En tiedä onko tämä oikea aihealue, mutta luin täältä 24.11.21 tiedon, että Juha Norolampi olisi ilmoittanut Petri Paavolan sairastumisen yhteydessä, että Petri olisi muuttanut koronarokotus näkemystä. Kun kuulin että Paavola itse ilmoitti ettei näkemys ollut muuttunut missään vaiheessa, niin menin uudestaan katsomaan tuota ilm., mutta sitä ei löytynyt enää. Otin yhteyttä Juha Norolampeen ja hän sanoi, ettei milloinkaan, eikä missään ole tuollaista ilmoittanut. Oikaisin väärän tiedon jonka olin välittänyt kahdelle ystävälleni, onneksi eivät olleet kertoneet eteenpäin.
Mun kysymys onkin, että onko joku muu nähnyt tuollaista ilmoitusta? Joka tapauksessa se on väärä tieto. Laitanpa nimenikin tähän: Erkki Lahtinen
Väärä tieto Petri Paavolasta
18
722
Vastaukset
- Anonyymi
Missä se ilmoitus oli mielestäsi ollut?
- Anonyymi
Täällä Suomi24 keskusteluissa 24.11.21 otsikolla, "Norolampeen Juha ilmoitti: rokotekriitikko Petri Paavola on koron..." Eikä enempää ja kun tuon avaa tulee ilm. Sivua ei voi näyttää
- Anonyymi
Ainakin Petri Paavola sairasti koronan joutui teho osastolle. Luulis että uskoo koronaan nyt.
- Anonyymi
Petri Paavola - Virus vei teholle elämäni suurin Jumalan siunaus
https://www.youtube.com/watch?v=gxvfd7snVHU&t=1385s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=gxvfd7snVHU&t=1385sMä en kyllä ymmärrä. Mies sairastui koronaan ja melkein kuoli, ei silti halua koronarokotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä. Mies sairastui koronaan ja melkein kuoli, ei silti halua koronarokotetta.
Sairastettu korona suojaa uudelta tartunnalta oman aikansa. Rokotteen voi saada muistaakseni aikaisintaan 6 kuukauden päästä koronasta tervehtymisestä.
Ihme mies, kun hakeutui täyttämään sairaala- ja tehohoitopaikkoja. Norjan denialistien nokkamies sentään pysyi kotonaan ja kuoli siellä koronaan. Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=gxvfd7snVHU&t=1385sMitähän tuollainen sanoisi jos kaikki raajat amputoitaisiin ihan juuresta?
"Mä nyt tästä Herraa kovasti kiitän", sanoisiko?- Anonyymi
Kyllä hän nyt uskoo, että korona on vakava tauti, mutta edelleen suhtautuu kielteisesti rokotteisiin.
- Anonyymi
Eikös tuo mies ole jonkun uskonlahkon hörhö?
- Anonyymi
On hänellä ainakin vahva immuniteetti nyt. Miksi siihen pitäs ottaa vielä rokote?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hänellä ainakin vahva immuniteetti nyt. Miksi siihen pitäs ottaa vielä rokote?
SItä voit kysyä vaikkapa Donald Trumpilta, joka sairasti pienen nuhan; vaati ja sai hoitoa jota muut kuolevaiset eivät saa, ja otti rokotteet ja boosterit silti.
- Anonyymi
Elämän ja kuoleman herrat: lääkäri ja pappi.
Pappi pysyköön lestissään ja jättäköön lääkärille lääkärin tehtävät. - Anonyymi
Minäkin luin täältä s24:sta, väitetysti Juha Norolammen kirjoittaneen noin. Samoihin aikoihin tuli Norolammelta video, jossa hän mainitsi Paavolan viennistä sairaalaan; tuolla videolla hän ei tainnut puhua mielenmuutoksista, pyysi vain antamaan sairaalle rauhan. Eli esiintyikö joku hänenä? Yritti käyttää Paavolaa rokotetuputteena, miehen ollessa toimintakyvyttömänä?
Onkohan pp aivan varma, ettei häneen ole pistetty jotain sairaalassa ollessaan? Minä en enää mene edes (ennen säännöllisiin) verikokeisiin, koska luottamukseni on viety.Kiitos kun kerroit, että olit myös lukenut tuon. Ehdin jo ajatella, että luinko ollenkaan oikein. Juha Norolampi ei todellakaan sitä kirjoittanut, niin kuin aloituksessa kerroinkin.
- Anonyymi
https://tokentube.net/v/2705193741/
Loppu tulee!- Anonyymi
Niinhän se näyttää tulevan. Jokaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se näyttää tulevan. Jokaiselle.
"harhaoppien" metsästäjä, Norolampi, Mauno Mattila toinen.
Influenssa tai korona kumpaa nimeä haluaakaan käyttää, moni on sairastanut taudin tavalla tai toisella. Olin kauheassa lunssassa puolisen vuotta sitten enkä mennyt testiin koska sielllä olisi löytynyt varmasti koronaroippeita. Riippuu kuinka monta kertaa näytettä monistetaan.
- Anonyymi00017
https://www.youtube.com/@petripaavola403/shorts
Ukko on hurahtanut treenaamaan urheilua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999