkään keksinyt yhtäkään järkevää argumenttia höpötystesi tueksi ja yrität "jankutus"verukkeella välttää hyvää keskustelua aiheesta?

        Sinähän se jaksat joka palstalla valitella naisten nirsoudesta ja miesten täydellisestä osattomuudesta omaan murheen alhoonsa. Samoilla väitteillä joka kerta.

        Miksi mielestäsi miehet ovat niin kädettömiä, etteivät itse kykene parantamaan omaa tilannettaan? Miksi mielestäsi mies on kuin lapsi, jota äidin tarvitse hoivata, jotta tämä pärjäisi elämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tyhmiä te oikein olette? Joskus ihminen voi tuntea syyllisyyttä jostain asiasta vaikka ei siihen aihetta olisikaan. Tosin tässä tapauksessa on hieman aihetta koska naisten nirsoudestahan miehen yksinäisyys kuitenkin johtuu, ei täysin mutta on silläkin aina osansa.

        Tunnetko sinä syyllisyyttä siitä, että menneiden sukupolvien miehet ovat kohdelleet naisia huonosti, vai koetko itsesi vapaaksi syyllisyydestä, kun et itse ole ollut siihen osallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sinä syyllisyyttä siitä, että menneiden sukupolvien miehet ovat kohdelleet naisia huonosti, vai koetko itsesi vapaaksi syyllisyydestä, kun et itse ole ollut siihen osallinen?

        Ihan eri asia. En tunne syyllisyyttä. Eikä tässä ollut kyse siitä että tarvitsisi tuntea syyllisyyttä mutta se on teille idiooteille liian vaikea asia ymmärrettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan eri asia. En tunne syyllisyyttä. Eikä tässä ollut kyse siitä että tarvitsisi tuntea syyllisyyttä mutta se on teille idiooteille liian vaikea asia ymmärrettäväksi.

        Miten niin IHAN eri asia?
        Siksikö, että miesten syyllisyydestä ei voi puhua samassa ketjussa naisten syyllisyyden kanssa? Vai mikä ihme tuosta niin täysin eri asian tekee?

        Minäkään en tunne syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä, enkä tosiaan ymmärrä miksi edes voisin tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin IHAN eri asia?
        Siksikö, että miesten syyllisyydestä ei voi puhua samassa ketjussa naisten syyllisyyden kanssa? Vai mikä ihme tuosta niin täysin eri asian tekee?

        Minäkään en tunne syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä, enkä tosiaan ymmärrä miksi edes voisin tuntea.

        Jos tapaat ikäisesi miehen joka on ihan mukava ja valittaa yksinäisyyttään niin on ihan mahdollista että tuntisit syyllisyyttä siitä että sinä tai muutkaan naiset eivät häntä tunnu huolivan. En minä voi mennä aikakoneella taaksepäin menneisiin tilanteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tapaat ikäisesi miehen joka on ihan mukava ja valittaa yksinäisyyttään niin on ihan mahdollista että tuntisit syyllisyyttä siitä että sinä tai muutkaan naiset eivät häntä tunnu huolivan. En minä voi mennä aikakoneella taaksepäin menneisiin tilanteisiin.

        What? :D

        Siis pitäisikö naisen automaattisesti ottaa itselleen ikäisensä mies, joka valittaa yksinäisyyttä, jotta pääsisi syyllisyydentunteistaan?

        Sinähän nyt perustelet, että et koe syyllisyyttä "menneistä tilanteista" koska et voi tehdä asialle enää mitään.

        Miten voit oikeasti kuvitella että naiset kokisi syyllisyyttä yksinäisyyttään valittelevan miehen tilasta? Sehän on menneisyyttä, jos naiset ei ole huolineet nuorena/ vuosi sitten/ eilen - ei naiset voi mennä aikakoneella taaksepäin menneisiin tilanteisiin ja muuttaa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What? :D

        Siis pitäisikö naisen automaattisesti ottaa itselleen ikäisensä mies, joka valittaa yksinäisyyttä, jotta pääsisi syyllisyydentunteistaan?

        Sinähän nyt perustelet, että et koe syyllisyyttä "menneistä tilanteista" koska et voi tehdä asialle enää mitään.

        Miten voit oikeasti kuvitella että naiset kokisi syyllisyyttä yksinäisyyttään valittelevan miehen tilasta? Sehän on menneisyyttä, jos naiset ei ole huolineet nuorena/ vuosi sitten/ eilen - ei naiset voi mennä aikakoneella taaksepäin menneisiin tilanteisiin ja muuttaa asioita.

        Kyllä, suosittelisin että ottaa sen miehen niin asia on sillä selvä eikä tarvitse enää murehtia eikä etsiä miehestä vikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suosittelisin että ottaa sen miehen niin asia on sillä selvä eikä tarvitse enää murehtia eikä etsiä miehestä vikoja.

        Ahaa, itse siis ottaisit kenet tahansa naisen säälistä ja syyllisyydentunnosta vaimoksesi? Vaikka et millään tavalla olisi siitä naisesta kiinnostunut, mutta ihan vaan ystävällisyyttäsi uhraisit loppuelämäsi toisen mieliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, itse siis ottaisit kenet tahansa naisen säälistä ja syyllisyydentunnosta vaimoksesi? Vaikka et millään tavalla olisi siitä naisesta kiinnostunut, mutta ihan vaan ystävällisyyttäsi uhraisit loppuelämäsi toisen mieliksi?

        Tietysti! Toivottavasti asia tuli nyt selväksi eikä tähän tarvitse enää palata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti! Toivottavasti asia tuli nyt selväksi eikä tähän tarvitse enää palata.

        Nythän tässä vasta päästiin vauhtiin!

        Et siis ilmeisesti ole riittävän syyllisyydentuntoinen, kun et ole vielä naista ottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siihen vähän aihetta koska naisten nirsoudestahan miesten yksinäisyys enimmäkseen johtuu.

        Miehet eivät osaa olla kavereita keskenään?
        Ihminenhän ei ole yksinäinen, jos hänellä on kavereita. Yksinäisyyden poistoon ei parisuhde ole välttämättömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti! Toivottavasti asia tuli nyt selväksi eikä tähän tarvitse enää palata.

        Melkoinen valehtelija olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet eivät osaa olla kavereita keskenään?
        Ihminenhän ei ole yksinäinen, jos hänellä on kavereita. Yksinäisyyden poistoon ei parisuhde ole välttämättömyys.

        Eivät nämä palstaulit ole oikeasti yksinäisiä. He haluavat vain seksiä. Jos he olisivat yksinäisiä, kelpaisi seuraksi miehetkin. Vaan kun sen yksinäisyyttä poistavan henkilön tulisi olla hyvännäköinen ja antavainen nainen, muutoin ei yksinäisyys lopu ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos on kova juomaan ja toivoo kumppania, kannattaa kumppania etsiä kapakasta. Jos etsii raittiiden joukosta seuraa, saa varmasti kuulla ettei juopotteleva kelpaa kaveriksi. Kyllä tästä maasta juoppoja naisia löytyy, mutta harvemmin lenkkipolulta.

    • Anonyymi

      Luulen että naisilla on jonkin verran syyllisyyttä siitä että maailmassa on paljon nälkäisiä ja onnettomia miehiä. Tietenkään he eivät myönnä että näin on mutta ainakin se näkyy siinä kuinka innokkaasti naiset kertovat nälkäiselle miehelle mitä tämän kannattaa tehdä jos tämä valittaa olevansa nälkäinen. He hihkaisevat riemukkaasti kun keksivät että "syö enemmän!", "käy kaupassa" tms.

      Jos tällaista syyllisyyttä ei olisi niin silloinhan heidän ei tarvitsisi keksiä syitä ja selityksiä miehen epäonneen.

    • Anonyymi

      Monet ihmiset ovat yksinäisiä tai tuntevat itsensä usein yksinäiseksi. Osa heistä miehiä ja juuri nuo syyt "juot liikaa!", "olet uhriutuja" tms. ovat oikein päteviä syitä miksi mies jää yksin. Se on heille sitäpaitsi ihan oikein. Ei kukaan tervepäinen nainen ole juopon tai uhriutuvan valittajan kanssa.

      • Anonyymi

        Aika ruusuiset kuvitelmat sinulla parisuhteista.


      • Anonyymi

        Aloituksen pointti meni taas ohi...on täällä yksinkertaista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ruusuiset kuvitelmat sinulla parisuhteista.

        Moni ei-tervepäinen on parisuhteessa toisen ei-tervepäisen kanssa. Harvemmin tervepäinen on parisuhteessa ei-tervepäisen kanssa. Niin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei-tervepäinen on parisuhteessa toisen ei-tervepäisen kanssa. Harvemmin tervepäinen on parisuhteessa ei-tervepäisen kanssa. Niin se vaan on.

        Ei kai tässä kukaan ole olettanut että olisi erityisesti tervepäisistä naisista kyse tai ei-tervepäisistä miehistä vaan kokonaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tässä kukaan ole olettanut että olisi erityisesti tervepäisistä naisista kyse tai ei-tervepäisistä miehistä vaan kokonaisuudesta.

        Kokonaisuus on osiensa summa. Yhden todellisuus on hyvin erilainen kuin toisen. Harvoin yksinäiset ihmiset ihan tervepäisiä ovat, jotain häikkää useimmilla on kun ovat yksin jääneet tahtomattaan. Oli se sitten trauma, mt-ongelma, rampauttava ujous, valtavat ulkonäköpaineet yms...

        Otsikoissa on nyt loppuvuodesta ollut muutamakin juttu, joissa sievät naiset ovat kertoneet yksinäisyydestään. Ulkoisesti olisi kaikki avut löytää kumppani halutessaan, mutta kertovat että omat pelot ja traumat torppaavat tutustumiset alkuunsa. Siispä terapia olisi ensiaskel.

        Ei-tervepäisyyttä on monenlaista. Kauneinkin nainen voi olla rampauttavan epävarma itsestään.


    • Anonyymi

      Joo joo sehän nyt tiedetään, että naiset ovat kamalia, kun nirsoilee ja miehet jää yksin. Olisi miesten elää keskiajalla. Silloin naiset eivät nirsoilleet niin kovin.

    • Anonyymi

      Kokeeko miehet sitten syyllisyyttä vanhojen naisten yksinäisyydestä? Tutkimusten mukaan vanhat naiset kokevat eniten yksinäisyyttä.

      Ai ette vai? Kuutenkin koette, ette vain myönnä. Nirsouttanne ette seurustele mummojen kanssa, ikäsyrjintää

      • Anonyymi

        Kyllä minä miehenä kokisin vähän syyllisyyttä jos mukava ikäiseni nainen tulisi aina torjutuksi miesten toimesta. Ehkä minäkin yrittäisin naisten tavoin keksiä hänestä jonkin vian niin syyllisyys ja paha mieli helpottaisi sen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä miehenä kokisin vähän syyllisyyttä jos mukava ikäiseni nainen tulisi aina torjutuksi miesten toimesta. Ehkä minäkin yrittäisin naisten tavoin keksiä hänestä jonkin vian niin syyllisyys ja paha mieli helpottaisi sen myötä.

        ”Mukava”

        Tuntisit siis syyllisyyttä, jos mukava nainen torjuttaisiin, mutta et yhtään niiden ei-mukavien takia.

        Oletat kuitenkin naisten tuntevan syyllisyyttä juuri niiden ei-mukavien miesten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mukava”

        Tuntisit siis syyllisyyttä, jos mukava nainen torjuttaisiin, mutta et yhtään niiden ei-mukavien takia.

        Oletat kuitenkin naisten tuntevan syyllisyyttä juuri niiden ei-mukavien miesten takia.

        En oleta. Kyllä naiset jonkin vian kaivavat esiin miehestä kun miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oleta. Kyllä naiset jonkin vian kaivavat esiin miehestä kun miehestä.

        Kyllä tuossa kaivettiin naisesta heti vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä miehenä kokisin vähän syyllisyyttä jos mukava ikäiseni nainen tulisi aina torjutuksi miesten toimesta. Ehkä minäkin yrittäisin naisten tavoin keksiä hänestä jonkin vian niin syyllisyys ja paha mieli helpottaisi sen myötä.

        Miksei vanhempi ja vähemmän mukava kelpaa?

        Siinä taas nähtiin mitä nirsoilijoita nää palstan ulisijamiehet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä miehenä kokisin vähän syyllisyyttä jos mukava ikäiseni nainen tulisi aina torjutuksi miesten toimesta. Ehkä minäkin yrittäisin naisten tavoin keksiä hänestä jonkin vian niin syyllisyys ja paha mieli helpottaisi sen myötä.

        Miksi sinä kokisit syyllisyyttä siitä miten muut miehet toimivat? Miksi kokisit että se on jollain tavalla sinun henkkoht vikasi, että "mukava ikäisesi nainen" tulisi torjutuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kokisit syyllisyyttä siitä miten muut miehet toimivat? Miksi kokisit että se on jollain tavalla sinun henkkoht vikasi, että "mukava ikäisesi nainen" tulisi torjutuksi?

        Olisi siinä oma torjumiseni myös mukana jos en itsekään edes tarjoaisi seuraani. Ei tosin ole tällaista tilannetta tullut vastaan koska naiset saavat aina seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi siinä oma torjumiseni myös mukana jos en itsekään edes tarjoaisi seuraani. Ei tosin ole tällaista tilannetta tullut vastaan koska naiset saavat aina seuraa.

        Kokisit siis syyllisyyttä siitä, ettet halua tarjota seuraasi naiselle, josta et ole kiinnostunut?

        Miksi?

        Pitäisikö sinun mielestäsi tarjota seuraasi jokaiselle maailman ihmiselle, jotta syyllisyydentunteesi helpottaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokisit siis syyllisyyttä siitä, ettet halua tarjota seuraasi naiselle, josta et ole kiinnostunut?

        Miksi?

        Pitäisikö sinun mielestäsi tarjota seuraasi jokaiselle maailman ihmiselle, jotta syyllisyydentunteesi helpottaisi?

        Vähän vaikea selittää tunneköyhälle ihmiselle mitä tunteet ovat ja mistä ne syntyvät. Ehkä kirjoista löydät vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea selittää tunneköyhälle ihmiselle mitä tunteet ovat ja mistä ne syntyvät. Ehkä kirjoista löydät vastauksia.

        Koet olevasi erityisherkkä ihminen, niinkö?
        Ajattelet että tuntiessasi sääliä yksinäisiä miehiä kohtaan ja vihaa heitä torjuvia naisia kohtaan, olet erityisen tunneälykäs tyyppi?

        Miksi et itse tarjoa seuraasi niille miehille, jotka yksinäisyyttään valittelevat? Saisit sillä nuo sun syyllisyydentunteet laantumaan.

        Eihän yksinäiselle pitäisi olla väliä tarjoaako seuraa nainen vai mies, kunhan ei ole yksinäistä, eikös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koet olevasi erityisherkkä ihminen, niinkö?
        Ajattelet että tuntiessasi sääliä yksinäisiä miehiä kohtaan ja vihaa heitä torjuvia naisia kohtaan, olet erityisen tunneälykäs tyyppi?

        Miksi et itse tarjoa seuraasi niille miehille, jotka yksinäisyyttään valittelevat? Saisit sillä nuo sun syyllisyydentunteet laantumaan.

        Eihän yksinäiselle pitäisi olla väliä tarjoaako seuraa nainen vai mies, kunhan ei ole yksinäistä, eikös?

        Koko keskustelussa ei ole ollut kyse siitä onko oikein tai tarpeen tuntea syyllisyyttä mutta kun te vähä-älyiset alatte jankkaamaan niin vähäkin tolkku häviää eikä asiaa saa enää millään raiteilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko keskustelussa ei ole ollut kyse siitä onko oikein tai tarpeen tuntea syyllisyyttä mutta kun te vähä-älyiset alatte jankkaamaan niin vähäkin tolkku häviää eikä asiaa saa enää millään raiteilleen.

        Vaan kun sinä kovasti väität että naiset ehdottomasti sinun mielestäsi kokee syyllisyyttä miesten yksinäisyydestä, niin kerrohan sitten mikä sun aloituksen pointti oli? Kun kerran KAIKKI MUUT ymmärtää väärin ja vain sinä ymmärrät oikein, niin selitä ihmeessä muille paremmin että mitä oikein ajat takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea selittää tunneköyhälle ihmiselle mitä tunteet ovat ja mistä ne syntyvät. Ehkä kirjoista löydät vastauksia.

        Mitä kirjoja suosittelet? Linkkejä, lähteitä, selitys miksi suosittelet juuri sitä/ niitä kirjoja/ kirjailijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oleta. Kyllä naiset jonkin vian kaivavat esiin miehestä kun miehestä.

        Juurihan sinä aloituksessasi sellaista oletit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sinä aloituksessasi sellaista oletit.

        En olettanut. Yrittäisit vähän ryhdistäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olettanut. Yrittäisit vähän ryhdistäytyä.

        Oletithan. Kirjaimellisesti sanot aloituksessa, että oletat naisten kaivavan miehistä esiin vikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletithan. Kirjaimellisesti sanot aloituksessa, että oletat naisten kaivavan miehistä esiin vikoja.

        Niin sanoinkin. Vielä kun selviäisi mitä sinä yrität sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoinkin. Vielä kun selviäisi mitä sinä yrität sanoa.

        Ne miehet joissa naiset näkevät vikoja, ovat heidän mielestään niitä ei-mukavia miehiä. Ja juuri näiden miesten yksinäisyydestä väität naisten tuntevan syyllisyyttä.

        Itse kuitenkin sanot tuntevasi mahdollisesti syyllisyyttä vain mukavien naisten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet joissa naiset näkevät vikoja, ovat heidän mielestään niitä ei-mukavia miehiä. Ja juuri näiden miesten yksinäisyydestä väität naisten tuntevan syyllisyyttä.

        Itse kuitenkin sanot tuntevasi mahdollisesti syyllisyyttä vain mukavien naisten takia.

        Ei pidä paikkaansa. Jokin vika löytyy kaikista ihmisistä kun riittävän tarkkaan etsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Jokin vika löytyy kaikista ihmisistä kun riittävän tarkkaan etsii.

        Siis, kukaan ei voi kenenkään mielestä olla "ei-mukava" tyyppi, vaan kaikkien ihmisten täytyy kaikkien mielestä olla mukavia koska kaikissa on vikoja?

        Itse täällä kuitenkin haukut muita tyhmiksi ja idiooteiksi. Tuollaisen käytöksen takia voisi olettaa, että et sittenkään pudä kaikkia ihmisiä mukavina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, kukaan ei voi kenenkään mielestä olla "ei-mukava" tyyppi, vaan kaikkien ihmisten täytyy kaikkien mielestä olla mukavia koska kaikissa on vikoja?

        Itse täällä kuitenkin haukut muita tyhmiksi ja idiooteiksi. Tuollaisen käytöksen takia voisi olettaa, että et sittenkään pudä kaikkia ihmisiä mukavina.

        Olet niin sekaisin että ei tuohon kannata edes vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin sekaisin että ei tuohon kannata edes vastata.

        Tarkoittaa:

        "Multa loppui jälleen kerran argumentit, joten sanon taas vaan itseäni fiksumpia tyhmiksi ja pakenen keskustelusta" ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin sekaisin että ei tuohon kannata edes vastata.

        Et näytä oikein ymmärtävän edes omia väitteitäsi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totesi uhriutuva ja syyllistävä juoppo

      • Anonyymi

        Idiooteille ei kannattaisi antaa esimerkkejä.


    • Tänäpäivänä ei tarvi ilman naista olla,pikkurahalla saa tarpeensa tyydytettyä,mitä muuta niiltä tarvii?

      • Anonyymi

        Googlaapa.


    • Anonyymi

      On myös niin että valtamedia luo vääristynyttä kuvaa miehistä parisuhdemarkkinoilla. Naisten oletetaan aina olevan kiinnostuneita miehestä. Ja jos näin ei ole niin mies on sitten joku ihan kelvoton rumilus, mikä ei siis vastaa todellisuutta parisuhdemarkkinoilla.
      Ymmärrettävästi tämä vääristynyt kuva miehistä tulee helposti naisten mieleen, siksi kun naisia aina on miehiä piirittämässä ja yrittämässä iskeä, jos nainen vaan edes jotenkin siedettävän näköinern on. Naiset tämän tilanteensa automaattisesti katsovat koskevan myös miehiä. Eli miehellä naisia aina riittä mistä valita itselleen mieleisempi, ja jos näin ei ole, niin mies on joku surkea luuseri tai rumilus.

      • Anonyymi

        Naiset eivät kollektiivisesti "automaattisesti katso" että naiset piirittäisivät miehiä samalla tavoin, kuin miehet piirittävät naisia. Naisilla ei kollektiivisesti ole mitään "vääristynyttä kuvaa" siitä, että naiset käyttäytyisivät samoin kuten miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät kollektiivisesti "automaattisesti katso" että naiset piirittäisivät miehiä samalla tavoin, kuin miehet piirittävät naisia. Naisilla ei kollektiivisesti ole mitään "vääristynyttä kuvaa" siitä, että naiset käyttäytyisivät samoin kuten miehet.

        Valtamedia(joka paljolti naisten tai naistenmielisten ja feministien hallussa) vahvistaa naisten päihin tuota ym. käsitystä miehistä parisuhdemarkkinoilla, siis käsitystä joka naisten päihin jo näiden omien kokemusten parisuhdemarkkinoilla pohjalta muutoinkin tulee.


    • Anonyymi

      Aloitusta voisi verrata löytöeläintalojen "Lue ennen kuin adoptoit"-osioon.

      Siellä aina painotetaan, että vaikka miten kävisi sääliksi koditonta/ sairasta/ vammautunutta/ etc eläintä, niin säälin takia ei pidä koskaan lemmikkiä ottaa.

      Siellä aina painotetaan, että lemmikin ottaminen tarkoittaa vastuuta eläimestä tämän loppuelämän ajan. Siinä sitoutuu hoitamaan mahdollisia vammoja oikeaoppisesti, (uudelleen)kouluttamaan, sosiaalistamaan...

      Moni näkee kolmijalkaisen/ yksisilmäisen/ vakavasti sairaan koiran ja ajattelee että minä pelastan tuon, miettimättä mikä työ siinä voi pahimmillaan olla edessä. Vaikka miten säälisi ja kokisi syyllisyyttä, se ei vielä yksinään ole pätevä syy adoptoida lemmikkiä.

      • Anonyymi

        Sinullakaan ei siis järki riitä näin yksinkertaiseen asiaan. Aloituksessa ei ollut mitään puhetta sen miehen ottamisesta, ei säälin eikä muunkaan asian takia, vaan vikojen etsimisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakaan ei siis järki riitä näin yksinkertaiseen asiaan. Aloituksessa ei ollut mitään puhetta sen miehen ottamisesta, ei säälin eikä muunkaan asian takia, vaan vikojen etsimisestä.

        Ihmisillä on keskimäärin luontainen halu auttaa. Erityisesti miehillä esiintyy tätä, että halutaan ratkoa toisten ongelmat konkreettisesti.

        Mikäli ihminen auliisti kertoo ympärilleen, että on yksinäinen ja kärsii siitä, on luontaista että muut haluavat auttaa ratkomaan tätä ongelmaa. Ja ongelmanratkaisun ytimessä on ymmärtää, mistä ongelma johtuu.

        Mikäli ei halua joutua kuulemaan muiden arvioita yksinäisyytensä syistä, ei pidä sitten ottaa jatkuvasti puheeksi yksinäisyyttään.
        Tai tekee ainakin heti selväksi että ei etsi ratkaisuja, vaan haluaa ainoastaan valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on keskimäärin luontainen halu auttaa. Erityisesti miehillä esiintyy tätä, että halutaan ratkoa toisten ongelmat konkreettisesti.

        Mikäli ihminen auliisti kertoo ympärilleen, että on yksinäinen ja kärsii siitä, on luontaista että muut haluavat auttaa ratkomaan tätä ongelmaa. Ja ongelmanratkaisun ytimessä on ymmärtää, mistä ongelma johtuu.

        Mikäli ei halua joutua kuulemaan muiden arvioita yksinäisyytensä syistä, ei pidä sitten ottaa jatkuvasti puheeksi yksinäisyyttään.
        Tai tekee ainakin heti selväksi että ei etsi ratkaisuja, vaan haluaa ainoastaan valittaa.

        Mitä jos miehestä ei heti löytyisikään yhtä selkeää vikaa...olisiko se vähän ikävä tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos miehestä ei heti löytyisikään yhtä selkeää vikaa...olisiko se vähän ikävä tilanne?

        Jos on tahtomattaan jäänyt yksinäiseksi, niin kyllä siinä väkisinkin on yksilössä itsessäänkin jotain vikaa. Ei siinä auta vain muita osoitella ja syytellä.

        Mutta hypoteettisesti: jos mies valittelee yksinäisyyttään, eikä hänestä itsestään löydy yhtään mitään vikaa, niin sehän olisi hänelle itselleen vähän ikävä tilanne? Sitten tietäisi ettei voisi itse mitenkään kehittää itseään, jotta voisi muuttaa tilannettaan. Sittenhän sitä vasta lirissä olisi, jos olisi itse täysin vikoja vailla!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hmm, aloituksen logiikka on erikoinen. Ikään kuin pitäisi kokea aina syyllisyyttä jos jollain on asiat millään tavalla huonommin, kuin itsellä.

      Maailmassa on paljon kodittomuutta, nälänhätää. Ihmisiä kuolee sairauksiin jotka Suomessa hoituvat kädenkäänteessä ja verovaroin.

      Suomeen syntyneiden pitäisi varmaan aloittajan mielestä kokea jatkuvaa syyllisyyttä siitä, että maailmassa on muilla asiat huonommin kuin meillä täällä? Ei se nyt ihan niin mene. Ei se meidän vikamme ole että olemme tänne syntyneet, emme voineet siihen itse mitenkään vaikuttaa eikä meidän tarvitse tuntea siitä mitään syyllisyyttä.

      Sama aloituksessa. Ei naisilla ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä siitä, että ovat syntyneet naisiksi. Naisten ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, että eivät kerää yksinäisistä miehistä säälin takia haaremia itselleen.

      Ihan kuten ei ole Suomen vastuulla korjata koko maailman nälänhätää, ei ole myöskään naisten vastuulla huolehtia yksinäisistä miehistä. Onhan se harmi että on nälänhätää ja on yksinäisyyttä, mutta suotta siitä syyllisyyttä tuntemaan.

      Ei se ole kaikkien miesten vika, että jotkut hakkaa toisia nakkikiskan jonossa aamuyöllä. Kaikkien miesten ei tarvitse ottaa siitä vastuuta, miten joku mies toimii. Kaikkien miesten ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, että osa miehistä on törppöjä.

      Sama naisissa. Ei naisten tarvitse tuntea mitään syyllisyydentunnetta siitä, että jollain on huonoja kokemuksia joistain naisista. Eivät kaikki taitoluistelijat tunteneet syyllisyyttä, kun yksi heistä rampautti toisen heistä ennen kisoja. Miksi olisivatkaan tunteneet? Ei se ollut millään tavalla kenenkään ulkopuolisen syytä.

      • Anonyymi

        Täysin väärä tulkinta. Tai ei edes tulkinta vaan ymmärtämättömyyttä. Kuinka tyhmiä te oikein olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin väärä tulkinta. Tai ei edes tulkinta vaan ymmärtämättömyyttä. Kuinka tyhmiä te oikein olette?

        Jatkuvasti jankutat että sua ei ymmärretä. Ei ole käynyt mielessäsi, että olet ilmaissut itseäsi heikosti, mikäli useampi kommentoija "ymmärtää väärin" sun aloituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti jankutat että sua ei ymmärretä. Ei ole käynyt mielessäsi, että olet ilmaissut itseäsi heikosti, mikäli useampi kommentoija "ymmärtää väärin" sun aloituksen?

        Kannattaa kysyä jos ei ymmärrä jotain. Toinen vaihtoehto on tietysti nälviä tai kirjoittaa omia typeryyksiään ruutu täyteen. Jälkimmäiset keinot ovat täällä suosittuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kysyä jos ei ymmärrä jotain. Toinen vaihtoehto on tietysti nälviä tai kirjoittaa omia typeryyksiään ruutu täyteen. Jälkimmäiset keinot ovat täällä suosittuja.

        Sulla on nyt moni kommentoija kysynyt tarkennuksia, ainoa vastauksesi vaikuttaa olevan "olette kaikki ihan tyhmiä kun ette tajua".

        Luulisi sinun ylivertaisilla kyvyilläsi huomaavan nopeasti, että kannattaa tarkentaa sanomisiaan, kun huomaa että kaikki muut on ihan tyhmii eikä tajuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on nyt moni kommentoija kysynyt tarkennuksia, ainoa vastauksesi vaikuttaa olevan "olette kaikki ihan tyhmiä kun ette tajua".

        Luulisi sinun ylivertaisilla kyvyilläsi huomaavan nopeasti, että kannattaa tarkentaa sanomisiaan, kun huomaa että kaikki muut on ihan tyhmii eikä tajuu :)

        En vastaa sellaisiin kysymyksiin joissa yritetään haastaa riitaa tai tahallaan johtaa asiaa sivuraiteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaa sellaisiin kysymyksiin joissa yritetään haastaa riitaa tai tahallaan johtaa asiaa sivuraiteille.

        Et näemmä vastaa mihinkään kysymyksiin muuten kuin "ootte tyhmii" ;)


    • Anonyymi

      Aloittaja jaksaa nyt uikuttaa, että hänen aloituksensa on ymmärretty väärin ja kaikki muut on ihan tyhmiä. Ehkäpä aloittaja on hyvä ja ylivertaisena älykkönä avaa aloitustaan vähän enemmän, jotta kaikki tyhmemmät ymmärtävät mitä hän aloituksellaan ajoi takaa?

      • Anonyymi

        Sitä että naiset ilahtuvat kun keksivät miehestä jonkin vian. Silloin heidän syyllisyys helpottaa ja asiaan löytyy heidän mielestä "ratkaisu". Vikoja on tietysti kaikissa ihmisissä joten siksi sana ratkaisu on lainausmerkeissä. Varmaan tämäkin on aivan liian vaikeasti kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että naiset ilahtuvat kun keksivät miehestä jonkin vian. Silloin heidän syyllisyys helpottaa ja asiaan löytyy heidän mielestä "ratkaisu". Vikoja on tietysti kaikissa ihmisissä joten siksi sana ratkaisu on lainausmerkeissä. Varmaan tämäkin on aivan liian vaikeasti kerrottu.

        Luulet siis aidosti, että naiset ilahtuvat kun keksivät miehestä vikaa?
        Luulet siis aidosti, että naiset kokevat syyllisyyttä miesten vioista?
        Luulet siis aidosti, että tuo kuvittelemasi syyllisyydentunne helpottaa, kun naiset keksivät "ratkaisut" miesten vikoihin?

        Koetko sinä miehenä syyllisyyttä naisten vioista?


    • Anonyymi

      "Jos tällaista syyllisyyttä ei olisi niin silloinhan heidän ei tarvisisi keksiä syitä ja selityksiä miehen epäonneen."

      Jos tahtomattaan yksinäinen mies ei halua kuulla muiden spekulaatioita yksinäisyytensä syistä, ei varmaan kannata seurassa sitten huokailla että "voi voi kun en ymmärrä miksi olen yksin, mikä voisi olla syynä".

      Jos kyselee muilta syiltä ja selityksiä, ei pidä sitten ihmetellä jos saa ehdotuksia syiksi ja selityksiksi. Kysyvälle vastataan, ei se ole mikään merkki syyllisyydestä.

      Menet ravintolaan katsomaan ruokalistaa ja huokailet että onpa kova nälkä, mitähän voisin asialle tehdä? Tarjoilija sitten ehdottaa että maistuisko soppaa, pihviä vai kenties buffet?
      Myöntääkö tarjoilija siis syyllisyytensä sun nälkääsi, kun ehdottaa millä voisit näläntunnettasi lähteä karkottamaan?

      • Anonyymi

        Oletko vähän tyhmä? Nainen voisi ehdottaa seksiä yksinäiselle miehelle, se olisi sama asia kuin tuo ruokalistalta ruuan ehdottaminen.

        Tottakai se on merkki syyllisyydestä. Nainen etsii "vikoja"yksinäisestä miehestä vaikka oikeat viat hyväksytään miehessä, jos tämä kostuttaa vittua. mm. miehen mielisairaudet ovat pelkkä tekosyy ja YT-mieheltä nekin hyväksytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä? Nainen voisi ehdottaa seksiä yksinäiselle miehelle, se olisi sama asia kuin tuo ruokalistalta ruuan ehdottaminen.

        Tottakai se on merkki syyllisyydestä. Nainen etsii "vikoja"yksinäisestä miehestä vaikka oikeat viat hyväksytään miehessä, jos tämä kostuttaa vittua. mm. miehen mielisairaudet ovat pelkkä tekosyy ja YT-mieheltä nekin hyväksytään.

        Miksi se yksinäinen mies ei sitten osta seksiä, mikäli se yksinäisyys-ongelma seksillä korjaantuu?
        Senkun ehdottaa ammattinaiselle rahatukkoa, SE olisi sama asia kuin nälkäiselle ruokalistalta ehdottaminen.

        Yksinäisillä miehillä ei siis ole oikeasti mt-ongelmia? Esittävät vaan huvikseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä? Nainen voisi ehdottaa seksiä yksinäiselle miehelle, se olisi sama asia kuin tuo ruokalistalta ruuan ehdottaminen.

        Tottakai se on merkki syyllisyydestä. Nainen etsii "vikoja"yksinäisestä miehestä vaikka oikeat viat hyväksytään miehessä, jos tämä kostuttaa vittua. mm. miehen mielisairaudet ovat pelkkä tekosyy ja YT-mieheltä nekin hyväksytään.

        Eli mielestäsi tarjoilijasi myöntää syyllisyytensä nälkääsi, kun ehdottaa mitä sinun kannattaisi syödä jotta nälkäsi lähtisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä? Nainen voisi ehdottaa seksiä yksinäiselle miehelle, se olisi sama asia kuin tuo ruokalistalta ruuan ehdottaminen.

        Tottakai se on merkki syyllisyydestä. Nainen etsii "vikoja"yksinäisestä miehestä vaikka oikeat viat hyväksytään miehessä, jos tämä kostuttaa vittua. mm. miehen mielisairaudet ovat pelkkä tekosyy ja YT-mieheltä nekin hyväksytään.

        No sinäkin voisit sitten ehdottaa seksiä jollekin ”sotanorsulle” (hehän eivät oikein miehille kelpaa). Sillähän ei ole mitään väliä, ettei ”sotanorsu” saa kikkeliäsi nousemaan, voithan hakea viagrareseptin. Niinhän se nainenkin joutuu ostamaan liukuvoidetta, kun hänen pitää tarjota seksiä miehelle joka ei kostuta v-tua.


    • Anonyymi

      Lässytys pois lässy

    • Anonyymi

      Aloittaja:

      Tunnetko syyllisyyttä kun näet kerjäläisen? Koetko että kerjäläisen ongelmat ovat sinun syytäsi? Koetko hyväosaisena että kerjäläisen kurja elämä on seurausta siitä että sinulla pyyhkii paremmin?

      • Anonyymi

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.

        Oletko sinä, itse, henkilökohtaisesti, syyllinen jokaisen kerjäläisen jokaiseen ongelmaan? Siksikö sinä tunnet syyllisyyttä nähdessäsi kerjäläisen, niinkö?

        Mistä olet kerännyt tietosi siitä mitä kaikki naiset kaikkia miehiä kohtaan tuntevat?

        Koetko että myös kaikki miehet tuntevat keskenään tismalleen samalla tavalla kaikkia naisia kohtaan?

        Eikö yksinäisistä miehistä löydy ollenkaan "oikeita" vikoja? Ainoastaan naisseurassa koskaan olleissa miehissä on "oikeita" vikoja? Mitä nämä "oikeat" viat ovat?

        Mikäli yksinäinen mies siis tietää millaista vikaa kannattaa hankkia, jotta saa naisen, miksi yksinäinen mies ei hanki yksinäisyytensä tilalle niitä "oikeita" vikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.

        Hyvä että joku sentään ymmärtää aloituksen pointin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.

        Harvaa ihmistä kiinnostaa oikeasti tuntemattomien ihmisten kohtalo. Surullista mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.

        No onhan niitä tilanteita että miehestä ei löydä periaatteessa mitään vikaa vaikka päänsä puhki miettisi, silti siitä ei pidä romanttisessa mielessä. Ja onko sillä lopulta väliä mikä se syy on? Kun ei kelpaa, ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tuntee syyllisyyttä nähdessään yksinäisen miehen koska tietää olevansa syyllinen tämän tilaan ja siksi naiset etsivät"vikoja"suurennuslasin kanssa yksinäisestä miehestä, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omista miesvalinnoistaan.

        Niitä oikeita vikoja löytyy niistä miehistä, joiden kanssa naiset ovat.

        Vain kokoomuslainen on sitä mieltä, että kerjäläisten ongelmat ovat kerjäläisen omaa syytä.

        Kateus siis on motiivina tähän kyseiseen aloitukseen. Niitä OIKEITA vikoja on naisten valitsemissa miehissä (oletus perustuu tietenkin siihen, että aloittaja kadehtii heitä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus siis on motiivina tähän kyseiseen aloitukseen. Niitä OIKEITA vikoja on naisten valitsemissa miehissä (oletus perustuu tietenkin siihen, että aloittaja kadehtii heitä).

        Näiden ruikuttajien kantavia voimia ovat juuri kateus, itsesääli, uhriutuminen ja marttyyrius. Yhdistetään tähän flegmaattisuus ja passiivis-aggressivinen persoonallisuus, niin saadaan palstauli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että joku sentään ymmärtää aloituksen pointin.

        Tarkoitat:

        "Hyvä että joku edes on samaa mieltä kanssani"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat:

        "Hyvä että joku edes on samaa mieltä kanssani"

        Tämä on jokin ihme kilpailu vain sinunlaisille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jokin ihme kilpailu vain sinunlaisille ihmisille.

        Minkäslaisia ihmisiä me siis ollaan? ;)

        Sinä se jaksat vuodesta toiseen ulista ja vängätä palstoilla miten julma maailma on, kun kauniit naiset ei jonota tarjoamaan sulle pllua ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden ruikuttajien kantavia voimia ovat juuri kateus, itsesääli, uhriutuminen ja marttyyrius. Yhdistetään tähän flegmaattisuus ja passiivis-aggressivinen persoonallisuus, niin saadaan palstauli.

        Näin on!
        ÅJa tuollainen palstauli on yksi vastenmielisimmistä miestyypeistä.


    • Anonyymi

      Vieläkään aloittaja ei avaa sitä MIKSI tahtomattaan yksinäinen mies kyselee naisilta neuvoja, vaikka ei halua niitä kuulla?

      • Anonyymi

        En ole missään vaiheessa sanonut mitään kyselemisestä. Se on ihan teidän älykääpiöiden omia houreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa sanonut mitään kyselemisestä. Se on ihan teidän älykääpiöiden omia houreita.

        No minkälaisessa tilanteessa ne naiset sitten niitä neuvojaan (mm. juomisen vähentämisestä) miehille jakelevat, jos miehet eivät kerran pyydä niitä / anna ymmärtää kaipaavansa niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkälaisessa tilanteessa ne naiset sitten niitä neuvojaan (mm. juomisen vähentämisestä) miehille jakelevat, jos miehet eivät kerran pyydä niitä / anna ymmärtää kaipaavansa niitä?

        Esimerkiksi tällaisilla keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tällaisilla keskustelupalstoilla.

        Ok, eli mitä te sitten niihin yksinäisyydrn vuodatuksiinne kaipaatte? Sääliäkö? Helpottaako se, jos oikein yhteistuumin voivotellaan miten vaikeaa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tällaisilla keskustelupalstoilla.

        Siis tulevatko naiset vain jakelemaan neuvojaan, vaikka mies ei millään tavalla ilmaise tarvitsevansa- / haluavansa niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tulevatko naiset vain jakelemaan neuvojaan, vaikka mies ei millään tavalla ilmaise tarvitsevansa- / haluavansa niitä?

        Herää kysymys, että mistä ne naiset tietävät miehen oletetusta yksinäisyydestä, jos mies itse ei mitenkään tuo asiaa esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kysymys, että mistä ne naiset tietävät miehen oletetusta yksinäisyydestä, jos mies itse ei mitenkään tuo asiaa esille.

        Tämä on ihan jonninjoutavaa jaarittelua että missä tilanteissa ja millä ehdoilla sitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan jonninjoutavaa jaarittelua että missä tilanteissa ja millä ehdoilla sitä tapahtuu.

        Se on nimenomaan erinomaisen oleellista. Se on oikeastaan se kaikkein oleellisin asia kysymyksen pohtimiseksi.

        Ilman tuota tietoa asiasta on lähes täysin turha käydä keskustelua. On hyvin harvinaista saada neuvoja ja ohjeita ilman, että niiden mahdollista tarvetta on koskaan ilmaissut. Neuvojen ja ohjeiden luonne taas riippuu hyvin pitkälle siitä miten niiden tarve on ilmaistu. Jokainen, jolla on edes auttavat sosiaaliset taidot, tietää tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli mitä te sitten niihin yksinäisyydrn vuodatuksiinne kaipaatte? Sääliäkö? Helpottaako se, jos oikein yhteistuumin voivotellaan miten vaikeaa on?

        Ei. Vaan yksissä tuumin etsimme tilanteisiin ratkaisuja että miten ihmiset löytäis toisensa. Tähän mun omaan ongelmaan tuskin suomen kansantalous kaatuu, mutta jos vaikka puolella väestöstä on sama ongelma, niin sitten kaatuu. En mä tässä ittelleni apua tarvi vaan yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nimenomaan erinomaisen oleellista. Se on oikeastaan se kaikkein oleellisin asia kysymyksen pohtimiseksi.

        Ilman tuota tietoa asiasta on lähes täysin turha käydä keskustelua. On hyvin harvinaista saada neuvoja ja ohjeita ilman, että niiden mahdollista tarvetta on koskaan ilmaissut. Neuvojen ja ohjeiden luonne taas riippuu hyvin pitkälle siitä miten niiden tarve on ilmaistu. Jokainen, jolla on edes auttavat sosiaaliset taidot, tietää tuon.

        Sen olen oppinut että yhtäkään esimerkkiä ei täällä kannata antaa. Sen jälkeen ei ole mitään muuta tilannetta olemassa kuin se yksi ja sekin saadaan väännettyä aivan kummalliseen muotoon. Eniten ihmetyttää että mistä koko kiukuttelu syntyy kun ketään en ole edes syyttänyt mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli mitä te sitten niihin yksinäisyydrn vuodatuksiinne kaipaatte? Sääliäkö? Helpottaako se, jos oikein yhteistuumin voivotellaan miten vaikeaa on?

        Ei tässä ole kyse siitä miten pitäisi tehdä vaan kyseessä oli havainto siitä mitä usein tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse siitä miten pitäisi tehdä vaan kyseessä oli havainto siitä mitä usein tapahtuu.

        Ah okei, eli et kaipaa asiasta keskustelua. Halusit vain todeta omat kokemuksesi ja havaintosi.

        Yksinäisyyden suhteen ajatuksesi on ilmeisesti sama. Mies haluaa todeta julkisesti, että hän on yksinäinen, mutta asiasta ei kannata srn kummemmin keskustella. Keskustelua ei kaivata. Parempi ohittaa asia olankohautuksella ja vaihtaa aihetta. Mies on saanut todettua asiansa ja on tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen oppinut että yhtäkään esimerkkiä ei täällä kannata antaa. Sen jälkeen ei ole mitään muuta tilannetta olemassa kuin se yksi ja sekin saadaan väännettyä aivan kummalliseen muotoon. Eniten ihmetyttää että mistä koko kiukuttelu syntyy kun ketään en ole edes syyttänyt mistään.

        Ihmisillä yleisesti on tapana reagoida toistensa kommentteihin ja sanomisiin. Toisen puheiden totaalista huomiottajättämistä pidetään huonona käytöksenä. Jos jokin keskustelunaihe on sellainen, että siihen ei kuuluisi reagoida, niin se on tilanne on valtaosalle ihmisistä hyvin vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Vaan yksissä tuumin etsimme tilanteisiin ratkaisuja että miten ihmiset löytäis toisensa. Tähän mun omaan ongelmaan tuskin suomen kansantalous kaatuu, mutta jos vaikka puolella väestöstä on sama ongelma, niin sitten kaatuu. En mä tässä ittelleni apua tarvi vaan yhteiskunnalle.

        Aloituksessahan ei ole lainkaan sivuttu yksinäisyyden ongelmaa. Tässähän on kyse jotenkin vääränlaisesta reagoinnista yksinäisyyden esilletuontiin. Mikä se oikea reagointitapa olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah okei, eli et kaipaa asiasta keskustelua. Halusit vain todeta omat kokemuksesi ja havaintosi.

        Yksinäisyyden suhteen ajatuksesi on ilmeisesti sama. Mies haluaa todeta julkisesti, että hän on yksinäinen, mutta asiasta ei kannata srn kummemmin keskustella. Keskustelua ei kaivata. Parempi ohittaa asia olankohautuksella ja vaihtaa aihetta. Mies on saanut todettua asiansa ja on tyytyväinen.

        Mielenkiintoisempaa olisi se että jos nainen etsii miehestä vikoja niin mistä syystä näin tapahtuu. Ja miksi nainen yleensä tyytyy siihen yhteen vikaan kun varmaan muitakin löytyisi. Ja miksi hän vaikuttaa onnistuneen tehtävässään kun "the vika" löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisempaa olisi se että jos nainen etsii miehestä vikoja niin mistä syystä näin tapahtuu. Ja miksi nainen yleensä tyytyy siihen yhteen vikaan kun varmaan muitakin löytyisi. Ja miksi hän vaikuttaa onnistuneen tehtävässään kun "the vika" löytyy.

        Toinen vaihtoehto on sanoa: " En tiedä, enkä viitsi asiaa pohtia". Oikeastaan mitään välimuotoa noiden asioiden välillä ei ole olemassakaan. Joko yritetään etsiä jotain mahdollisia ratkaisuja (sinun mielestäsi vikoja) tai sitten todetaan, että okei asia on näin ja annetaan sen olla.

        Toki nainen voi sanoa sinulle: "olet yksinäinen, koska kaikki naiset ovat nirsoja k.sipäitä ja niin olen minäkin" ja kääntää selkänsä tai vaihtaa puheenaihetta. Toimisiko tuo paremmin? Jos ei, niin olet ikävä kyllä jumissa, sillä mitään muita vaihtoehtoja ei ole oikein olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisempaa olisi se että jos nainen etsii miehestä vikoja niin mistä syystä näin tapahtuu. Ja miksi nainen yleensä tyytyy siihen yhteen vikaan kun varmaan muitakin löytyisi. Ja miksi hän vaikuttaa onnistuneen tehtävässään kun "the vika" löytyy.

        Eli haluaisit naisten löytävän miehistä enemmän vikoja? Miksi? Millä tavalla se helpottaisi tilannetta?

        Yleensä ihmiset pyrkivät aina ja kaikessa ratkaisemaan yhden ongelman kerrallaan. Se on tehokkaampaa, kuin monen ongelman alle rusentuminen. Yhden ongelman ratkaiseminen on usein myös toimiva tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto on sanoa: " En tiedä, enkä viitsi asiaa pohtia". Oikeastaan mitään välimuotoa noiden asioiden välillä ei ole olemassakaan. Joko yritetään etsiä jotain mahdollisia ratkaisuja (sinun mielestäsi vikoja) tai sitten todetaan, että okei asia on näin ja annetaan sen olla.

        Toki nainen voi sanoa sinulle: "olet yksinäinen, koska kaikki naiset ovat nirsoja k.sipäitä ja niin olen minäkin" ja kääntää selkänsä tai vaihtaa puheenaihetta. Toimisiko tuo paremmin? Jos ei, niin olet ikävä kyllä jumissa, sillä mitään muita vaihtoehtoja ei ole oikein olemassakaan.

        Minulle on ihan sama miten toimitaan. En ohjeista mihinkään suuntaan. Jätän sen ilon naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluaisit naisten löytävän miehistä enemmän vikoja? Miksi? Millä tavalla se helpottaisi tilannetta?

        Yleensä ihmiset pyrkivät aina ja kaikessa ratkaisemaan yhden ongelman kerrallaan. Se on tehokkaampaa, kuin monen ongelman alle rusentuminen. Yhden ongelman ratkaiseminen on usein myös toimiva tapa.

        En minä mitään halua, kunhan ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään halua, kunhan ihmettelen.

        No siis onhan ihmisten normaali sosiaalinen kanssakäyminen ja normaalien ihmisten välisten keskustelujen seuraaminen varmasti hyvin hankalaa, jos ei omista lainkaan sosiaalisia taitoja. Maailma on ihmeellinen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen oppinut että yhtäkään esimerkkiä ei täällä kannata antaa. Sen jälkeen ei ole mitään muuta tilannetta olemassa kuin se yksi ja sekin saadaan väännettyä aivan kummalliseen muotoon. Eniten ihmetyttää että mistä koko kiukuttelu syntyy kun ketään en ole edes syyttänyt mistään.

        "ketään en ole edes syyttänyt mistään"

        ...paitsi että syytät kaikkia naisia nirsoilusta ja miesten yksinäisyydestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ketään en ole edes syyttänyt mistään"

        ...paitsi että syytät kaikkia naisia nirsoilusta ja miesten yksinäisyydestä :D

        Sehän oli vain toteamus eikä mikään syytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli vain toteamus eikä mikään syytös.

        Kerrohan mikä on toteamuksen ja syytöksen ero sitten?

        Aloituksessasi selkeästi teet olettamuksia ja syytöksiä naisista, ilman mitään todisteita väitteittesi paikkaansapitävyydestä.

        Mikäli olisi niin, että kaikki naiset ovat nirsoja ja kohtelevat yksinäisiä miehiä kaltoin, tästä olisi massoittain tutkimuksia ja tilastoja.
        Etsipä näytettäväksi jotain vankkoja todisteita siitä, että aloituksessasi esittämäsi syytteet ovat todellisia.

        Niin kauan kuin et kykene esittämään kunnollisia todisteita, pysyvät "toteamuksesi" syytöksinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan mikä on toteamuksen ja syytöksen ero sitten?

        Aloituksessasi selkeästi teet olettamuksia ja syytöksiä naisista, ilman mitään todisteita väitteittesi paikkaansapitävyydestä.

        Mikäli olisi niin, että kaikki naiset ovat nirsoja ja kohtelevat yksinäisiä miehiä kaltoin, tästä olisi massoittain tutkimuksia ja tilastoja.
        Etsipä näytettäväksi jotain vankkoja todisteita siitä, että aloituksessasi esittämäsi syytteet ovat todellisia.

        Niin kauan kuin et kykene esittämään kunnollisia todisteita, pysyvät "toteamuksesi" syytöksinä.

        Herääkö syyllisyydentunteita? Toteamus on ihan neutraalin mielin sanottu asia. Eikä nirsoudessa ole tietääkseni edes mitään pahaa joten vaikea ymmärtää mikä se syytös olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herääkö syyllisyydentunteita? Toteamus on ihan neutraalin mielin sanottu asia. Eikä nirsoudessa ole tietääkseni edes mitään pahaa joten vaikea ymmärtää mikä se syytös olisi.

        Eivät ne naisten toteamuksetkaan ole mitään vikoja. Ne ovat vain ominaisuuksia, jotka ovat olemassa. Itse sä niistä triggeröidyt ja uhriudut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne naisten toteamuksetkaan ole mitään vikoja. Ne ovat vain ominaisuuksia, jotka ovat olemassa. Itse sä niistä triggeröidyt ja uhriudut.

        Just noin. Täysin neutraalein mielin todettu tosiasia, että juomista vähentämällä voisi kiinnostuneita olla enemmän. Ei siitä tarvitse hermostua, jos ei sitten sattunut kolahtamaan liian lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne naisten toteamuksetkaan ole mitään vikoja. Ne ovat vain ominaisuuksia, jotka ovat olemassa. Itse sä niistä triggeröidyt ja uhriudut.

        Ei tässä ole omista kokemuksistani kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herääkö syyllisyydentunteita? Toteamus on ihan neutraalin mielin sanottu asia. Eikä nirsoudessa ole tietääkseni edes mitään pahaa joten vaikea ymmärtää mikä se syytös olisi.

        Toteamuksesi aloituksessa on syytös, väite. Yrität esittää syytöksesi neutraalina "faktana", mutta et tarjoa mitään todisteita väitteesi tueksi.

        Kannattaa tutustua tarkemmin siihen mitä syytös tarkoittaa. Tuntuu että sulle ei monenkaan termin oikea tarkoitus ole ihan selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole omista kokemuksistani kyse.

        Oi kenen kokemuksia tahansa, niin turha toteamuksista on vetää hernettä nenuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse siitä miten pitäisi tehdä vaan kyseessä oli havainto siitä mitä usein tapahtuu.

        Havaintosi vain on täysin väärä.

        Ne naiset, jotka ”hihkuvat riemuissaan”, kun keksivät jonkun ilmeisen vian yksinäisestä miehestä, ovat vahingoniloisia, eivätkä syyllisyydentuntoisia. Eivätkä nekään naiset syyllisyyttä tunne, jotka eivät ”hihku riemuissaan”, he tuntevat sääliä yksinäistä miespoloa kohtaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja esittää, että miesten yksinäisyys korjautuisi seksillä. Siis siten, että kun he valittavat naisille yksinäisyydestään, niin naiset tarjoavat lohdutukseksi seksiä.

      Eli yksinäiset miehet eivät tosiasiassa olekaan yksinäisiä. He haluavat vain seksiä ilman että siitä täytyy ammattilaiselle maksaa.

      Oikea yksinäisyys ei ole pelkkää seksinpuutetta. Oikeasti yksinäinen ihminen kaipaa lähtökohtaisesti seuraa - juttukaveria, jotakuta joka välittää.

      Aloittaja ei siis puhu oikeasta yksinäisyydestä, vaan piheydestä. Seksiä saa ostamalla.

      • Anonyymi

        Yritä pölvästi ymmärtää että anonyymejä kirjoittajia on useampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä pölvästi ymmärtää että anonyymejä kirjoittajia on useampia.

        Se seksin tarjoaminenko ei ollutkaan sinun ehdotuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se seksin tarjoaminenko ei ollutkaan sinun ehdotuksesi?

        Ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä pölvästi ymmärtää että anonyymejä kirjoittajia on useampia.

        Jos haluat olla tunnistettavissa, käytä rekisteröityä nimimerkkiä ;) Muutoin oletamme että kaikki "ootte tyhmii" ja "pölvästi" jutut ovat kaikki sinulta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat olla tunnistettavissa, käytä rekisteröityä nimimerkkiä ;) Muutoin oletamme että kaikki "ootte tyhmii" ja "pölvästi" jutut ovat kaikki sinulta ;)

        En halua. Minulle se on ihan yksi ja sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua. Minulle se on ihan yksi ja sama.

        Ei tunnu olevan, kun jaksat asiasta ulista kuitenkin ;)


    • Anonyymi

      Anteeks mut omassa elämässä on niin paljon kannettavaa etten jaksa surra tuntemattomia ihmisiä. Joten en taatusti tunne syyllisyyttä tuollaisista asioista.

      • Anonyymi

        Sama tilanne on varmasti useammallakin ihmisellä. Maailmassa on todella paljon kärsiviä ihmisiä, nälänhätää ja kaikkea muuta, että jos sitä alkaisi surra niin siitä ei loppua tulisi.


    • Anonyymi

      Miehet on yksin koska eivät ole baareissa käyneet juomassa viinaa ja naisiin tutustumassa. Kyllä nuorena oli itselle selvää jo että piti porukassa juoda viinaa jos halusi kavereita ja naisiin tutustua. Raitis mies on yksinäinen eikä nais seuraa tai kavereita ole. Niin se vaan on asiat että jos ei juo viinaa niin jää yksin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Aloitus on selkeä manipulointi yritys. Valitettavan moni tällaisiin haksahtaa. Ja lähtee toisen aloittamaan leikkiin mukaan, ehkä jopa erimielellä kuin aloittaja?

      • Anonyymi

        Niin miksi kukaan tuntisi syyllisyyttä sellaista ihmistä kohtaan, jonka kanssa ei ole ollut missään tekemisissä, eikä antanut edes siihen mahdollisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi kukaan tuntisi syyllisyyttä sellaista ihmistä kohtaan, jonka kanssa ei ole ollut missään tekemisissä, eikä antanut edes siihen mahdollisuutta?

        Annatko itse jokaiselle mahdollisuuden olla tekemisissä kanssasi? Se ei ole muuten ihan tervettä


    • Anonyymi

      Ei sitten minkäännäköistä syyllisyyttä

    • Anonyymi

      Pitää varmaan ottaa käyttöön terapia tyyppinen lähestymistapa, jossa vain kuunnellaan ja esitetään kysymyksiä. Miltä sinusta tuntuu? Mistä tuo sinun mielestäsi johtuu? Ei yhtään syytä, analyysia tai ratkaisuehdotusta, vain muka kiinnostunutta terapiajargonia.

      • Anonyymi

        Ehkä siitä ei saa yhtä hyviä kicksejä kuin vian löytämisestä mutta voihan sitäkin kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siitä ei saa yhtä hyviä kicksejä kuin vian löytämisestä mutta voihan sitäkin kokeilla.

        Oleellista on se, ettei herra Lumihiutale vedä hernettä herkkään nenäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siitä ei saa yhtä hyviä kicksejä kuin vian löytämisestä mutta voihan sitäkin kokeilla.

        Saatko sinä siis kiksejä siitä että löydät muista vikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sinä siis kiksejä siitä että löydät muista vikoja?

        Ei ole edes tilaisuutta testata sitä koska naisilla on aina seuraa tarjolla tai ovat muuten vaan tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edes tilaisuutta testata sitä koska naisilla on aina seuraa tarjolla tai ovat muuten vaan tyytyväisiä.

        Mutta löydäthän sä naisista vaikka mitä vikoja, esim sen että ovat mielestäsi nirsoja kun eivät anna pllua jokaiselle miehelle.

        Saatko siis kiksejä siitä, että "löydät" muista tämmöisiä "vikoja"? Vai miksi jaksat jatkuvasti kirjoitella näitä samoja juttuja, ellet juuri siksi että saat kiksejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta löydäthän sä naisista vaikka mitä vikoja, esim sen että ovat mielestäsi nirsoja kun eivät anna pllua jokaiselle miehelle.

        Saatko siis kiksejä siitä, että "löydät" muista tämmöisiä "vikoja"? Vai miksi jaksat jatkuvasti kirjoitella näitä samoja juttuja, ellet juuri siksi että saat kiksejä?

        Niin ja kehtaavatkin vielä olla tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kehtaavatkin vielä olla tyytyväisiä.

        Se on kyllä pahinta mitä naiset voivat tehdä. Tuhansien vuosien sorto mennyt ihan hukkaan kun nykynaiset on hitto vieköön tyytyväisiä elämäänsä :(


    • Anonyymi

      Kukaan valitsemaan kykenevä ei aloita suhdetta joka ei oletettavasti tuota mitään merkittavää plussaa elämälle . Näin jämiä jää ja he yrittävät pariutua ulkolaisen "jämän " kanssa .

    • Anonyymi

      Jaa ... no en ole tässä nirsoillut. En ole etsinyt, enkä myöskää ollut mitenkään tyrkyllä enkä tarjolla moneen vuoteen. En ole antanut kenellekään viestiä, että kiinnostaisi. Eipä mulla siis ole mitään syytä kokea huonoa omaatuntoa tuosta asiasta.

      Kyllä mä itsekin itseni välillä yksinäiseksi tunnen. Mä myös tiedostan sen olevan ihan oma vikani, kun en tosiaan ole tyrkyllä enkä tarjolla.

    • Anonyymi

      "Sallitaanhan tällä hetkellä aborttikin ihan julkisena palveluna, joka on paljon enemmän murha"

      Sallitaanhan sullekin käteenveto, joka on suorastaan massamurha. Yhdellä rykäisyllä tapat miljoonia mahdollisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Just ton takia vois käyttääkin keinohedelmöitystä ja sitä kauttaa saatais lapsia. Ja se lasten kasvatus hoidettais osuuskuntaperiaatteella, ja pystyy paljon parempaan. Kun kasvatetaan yhteisen päämäärän mukaan. Ja vaikka ois kuinka idyllistä se että lapsella on kaksi rakastavaa vanhempaa. Mutta kun aina sattuu joukkoon huonompiakin vanhempia, niin meillä on ongelmana tää lapsijuoppous. Osuuskunnassa ei yksi mätä omena pilaa koko satoa.


    • Anonyymi

      Pitkän ketjun pääpointit tiivistettynä:

      - Naiset on nirsoja ja tyhmiä, kun ne ei anna juuri sulle. Naiset on h-oria ja tyhmiä, kun ne antaa jollekin muulle kuin juuri sulle.

      - Naiset on nirppanokkia kuspäitä, jos eivät juttele juuri sun kanssa. Naiset on nirppanokkia kuspäitä, jos juttelevat sun kanssa eri tavalla, kuin olit päässäsi suunnitellut.

      - Nainen joka kuuntelee miehen valitusta yksinäisyydestä hiljaa ja kommentoimatta, tekee väärin. Nainen joka tekee toteamuksia miehen tilanteesta (=käy keskustelua), tekee väärin.

      - Ainoastaan silloin nainen tekee oikein, jos antaa seksiä miehelle joka valittelee yksinäisyyttään.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe