Huuhaasäätiön ritareiksi lyönnit

Anonyymi

Onko Huuhaasäätiö sir Sakari Kuosmasen ylentänyt ritariksi?
Jo vuosia sitten näin arvonimen sir hänen nimensä edellä.
Jos ritariksi lyöminen edellyttää miehen kokoa, eikä kukkakeppimoodia, pitäisi edesmennyt rakastettu Matti Siitonen pikimmiten postyymisti lyödä ritariksi.

8

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko huuhaa säätiöitynyt? Paljon on suomessa ritareiksi tai ritarittareiksi lyötäviä henkilöitä mutta ne ei nykyjulkisuudesta löydy, ainakaan kovin helposti.

Mikä on "miehen" koko? Miehiä on kaikki joilla on on dicki, papua hihassa?.Miehen mitta ei ole pituus, mahan tai rahapussin koko.

• Anonyymi

Yleensä ne ovat pönäkkää väkee ritareiksi lyödyt. Huuhaasäätiö on vielä rekisteröitymisvaiheessa kerrottiin Digi -ja väestövirastosta mun tiedusteluunsa.

• Anonyymi

Jussi Halla-aho on tukijoukkoineen tehnyt hakemuksen päästä ritariksi lyönti ehdolle.
      Jaa-a. Miten asiaan asennoidutaan ns. ylemmissä portaissa.

• Anonyymi

Ei se noin men. Enemmän siellä on hoikkia miehiä lyöty ritareiksi; kuin kukkakeppejä.

• Anonyymi

Eikä kun ylettömän pitkiä ja laihoja miehiä just sanotaan kukkakepeiksi.
        Joku tietää varmaankin kenen lanseeraama sanaparivertaus kukkakeppi on.
        Mikä naispuolinen kukkakeppi sitten on? Olisi horsmankorsi sitten mitään?

Ja onko hänellä sitten niin iankaikkista merkitystäkään.

• Anonyymi

Oikeastaan arvonimi Sir tarkoittaa pelkistettynä herraa. Näin postyymisti ja anonyyminä minua harmittaa, ettei H Holkerille anottu Sir arvoa.

Ehdottomasti hän oli ritariainesta.

• Anonyymi

Myös Ano Turtiaisessa olisi ritarin tunnusmerkit. On kokoo ja näköö.

• Anonyymi

David Hasselhoff pitäisi lyödä Ritari Ässäksi :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      188
      2201
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1527
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1194
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      952
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      263
      934
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      876
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      862
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      235
      762
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    Aihe