Hesarissa on juttu siitä kuinka kristilliset persupapit johtavat Kankaanpäätä ja ruokkivat terrorismia. On se kumma kuinka kristityt ja persut paskovat kaikki arvostetut symbolit - nykyään Gadsdenin lipun kantajasta tietää heti, että kyseessä on idiootti eikä suomalainen kehtaa enää pitää Vaakunaleijonaa kun se yhdistetään kristittyyn persuöyhöttäjään.
”Jumalalla ei ole sattumia” – Terroriepäilyjen takia otsikoihin noussut Kankaanpää on Suomen perussuomalaisin kaupunki, jonka paikallispolitiikan keskiössä on kaksi politiikkaan siirtynyttä pappia
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008479174.html
Mitä mieltä asiasta? Joko olisi aika kieltää kristinusko ja heittää hihhulit mielisairaalaan tai vankilaan (mummot mielisairaalaan ja nuoremmat potentiaalisina rikollisina vankilaan)?
Kristillinen terrorismi
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloitus! Tuli ensimmäistä kertaa mieleni kirkosta eroaminen. Kuinka papit voi kannattaa persuja ja terroristeja? Kouluun hyökkäyksiä suunnittelevia tappajia!
Vastatkaa, papit! - Anonyymi
Kypäräpapeille ei ole päässään pyöräilykypärä.
- Anonyymi
Kannatetaan: kristityt vankilaan ja mielisairaalaan. Lisäksi miehet pitää kastroida ja naiset steriloida, jotta eivät lisääntyisi.
- Anonyymi
Ei, kyllä niitä natseja ovat nämä Kankaanpään hihhuloivat persnatsit.
Nämä pappismiehet rinnastuvat helposti myös edesmenneeseen neuvostoliittolaiseen pappisseminaarilaiseen. Nimittäin Iosif Vissarionovitš Džugašviliin, tunnettu myös Josif Stalinina.
- Anonyymi
Mikä terrorismissa ja väkivallassa viehättää persuja? Olette sairasta sakkia, persut!
- Anonyymi
”Jumalalla ei ole satsumia”
Siksi Jumala joutuu syömään vain kielletyn hedelmäpuun hedelmiä. Niistä hänen vatsansa menee kuralle ja voi sentään ripuli lentää.- Anonyymi
Hedelmäkuidut huonosti sulavia, voi tulla tsatsumatsunami eli tsatsunami.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233